Simpel. Omdat het woord 'stevig' voor heel veel mensen een negatieve klank heeft. Er wordt meestal mee bedoeld "net iets te dik".quote:Op maandag 21 november 2005 16:01 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom zo panisch over het woordje 'stevig'
ze had echt reuze medelijden met zichzelf toenquote:Op maandag 21 november 2005 16:00 schreef Day het volgende:
Grappig eigenlijk om te zien dat Lieske heel bezorgd is over Nathalie's enkel en voor zichzelf heel hard was, toen zij met haar knie zat.
Oh ja!quote:Op maandag 21 november 2005 16:03 schreef milagro het volgende:
[..]
wapperwapperpieppiep ademen ademen!!!!!!!
ze was niet hard, ze was stronteigenwijs
zoooo toen ik het eerste gedeelte van je post las, dacht ik echt even...: grrrrr..quote:Op maandag 21 november 2005 15:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kom op Scanman Lieske is dik en moet meer kilometers gaan hardlopen.
Het is toch geen gezicht zo'n lichaam in het huis het wordt tijd dat ze donderdag naar huis gaat.
sorry kon het even niet laten Lieske heeft een prachtig lichaam.
Ze is niet dik maar gewoon stevig gebouwd daar hem je helemaal gelijk in.
laat ik het zo zeggen, ik trek haar "extreem lage vetgehalte" ernstig in twijfelquote:Op maandag 21 november 2005 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Simpel. Omdat het woord 'stevig' voor heel veel mensen een negatieve klank heeft. Er wordt meestal mee bedoeld "net iets te dik".
Lieske wilde meer doen dan, volgens anderen, goed voor haar was. Nathalie doet liever wat minder. Dat is het verschil lijkt me.quote:Op maandag 21 november 2005 16:05 schreef Day het volgende:
[..]
Oh ja!![]()
Bedankt, dat was ik alweer vergeten.![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 16:10 schreef milagro het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, ik trek haar "extreem lage vetgehalte" ernstig in twijfel
Voor Nathalie is douchen, aankleden en haar haar doen waarschijnlijk al 'veel werk'.quote:Op maandag 21 november 2005 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe krijgt ze het in vredesnaam de strot uit. Het idiote is dat ze het waarschijnlijk nog echt gelooft ook.
Lieske wil ook een beetje graag haar kennis van zake spuien, hoor, heb ik het ideequote:Op maandag 21 november 2005 16:05 schreef Day het volgende:
[..]
Oh ja!![]()
Bedankt, dat was ik alweer vergeten.![]()
Maar goed, ze toont in ieder geval wel haar belangstelling en bezorgdheid.
Andersom was dat stukken minder!
Dat is gebleken, echt.quote:Op maandag 21 november 2005 16:12 schreef milagro het volgende:
Nathalie paniekt wat minder dan Lieske deed, en dat gepaniek van haar zou mij ook irriteren en dan heb ik moeite om nog mee te leven dan later
als je een Joost om je heen kan verdragen moet een beetje gewapper toch wel in het niet vallenquote:Op maandag 21 november 2005 16:12 schreef milagro het volgende:
Lieske wil ook een beetje graag haar kennis van zake spuien, hoor, heb ik het idee
Maar ze is wel bezorgder , dat klopt, maar eerlijk is eerlijk Nathalie paniekt wat minder dan Lieske deed, en dat gepaniek van haar zou mij ook irriteren en dan heb ik moeite om nog mee te leven dan later
Oh ja, jouw vaste reactie als iemand kritiek heeft op je oogappeltjequote:Op maandag 21 november 2005 16:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Prima! Ook echt boeiend enzo...
quote:Op maandag 21 november 2005 16:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh ja, jouw vaste reactie als iemand kritiek heeft op je oogappeltje
Prima! ook echt boeiend enzo!
Lieske heeft ws een heel gezond, en normaal vetgehalte.
Ze is slank en zeker niet dik, maar wel stevig in de schouders, wat het schatje een stevig aanzicht geeft.
Zo dan, Scan, genuanceerd genoeg?
Trouwens, ik dacht dat je Lieske adoratie puur te maken had met haar underdog positie?
Dat beweerde je destijds, en toen schakelde je over op Ralph
Of was dat een poging ter relativering
ik stoor me niet aan Joostquote:Op maandag 21 november 2005 16:16 schreef Wup het volgende:
[..]
als je een Joost om je heen kan verdragen moet een beetje gewapper toch wel in het niet vallen
Ga ik doen!quote:Op maandag 21 november 2005 16:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hiou jij je dan maar lekker bezig met Lieske's vetgehalte.![]()
Ik stoor me meer aan mensen die het nodig vinden om iemand van 19 neerbuigend 'het kind' te noemen. Mevrouw uit-den-hoogte Dido zou er een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:Op maandag 21 november 2005 16:19 schreef milagro het volgende:
[..]
ik stoor me niet aan Joost
ook niet aan Lieske overigens, hooguit aan de panische reactie als je ook maar iets negatiefs zegt over het kind
ik had het ook niet over jou maar over de mensen in dat huisquote:Op maandag 21 november 2005 16:19 schreef milagro het volgende:
ik stoor me niet aan Joost
ook niet aan Lieske overigens, hooguit aan de panische reactie als je ook maar iets negatiefs zegt over het kind
LOL... dat is ook jouw standaard reactie.. En zo hebben we allemaal standaard reacties blijkbaar.quote:Op maandag 21 november 2005 16:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Ga ik doen!
Jij blijft namelijk reageren, en dat is zo heerlijk![]()
Andere DNS servers doen wonderen merk ik.quote:Op maandag 21 november 2005 16:22 schreef Foreverblue het volgende:
Daar ben ik weer.
Ligt het aan mij of is Fok weer enoirm traag? Duurde 2 minuten voordat dit topic open was
blijkbaar storen die zich ook niet zo erg aan hem als men dat hier doetquote:Op maandag 21 november 2005 16:26 schreef Wup het volgende:
[..]
ik had het ook niet over jou maar over de mensen in dat huis
Ze hebben er 21 gedaanquote:Op maandag 21 november 2005 16:30 schreef TRiXeS het volgende:
Hebben ze de benodigde zakken die ze vandaag moesten doen opgemaakt of niet.
Dat komt door het manikale tempo van:quote:Op maandag 21 november 2005 16:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze hebben er 21 gedaan
Ze liggen 1 zak voor op schema.
ja helemaal gelijk hoor, we zitten hier toch ook alleen maar om te klagen en te zeurenquote:Op maandag 21 november 2005 16:32 schreef milagro het volgende:
blijkbaar storen die zich ook niet zo erg aan hem als men dat hier doet
hier wordt iedere uitlating of handeling op een weegschaal gelegd, nog erger zelfs dan dat de bewoners dat zelf doen, en van hen is het nog logisch, want ze zitten op elkaar lip en in afzondering
dingen en mensen komen toch anders over blijkbaar als je er als buitenstaander naar kijkt
of zou het komen door de "ooooh gelukkig ben ík niet zo, zeg!!" behoefte
als je haar een schriftje geeft waarmee ze stempeltjes kan krijgen als beloning voor haar volbrachte werkjes zou ze volgens idd zo blij als een kind zijnquote:Op maandag 21 november 2005 16:35 schreef ART het volgende:
Ik vind Lieske eigenlijk soms gewoon zo'n irritant schoolmeisje dat graag een wit voetje bij de juf haalt...
net als Natahalie en Joostquote:Op maandag 21 november 2005 16:38 schreef milagro het volgende:
als je haar een schriftje geeft waarmee ze stempeltjes kan krijgen als beloning voor haar volbrachte werkjes zou ze volgens idd zo blij als een kind zijn
quote:
jep, nav de mening over o.a. Joost.quote:Op maandag 21 november 2005 16:37 schreef Wup het volgende:
[..]
ja helemaal gelijk hoor, we zitten hier toch ook alleen maar om te klagen en te zeuren
het o gelukkig ben ik niet zo is volgens mij niet zo aan de orde, nou ja enkele uitzonderingen nagelaten dan
maar je reactie sloeg op de discussie hier op fok
8400 aardappelen dus.quote:Op maandag 21 november 2005 16:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze hebben er 21 gedaan
Ze liggen 1 zak voor op schema.
Nee hoor, het zijn er maar een paar, alleen ze zijn nogal fanatiekquote:Op maandag 21 november 2005 16:03 schreef style het volgende:
Ik ben terecht gekomen in het Lieske fanclub topic geloof ik.![]()
Nee hoor, er gebeurt toch niks interessants.quote:Op maandag 21 november 2005 16:41 schreef farceman het volgende:
meer mensen last van veel buffering?
Maar die paar worden wel fanatiek gemaakt.quote:Op maandag 21 november 2005 16:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, het zijn er maar een paar, alleen ze zijn nogal fanatiek![]()
hoe was je verjaardag? wat heb je gekregen? hoe oud ben je nu? mocht je de klassen rond?quote:Op maandag 21 november 2005 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, er gebeurt toch niks interessants.
ik heb geen aardappels in huis om het te controlerenquote:Op maandag 21 november 2005 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
17,14285714 om precies te zijn
Als het aantal aardappelen klopt dan dus
Is dat een fake? Zelfs met vulling lijkt die kippenborst ineens heel wat?quote:
Oeps, dan zit ik hier verkeerd...quote:
Mijn aardappels zitten altijd al verwerkt in mijn magnetronmaaltijdenquote:Op maandag 21 november 2005 16:51 schreef Veulen het volgende:
ik heb geen aardappels in huis om het te controlerenMaar ga je gang
*offtopic on*quote:Op maandag 21 november 2005 16:49 schreef milagro het volgende:
hoe was je verjaardag? wat heb je gekregen? hoe oud ben je nu? mocht je de klassen rond?
gefeliciteerdquote:Op maandag 21 november 2005 16:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
*offtopic on*
Veulen is vandaag jarig
*offtopic off*
Wat is branko een schatje. Grijze neusquote:Op maandag 21 november 2005 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Hartelijk gefeliciteerd Veulen, ook namens Branko![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
hahaquote:Op maandag 21 november 2005 16:58 schreef bankrupcy het volgende:
Roel ziet voor het eerst een krop sla....
- ik zat achter de pc te streamen, maar de gasten vonden het volgens mijn vriendin verder wel gezelligquote:Op maandag 21 november 2005 16:49 schreef milagro het volgende:
[..]
hoe was je verjaardag? wat heb je gekregen? hoe oud ben je nu? mocht je de klassen rond?
He kom op, Roel is wel een echte man van deze tijd ja!quote:Op maandag 21 november 2005 16:58 schreef bankrupcy het volgende:
Roel ziet voor het eerst een krop sla....
In één woord: bril-jánt!!!!quote:Op maandag 21 november 2005 16:54 schreef Kleintje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Ander topic gevonden!
HOI!!!!
Ik woog op haar leeftijd 56 kilo en ik ben 1.85 meter. En ik was echt niet te mager!quote:Op maandag 21 november 2005 16:08 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Ik vind lieske dus een mooi figuur hebben. hoeveel woog ze ook al weer? 59 kilo?
Je weet toch dat dat niet gezond is Peter.quote:Op maandag 21 november 2005 16:54 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn aardappels zitten altijd al verwerkt in mijn magnetronmaaltijden
Goed he?quote:
Daar moeten we maar aan wennen ben ik bang.quote:Op maandag 21 november 2005 17:36 schreef Kleintje het volgende:
afschuwelijk klef gesprek tussen Dildo en Roel
- sociaal als altijd dusquote:Op maandag 21 november 2005 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
- ik zat achter de pc te streamen, maar de gasten vonden het volgens mijn vriendin verder wel gezellig
- een abonnement op BB-magazine![]()
-, maar voorlopig nog niet zo té-ríng oud als jij.
- dat is wel al héél lang geleden
Ik vernaas me dat het joost als zondebok neerzetten tot nu toe niet de ernstige vormen heeft gekregen die ze had toen menno de zondebok was. Ik zie deze groep mensen als keihard en niets onzient!quote:Op maandag 21 november 2005 17:55 schreef cuall het volgende:
Nou ze hebben hun zondenbok weer helemaal gevonden. Joost dus. Hij was meer aan het praten en niks doen dan dat hij aan het werk was, volgens Rob. Daarna kwam het niet houden aan het kledingsadvies.
Het is eigenlijk te triest voor woorden.
quote:Op maandag 21 november 2005 17:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vernaas me dat het joost als zondebok neerzetten tot nu toe niet de ernstige vormen heeft gekregen die ze had toen menno de zondebok was. Ik zie deze groep mensen als keihard en niets onzienD!
Yep. Trick of the trade.quote:Op maandag 21 november 2005 17:43 schreef Kleintje het volgende:
Ja, maar dat gesprek doet ze ook weer zo heerlijk klef....
ik zag 'm al aankomen en terechtquote:
You smártass.quote:
Voor haar wel! beetje ligguh, beetje douchuh, beetje strijkuh.....quote:Op maandag 21 november 2005 18:18 schreef AnTjUh het volgende:
Hoor Nathalie dan: t was eigenlijk wel een relaxed daggie toch
achteraf was t allemaal zo gedaan.
ppppffff jah duuhhhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |