Ga ik doen!quote:Op maandag 21 november 2005 16:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hiou jij je dan maar lekker bezig met Lieske's vetgehalte.![]()
Ik stoor me meer aan mensen die het nodig vinden om iemand van 19 neerbuigend 'het kind' te noemen. Mevrouw uit-den-hoogte Dido zou er een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:Op maandag 21 november 2005 16:19 schreef milagro het volgende:
[..]
ik stoor me niet aan Joost
ook niet aan Lieske overigens, hooguit aan de panische reactie als je ook maar iets negatiefs zegt over het kind
ik had het ook niet over jou maar over de mensen in dat huisquote:Op maandag 21 november 2005 16:19 schreef milagro het volgende:
ik stoor me niet aan Joost
ook niet aan Lieske overigens, hooguit aan de panische reactie als je ook maar iets negatiefs zegt over het kind
LOL... dat is ook jouw standaard reactie.. En zo hebben we allemaal standaard reacties blijkbaar.quote:Op maandag 21 november 2005 16:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Ga ik doen!
Jij blijft namelijk reageren, en dat is zo heerlijk![]()
Andere DNS servers doen wonderen merk ik.quote:Op maandag 21 november 2005 16:22 schreef Foreverblue het volgende:
Daar ben ik weer.
Ligt het aan mij of is Fok weer enoirm traag? Duurde 2 minuten voordat dit topic open was
blijkbaar storen die zich ook niet zo erg aan hem als men dat hier doetquote:Op maandag 21 november 2005 16:26 schreef Wup het volgende:
[..]
ik had het ook niet over jou maar over de mensen in dat huis
Ze hebben er 21 gedaanquote:Op maandag 21 november 2005 16:30 schreef TRiXeS het volgende:
Hebben ze de benodigde zakken die ze vandaag moesten doen opgemaakt of niet.
Dat komt door het manikale tempo van:quote:Op maandag 21 november 2005 16:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze hebben er 21 gedaan
Ze liggen 1 zak voor op schema.
ja helemaal gelijk hoor, we zitten hier toch ook alleen maar om te klagen en te zeurenquote:Op maandag 21 november 2005 16:32 schreef milagro het volgende:
blijkbaar storen die zich ook niet zo erg aan hem als men dat hier doet
hier wordt iedere uitlating of handeling op een weegschaal gelegd, nog erger zelfs dan dat de bewoners dat zelf doen, en van hen is het nog logisch, want ze zitten op elkaar lip en in afzondering
dingen en mensen komen toch anders over blijkbaar als je er als buitenstaander naar kijkt
of zou het komen door de "ooooh gelukkig ben ík niet zo, zeg!!" behoefte
als je haar een schriftje geeft waarmee ze stempeltjes kan krijgen als beloning voor haar volbrachte werkjes zou ze volgens idd zo blij als een kind zijnquote:Op maandag 21 november 2005 16:35 schreef ART het volgende:
Ik vind Lieske eigenlijk soms gewoon zo'n irritant schoolmeisje dat graag een wit voetje bij de juf haalt...
net als Natahalie en Joostquote:Op maandag 21 november 2005 16:38 schreef milagro het volgende:
als je haar een schriftje geeft waarmee ze stempeltjes kan krijgen als beloning voor haar volbrachte werkjes zou ze volgens idd zo blij als een kind zijn
quote:
jep, nav de mening over o.a. Joost.quote:Op maandag 21 november 2005 16:37 schreef Wup het volgende:
[..]
ja helemaal gelijk hoor, we zitten hier toch ook alleen maar om te klagen en te zeuren
het o gelukkig ben ik niet zo is volgens mij niet zo aan de orde, nou ja enkele uitzonderingen nagelaten dan
maar je reactie sloeg op de discussie hier op fok
8400 aardappelen dus.quote:Op maandag 21 november 2005 16:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze hebben er 21 gedaan
Ze liggen 1 zak voor op schema.
Nee hoor, het zijn er maar een paar, alleen ze zijn nogal fanatiekquote:Op maandag 21 november 2005 16:03 schreef style het volgende:
Ik ben terecht gekomen in het Lieske fanclub topic geloof ik.![]()
Nee hoor, er gebeurt toch niks interessants.quote:Op maandag 21 november 2005 16:41 schreef farceman het volgende:
meer mensen last van veel buffering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |