Maar die paar worden wel fanatiek gemaakt.quote:Op maandag 21 november 2005 16:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, het zijn er maar een paar, alleen ze zijn nogal fanatiek![]()
hoe was je verjaardag? wat heb je gekregen? hoe oud ben je nu? mocht je de klassen rond?quote:Op maandag 21 november 2005 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, er gebeurt toch niks interessants.
ik heb geen aardappels in huis om het te controlerenquote:Op maandag 21 november 2005 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
17,14285714 om precies te zijn
Als het aantal aardappelen klopt dan dus
Is dat een fake? Zelfs met vulling lijkt die kippenborst ineens heel wat?quote:
Oeps, dan zit ik hier verkeerd...quote:
Mijn aardappels zitten altijd al verwerkt in mijn magnetronmaaltijdenquote:Op maandag 21 november 2005 16:51 schreef Veulen het volgende:
ik heb geen aardappels in huis om het te controlerenMaar ga je gang
*offtopic on*quote:Op maandag 21 november 2005 16:49 schreef milagro het volgende:
hoe was je verjaardag? wat heb je gekregen? hoe oud ben je nu? mocht je de klassen rond?
gefeliciteerdquote:Op maandag 21 november 2005 16:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
*offtopic on*
Veulen is vandaag jarig
*offtopic off*
Wat is branko een schatje. Grijze neusquote:Op maandag 21 november 2005 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Hartelijk gefeliciteerd Veulen, ook namens Branko![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
hahaquote:Op maandag 21 november 2005 16:58 schreef bankrupcy het volgende:
Roel ziet voor het eerst een krop sla....
- ik zat achter de pc te streamen, maar de gasten vonden het volgens mijn vriendin verder wel gezelligquote:Op maandag 21 november 2005 16:49 schreef milagro het volgende:
[..]
hoe was je verjaardag? wat heb je gekregen? hoe oud ben je nu? mocht je de klassen rond?
He kom op, Roel is wel een echte man van deze tijd ja!quote:Op maandag 21 november 2005 16:58 schreef bankrupcy het volgende:
Roel ziet voor het eerst een krop sla....
In één woord: bril-jánt!!!!quote:Op maandag 21 november 2005 16:54 schreef Kleintje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Ander topic gevonden!
HOI!!!!
Ik woog op haar leeftijd 56 kilo en ik ben 1.85 meter. En ik was echt niet te mager!quote:Op maandag 21 november 2005 16:08 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Ik vind lieske dus een mooi figuur hebben. hoeveel woog ze ook al weer? 59 kilo?
Je weet toch dat dat niet gezond is Peter.quote:Op maandag 21 november 2005 16:54 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn aardappels zitten altijd al verwerkt in mijn magnetronmaaltijden
Goed he?quote:
Daar moeten we maar aan wennen ben ik bang.quote:Op maandag 21 november 2005 17:36 schreef Kleintje het volgende:
afschuwelijk klef gesprek tussen Dildo en Roel
- sociaal als altijd dusquote:Op maandag 21 november 2005 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
- ik zat achter de pc te streamen, maar de gasten vonden het volgens mijn vriendin verder wel gezellig
- een abonnement op BB-magazine![]()
-, maar voorlopig nog niet zo té-ríng oud als jij.
- dat is wel al héél lang geleden
Ik vernaas me dat het joost als zondebok neerzetten tot nu toe niet de ernstige vormen heeft gekregen die ze had toen menno de zondebok was. Ik zie deze groep mensen als keihard en niets onzient!quote:Op maandag 21 november 2005 17:55 schreef cuall het volgende:
Nou ze hebben hun zondenbok weer helemaal gevonden. Joost dus. Hij was meer aan het praten en niks doen dan dat hij aan het werk was, volgens Rob. Daarna kwam het niet houden aan het kledingsadvies.
Het is eigenlijk te triest voor woorden.
quote:Op maandag 21 november 2005 17:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vernaas me dat het joost als zondebok neerzetten tot nu toe niet de ernstige vormen heeft gekregen die ze had toen menno de zondebok was. Ik zie deze groep mensen als keihard en niets onzienD!
Yep. Trick of the trade.quote:Op maandag 21 november 2005 17:43 schreef Kleintje het volgende:
Ja, maar dat gesprek doet ze ook weer zo heerlijk klef....
ik zag 'm al aankomen en terechtquote:
You smártass.quote:
Voor haar wel! beetje ligguh, beetje douchuh, beetje strijkuh.....quote:Op maandag 21 november 2005 18:18 schreef AnTjUh het volgende:
Hoor Nathalie dan: t was eigenlijk wel een relaxed daggie toch
achteraf was t allemaal zo gedaan.
ppppffff jah duuhhhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |