abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 november 2005 @ 10:47:09 #1
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32447208

Welkom in de Truth chat

Omdat ik te lui ben, neem ik deze wijze uitspraken over van deel 31

How you feel determines how people see you
You world vision determines how you see people
The way you think is vital for the way things happen
The more you believe in some things, the more some things happen.
Clear your mind and you will be carried away to another world.
Therefore i believe the world we live in is but a dream on the way to death.

Live is an illusion on a one way path.
From the moment you were born that path is set and there is no way of escaping it.
The only thing you can influence is the small sidepaths that exist but you will only find out it always joins the main path of life.
Therefore i believe
coincidence doesn't exist.

"Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing had happened."
"Winston Churchill"

Vorige delen ?

01 Truth ouwehoer topic
31 [TRU sc] Ouwehoer ( & soms serieus ) #31
32 TRU sc] Ouwehoer ( & soms serieus ) #nummer 32
(zie OP pagina voor langere lijst , aanvullen aub bij nieuw topic maken )

OP ?
klik

en natuurlijk gerrit onze TRU Mascotte

Game on
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_32447241
Vietnam ... kheb ondertussen mn M16-Vietnam gekocht

Maar mn conditie laat serieus te wensen over.
Het was Capture the flag ... en ik had een spurtje gedaan tot in het andere kamp ... stond ik daar te puffen en te blazen met de vlag in mn handen ... en toen moest ik nog terug lopen ... heb ik niet gehaald
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 21 november 2005 @ 10:50:01 #3
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32447274
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:48 schreef UncleScorp het volgende:
Vietnam ... kheb ondertussen mn M16-Vietnam gekocht

Maar mn conditie laat serieus te wensen over.
Het was Capture the flag ... en ik had een spurtje gedaan tot in het andere kamp ... stond ik daar te puffen en te blazen met de vlag in mn handen ... en toen moest ik nog terug lopen ... heb ik niet gehaald
maggik meeeedoen!!!!

@ Vamp ow das niet zo leuk... maar met ijsje en mamma op de bank zal het vast wel wat beter gaan
stay frosty
pi_32448065
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
maggik meeeedoen!!!!
Extra cannon fodder kunnen we altijd gebruiken
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 21 november 2005 @ 11:31:28 #5
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32448208
ik ben daar denk ik te fanatiek voor is me ammo op gebruik ik me kolf
stay frosty
pi_32448781
quote:
Op maandag 21 november 2005 11:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben daar denk ik te fanatiek voor is me ammo op gebruik ik me kolf
Sure ... kom maar afgestormd met je kolf terwijl je honderden balletjes in je gezicht gesproeid krijgt ...
  maandag 21 november 2005 @ 12:04:07 #7
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32448964
quote:
Op maandag 21 november 2005 11:56 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Sure ... kom maar afgestormd met je kolf terwijl je honderden balletjes in je gezicht gesproeid krijgt ...
ik zei fanatiek niet dom....

ga ik mezelf natuurlijk eerst ingraven
stay frosty
pi_32449124
gelukkig zijn de speelgoedwinkels nog niet open hier....
Dochterlief heeft al allerlei lekker makkelijk te eten lekkers binnengesleept.....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 21 november 2005 @ 12:17:00 #9
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32449260
hehe zodra kids doorkrijgen dat ze zielig zijn maken ze er gelijk misbruik van
stay frosty
pi_32449419
ze vind zichzelf helemaal niet zielig.......

maar moeders vind dat wel!
pi_32449502
Balletje gaat nu een beetje rollen met het huis
Net hypotheker even gebeld hoe ik de boel verder moest regelen.
Nu even afwachten tot de makelaar belt
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 21 november 2005 @ 12:36:33 #12
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32449730
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:28 schreef Metro2005 het volgende:
spannend...slaap je nog wel goed?
stay frosty
pi_32449753
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:28 schreef Metro2005 het volgende:
Spannend ja!
  maandag 21 november 2005 @ 12:44:45 #14
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_32449936
nou ,ik ga maar weer eens een paar dagen away
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_32450770
ik heb vanochtend besloten dat ik toch maar eens wat harder moet gaan studeren... en toevallig was de FP het nog met me eens ook
  maandag 21 november 2005 @ 13:22:32 #16
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32450899
wat is het rustig hier
stay frosty
pi_32450910
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:18 schreef RSH11 het volgende:
ik heb vanochtend besloten dat ik toch maar eens wat harder moet gaan studeren... en toevallig was de FP het nog met me eens ook
De FP??? Front Page?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_32450935
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat is het rustig hier
Ja, ik was de hort op. Maar ben weer thuis
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 21 november 2005 @ 13:24:29 #19
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32450970
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:23 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja, ik was de hort op. Maar ben weer thuis
ik heb je gemist nok
stay frosty
pi_32453039
En ik had werkvergadering .... boring shit
pi_32453238
Ik heb ff heerlijk knus , samen met mijn diklipdochter, op de bank geslapen!
pi_32453260
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik heb je gemist nok
Ik ben er wel hoor. Ik zeg alleen niet zoveel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32453285
Ook nog altijd meelurkt
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 21 november 2005 @ 15:27:24 #24
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32454000
me is er ook nog
stay frosty
pi_32454112
  maandag 21 november 2005 @ 15:43:15 #26
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32454447
Ik heb eerst wakker gelegen tot 0300 en toen geslapen tot 14:30. Daarna bijgekomen tot 15:30. En nu ff online. Ik ga toch minderen met het online zijn denk ik.

Vannacht getallen liggen opschrijven willekeurig. Wie weet waar het goed voor is. Getallen zenden trillingen uit zeggen ze. Toch wil ik me minder bezig houden met het paranormale. Heb er geen zin in op een bepaalde manier. Maar dat komt vanzelf weer. Ik ga meer mijn verstand volgen denk ik, wat minder lange berichten schrijven ook, want ik heb het idee dat ik er totaal niets mee opschiet.

Nog muziek liggen luisteren over duisternis, toch veel bands en zangers of zangeressen hebben wat met de duisternis. Het heeft ook wat mysterieus.

Nah, ik heb mezelf onder ogenschouw genomen en vind dat ik teveel schrijf online. Ik kan beter wat anders doen denk ik. Ik weet alleen niet wat. Ik wil iets doen dat zoden aan de dijk zet.

Misschien dat ik straks begin in word met kleine verhalen schrijven of iets dergelijks. Of zoeken naar een opleiding voor later. In ieder geval duurt het leven nog erg lang voor mij, en om nu alle dagen online te zijn schiet ook niet op.

Feit dat ik zoveel online was, dat was gebrek aan andere activiteiten ook. Sociale leven op laag peil, geen opleiding of werk en nog meer zaken waardoor de makkelijke weg gekozen gaat worden steeds.

Maar ik wil potverdomme iets gaan doen met mijn leven. Paranormaal, spiritueel, ik weet niet of dat wel nodig is. Abstract misschien beter, of een combinatie van van alles, misschien is dat het beste, van alles een klein beetje? Ik weet het niet allemaal. Ik zie wel.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32455099
Lurker met een sterk verhaaltje ;-)
Aangezien ik volgende gebeurtenis niet kwijt wil 'irl' en het geen hoog discussiegehalte heeft voor een eigen topic;

Onlangs ben ik verhuisd naar een flat. Best wel drukke flats, uitgeleefd ook. Ik merkte wel allerlei dingen maar ik kan die wel redelijk negeren. Behalve dat ene 'spook'. Blijft maar aankloppen op mijn geestelijke deur, niet een boze of zoiets meer een "aardige" aandachtstrekker. Tijdens meditaties, als ik slaap of als ik gewoon thuiskom. Geen interesse van mijn kant overigens, contact met 'levende' mensen is al genoeg voor mij. De 'ontmoetingen' worden ook wel duidelijker; onlangs zag ik hem zelfs in een flits. Of althans, dat dacht ik. Ik liep naar mijn voordeur, kom thuis van werk en zie opeens een wat oudere lange man voor me staan in een flits. Met kleding en al, tegelijk haarscherp in een seconde en toch een beetje wazig. Dat zijn van die momenten dat je eigenlijk nog bezig bent de gebeurtenissen af te sluiten van de dag, je bent met je gedachten ergens anders en ineens staat er iemand voor je neus. En dan kijk je en is 'ie weg en gaan je nekharen overeind staan.

Ik vond het wel vreemd maar ben dan heel nuchter en geef de schuld aan mijn grijze massa. Totdat ik vandaag hoorde dat 2 deuren verderop ongeveer een paar maanden geleden een man van 54 overleed . Moederziel alleen, de buren roken een stank en vonden de man dood in zijn stoel. Zou het dan toch?
pi_32455178
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb eerst wakker gelegen tot 0300 en toen geslapen tot 14:30. Daarna bijgekomen tot 15:30. En nu ff online. Ik ga toch minderen met het online zijn denk ik.

Vannacht getallen liggen opschrijven willekeurig. Wie weet waar het goed voor is. Getallen zenden trillingen uit zeggen ze. Toch wil ik me minder bezig houden met het paranormale. Heb er geen zin in op een bepaalde manier. Maar dat komt vanzelf weer. Ik ga meer mijn verstand volgen denk ik, wat minder lange berichten schrijven ook, want ik heb het idee dat ik er totaal niets mee opschiet.

Nog muziek liggen luisteren over duisternis, toch veel bands en zangers of zangeressen hebben wat met de duisternis. Het heeft ook wat mysterieus.

Nah, ik heb mezelf onder ogenschouw genomen en vind dat ik teveel schrijf online. Ik kan beter wat anders doen denk ik. Ik weet alleen niet wat. Ik wil iets doen dat zoden aan de dijk zet.

Misschien dat ik straks begin in word met kleine verhalen schrijven of iets dergelijks. Of zoeken naar een opleiding voor later. In ieder geval duurt het leven nog erg lang voor mij, en om nu alle dagen online te zijn schiet ook niet op.

Feit dat ik zoveel online was, dat was gebrek aan andere activiteiten ook. Sociale leven op laag peil, geen opleiding of werk en nog meer zaken waardoor de makkelijke weg gekozen gaat worden steeds.

Maar ik wil potverdomme iets gaan doen met mijn leven. Paranormaal, spiritueel, ik weet niet of dat wel nodig is. Abstract misschien beter, of een combinatie van van alles, misschien is dat het beste, van alles een klein beetje? Ik weet het niet allemaal. Ik zie wel.
Dat je zoveel schrijft zet ook wel zoden aan de dijk hoor. In elk geval om je leven weer enigszins op de rails te krijgen. Schrijven en meningen van anderen horen helpt altijd erg goed als je ergens mee zit of als je gewoon je ei kwijt moet.

Of je het spirituele nodig hebt moet je voor jezelf beslissen. Ik zou niet willen leven zonder in elk geval. Jij en ik weten allebei net zo goed dat er meer is tussen hemel en aarde dus waarom zou je dat afsluiten voor jezelf, waarom zou je dat negeren.

En het moet natuurlijk niet de overhand gaan nemen, je moet ook sociaal blijven, dingen ondernemen ed. Ga voor mijn part modelvliegtuigjes in elkaar zetten. Als je maar bezig blijft
Ga anders eens op een vast tijdstip naar buiten om een ommetje te maken, zorg dat je leven weer een beetje ritme krijgt.
pi_32455256
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:57 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb ff heerlijk knus , samen met mijn diklipdochter, op de bank geslapen!
diklipdochter.....klinkt als een pas ontdekte diersoort
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32455342
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

diklipdochter.....klinkt als een pas ontdekte diersoort

lip is zo dik dat de onderlip niet meer zichtbaar is... soort van papegaaiensnavel... Maar dan in ballonvorm.....!

en ik moet er nog om lachen ook.... Boehoe.... ik ben een slechte moeder!
  maandag 21 november 2005 @ 16:26:04 #31
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32455380
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:13 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat je zoveel schrijft zet ook wel zoden aan de dijk hoor. In elk geval om je leven weer enigszins op de rails te krijgen. Schrijven en meningen van anderen horen helpt altijd erg goed als je ergens mee zit of als je gewoon je ei kwijt moet.

Of je het spirituele nodig hebt moet je voor jezelf beslissen. Ik zou niet willen leven zonder in elk geval. Jij en ik weten allebei net zo goed dat er meer is tussen hemel en aarde dus waarom zou je dat afsluiten voor jezelf, waarom zou je dat negeren.

En het moet natuurlijk niet de overhand gaan nemen, je moet ook sociaal blijven, dingen ondernemen ed. Ga voor mijn part modelvliegtuigjes in elkaar zetten. Als je maar bezig blijft
Ga anders eens op een vast tijdstip naar buiten om een ommetje te maken, zorg dat je leven weer een beetje ritme krijgt.
Het schrijven zorgt in ieder geval dat ik niet helemaal depressief wordt. Contact met vrienden heb ik gelukkig nog via email vaker en dan wordt er gesproken over een afspraak maar echt iets concreets komt er niet uit. Dat werkt dan van beide kanten. Toch ben ik blij dat ik ze nog vaker spreek.

Maar ik wist niet dat werken en studeren zo belangrijk kon zijn in het leven. Zonder werk of studie is het al snel zo dat het leven weinig zin blijkt te hebben. Vandaar dat mensen in de VUT waarschijnlijk zo zenuwachtig worden door de vrije tijd.

Ik schreef wel in dat ene topic over geen toekomstbeeld dat een paar miljoen euro het probleem kan oplossen maar dat hoeft ook niet direct.

Donderdag gesprek met iemand die professioneel ermee omgaat als mensen uit het arbeidsritme zijn gevallen en toch maar eens aankaarten wat nu echt bij me past. Ik heb nog genoeg interesses maar ik sta erg stil in mijn leven. Ben dus pas 28 en het lijkt erop dat het leven soms al voorbij is nu. Goed dat het nu eruit komt ook.

Maar toch, ik zal iets onderhanden moeten nemen, een reden om op te staan. Maanden achter elkaar stond ik op om te internetten en te fokken, dan was internet als het ware mijn leven geworden en als het zo ver is gegaan dan is er iets niet goed in de haak.

Hoofd boven water houden is belangrijk, er moet toch ergens iets zijn dat bij me past. Ik ben niet zo op mijn achterhoofd gevallen dat ik nergens goed in ben volgens mij. Maar om nu te zeggen ik hervat mijn heao opleiding of ik ga een andere opleiding doen dat duurt weer 4 jaar. Werken op dit moment is niet verstandig en ik weet ook niet waar ik wil werken.

Dus in principe ben ik een beetje verdwaald op dit moment. Is geen ramp natuurlijk. Maar altijd blijven dwalen is niet goed en dan is de kans op een echt dwaalspoor te groot meteen.

Overzicht houden in het hele gebeuren is dan wel van belang.

Bedankt voor je reactie

Af en toe steun heb ik wel nodig. En inderdaad, soms is de steun op internet beter omdat het duidelijker naar voren komt waar het probleem ligt ook. Ga ik praten met mensen in de hulpverlening dan komt het probleem niet goed naar voren in wat ik wil. Dan is de samenhang te wazig als het ware. Vandaar vind ik schriftelijke conversatie duidelijker ook.

Het is hier ook een kwestie van het leven op rails krijgen. Toen ik stage liep en studeerde was het allemaal zo duidelijk als een appel ( ik zeg maar appel want ik weet niet wat staat voor duidelijk) en toen ik ziek werd viel alles weg. Hoewel ik mijn inzichten in het spirituele en paranormale terug gekregen heb ervoor. Dus er zit gelukkig nog wel 1 voordeel aan. Voorheen was ik de materialistische man zelver. Ik dacht alleen maar aan geld en hield me alleen maar bezig met het zakelijke gebeuren.

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 21-11-2005 16:32:12 ]
  maandag 21 november 2005 @ 16:28:02 #32
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32455431
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:09 schreef The_Shining het volgende:
Aangezien ik volgende gebeurtenis niet kwijt wil 'irl' en het geen hoog discussiegehalte heeft voor een eigen topic;

Onlangs ben ik verhuisd naar een flat. Best wel drukke flats, uitgeleefd ook. Ik merkte wel allerlei dingen maar ik kan die wel redelijk negeren. Behalve dat ene 'spook'. Blijft maar aankloppen op mijn geestelijke deur, niet een boze of zoiets meer een "aardige" aandachtstrekker. Tijdens meditaties, als ik slaap of als ik gewoon thuiskom. Geen interesse van mijn kant overigens, contact met 'levende' mensen is al genoeg voor mij. De 'ontmoetingen' worden ook wel duidelijker; onlangs zag ik hem zelfs in een flits. Of althans, dat dacht ik. Ik liep naar mijn voordeur, kom thuis van werk en zie opeens een wat oudere lange man voor me staan in een flits. Met kleding en al, tegelijk haarscherp in een seconde en toch een beetje wazig. Dat zijn van die momenten dat je eigenlijk nog bezig bent de gebeurtenissen af te sluiten van de dag, je bent met je gedachten ergens anders en ineens staat er iemand voor je neus. En dan kijk je en is 'ie weg en gaan je nekharen overeind staan.

Ik vond het wel vreemd maar ben dan heel nuchter en geef de schuld aan mijn grijze massa. Totdat ik vandaag hoorde dat 2 deuren verderop ongeveer een paar maanden geleden een man van 54 overleed . Moederziel alleen, de buren roken een stank en vonden de man dood in zijn stoel. Zou het dan toch?
Ik heb het ook gehad een paar weken terug. Een duidelijke schim was te zien. Misschien willen ze inderdaad aandacht. Ik vond het op dat moment een uitdaging om er wat mee te doen. Maar ik kom er nu achter dat het leven op aarde al genoeg aandacht vereisen kan, zoals jij ook zegt al.

Misschien is die man inderdaad aan het zwerven nog voordat hij de poorten van de hemel ingaat waar hij kan rusten. Een soort dwaalgeest of iets dergelijks? Dat hij nog wat moet zoeken of vinden hier? Ik weet niet hoe dat gaat na de dood.

In ieder geval good luck ermee. Wegjagen hoeft niet meteen denk ik. Misschien komt hij om een andere reden langs maar dat weet ik niet. Ik heb me amper verdiept erin.

Van de ene kant toch een mooi en sterk verhaal inderdaad

[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 21-11-2005 16:33:08 ]
  maandag 21 november 2005 @ 16:34:03 #33
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32455551
quote:

creepy shit
stay frosty
pi_32455716
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:23 schreef vamperotica het volgende:

[..]

en ik moet er nog om lachen ook.... Boehoe.... ik ben een slechte moeder!
Nee hoor. Of ik moet er ook een zijn. Ik zou er niet alleen om lachen maar mijn arme EWtje er ook nog mee plagen. Vragen om zoenen enzo. Of tips voor het zoenen. Maar ik ben dan ook wel heel erg
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32455775
quote:

Och toch.... de man was zo alleen dat ie pas opgemerkt werd toen ie ging stinken. En nou is ie dood en jij kunt hem zien. Misschien hoopt ie wel op wat aardigheid voor ie eindelijk rust krijgt en echt kan gaan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 21 november 2005 @ 16:44:40 #36
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32455825
quote:
Hee Shining

Tijdje niet gezien hier op FOK! .. niet dat ik alles afspeur ook hoor
Ik wil even zeggen dat onze dochter is geboren, heeft ze 2 jaar gewacht..

[ Bericht 2% gewijzigd door Bastard op 21-11-2005 16:53:12 ]
The truth was in here.
pi_32456088
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:44 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hee Shining

Tijdje niet gezien hier op FOK! .. niet dat ik alles afspeur ook hoor
Ik wil even zeggen dat onze dochter is geboren, heeft ze 2 jaar gewacht..
Bastard... Wat DOE je????? Je hebt MIJ op ONZ gekregen!!!!!!!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32456157
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nee hoor. Of ik moet er ook een zijn. Ik zou er niet alleen om lachen maar mijn arme EWtje er ook nog mee plagen. Vragen om zoenen enzo. Of tips voor het zoenen. Maar ik ben dan ook wel heel erg
ow.... zo herkenbaar weer!! Zo gauw ik doorhad hoe de situatie in elkaar zat en zag dat t allemaal wel goed zou komen begon ik al.... tandarts en leidster van t KDV zullen wel gedacaht hebben!
pi_32456629
ze heeft... Ik ben diklip.... Als msnnaam!!!
pi_32456684
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:16 schreef vamperotica het volgende:
ze heeft... Ik ben diklip.... Als msnnaam!!!
Ze kan nu wel heel zacht zoenen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32456739
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:18 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ze kan nu wel heel zacht zoenen
Ze is nog helemaal van de poppen en frutseltjes....
Jongens?? Wat zijn dat?

Zoonlief is dan weer t tegenovergestelde! Zooow verliefd
pi_32456895
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:20 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ze is nog helemaal van de poppen en frutseltjes....
Jongens?? Wat zijn dat?

Zoonlief is dan weer t tegenovergestelde! Zooow verliefd
Ik zou niet durven om over de mijne daar hier mededelingen over te doen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32456903
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:22 schreef nokwanda het volgende:

[..]

De FP??? Front Page?
http://frontpage.fok.nl/nieuws/59753 Nja, nieuws... FP... what's the difference, lol
pi_32456929
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:26 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En als ik je nou eens ¤5 geef?
pi_32457140
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:27 schreef RSH11 het volgende:

[..]

En als ik je nou eens ¤5 geef?
Jij denkt dat ik voor 5 euro mijn mond open doe? Grapjas. Met een paar nullen erachter, en voor de komma, misschien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32457228
Flauw hoor
pi_32457820
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:26 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ach..... Hij is er zo open over.... Iedereen mag t weten!
pi_32457897
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:04 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ach..... Hij is er zo open over.... Iedereen mag t weten!
Dacht jij dat ie hier alles vertelde?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32458159
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dacht jij dat ie hier alles vertelde?
hahahah... Ik had t over mijn momrel......
pi_32458352
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:18 schreef vamperotica het volgende:

[..]

hahahah... Ik had t over mijn momrel......
Okay.... die is ook nog ietsje jonger.

Ik moest er vandeweek toevallig achterkomen dat mijn teerbeminde zoon niet van plan was om met MIJ naar de bios te gaan. Ik ging er automatisch van uit dat als hij het over "wij" had, dat betekende Hij en ik. Maar dat bleek niet zo te zijn
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32458568
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:26 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik moest er vandeweek toevallig achterkomen dat mijn teerbeminde zoon niet van plan was om met MIJ naar de bios te gaan. Ik ging er automatisch van uit dat als hij het over "wij" had, dat betekende Hij en ik. Maar dat bleek niet zo te zijn
groepsknuffel voor nok!
Kleine jochies worden groot...
pi_32458670
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:35 schreef RSH11 het volgende:

[..]

groepsknuffel voor nok!
Kleine jochies worden groot...
Dank. Maar ik moest er wel om lachen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 21 november 2005 @ 18:42:11 #53
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32458728
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:55 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Bastard... Wat DOE je????? Je hebt MIJ op ONZ gekregen!!!!!!!!
Ja leuk he?
Ach ik kom daar ook alleen maar bij de Gijsjes sc Verder GAM en lurken op TRU.
The truth was in here.
  maandag 21 november 2005 @ 19:39:51 #54
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32460359
Ik vind onzin ook niet alles. Teveel bagger daar.

Ik voel me weer goed

Ik stond op met een gevoel van, wat the fuck is dit leven waard. Ik dacht ff na over eenheid en meteen voel ik me nuttig, ondanks dat ik weinig nut heb. Ik heb nut omdat ik onderdeel uitmaak van deze wereld. Dus ook al zou ik niets waard zijn, dan nog ben ik iets waard omdat ik onderdeel uitmaak van de mensheid als het ware.

Een hoog zelfvertrouwen hoeft niet te maken hebben met veel zaken. Je hoeft alleen maar te ademen om jezelf dierbaar te vinden als het ware.

En mijn levensvisie kan niemand me afnemen Ik voel me verbonden Ik voel me goed

Ik steek mensen aan hier, ik merk gewoon dat ik mensen kan aansteken met mijn virus Ik bedoel hier in huis dus.

Het feit dat ik soms minder zelfvertrouwen heb, komt door mensen die wel eens de neiging hebben om over anderen te oordelen op allerlei manieren. En daar moet ik vanaf stappen. Mijn geluk moet niet afhankelijk zijn van derden die geen eenheid vormen met mij. Die mensen staan op een te grote afstand als het ware. Ze staan op zo'n grote afstand dat ze niet ter zake doen ook. Ze zijn niet eens derden in het gebeuren, ze zijn vierden of vijfden.

Maar goed, ik kan er weer tegenaan. En met goede zin en goede positieve energie ga ik de wereld veroveren

Laatste is een grapje want dat is niet mijn doel. Ik wil alleen gelukkig zijn in het leven en leven zonder afhankelijk te zijn. Het draait hier om vrijheid en onafhankelijkheid. Onafhankelijkheid in zoveel mogelijk opzichten.
pi_32460543
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:26 schreef nokwanda het volgende:

[..]

pi_32460578

die moest er ook nog bij.....
  maandag 21 november 2005 @ 20:06:12 #57
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32461158
hoi hoi. ff bij komen van het weekend. gewokt, 10km gelopen, nog wat andere fysieke activiteiten...ik hou wel van dit soort trainingmethodes.

zo ff weer WoW spelen en morgen begint de 1e van de laatste 3 dagen bij mijn huidige werkgever
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_32463545
ow trouwens eny... nog bedankt
  dinsdag 22 november 2005 @ 05:42:11 #59
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32471760
Fysiek bezig zijn is nooit slecht als je het mij vraagt Moet ik ook eens gaan proberen op te pakken.

Vannacht hele nacht muziek geluisterd, metallica dus. En ik zat dus echt helemaal goed als het ware. De muziek sleepte me mee naar het diepere bewustzijn. Af en toe voelde ik me zo 1 met mezelf dat ik me genezen voelde.

Af en toe een nachtje niet slapen doet zelfs goed. Stevige metal opzetten en dan komt dat helemaal goed. Ik voel me verfrissend nu, alsof ik net een douche genomen heb van 3 weken. Alleen puur door eens een nacht helemaal in de muziek te gaan, het voelde niet eens zozeer als waken aan, ik zat meer in een schijnslaap, misschien dat ik me daarom meer uitgerust voel, dat ik die diepe slaap helemaal niet nodig heb ook. Lijkt net alsof ik een avond ben wezen stappen, alleen lag ik in mijn eentje in bed met de muziek op hoog volume

Tijd voor koffie nu. Heb gewoon zin om het leven op te pakken en daar hoort straks ook sporten bij. Hoewel ik 4 kilo kwijt ben ondertussen.
pi_32471868
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja leuk he?
Ach ik kom daar ook alleen maar bij de Gijsjes sc Verder GAM en lurken op TRU.
Ik kan jou ook de schuld niet geven. Komt door die dochter van je
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32471930
Ben ik nou de enige die geen kilo's kwijt wil maar juist er bij wil ?
pi_32471937
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 07:03 schreef Metro2005 het volgende:
Ben ik nou de enige die geen kilo's kwijt wil maar juist er bij wil ?
Nee. Ik ook
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 22 november 2005 @ 07:17:48 #63
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32471980
Ik ben nu 85 kilo en ben 172. Dus ik ben te zwaar. Ik merk het niet zozeer, alleen als ik soms trappen loop. Ik doe het niet om anderen een plezier te doen of er beter uit te zien. Ik doe het om mijn conditie.

Mijn conditie is van belang, ook als het gaat om het spirituele. Bij het astrale misschien niet eens zozeer, omdat je dan toch je lichaam verlaat Maar dan nog is het niet prettig dat er een ongezond lichaam ligt met een te hoge hartslag en nog meer.

Gezondheid dus. Ik val vanzelf wel af nog. Misschien gaat het wel vanzelf en hoef ik niet eens te sporten. Dat mijn conditie vanzelf goed komt door de instelling en focus op het lichaam. Ik bedoel dus ook, als ik het astrale onder de knie heb, dan kan ik misschien via een bepaalde weg het lichaam vanzelf vet-vrijer maken of iets dergelijks. Gewoon de vorm veranderen of wat dan ook. Ik sluit niets uit. Met de imagination is alles mogelijk. Zelfs het direct verwijderen van vet misschien, zonder liposuctie of wat dan ook. Je gaat gewoon je lichaam in en zuivert het allemaal.

Ben dus ff geen sporter en heb ook geen zin om te sporten. Ben wat dat betreft liever lui dan moe.
  dinsdag 22 november 2005 @ 07:20:44 #64
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32471994
Ik geloof dus in alles op dit moment. In alles gewoon.

Donderdag heb ik een controle gesprek en ik zal ze ook vertellen wat ik hier schrijf. Ze mogen van me denken wat ze willen. Het geloven in alles is het enige dat ik kan.

Omdat ik mezelf niet voor de gek wil houden

I believe in miracles, yes i do

Alleen door in wonderen te geloven kunnen wonderen uitkomen. Geloof je niet in wonderen dan bestaan ze niet. En komen ze niet uit. Eerste stap is geloven erin, daarna komt de rest vanzelf wel. Dan hoef je niet eens moeite te doen meer.

Ik bedoel. Hoe kan je droom werkelijkheid worden? Dan moet je eerst geloven in je droom. Geloof je niet in je droomwereld dan kan het ook niet gebeuren. Dus als ik geloof dat ik straks een wereld voor mij alleen heb ergens anders en kan terug keren dan moet dat toch mogelijk zijn? Maar die wereld heb ik al als ik 's nachts ga reizen.

Mijn droom is van alles eigenlijk.

World-domination

Grapje

Ik vind alleen dat mensen te weinig geloven. Mensen die ziek zijn misschien ook. Ze geloven niet sterk genoeg in genezing misschien en zo kun je dat doortrekken. Heb ik rtl-z opstaan dan is die ene beurs-analist altijd negatief bezig en ziet die alles pessimistisch in. Draait hij het allemaal eens om dan is het meteen een meer zonnige situatie.

Het wereldbeeld wordt nog altijd geschetst door de mensen en de media als je het mij vraagt. Dan heb je nog die armoeden in 3e wereldlanden maar ook dat is een gebrek aan wilskracht als je het mij vraagt. H eerst er meer positiviteit dan gaat het vanzelf goed. Dan heerst er 1 groot virus over de hele wereld en misschien wel verder waarbij het 1 groot positief geheel is ook.

Damn, ik schrijf nu veel maar ik heb gewoon de schijt van deze wereld. En als ik Bush zie lopen dan ga ik ook spontaan over mijn nek. Die kerel straalt een en al negativiteit uit. Net zoals die poetin. Wat doen die lui daarboven aan de top. Ze kunnen beter uitkering gaan trekken.

[ Bericht 37% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-11-2005 07:33:57 ]
  dinsdag 22 november 2005 @ 07:36:11 #65
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32472049

Zo en nu tijd voor koffie

Ik moet af en toe gal spugen. En dan kots ik ff over Bush heen en de rest van de leiders. Die horen daar niet thuis. Zouden gewoon door een extern orgaan afgezet moeten worden als het ware.

Dat er een nieuwe macht komt. Een allesomvattende macht. Van mijn part komt er een macht van buiten deze planeet naar voren die Bush een enkeltje maan geeft en hem vervolgens nooit meer laat terug komen.
pi_32472072
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 07:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben nu 85 kilo en ben 172. Dus ik ben te zwaar. Ik merk het niet zozeer, alleen als ik soms trappen loop. Ik doe het niet om anderen een plezier te doen of er beter uit te zien. Ik doe het om mijn conditie.

Mijn conditie is van belang, ook als het gaat om het spirituele. Bij het astrale misschien niet eens zozeer, omdat je dan toch je lichaam verlaat Maar dan nog is het niet prettig dat er een ongezond lichaam ligt met een te hoge hartslag en nog meer.

Gezondheid dus. Ik val vanzelf wel af nog. Misschien gaat het wel vanzelf en hoef ik niet eens te sporten. Dat mijn conditie vanzelf goed komt door de instelling en focus op het lichaam. Ik bedoel dus ook, als ik het astrale onder de knie heb, dan kan ik misschien via een bepaalde weg het lichaam vanzelf vet-vrijer maken of iets dergelijks. Gewoon de vorm veranderen of wat dan ook. Ik sluit niets uit. Met de imagination is alles mogelijk. Zelfs het direct verwijderen van vet misschien, zonder liposuctie of wat dan ook. Je gaat gewoon je lichaam in en zuivert het allemaal.

Ben dus ff geen sporter en heb ook geen zin om te sporten. Ben wat dat betreft liever lui dan moe.
Ach... zeur niet. Dikke mannen zijn leuk. Lekker zacht en smakelijk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 22 november 2005 @ 07:48:22 #67
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32472110
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 07:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Het is gewoon zo dat het mijn bewegingsvrijheid schaadt. Ik bedoel dus. Ik kan me niet zo vrij bewegen met dat buikje. Ik heb geen gigantische buik maar het zit in de weg vaker. En ook bij kleding is het moeilijk. Maten zijn niet zoals het moet zijn bij broeken.

Maar ik laat het vanzelf gaan. Heb dus echt geen zin om te gaan sporten nu. Ik hoop dat mijn conditie natuurlijk hersteld. Soms merk ik al dat mijn ademhaling lekker verloopt. Dan lijkt het alsof ik meer adem haal. Alsof mijn lichaam op dat moment een genezing meemaakt.

En dat komt dan door dat astraal gaan misschien? Of het komt doordat ik zo bezig ben met mijn geestelijke gezondheid dat het lichaam genezen wordt door de geest?

Is het mogelijk dat de geest het lichaam gezond maakt? Volgens mij toch wel. Dat de geest een verschonende werking kan hebben. Maar dan moet je heel zijn. Of heel worden.

En heel worden is mijn ultieme doel

World domination was dus echt een grapje. Mijn droom is dat ik heel ben als het ware en gezond en genezen op alle mogelijke gebieden. Mijn droom heeft ook niets met geld te maken. Mijn droom heeft wel een beetje te maken met een eerlijke wereld. Maar daar zijn veel mensen mee bezig. Wie wilt er geen eerlijke wereld zien?

Eerlijke wereld is een kwestie van....inzet door mensen. Zoals Bono ook. Hoewel sommigen weer tegen hem zijn, ik vind het wel goed. Kon ik het dan zou ik het ook doen. Zoals die ene aid programma ook. Dat mensen laten zien dat het mogelijk kan zijn als de topleiders eens van strategie gaan veranderen en het kapitalisme eens op een lager pitje willen zetten.

Vraagje. Is communisme slecht of goed? Ik wil me daar eens in verdiepen. Ik hoorde Bush gisteren op tv praten dat hij trots was op Mongolie dat ze het communisme over boord hadden gegooid en zich kapitalistisch gingen instellen en nog meer.

Communisme gaat er toch vanuit dat iedereen evenveel krijgt of niet? Waarom is Bush tegen gelijke welvaart dan? Kan zijn dat ik heel dom klink en niet verdiept ben in het communisme. Maar ik dacht toch echt dat communisme voor gelijkwaardigheid staat.

Heb me dus de laatste jaren niet veel bezig gehouden met de wereld. Slaap modus veel.
  dinsdag 22 november 2005 @ 07:50:48 #68
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32472121
Ik lul uit mijn nek. Ik ben dus op dreef mede door een goede nacht

Maar het is dus gewoon ff ontspannen om zaken op rijtje te zetten ook. Straks weer ff getallen plukken uit de lucht. Als ik getallen op een rijtje zet dan krijg ik ze ook een beetje op een rijtje Alsof getallen ook verbonden zijn aan mijn leven maar dat is bij iedereen toch zo?

Getallen met trillingen dus.

Ik ben de banden die de duivel met mij heeft aan het verbreken. Je kunt het de duivel noemen of wat anders. Maar ik heb denkbeeldig ergens iets gedaan, ik heb touwen doorgeknipt als het ware. En dan voel ik me helemaal vrij in alles.

Ik kan visualiseren als het ware, en door een visualisatie toe te passen raak ik bevrijdt van de vastigheid ook. Ik zit vast soms ook. En dat gevoel dat ik verbonden ben met een of andere kracht is niet goed.

Het gevoel van vrijheid weer. Ik zeg het vaak maar ik kom soms vaak zaken tegen die vanzelf gaan. Ook vandaag, dan lijkt het allemaal goed te lopen als het ware. Ik zei dat gisteren tegen mijn Pa nog, soms loopt het hier als een tierelier als het ware. Dan lijkt het echt alsof ik genezen ben.

Metallica zingt van. " You were betrayed and a promise was broken" Dat geldt dan voor iedereen.

Volgens mij is de mensheid ook bedrogen op een bepaalde manier. En moet je net inzien hoe je het bedrog kunt goed maken en misschien al die vloeken ook kunt opheffen. Al dan niet middels visualisatie en astraal reizen om de demonen onder ogen te komen ook.

Ik sluit niets uit. Maar ik ga verder want ik heb nog een weg te gaan. Ik ga door tot het bittere eind ook.

Totdat ik gezond verklaard ben geworden. En dan bestaat mijn ziekte niet meer

Dan heb ik totaal zelf-beschikkingsrecht op mijn hele hebben en houden. Zonder afhankelijk te zijn van vage zaken die het leven onaangenaam maken

[ Bericht 31% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-11-2005 08:01:09 ]
  dinsdag 22 november 2005 @ 08:26:21 #69
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32472344
Hahahhah ik loop tegen een muur te lullen

Maar echt he. Ik moet het dan kwijt dat er doorgestoken kaart heeft plaatsgevonden in het begin van alles. Dat hoeft niet iedereen te merken, bepaalde mensen merken het des te beter. De mensen die er gevoel voor hebben die weten dat er iets niet goed in elkaar steekt.

Als ik die ene post zo nalees dan lijk ik een noodkreet uit te slaan. Ben gewoon blij dat ik weet waar het kwade zich verschuilt. En ben trots dat ik de moed en inspiratie heb om het kwade te verslaan.

Ik voel me soms net een ridder als het ware. En ik heb alleen mijn verstand nodig en inbeeldingskracht. Ik kan met mijn hoofd alles verslaan als het ware dat me dwars zit.

En hoe meer ik bezig ben ermee, des te beter het gaat. En daar heb ik dus ook fok voor nodig. Om de gedachte neer te schrijven die vast zit. Het spinneweb ook en nog meer.

The war is voor mij bijna over, maar het kwaad ligt nog steeds op de loer.
pi_32472464
Mogguh
pi_32472570
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 08:39 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh
Hey lass.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32472682
hey Nok! Ook hier?!
  dinsdag 22 november 2005 @ 08:58:08 #73
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32472695
The truth was in here.
pi_32472700
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 08:57 schreef vamperotica het volgende:
hey Nok! Ook hier?!
Ja, en daar en hier en daar, aaaarrrrrrrchhhh.......WAAR???
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 22 november 2005 @ 09:01:59 #75
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32472738
Ik pak me ook nog een kopje koffie

Lekker warm binnen, lekker koud buiten. En net op rtl-z een wijze uitspraak gehoord dat, geld niet gelukkig maakt maar werken wel. Dat programma gaat zich vandaag bezig houden met hoe je nu gelukkig kunt zijn in je werk of worden.

Misschien straks ff die tip toevoegen aan het topic over, geen toekomstbeeld hebben.

Rtl-z is een van mijn favourite zenders Ondanks dat het zakelijk heeft als bijnaam is het toch een meer sociale zakelijke zender die van alles in de aanbieding heeft
pi_32472952
"geld maakt niet gelukkig , werken wel" ????????????????????????????

Welke onnozele dubiele sul heeft dat uit zijn duim gezogen ?
Da zal weer ene zijn die wreed hard moet werken ... die zit wss gans de dag aan zn buro ... wijze spreuken bedenken .
  dinsdag 22 november 2005 @ 09:20:24 #77
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32473020
mogge scorpie maak je toch niet zo druk wat een of andere debiel verzonnen heeft gewoon lekker laten kletsen

geld maakt niet gelukkig, een subaru impreza wrx wel
stay frosty
pi_32473077
ja sorry ben weer in shitmode ... dankzij dat werk dat mij zo gelukkig maakt

goeiemorge btw
pi_32473091
Kopje koffie gepakt net.

Msn is echt irritant trouwens, geeft je soms echt een rotgevoel. Als mensen gesprekken snel afkappen of dat wanneer je iemand aanspreekt dat ze snel offline gaan ofzo.
Heb soms echt het gevoel dat niemand met me wil praten ofzo Damn wat kan een mens zich soms eenzaam voelen. Als ik wil afspreken met iemand dan moet het ook altijd van mijn kant komen, nooit eens het gevoel dat het spontaan gaat.
Hebben meer mensen dit gevoel wel eens?
pi_32473156
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 09:24 schreef Metro2005 het volgende:
Kopje koffie gepakt net.

Msn is echt irritant trouwens, geeft je soms echt een rotgevoel. Als mensen gesprekken snel afkappen of dat wanneer je iemand aanspreekt dat ze snel offline gaan ofzo.
Heb soms echt het gevoel dat niemand met me wil praten ofzo Damn wat kan een mens zich soms eenzaam voelen. Als ik wil afspreken met iemand dan moet het ook altijd van mijn kant komen, nooit eens het gevoel dat het spontaan gaat.
Hebben meer mensen dit gevoel wel eens?
Wrong crowd?

Niet met de mensen die echt belangrijk voor me zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 22 november 2005 @ 09:30:21 #81
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32473180
hehe metro vaak denk ik dat het niet aan jou ligt. ik doe het zelf ook wel eens als ik bv film aan het kijken ben en vergeten ben me msn uit te doen en mensne tegen me aan blijven kletsen.. dan zeg ik vriendelijk dat ik ff verder ga met film kijken en ga dan offline

verder ben ik heel lief
stay frosty
  dinsdag 22 november 2005 @ 09:31:11 #82
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32473191
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 09:16 schreef UncleScorp het volgende:
"geld maakt niet gelukkig , werken wel" ????????????????????????????

Welke onnozele dubiele sul heeft dat uit zijn duim gezogen ?
Da zal weer ene zijn die wreed hard moet werken ... die zit wss gans de dag aan zn buro ... wijze spreuken bedenken .
Ik weet het niet wat ze daarmee bedoelen. Waarschijnlijk bedoelen ze ook dat het leven een paradijs moet zijn ook. Dat je als het ware in een game terecht komt of zoiets. Ik bedoel dus. Wat maakt het leven dan ideaal en perfect?

Werken of bezig zijn. Vaak lijkt er geen tussenweg te zijn. Werken is noodzakelijk kwaad ook. Maar goed, als je werk hebt waarbij je meetbare resultaten ziet is dat wel weer fijn.

Als je werk hebt waarbij je dus ziet wat de inspanningen zijn die je verricht.

Ik ben op dreef weer. Ik voel me helder En ik voel me een losgekoppeld orgaan

Net had ik het idee dat ik mijn lichaam onafhankelijk kon bewegen van mijn geest en ziel. Dat ik dus als het ware kon uittreden terwijl ik buiten in het licht stond. Uittreden terwijl het licht is dus. Erg vreemd en helder gevoel

Dit is pas een gevoel van genezen. Ik kan met mijn lichaam spelen en geest en ziel. En niet spelen in de zin van dat ene. Gewoon echt uitdagende spelletjes doen. Een soort experiment. Klinkt dubbel op van dat spelen van het lichaam, maar het is gewoon zo dat ik die koppeling los moet maken, ik moet de ziel en geest loskoppelen als het ware, kan ik alles loskoppelen dan kan ik ook beter aanpassingen aanbrengen

I am a mad professor

[ Bericht 14% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-11-2005 09:49:13 ]
pi_32473193
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 09:28 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wrong crowd?

Niet met de mensen die echt belangrijk voor me zijn.
Schijnbaar ja
Maar het zal ook wel een gevoel van mij zijn hoor, maar toch voelt het rot af en toe.
  dinsdag 22 november 2005 @ 09:33:35 #84
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32473229
Ik gebruik msn niet eens meer. Ik vind op een forum discussieren en praten veel ontspannender. Bij msn moet je continu aanwezig blijven en in de gaten houden van alles en nog wat. Is me teveel stress. En omdat het stress is gebruik ik het niet.
  dinsdag 22 november 2005 @ 09:39:22 #85
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32473320
msn is lief
stay frosty
  dinsdag 22 november 2005 @ 09:41:15 #86
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32473354
Ik spreek alleen af en toe vrienden erop, maar dat gesprek loopt dan ook niet zo vlot. Hoewel het ideaal is om op die manier het contact te onderhouden. Toch irritant dat je midden in het gesprek naar de wc moet of wat anders, dan krijg je al snel vraagtekens over het verloop ervan.

Ik ben meer een forummer en emailer. Moet zometeen nog ff een vriend bedanken voor de gein, dat hij me in mijn vroege jaren in aanraking heeft laten komen met metallica. Doordat ik van jonge leeftijd al luisterde kan ik de muziek nu beter waarderen omdat het vanaf toen al in mijn systeempje zat. Net zoals Guns N' roses.

Positieve invloed van vrienden
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:04:28 #87
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32473771
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 07:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

dat hoor ik ook. ik zo van..."maar ik heb een buik" "wel lekker om mee te knuffelen" ok dan houd ik hem maar je moet niet overdreven dik zijn, buikje is wel lekker.

gezond lichaam is zo wie zo belangrijk. hoe minder rotzooi in je lichaam hoe gezonder en hoe meer het in balans is. en dat is weer belangrijk om makkelijker paranormale dingen te kunnen doen.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:06:19 #88
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32473801
tsja en daar sta ik dan met me 6pack en alle vrouwen willen een buik

GRRRRR
maarja me vriedin is er wel blij mee
stay frosty
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:11:12 #89
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32473885
6-pack...veel te hard. ligt niet zacht genoeg. 6-packs zien er goed uit maar helemaal niet praktisch
pi_32473898
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
alle vrouwen willen een buik
Dit gaat toch iets te ver ... de mijn alleszins niet !
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:14:05 #91
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32473932
Ach, het gaat erom dat je zelf tevreden bent, en je vriendin is tevreden ermee, dus wat maakt het allemaal uit?

Ik ben ook tevreden maar ik wil gewoon nog 8 kilo kwijt. Dan zit ik op streefgewicht. Toen ik 3 maanden geleden voor hartfilm moest zei die vrouw dat ook. Je hoeft niet afgetraind te zijn maar je mag wat afvallen. 76-78 kilo is het gewicht.

Voorheen woog ik 66. Maar dat was dan weer te minder. Het is weer de balans. Die 66 was ook goed maar ik was slapjes op de benen.

Het gaat weer om balans.

Heb nu rage against the machine opstaan. Lekkere muziek. Straks ff " het bernini mystery" halen uit de bibliotheek. Nieuwe doos sigaren kopen en kijken wat ik nog meer ga doen.

Wel zometeen ff de monitor omwisselen weer. Ik heb een crt staan nu en daar schijnt de zon te erg op. Een tft weert het licht beter af. Alleen bij gamen niet ideaal zo'n tft. Eigenlijk moet ik 2 monitoren naast elkaar hebben staan
pi_32474029
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dit gaat toch iets te ver ... de mijn alleszins niet !
ook nog nooit van gehoord, ben op zich wel blij met mijn slanke lijf
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:19:37 #93
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32474060
had vanacht, de hele nacht mijn winamp met muziek nog lopen...wist ik veel
gelukkig stonden de boxen gewoon uit.
pi_32474243
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:19 schreef Enyalius het volgende:
had vanacht, de hele nacht mijn winamp met muziek nog lopen...wist ik veel
gelukkig stonden de boxen gewoon uit.
Toen ik nog jong was ben ik zo es zaterdagnacht thuisgekomen, stereo aangezet, tape van Joy Division erin, hoofdtelefoon ingeplugd, volume goe hoog gezet en hup in bed.
Stormt ineens mijn vader de kamer binnen (sliepen juist naast me) ... ik had wel mijn hoofdtelefoon gezet maar de boxen stonden nog aan
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:29:56 #95
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32474272
niet zo slim
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:30:46 #96
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32474290
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Ach, het gaat erom dat je zelf tevreden bent, en je vriendin is tevreden ermee, dus wat maakt het allemaal uit?

Ik ben ook tevreden maar ik wil gewoon nog 8 kilo kwijt. Dan zit ik op streefgewicht. Toen ik 3 maanden geleden voor hartfilm moest zei die vrouw dat ook. Je hoeft niet afgetraind te zijn maar je mag wat afvallen. 76-78 kilo is het gewicht.

Voorheen woog ik 66. Maar dat was dan weer te minder. Het is weer de balans. Die 66 was ook goed maar ik was slapjes op de benen.

Het gaat weer om balans.

Heb nu rage against the machine opstaan. Lekkere muziek. Straks ff " het bernini mystery" halen uit de bibliotheek. Nieuwe doos sigaren kopen en kijken wat ik nog meer ga doen.

Wel zometeen ff de monitor omwisselen weer. Ik heb een crt staan nu en daar schijnt de zon te erg op. Een tft weert het licht beter af. Alleen bij gamen niet ideaal zo'n tft. Eigenlijk moet ik 2 monitoren naast elkaar hebben staan
ben er zelf wel tevrede mee

het bernini mystery is een leuk boek! heb je de davinci code al gelezen?
stay frosty
pi_32474463
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:29 schreef Enyalius het volgende:
niet zo slim
Eerder niet zo nuchter
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:39:00 #98
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32474483
Het gewicht is wel een terugkerend gewichtig onderwerp hier he
Ach ik heb zelf ook niet te klagen hoor, genoeg overgewicht maar het staat me en ik heb ook gewoon zware botten
The truth was in here.
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:40:12 #99
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32474511
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ben er zelf wel tevrede mee

het bernini mystery is een leuk boek! heb je de davinci code al gelezen?
Nee, nog niet gelezen. Ik heb dat boek gereserveerd voor mijn broer, de davinci code dus. Weet niet of ik het ga lezen. Ik heb nog steeds het geduld niet echt. Dat geduld komt nog wel ooit in de verre toekomst.

Eerst mezelf verder oppeppen. Maar ook afpeppen. Een combinatie tussen oppeppen en afpeppen. Zonder pep te gebruiken Wel koffie Het gaat erom dat ik wakker en alert blijf maar niet te actief ga.

Dus ik wil doorbreken van het denken, maar niet dat ik mezelf uitput. En dat is nog net niet het geval. Net een frisse douche genomen en dat doet dan ook weer goed.

Nu weer tijd voor muziekje en sigaar. Ik rook amper sigaretten nog. Ik rook precies hetzelfde als mijn vader.

Die is begonnen met vaste sigaretten, toen shag en toen sigaren. En via de sigaren wilt hij stoppen. Dat is ook mijn doel qua roken. Ooit stoppen nog. Schone longen zijn en blijven belangrijk
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:41:40 #100
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32474540
brr, hoe warmer ik me kleed, hoe kouder ik het krijg heb ik wel eens het idee.
Klapper klapper klappertand
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:43:44 #101
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32474589
Ik had het dus over het bernini mysterie dat nu klaar ligt, da vinci code had ik ook voor hem gereserveerd en ook niet gelezen.

Ik heb het vaak wisselend warm en wisselend koud. Dat heeft te maken met de stemming als je het mij vraagt. Dat mijn thermostaat nog niet helemaal goed loopt ook. Er zijn dagen dat ik om de 10 minuten de trui uitdoe en weer aandoe. Uitdoe en weer aandoe. Of ik ben aan het wisselen tussen truien of hemden, omdat het hemd niet lekker zit, en daarna zit de trui weer niet lekker.

Nu dus hemd en het is weer warm. Tis wat
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:46:55 #102
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32474650
Ik ga van monitor wisselen

Ik wil daglicht zien en als ik het daglicht naar binnen laat komen dan zie ik mezelf reflecteren in het scherm

Vooral als ik erop let gaat dat irriteren

Wat een overbodige informatie

Nou dan ga ik tft aansluiten. Weinig zin om te slepen maar goed, zal wel moeten nu.
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:51:20 #103
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32474740
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:40 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Nee, nog niet gelezen. Ik heb dat boek gereserveerd voor mijn broer, de davinci code dus. Weet niet of ik het ga lezen. Ik heb nog steeds het geduld niet echt. Dat geduld komt nog wel ooit in de verre toekomst.
Heel cool boek
Het Bernini mysterie ook.
Het Juvenalis dillema is voor de liefhebber van Dan Brown, minste van de 3, maar ook goed verhaal.
The truth was in here.
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:03:40 #104
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32474962
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:51 schreef Bastard het volgende:

[..]

Heel cool boek
Het Bernini mysterie ook.
Het Juvenalis dillema is voor de liefhebber van Dan Brown, minste van de 3, maar ook goed verhaal.
Ik zal het boek zeker nog eens lezen Maar dan wil ik de tijd nemen ervoor. Neem ik niet de tijd ervoor dan sla ik de helft over en lees ik overal overheen en weet ik tegen het einde nog de inhoud niet helemaal.

Monitor is omgewisseld en nog steeds ben ik niet tevreden. Nu zie ik mezelf niet meer zitten in de monitor maar nu zijn de kleuren niet denderend en het scrollen komt irritant over

Toch maar eens op zoek en sparen voor een nieuwe monitor. En dan eentje die echt goed is. Monitor is toch ook van belang om relaxt bezig te zijn.

De kleuren zijn ver te zoeken nu

Is dat tft eigen of heb je daar ook verschil tussen? Of zijn al mijn pixels verdwenen of wat is dat? Is het gewoon een prul misschien?
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:15:12 #105
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32475218
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:03 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik zal het boek zeker nog eens lezen Maar dan wil ik de tijd nemen ervoor. Neem ik niet de tijd ervoor dan sla ik de helft over en lees ik overal overheen en weet ik tegen het einde nog de inhoud niet helemaal.

Monitor is omgewisseld en nog steeds ben ik niet tevreden. Nu zie ik mezelf niet meer zitten in de monitor maar nu zijn de kleuren niet denderend en het scrollen komt irritant over

Toch maar eens op zoek en sparen voor een nieuwe monitor. En dan eentje die echt goed is. Monitor is toch ook van belang om relaxt bezig te zijn.

De kleuren zijn ver te zoeken nu

Is dat tft eigen of heb je daar ook verschil tussen? Of zijn al mijn pixels verdwenen of wat is dat? Is het gewoon een prul misschien?
Hoe oud is die tft ?
Kan natuurlijk zijn dat je een wat ouder type hebt die niet zo snel het scherm kan opbouwen.
Kleuren zijn sowieso nooit zo denderend op een tft
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:22:45 #106
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32475364
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:15 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Hoe oud is die tft ?
Kan natuurlijk zijn dat je een wat ouder type hebt die niet zo snel het scherm kan opbouwen.
Kleuren zijn sowieso nooit zo denderend op een tft
Ongeveer 1 1/2 jaar. Maar het is een merkloze, hoewel dat ook niet alles zegt natuurlijk. Maar goed, ik denk dat ik de kleuren van de CRT gewend was. Om fok als vergelijking te nemen. Ik stond toen ik net overschakelde op een gebruikte CRT verbaasd te kijken over de veelzijdigheid van de kleuren, vooral het verschil tussen wit en geel viel op, nu zie ik amper het verschil tussen geel en wit. En nu lijkt het allemaal weer grijs te zijn een beetje.

CRT had ook nadelen van de straling die eruit komt. Ik bedoel, CRT is weer vermoeiend voor de ogen. En daar is de weerspiegeling weer irritant.

Kortom: Toch maar eens op zoek naar een betere monitor Er zullen toch zeker betere zijn of niet?

Bij CRT vind ik het ook zo idioot dat het een bak van een beest is. Een tft weegt amper 10 gram, til je een crt op dan til je jezelf een breuk als het ware.
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:40:21 #107
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32475750
Tuurlijk zijn die er. Ik heb zelf een TFT van jetway (avidav ofzo) Klinkt als een cheapo merk maar het is een perfect tft scherm, 16ms reactietijd (vlot zat) en prima kleuren.
En niet heel erg duur, net over 200 euro voor een 17" exemplaar.
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:49:52 #108
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32475948
Misschien iets voor mij. Zal het topic ff in favouriten zetten voor later. Ik heb ook een nieuwe bril nodig, dus dat wordt twijfelen wat ik neem. Ben van plan om helemaal over te stappen op het dragen van een bril. Merk dat contactlenzen niets meer voor mij is

Ogen gaan gigantisch irriteren bij het dragen van contactlenzen.

Goede bril & monitor dus. Vooral nu ik nog veel online hang Ogen uitputten is niet zo best volgens mij.
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:51:45 #109
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32475989
quote:
Op maandag 21 november 2005 21:30 schreef RSH11 het volgende:
ow trouwens eny... nog bedankt
np

meteen even voor de rest. heb ongeveer 2gb, circa 400 boeken, digitaal op me servertje gezet.
gaat over dingen zoals boedhisme, yoga, astrale zaken, akashic, aleister crowley, wicca, vampieren, sex met de tantra, gnostici, druides, heksen, magiers, remote viewing, astrology, aura's, elementalen, verscheidene grimmoires, kabalah, meditatie, occulte zaken, psychic zooi, reiki, tarot en veeelll meer. ook staan er mp3's op voor hemi-sync en dergelijke die er voor zorgen dat je makkelijker uittreed of makkelijker een bepaalde meditatie kunt doen.

in kort. iedreen die interesse heeft, laat het maar weten en ik geef je de info om op de server te komen. het is overigens wel allemaal in het engels en klein stukje met duits.
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:02:24 #110
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32476191
4-5 jaar trug had ik een crt-scherm met een 32mb videokaart. daarna een ati radeon 9700pro gekocht en een 15" belnea tft. zit er zo dicht op dat groter dan 15" slecht is. in ieder geval het zag er toen zo geweldig uit dat ik er tevreden mee was. was niet zo duur ook.

je moet bij aanschaf, van wat voor scherm dan ook, ff goed kijken naar meerdere schermen. bij alternate hadden ze toen 5-6 op rij staan en je zag echt verschil. sommige zagen er zo dof uit..eeww. anderen weer veel te licht. maar deze zag er gewoon goed uit voor nog geen 250euro.
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:06:00 #111
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32476263
Bedankt voor de tip Over die monitor dus ook. Selecteren is dan inderdaad belangrijk. Kieskeurig zijn. Zal ook eens op de site van kieskeurig gaan kijken. Daar krijg je onderlinge informatie van consumenten die hun ervaringen uitdelen over digitale apparatuur.

Ik heb wel interesse in die bestanden die je in de aanbieding hebt Hoe lang laat je ze ongeveer op de server staan? Zou mooi zijn als ik kostbare informatie makkelijk samengevoegd tot me kan nemen. Scheelt weer een hoop energie

Wil sowieso meer gaan verkennen in het hele gebeuren Ik denk dat het uiteindelijk leidt tot een positief iets allemaal, vandaag merk ik al een wereld van verschil in mijn gevoel, ik voel me zekerder dan ooit lijkt het wel. Maar nog altijd kan het altijd beter.

Is er wel een grens eraan? Ik bedoel, als je heel ver bent in het hele gebeuren. Wat is dan mogelijk? Is the sky dan echt the limit? Of is er zelfs meer achter de sky te krijgen?
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:08:29 #112
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32476323
ze blijven een hele lange tijd op de server staan. geen idee...sommige dingen staan er al bijna 5 jaar op en hoe lang die aan staat...lang. reboot me pc maar 1x in de paar weken.

stuur maar een mail. adres staat in me profiel. stuur ik de link wel naar je op. als ik het hier post kan iedere gek erop en aangezien niet iedereen te vertrouwen is. en scriptkiddies het soms leuk vinden andersmans dingen te mollen
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:12:13 #113
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32476411
Ik stuur komende week wel een mail Kijken of ik iets eraf kan halen waar ik verder mee kan in het leven.

Tijd voor koffie weer. Ik zuip nog veel koffie Heb dat nodig. Ze zeggen wel dat koffie goed is tegen astma, dus last van de luchtwegen zal ik niet snel krijgen Misschien dat daarom vaak mijn luchtweg open lijkt en dat er daarom vaak zoveel zuurstof naar binnen lijkt te komen

Koffie is niet erg. Dat ik nog rook staat me tegen. Roken Dom, je hebt een hekel aan een gewoonte en gaat toch door.
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:13:55 #114
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32476453
ik ga maar es werken tot een uur of 7. later
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:21:06 #115
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32476627
Werk ze!!!

Ik heb de neiging om ff te gaan pitten. Bijtanken van slaap die ik heb gemist vannacht.
pi_32477372
Ikke weer es thuis

Straks naar het grootouderfeest van mijnen oudsten
pi_32477484
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tsja en daar sta ik dan met me 6pack en alle vrouwen willen een buik

GRRRRR
maarja me vriedin is er wel blij mee
Yeah!!! I´m every woman
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:01:27 #118
90061 coz
pi_32477495
typ eens niet zo veel
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:08:57 #119
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32477660
Typen typen typen. Niet miepen, lekker typen.

Ik ga het toetsenbord schoon maken nu.
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:10:45 #120
90061 coz
pi_32477696
jah ok .. maar ik probeer ook nog mee te lezen , en elke keer een dag bijlezen is best irri , want dan staan er best een aantal nieuwe postjes:D
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:13:20 #121
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32477751
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:01 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Yeah!!! I´m every woman
trust me there are a lot of you's out there
stay frosty
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:14:21 #122
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32477778
Gewoon tijd vrij maken, tijd genoeg. Er gaan 30 uur in een dag als je de 24 uur weet groter te maken.

Van 1 uur kun je makkelijk 10 uur maken, is niet moeilijk. Zo kun je alles zelf bepalen. Tijd is niet zo erg statisch te noemen. Het heeft te maken met je interpretatie van tijd. Tijd is grenzeloos.

Dus geen smoesjes meer. Je maakt gewoon maar wat tijd vrij
pi_32477817
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

trust me there are a lot of you's out there
Die hebben geen.........lamaaaaa
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:17:05 #124
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32477836
Ik vraag me soms af waar al die vuiligheid vandaan kan komen

Heb ik net iets gepoetst is het in no time weer smerig te noemen. Zoals deze tafel waar ik aanzit. Ben continu bezig met poetsen en het keert altijd terug.

Net als die verrekte stof altijd

Je zou er spontaan een neurose van krijgen

Mogen de Goden meenemen voor 2012. Een stofloos leven en leven zonder vuiligheid waar de was ook altijd schoon blijft. Als het dan toch gaat gebeuren kunnen ze maar meteen beter al het vuile werk uit handen nemen
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:24:41 #125
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32478014
ik voel me weer opperbest momenteel
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:40:29 #126
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32478401
Ik val van moeheid, naar fitheid. Van moeheid naar fitheid. Een nacht overslaan is okey, maar vannacht ga ik toch maar niet wimbledon winnen in bed. Dat doe ik een keer als ik weer een nacht kan overslaan. Merk het niet extreem maar toch een beetje.
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:41:54 #127
90061 coz
pi_32478437
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Gewoon tijd vrij maken, tijd genoeg. Er gaan 30 uur in een dag als je de 24 uur weet groter te maken.

Van 1 uur kun je makkelijk 10 uur maken, is niet moeilijk. Zo kun je alles zelf bepalen. Tijd is niet zo erg statisch te noemen. Het heeft te maken met je interpretatie van tijd. Tijd is grenzeloos.

Dus geen smoesjes meer. Je maakt gewoon maar wat tijd vrij
dat weet ik niet dus bij mij zijn het er 24
gister was ik om 23:15 thuis .. beetje tv kijken en toen slapie doen... het is dat ik vandaag een vrije dag heb ... mkay ander voorbeeld

donderdag tot 22:00 werken , met een beetje geluk ben ik dan 23:15 thuis ..
dan ga ik meestal nog even tv kijken en slaap ik rond een uur of 1
vrijdag slaap ik dan een beetje uit tot 11:00 om vervolgens op tijd op werk te zijn , 13:30 .. 's avonds uiteraard kroeg in (ben dan pas na middernacht in de stad) en zaterdag mag ik er om 12:00 uur weer zijn (dus om 10 uur op) ...

nou kan ik natuurlijk wel minder uitslapen maar ...
en waar kan ik volgens jou dan wel tijd van vergroten .. en dat is dus niet werk want daar ga ik geen 30 uur zitten (en hoe )
  dinsdag 22 november 2005 @ 14:32:01 #128
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32479588
Niet op de tijd letten kan al een verandering zijn. Wil je dat de tijd snel voorbij gaat dan kun je het beste nooit op de tijd kijken. Dus op het werk gewoon zonder horloge lopen en als overal het licht uitgaat dan moet je gewoon snel naar buiten rennen

De tijd is in mijn geval pas echt aanwezig als ik er op ga letten. Let ik niet op de tijd dan kan het ieder tijdstip zijn. Dan maakt het ook niet uit want dan is het meer een moment dan een tijdstip. Hoewel een moment en tijdstip veel met elkaar te maken heeft. Het is dan een gevoelskwestie en ervaring.

Damn, ik ben vandaag betweterig ingesteld zeg. Is dat een slechte eigenschap? Ben de hele dag bezig om zaken te willen verklaren hier op fok.

Denk dat ik nu ff wat anders ga doen. Maar het willen verklaren is sterk aanwezig. Kan er niet eens wat aan doen. Het begon vannacht al.

Nu wil ik weten en verklaren hoe je tijd kunt aanpassen aan eigen wensen.

Het is een drift en verslaving geworden Ik wil een allesomvattende theorie hebben op papier. Zwart op wit. Waar alles staat uitgewerkt als het ware. Een blauwdruk van het hele hebben en houden. Een handleiding voor mezelf ook. Een leidraad
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:08:27 #129
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32480471
Tijd is een raar fenomeen vind ik.
Waarom voelt het ene moment aan alsof de tijd heel snel gaat terwijl het volgende moment weer enorm lang lijkt te duren. Is dat omdat tijd misschien niet bestaat? Is het omdat we invloed uitoefenen op de tijd?
Vind het maar een vaag iets.
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:23:36 #130
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32480857
Tijd heeft denk ik te maken met gevoel. En met of je plezier beleeft of niet. Tegenzin bij activiteiten zorgt ervoor dat de tijd langzaam gaat. Kijk maar eens bij de tandarts in die extreem felle lamp. Dan lijkt 5 seconden langer te zijn, dan is het niet eens mogelijk om die 5 seconden goed aan te duiden, dan staan die 5 seconden voor pijn. Je kunt het dan net zo goed. 5 pijn noemen. Inplaats van 5 secondes.

Op het werk noem je het dan. 8 werk. En in vrije tijd 10 vrije tijd. In slaap noem je het 8 slaap. Of dat het hele besef verbeterd weet ik niet. Dan zou ik het moeten uitproberen

Tijd is alleen handig als je afspraken moet nakomen, zodat je allebei op tijd komt voor een afspraak en bij etenstijd. Hoewel je bij eten natuurlijk ook je maag kunt volgen wat die je zegt.

Ik heb dus echt zo'n bui vandaag. Ik kan niet stoppen. Ik wil nu eens weten wat er fout is en wat er niet klopt en nog meer. Weer 100 grijze haren erbij gekweekt

Tijd zelf onder controle hebben is ideaal. Scheelt wederom kopzorgen. Alle kopzorgen zijn ongewenst en overbodig. Vraag me uberhaupt af waarom er zoveel kopzorgen in het systeem zitten. Alsof ze het met opzet doen of gedaan hebben allemaal. Of het is gebeurt zonder na te denken of wat anders.

Ik loop dus ook nooit met horloge, zelden dus. Alleen als ik verplichtingen heb. En verplichtingen behoren ook tot kopzorgen en is ook ongewenst

Ben een echte nihilist en wil het makkelijk hebben hier.
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:39:52 #131
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32481329
Vreemde theorie en of die kloppend is weet ik niet. 5 secondes pijn. Hoe lang duren die 5 secondes? Hoe ervaar je die 5 secondes pijn? Dan heeft de mate van pijn nog ermee te maken. Noem je het 5 pijn, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Maar dan moet je voor jezelf een heel nieuw systeem ontwikkelen van aanduiden

En als mensen op straat de tijd vragen dan kun je maar het beste via de uren doen ook Dan geldt die aanduiding alleen voor jezelf.

Zo ik heb een lulkick dus.
pi_32481799
* vamperotica is weer wakker....
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:58:48 #133
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32481861
Welcome

We werden net hier gebeld door een of ander engelstalig iets. En zij betaalden de gesprekskosten en je kon een reis naar the carribean winnen Eerste keer dat ik zoiets meemaak. Mijn pa had de haak meteen erop gegooid en dacht meteen aan oplichting.

3 dagen naar de carribean en de prijsvraag was gratis Zullen ze wel meteen een of ander iets gaan aansmeren of ze bellen collect call.

Nog iemand die zoiets gehad heeft? Misschien waren ze de boel wel aan het bezeiken. Gesprek kwam uit duitsland volgens mij.
pi_32481951
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Welcome

We werden net hier gebeld door een of ander engelstalig iets. En zij betaalden de gesprekskosten en je kon een reis naar the carribean winnen Eerste keer dat ik zoiets meemaak. Mijn pa had de haak meteen erop gegooid en dacht meteen aan oplichting.

3 dagen naar de carribean en de prijsvraag was gratis Zullen ze wel meteen een of ander iets gaan aansmeren of ze bellen collect call.

Nog iemand die zoiets gehad heeft? Misschien waren ze de boel wel aan het bezeiken. Gesprek kwam uit duitsland volgens mij.
Wel ooit van gehoord... Hoop blabla en op t einde wilde ze toch graag nog even wat creditcardgegevens....
  dinsdag 22 november 2005 @ 16:07:34 #135
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32482079
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:01 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Wel ooit van gehoord... Hoop blabla en op t einde wilde ze toch graag nog even wat creditcardgegevens....
Pure oplichterij dus

Goed geslapen? Ik ben al erg lang wakker. Vanaf gisteren 14:00 tot nu aan een stuk door. Dus vannacht ga ik lekker

Slaap inhalen
  dinsdag 22 november 2005 @ 16:08:16 #136
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32482094
ik hik nog steeds
stay frosty
pi_32482175
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:07 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Pure oplichterij dus

Goed geslapen? Ik ben al erg lang wakker. Vanaf gisteren 14:00 tot nu aan een stuk door. Dus vannacht ga ik lekker

Slaap inhalen
ben bang van wel, oplichterij dus...

heel diep geslapen, ben er nog steeds een beetje duf van!
Dit was ook een slaapinhaalrace denk ik..... Hoewel,vannacht redelijk geslapen! Maar de nachten daarvoor....
  dinsdag 22 november 2005 @ 16:17:08 #138
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32482340
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:11 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ben bang van wel, oplichterij dus...

heel diep geslapen, ben er nog steeds een beetje duf van!
Dit was ook een slaapinhaalrace denk ik..... Hoewel,vannacht redelijk geslapen! Maar de nachten daarvoor....
Insomnia? Of valt het mee. Ik heb soms dat ik gewoon niet moe wordt, maar dat kan liggen aan de koffie die ik zuip 's avonds laat. Dan heeft het allemaal een reden weer. Koffie, harde muziek en amper rust nemen voor het pitten gaan.

Ook daar moet ik nog aan werken Ik ben vandaag in een..." Ik wil mezelf verbeteren" stemming.

Mijn slaapritme is alles behalve stabiel op dit moment. Enige voordeel is dat je kunt reizen in de duisternis.
pi_32482649
ik heb gewoon commentaar gekregen op m'n excel werkstuk

Bronvermelding miste en ik had twee kollommen niet afgerond. !@$!@$!!!!11!!
Mja was wel goedgekeurd dus ach.
pi_32482679
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:17 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Insomnia? Of valt het mee. Ik heb soms dat ik gewoon niet moe wordt, maar dat kan liggen aan de koffie die ik zuip 's avonds laat. Dan heeft het allemaal een reden weer. Koffie, harde muziek en amper rust nemen voor het pitten gaan.

Ook daar moet ik nog aan werken Ik ben vandaag in een..." Ik wil mezelf verbeteren" stemming.

Mijn slaapritme is alles behalve stabiel op dit moment. Enige voordeel is dat je kunt reizen in de duisternis.
Ik gooi het maar op mn hormonen....

"Vroeger" leefde ik 's nachts... Maar ja, de buren zijn er niet zo blij mee als je 's nachts gaat stofzuigen.. merk ook wel dat naarmate ik ouder word toch wel wat meer slaap nodig heb.....
pi_32482810
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:56 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica is weer wakker....
Heb ik straks ook even gedaan. Moest mezelf echt dwingen om wakker te worden. Anders had ik echt de hele dag geslapen. Steeds dezelfde droom opnieuw gedroomd. Bleef een beetje hangen.
Maar dat slapen was lekkerrrrrrrr.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32482869
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:29 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ik gooi het maar op mn hormonen....

"Vroeger" leefde ik 's nachts... Maar ja, de buren zijn er niet zo blij mee als je 's nachts gaat stofzuigen.. merk ook wel dat naarmate ik ouder word toch wel wat meer slaap nodig heb.....
Ik merk juist dat ik minder slaap nodig heb. Maar afgelopen nacht was wel heel erg kort.

Maar vroeger.......... Kwam vaak pas thuis als de vogeltjes begonnen te fluiten en de zon op kwam. Party party. Als ik dat nu doe moet ik van een avondje een week bijkomen. Heb het ook al jaren niet meer gedaan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 22 november 2005 @ 16:39:29 #143
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32482888
slaaaaap ik heb vaak dat ik nu moe word (nu eigenljk ook) maar dat ik tegen 21:00 weer klaarwakker ben en dat tegen 00:00 nog heb en dus weer laat naar bed ga
stay frosty
  dinsdag 22 november 2005 @ 16:41:25 #144
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32482936
slaapt iedereen overdag ofzo damn
Ik werk gewoon overdag en slaap 's nachts of ben ik dan weer raar.
  dinsdag 22 november 2005 @ 16:43:22 #145
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32482972
Ahja, een vrouwelijk (sex) partner heb ik niet, anders wist ik wel andere dingen te doen in bed als ik wakker lag. Maar goed, dat komt later wel. Ik heb geduld

Ben de geduld zelver Een beetje dus Een beetje veel soms, het lijkt soms op non-actief te staan omdat ik continu bezig ben met zelfverbetering ook. Het is gewoon een gigantische kick om aan zelfverbetering te doen.

Bij mij is het de balans. Ik ben nog steeds niet in balans. Ik val niet op de plek binnen de omgeving zoals het hoort te zijn. Val ik precies op de plek, dan voelt het als een openbaring aan als het ware. Een openbaring voor mezelf.

En dat heeft weer tijd nodig, en misschien valt het nooit op de plek ook.

Zoals die signature van oversight, dat het steeds weer uit elkaar valt als je denkt het verklaard te hebben, maar dan is de uitdaging gewoon het mooie eraan. Dat je steeds verder in de picture zit en dat het steeds verder uit elkaar valt. Dat het steeds complexer wordt maar tevens eenvoudiger ook.

Op dit moment zit ik gewoon in een soort van trip en ben ik dus echt bezig met een wetenschappelijke benadering van hoe ik in het leven sta. Het zijn fragmenten en nog meer. Het is groot, heel groot. Het zijn verschillende lagen, het gaat misschien verder dan 6 dimensies als je diep kunt doordringen in de film. Ik weet het niet Ik ga op onderzoek uit

En dat non actief staan op dat ene gebied is dan niet erg, ik put genoeg uit het huidige wat ik doe. Het is gewoon een kick. En ik ga verder hiermee gewoon.

Pffff weten jullie dat ook weer. Waarom ik nooit praat over een vriendin of wat dan ook. Op dit moment heb ik het gewoon druk.

Een arbeidsongeschikte workohalic Ik beschouw het ook als werk. Want dat is het in principe ook.

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-11-2005 16:51:58 ]
pi_32482974
sleap is for the weak.

Maar ik slaap om +-11 uur hoor
pi_32483035
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:41 schreef Metro2005 het volgende:
slaapt iedereen overdag ofzo damn
Ik werk gewoon overdag en slaap 's nachts of ben ik dan weer raar.
Zou ik ook doen als ik nou een gewenste respons op mijn sollicitatiebrieven kreeg
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 22 november 2005 @ 16:47:46 #148
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32483058
Ik pak me een biertje. Ontspanning dus
pi_32483169
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:38 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik merk juist dat ik minder slaap nodig heb. Maar afgelopen nacht was wel heel erg kort.

Maar vroeger.......... Kwam vaak pas thuis als de vogeltjes begonnen te fluiten en de zon op kwam. Party party. Als ik dat nu doe moet ik van een avondje een week bijkomen. Heb het ook al jaren niet meer gedaan.
Dat laatste herken ik ook wel ja... "Vroeger" regelmatig gehad... Hele nacht gefeest en er dan om 6 uur achter komen dat ik om 7 uur moest werken... Nou ja... Ff douchen en vrolijk aan t werk....

Als ik nu op stap geweest ben ofzo ben ik meestal rond half 5 thuis, rond 9 uur weer wakker en dan stort ik rond een uur of drie weer in!
pi_32483427
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:53 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Dat laatste herken ik ook wel ja... "Vroeger" regelmatig gehad... Hele nacht gefeest en er dan om 6 uur achter komen dat ik om 7 uur moest werken... Nou ja... Ff douchen en vrolijk aan t werk....

Als ik nu op stap geweest ben ofzo ben ik meestal rond half 5 thuis, rond 9 uur weer wakker en dan stort ik rond een uur of drie weer in!
Half 5 thuis..... Ook al jaren niet eens meer zolang wezen stappen.
Een keer zo laat geweest na een avondje Solse gat maar da´s geen stappen. Ben eigenlijk al twee jaar niet meer op die manier gaan stappen en ook in de 2 jaar daarvoor was ik om 2 uur al thuis omdat ik gewoon slaap had.
Wil ik eigenlijk wel weer es een keer. Een nacht dansen.

Tis een lijpe dag. Zit tussen het slapen door alleen maar te vreten. Geen snoep. Stapels boterhammen enzo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 22 november 2005 @ 17:09:40 #151
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32483560
Ik ging vroeger 3 keer per week op stap. Het was echt feesten, mooie tijden gehad. Ook house party's bezocht en soms ging de aftherparty tot 1300 's middags door. Hele mooie tijden gehad. Maar aan alles komt een eind. Ik zou het niet meer kunnen. Ik zou het wel weer kunnen maar dan moet de tijd daar zijn.

Vrienden van me gaan ook niet meer zo vaak doorzakken. Maar dat zal wel met de leeftijd te maken hebben. Er komt dan een nieuwe generatie die de plek van de oude inneemt. Hoewel er altijd cafes en kroegen zijn waar een gevarieerd publiek blijft rondlopen.

Op dit moment zou een hardrock cafe wat voor mij zijn
pi_32483697
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:04 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Half 5 thuis..... Ook al jaren niet eens meer zolang wezen stappen.
Een keer zo laat geweest na een avondje Solse gat maar da´s geen stappen. Ben eigenlijk al twee jaar niet meer op die manier gaan stappen en ook in de 2 jaar daarvoor was ik om 2 uur al thuis omdat ik gewoon slaap had.
Wil ik eigenlijk wel weer es een keer. Een nacht dansen.

Tis een lijpe dag. Zit tussen het slapen door alleen maar te vreten. Geen snoep. Stapels boterhammen enzo.

Ja... heerlijk!!! De hele nacht dansen!! DE manier voor mij om alle spanningen kwijt te raken!

Hier ook.... stapels boterhammen..Tot ik in slaap viel en was vergetend e boterhammetjes weer op te ruimen.... Poezebeest heeft ze uit de zak gehaald, op de grond gegooid en toen besloten dat ze beneden haar peil waren!

Van de week heb ik r al een keer uit een pan tomatensoep mogen vissen!
pi_32483749
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ging vroeger 3 keer per week op stap. Het was echt feesten, mooie tijden gehad. Ook house party's bezocht en soms ging de aftherparty tot 1300 's middags door. Hele mooie tijden gehad. Maar aan alles komt een eind. Ik zou het niet meer kunnen. Ik zou het wel weer kunnen maar dan moet de tijd daar zijn.

Vrienden van me gaan ook niet meer zo vaak doorzakken. Maar dat zal wel met de leeftijd te maken hebben. Er komt dan een nieuwe generatie die de plek van de oude inneemt. Hoewel er altijd cafes en kroegen zijn waar een gevarieerd publiek blijft rondlopen.

Op dit moment zou een hardrock cafe wat voor mij zijn
het kwam hier regelmatig voor dat ik alleen 's maandags niet in mijn stamkroeg te vinden was..... Werkte toen bij een benzinepomp... Dat betekende om 14.00 beginnen, om 21.00 klaar... Naar huis, eten, douchen en de stad in!
  dinsdag 22 november 2005 @ 17:30:51 #154
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32484033
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:18 schreef vamperotica het volgende:

[..]

het kwam hier regelmatig voor dat ik alleen 's maandags niet in mijn stamkroeg te vinden was..... Werkte toen bij een benzinepomp... Dat betekende om 14.00 beginnen, om 21.00 klaar... Naar huis, eten, douchen en de stad in!
Mooi was die tijd...

Of niet?

Ik vind de rust eigenlijk beter eerlijk gezegd. Ik zal best nog eens een keer door gaan zakken naar de toekomst. Maar om nu iedere week daarmee bezig te zijn. Ik word ouder ook. Al zie ik mezelf nog als kind door het leven gaan

Mooi was die tijd wel Maar die tijd komt niet terug, en dat is misschien maar goed ook. Want het waren geen gezonde tijden

Ik richtte mijn hele leven ook op het stappen in, ik studeerde dan wel ernaast, maar het stappen stond altijd voorop in het leven. Op maandag duf van het uitgaan, op dinsdag nog duf, om woensdag herstellende en op donderdag weer uitgaan. Zo was het continu in die onrust zitten.
  dinsdag 22 november 2005 @ 17:57:21 #155
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32484751
okee, het gaat wéér eens niet goed met mijn vader
Hij moet nu donderdag a.s. geopereerd worden, moet een nieuwe drain geplaatst worden.
Dat stond eerst voor volgende maand gepland maar de doktoren willen het liever deze week al doen
Maar weer afwachten
  dinsdag 22 november 2005 @ 18:00:34 #156
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32484845
Metro.. wat een kutperiode voor jullie .. sterkte hierbij!
The truth was in here.
  dinsdag 22 november 2005 @ 18:03:36 #157
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32484940
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:00 schreef Bastard het volgende:
Metro.. wat een kutperiode voor jullie .. sterkte hierbij!
Dank je.
Al ging het maar een maand of wat in elk geval goed, nu is het echt telkens weer wat. Je krijgt nooit even een adempauze ofzo.
pi_32484977
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:03 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dank je.
Al ging het maar een maand of wat in elk geval goed, nu is het echt telkens weer wat. Je krijgt nooit even een adempauze ofzo.
Hoop voor je dat het na deze rotperiode jaaaaaren goed zal gaan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 22 november 2005 @ 18:06:24 #159
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32485014
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:57 schreef Metro2005 het volgende:
okee, het gaat wéér eens niet goed met mijn vader
Hij moet nu donderdag a.s. geopereerd worden, moet een nieuwe drain geplaatst worden.
Dat stond eerst voor volgende maand gepland maar de doktoren willen het liever deze week al doen
Maar weer afwachten
minder!! sterkte man
stay frosty
  dinsdag 22 november 2005 @ 18:08:03 #160
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32485058
zo kortere dag dan verwacht. had 30minuten niks te doen, wachten op laatste vrachtwagen. dus ff met 2 man de kantine in ff leeggeroofd

nog 2 dagen van 7 tot 5 en 7 tot 3 en dan ben ik daar weg. het aftellen is begonnen

wat tijd betreft...nee het bestaat niet. tijd is uitgevonden door de mens om iets te meten wat niet meetbaar is.
  dinsdag 22 november 2005 @ 18:09:35 #161
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32485104
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:08 schreef Enyalius het volgende:
zo kortere dag dan verwacht. had 30minuten niks te doen, wachten op laatste vrachtwagen. dus ff met 2 man de kantine in ff leeggeroofd

nog 2 dagen van 7 tot 5 en 7 tot 3 en dan ben ik daar weg. het aftellen is begonnen

wat tijd betreft...nee het bestaat niet. tijd is uitgevonden door de mens om iets te meten wat niet meetbaar is.
wat doet me horloge nu dan??
stay frosty
  dinsdag 22 november 2005 @ 18:11:43 #162
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32485163
dat is 1 van de middelen die gebruikt wordt. maar je kunt beter naar einstein luisteren. die zei dat tijd relatief was. iedereen dacht van "ja natuurlijk. als ik het naar me zin heb gaat de tijd sneller dan als ik het niet naar me zin heb. maar dat is maar gevoelsmatig iets". ach ja uitleggen heeft weinig zin. tijd is zo wie zo een complex iets om in woorden uit te drukken

straks weer ff WoW spelen. kijken of ik lvl27 kan worden en dan 30 morgenavond. beetje doorspelen moet het wel lukken. heb nu met me mage al 22.4gold ik ben rijk voor me level . met me palladin had ik zoiets pas toen ik lvl 35ofzo was.
pi_32488997
Sterket metro... Voor jou en je vader!
Hopelijk zorgt deze "versnelling" er ook voor dat straks alle rottigheid eerder achter de rug is!
pi_32489058
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:30 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Mooi was die tijd...

Of niet?

Ik vind de rust eigenlijk beter eerlijk gezegd. Ik zal best nog eens een keer door gaan zakken naar de toekomst. Maar om nu iedere week daarmee bezig te zijn. Ik word ouder ook. Al zie ik mezelf nog als kind door het leven gaan

Mooi was die tijd wel Maar die tijd komt niet terug, en dat is misschien maar goed ook. Want het waren geen gezonde tijden

Ik richtte mijn hele leven ook op het stappen in, ik studeerde dan wel ernaast, maar het stappen stond altijd voorop in het leven. Op maandag duf van het uitgaan, op dinsdag nog duf, om woensdag herstellende en op donderdag weer uitgaan. Zo was het continu in die onrust zitten.
heerlijk! een sportschool had ik niet nodig! Stond elke avond te dansen...
pi_32489886
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:31 schreef vamperotica het volgende:

[..]

heerlijk! een sportschool had ik niet nodig! Stond elke avond te dansen...
Een sportschool heb ik nog steeds niet nodig. Ik zorg wel dat ik voldoende beweging krijg
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 22 november 2005 @ 20:59:24 #166
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32489913
same here. veel motiverender ook
pi_32490156
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:59 schreef Enyalius het volgende:
same here. veel motiverender ook
ooooo, dans jij ook zoveel thuis dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 22 november 2005 @ 21:11:09 #168
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32490268
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

pi_32490927
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En ik bedoel verticaal dansen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 22 november 2005 @ 21:34:59 #170
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32490986
nee ik dans horizontaal. noemen ze breakdancing.
pi_32492213
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:34 schreef Enyalius het volgende:
nee ik dans horizontaal. noemen ze breakdancing.
ow.... Noemen ze dat zo?!
  dinsdag 22 november 2005 @ 22:16:33 #172
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32492302
uhu en ik leerde dat als je te lang op je hoofd staat dat je nek kan breken. daarom noemen ze dat zo...
pi_32492740
hahahaha.... Ik val altijd gewoon om als ik op mn kop sta.....
Had in "mn kroegje" ook altijd wel een paal in de buurt voor als ik dreigde om te vallen....
  dinsdag 22 november 2005 @ 22:30:24 #174
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32492872
weet je zeker dat ze die paal niet voor een andere reden naast jouw hadden neergezet?
pi_32492957
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:30 schreef Enyalius het volgende:
weet je zeker dat ze die paal niet voor een andere reden naast jouw hadden neergezet?
Die paal stond er eerder!
  dinsdag 22 november 2005 @ 22:32:59 #176
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32492998
ja ja...

zou je een algemeen kaartje voor me willen trekken?

ok een leuke begeleide meditatie. het heet de "grot-meditatie".
je zit in een grot. wat zie je nu?
helemaal niks want het is pik donker, muf, tochtig, onaangenaam.
je maakt een vuurtje. de warmte verspreid zich overal.
wat zie je nu?
een grote dino die je opvreet. ga nu maar slapen ipv mediteren.
en vergeet niet het vuurtje uit te doen voordat je gaat - pyromaan!!

[ Bericht 33% gewijzigd door Enyalius op 22-11-2005 22:40:09 ]
  dinsdag 22 november 2005 @ 22:49:52 #177
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32493655

Zelf ben ik moe en lang wakker. Ben 30 uur wakker en ben nog steeds levend. Ik heb moeite om afscheid te nemen van deze dag. Maar ik weet dat morgen een nieuwe dag wacht.

Het idee dat morgen mooier kan zijn, dan vandaag, is mooi. En als het slapen niet 100 procent lukt, dan ga ik gewoon muziek opzetten. Van mijn part val ik in slaap met muziek. Dit keer geen metal maar rustige Dido. Geen Sarah Brightman ook. Dido alleen. Die neemt je ook mee naar andere gebieden met haar muziek en stem.

En zo is het leven toch een uitdaging ondanks alles. Alleen heb ik dat nooit ingezien. Je moet er zelf wat van maken.

Maar ik wil niet gaan slapen, toch is het nodig. Voor mijn gezondheid.
  dinsdag 22 november 2005 @ 23:29:26 #178
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32494839
Wilt iemand me heel hard waarschuwen dat ik niet meer in R&P moet posten Help mij er iedere dag aan herinneren dat het een ziek forum is ook

Nee, ik heb mezelf laten gaan daar weer. En dat is verboden ook. Ik mag mijn energie niet vuil maken aan zaken want dan is het zonde van energie. De mensen die daar komen zitten sowieso niet goed in hun vel, anders post je daar niet.

Maar ik ga nu offline. Genoeg online geweest nu. Spreek jullie later wel weer.

Tijd om deze pc ff te laten afkoelen. Die heeft ook zijn rust hard nodig.

Dat ik sommigen daar zo zie posten wil wel zeggen, dat een aantal mensen niet als eerste boven komen op de ladder, die gaan dus verliezen en moeten zich haasten als het ware. Of ze moeten het licht nog zien.

Ben zelf ook zo geweest, maar goed, dat moet ik ook maar beseffen. Heb ook genoeg geschreven daar.
  dinsdag 22 november 2005 @ 23:31:59 #179
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32494912

Foetsie!!!!

Ben weg.
  dinsdag 22 november 2005 @ 23:41:10 #180
90061 coz
pi_32495180
trusten
ff het einde zien van full metal jacket en dan
  woensdag 23 november 2005 @ 06:14:00 #181
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32499218
mogguh

wilde WoW spelen na wat mailtjes gedaan te hebben. maar ze hebben maintenancen, helemaal vergeten. dan maar weer trug me bed in tot 11 uur

[ Bericht 59% gewijzigd door Enyalius op 23-11-2005 06:48:16 ]
pi_32499353
Goeiemorgen allemaal

@Dromenvanger.......Ik wil NIET hebben dat jij vandaag in R&P post. Waag het en.....
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 23 november 2005 @ 07:34:44 #183
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32499451
@Dromenvanger, R&P is voor mensen die graag willen klagen, en voor mensen die het altijd beter weten of natuurlijk hetzelfde hebben meegemaakt, maar dan erger.

Beide mensen kan je zonder
The truth was in here.
pi_32499464
Luister naar Bastard, Dromenvanger!!!!!

Oh en Bastard, gefeliciteerd! ze lijkt op je!!!!!!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32499478
quote:
Op woensdag 23 november 2005 07:34 schreef Bastard het volgende:
@Dromenvanger, R&P is voor mensen die graag willen klagen, en voor mensen die het altijd beter weten of natuurlijk hetzelfde hebben meegemaakt, maar dan erger.

Moet ik toch es een keer gaan loeren in R&P, en het allemaal op tafel gooien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32499494
mogguh
pi_32499506
quote:
Op woensdag 23 november 2005 07:46 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Mogguh. Hoest eigenlijk met de diklip?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32499525
geweldig! Ze wordt naar behoren gepest op school, kijkt heel zielig als er gegeten moet worden, maar heeft gelukkig geen pijn!
Even afwachten wat t tandje "doet" En dan komt alles weer goed!
  woensdag 23 november 2005 @ 08:09:04 #189
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32499609
quote:
Op woensdag 23 november 2005 07:37 schreef milagro het volgende:
Luister naar Bastard, Dromenvanger!!!!!

Oh en Bastard, gefeliciteerd! ze lijkt op je!!!!!!
Ja he

Maar het slaappatroon heeft ze niet van mij
The truth was in here.
pi_32499716
Komt van zelf wel, Bastard
Over een maand of negen of zo

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32500204
quote:
Op woensdag 23 november 2005 08:23 schreef milagro het volgende:
Komt van zelf wel, Bastard
Over een maand of negen of zo

Sommigen doen er wel anderhalf of twee jaar over.

Dan is de enige oplossing de houtenhamerverdoving Naar keuze toe te passen op jezelf of het kind.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 23 november 2005 @ 09:19:22 #192
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32500257
mogge schattige mensne
stay frosty
  woensdag 23 november 2005 @ 10:34:51 #193
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32501798
mogge allemaal
  woensdag 23 november 2005 @ 10:42:03 #194
90061 coz
pi_32501964
môgge
nou laat ik maar eens naar werk gaan
  woensdag 23 november 2005 @ 10:49:23 #195
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32502092
quote:
Op woensdag 23 november 2005 07:34 schreef Bastard het volgende:

klinkt als een speeltuin voor mij. kan ik nog meer persoonlijkheden van mensen gaan terug spiegelen
  woensdag 23 november 2005 @ 10:49:43 #196
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32502097
quote:
Op woensdag 23 november 2005 10:42 schreef coz het volgende:
môgge
niet zeuren coz ik ben er al
stay frosty
  woensdag 23 november 2005 @ 10:50:35 #197
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32502112
quote:
Op woensdag 23 november 2005 10:42 schreef coz het volgende:
môgge
Nu pas?
Ik zit al bijna 2,5 uur op mijn werk.
  woensdag 23 november 2005 @ 11:19:40 #198
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32502765
hehe ik zit nog thuis lekker wakker te worden, zometeen ontbijten en kijken of WoW maintenance al voorbij is om te kunnen gaan spelen

en nok...ik denk dat ik het inderdaad ga dood laten bloeden zoals je voorstelde. letterlijk en figuurlijk.
pi_32503455
En weer wakker1
  woensdag 23 november 2005 @ 12:00:28 #200
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32503730
quote:
Op woensdag 23 november 2005 10:49 schreef Enyalius het volgende:

[..]

klinkt als een speeltuin voor mij. kan ik nog meer persoonlijkheden van mensen gaan terug spiegelen
Leef je uit zou ik zeggen, ik bemerk dat ik met mn tenengekromd zit te lezen daar, die opmerkingen en klaaggospels
En ik ben bang dat ik als ik daar teveel lees, en de mensen leer kennen mezelf wat aan ga doen
The truth was in here.
  woensdag 23 november 2005 @ 12:01:01 #201
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32503741
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:50 schreef vamperotica het volgende:
En weer wakker1
Ik ook

Herboren kan ik haast zeggen
The truth was in here.
pi_32503798
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ook

Herboren kan ik haast zeggen
heerlijk heh... Paar uurtjes slapen...
Indrukken verwerken en dan snel weer naar t wondertje!
  woensdag 23 november 2005 @ 12:06:53 #203
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32503880
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:03 schreef vamperotica het volgende:

[..]

heerlijk heh... Paar uurtjes slapen...
Indrukken verwerken en dan snel weer naar t wondertje!
Ja ik moest ook wel joh, slaap al bijna 4 nachten niet .. of is het 5 inmiddels
Afgelopen nacht 3 uur geslapen, en dan zelfs met tussenpozen..

Maar ik kan er weer tegenaan
The truth was in here.
pi_32503969
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:06 schreef Bastard het volgende:

[..]

geweldig slaappatroon!
En je vrouw?
komt ze goed aan dr rust toe?
  woensdag 23 november 2005 @ 13:05:59 #205
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32505221
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:11 schreef vamperotica het volgende:

[..]

geweldig slaappatroon!
En je vrouw?
komt ze goed aan dr rust toe?
Ja, die heeft meegeslapen met mij, de kraamverzorgster (die zich heeft ontpopt als een geschenk uit de hemel) heeft op de kleine gepast.
The truth was in here.
pi_32505504
De Nederlandse vrouw heeft liever een boek dan seks

Seks is bepaald geen prioriteit voor de goed opgeleide, geëmancipeerde vrouw in Nederland. Die heeft liever een boek. Of iets anders. Alleen de tuin trekt nog minder belangstelling dan een vrijpartij. En ook het verschijnsel partner verliest het nog van het boek. Dat blijkt uit een onderzoek van het weekblad Opzij, gedaan onder 775 lezeressen.

Op de zin "Ik kan mij geen leven voorstellen zonder..." antwoordden de Opzij-vrouwen: mijn vrienden (82 procent), boeken (80 procent), mijn partner (75 procent), mijn kinderen (70 procent), mijn familie (69 procent), mijn werk (66 procent), vakantie en reizen (56 procent), mijn hobby's (49 procent), seks (38 procent) en mijn tuin (33 procent).

pi_32505530
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:06 schreef Bastard het volgende:

[..]

Bij ons laatste zoontje heeft dat zo 7 maand geduurd
  woensdag 23 november 2005 @ 13:19:14 #208
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32505550
mmmmm het bewijs dat vrouwen liegen

of ik heb nog nooit een relatie gehad met een opzij vrouw
stay frosty
  woensdag 23 november 2005 @ 13:26:44 #209
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32505736
een opzij vrouw
daar heb je het probleem al
  woensdag 23 november 2005 @ 13:33:23 #210
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32505919
typetje tieneke netelebos denk ik
stay frosty
pi_32506003
Nou, ik word graag gestoord tijdens t lezen van dat goeie boek hoor!
pi_32507472
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:00 schreef Bastard het volgende:

[..]

Leef je uit zou ik zeggen, ik bemerk dat ik met mn tenengekromd zit te lezen daar, die opmerkingen en klaaggospels
En ik ben bang dat ik als ik daar teveel lees, en de mensen leer kennen mezelf wat aan ga doen
Dan ga je er vanzelf bij passen. Krassen en klagen maar
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32507608
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:16 schreef UncleScorp het volgende:
De Nederlandse vrouw heeft liever een boek dan seks

Seks is bepaald geen prioriteit voor de goed opgeleide, geëmancipeerde vrouw in Nederland. Die heeft liever een boek. Of iets anders. Alleen de tuin trekt nog minder belangstelling dan een vrijpartij. En ook het verschijnsel partner verliest het nog van het boek. Dat blijkt uit een onderzoek van het weekblad Opzij, gedaan onder 775 lezeressen.

Op de zin "Ik kan mij geen leven voorstellen zonder..." antwoordden de Opzij-vrouwen: mijn vrienden (82 procent), boeken (80 procent), mijn partner (75 procent), mijn kinderen (70 procent), mijn familie (69 procent), mijn werk (66 procent), vakantie en reizen (56 procent), mijn hobby's (49 procent), seks (38 procent) en mijn tuin (33 procent).

OMFG
Wat sneu.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32507649
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:18 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Bij ons laatste zoontje heeft dat zo 7 maand geduurd
Bij de mijne totdat ie in een eenpersoons bed kon slapen. Zie hier de reden waarom hij de eerste, laatste en enige is gebleven.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 23 november 2005 @ 14:39:11 #215
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32507764
opzij vrouwen zijn geen vrouwen. het zijn kenau's
  woensdag 23 november 2005 @ 14:40:54 #216
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32507815
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:39 schreef Enyalius het volgende:
opzij vrouwen zijn geen vrouwen. het zijn kenau's
sad but true
stay frosty
  woensdag 23 november 2005 @ 14:45:03 #217
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32507922
dat soort vrouwen kunnen niet eens aan de man komen al zou je de kerel geld toegeven. dus tja...als je daar een onderzoek onderhoud is dat NIET representatief voor heel nederland, alleen maar voor de lezer van dat blad.

net zoals dat je het blad Big is Beautifull een enquete laat doen met de vraag "hoe gezond is nederland" . ok dat klopt niet helemaal, maar je begrijpt het punt wat ik maak hier.
  woensdag 23 november 2005 @ 14:48:14 #218
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32507997
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:45 schreef Enyalius het volgende:
dat soort vrouwen kunnen niet eens aan de man komen al zou je de kerel geld toegeven. dus tja...als je daar een onderzoek onderhoud is dat NIET representatief voor heel nederland, alleen maar voor de lezer van dat blad.

net zoals dat je het blad Big is Beautifull een enquete laat doen met de vraag "hoe gezond is nederland" . ok dat klopt niet helemaal, maar je begrijpt het punt wat ik maak hier.
idd of de tina die een enquete gaat houden wie er nog maagd is
stay frosty
  woensdag 23 november 2005 @ 15:00:27 #219
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32508334
of tmf/mtv die een enquete doet over nederlandse muziek smaak

* Enyalius valt om van het lachen
  woensdag 23 november 2005 @ 15:07:26 #220
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32508553
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
typetje tieneke netelebos denk ik
Dat soort types bedoelen eigenlijk -> ik heb geen zin in sex omdat mijn man dan eerst een half uur aan het vetgraven en uitbaggeren is voor ie erin kan.
  woensdag 23 november 2005 @ 15:10:49 #221
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32508657
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:00 schreef Enyalius het volgende:
of tmf/mtv die een enquete doet over nederlandse muziek smaak

* Enyalius valt om van het lachen
Of de lezers van gothic-week vraagt welke kleur kleding ze het liefst dragen.
Of de lezers van volkswagen magazin vragen welk merk auto hun favoriet is .

woensdag 23 november 2005 @ 15:15:05 #222
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32508770
of het blad homegrowers over het thuis telen van weed
stay frosty
  woensdag 23 november 2005 @ 15:17:08 #223
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32508844

Ben net wakker

Lekker geslapen
  woensdag 23 november 2005 @ 15:18:10 #224
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32508872
of Doe het zelvers over de "tool" die ze het vaakst in handen hebben :
pi_32508894
mogguh droompje....

bah.. wat een rotweer.. voel een megadip aankomen!
  woensdag 23 november 2005 @ 15:20:05 #226
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32508921
rotweer? *doet gordijn open*
AAHHHH LICHT!!!!

hmmm...regendruppels. miezert beetje. zo erg is het toch ook weer niet? heeft wel wat dat gekletter op het raam. moet er zo vaak van naar de wc
  woensdag 23 november 2005 @ 15:20:51 #227
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32508951
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:18 schreef vamperotica het volgende:
mogguh droompje....

een megadiklipdip!!! erop over?
stay frosty
  woensdag 23 november 2005 @ 15:21:30 #228
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32508963
vampy...kun je kaartje voor me trekken?
pi_32508971
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

een megadiklipdip!!! erop over?

kan iig nog lachen!
  woensdag 23 november 2005 @ 15:23:17 #230
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32509007
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:21 schreef Enyalius het volgende:
*barra trekt een kaartje voor eny*

*trekt kaart*

het is de schoppen 5

good luck with your life
stay frosty
  woensdag 23 november 2005 @ 15:23:43 #231
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32509016
schoppen 5? krijg ik daar blauwe plekken van?
pi_32509111
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:21 schreef Enyalius het volgende:
oeps... dacht dat t een grapje was met je grotmeditatie enzo....
Moment... ff mn kaarten erbij pakken!
  woensdag 23 november 2005 @ 15:30:06 #233
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32509167
als je dan toch bezig bent zou ik er ook eetje mogen
stay frosty
pi_32509460
Enyalius.......

staven vijf...
De kaart van de uitdagingen..
hou het speels, wees eerlijk, vooral tegenover jezelf en groei.
pi_32509522
barra.....

Staven tien....

voel je je verantwoordelijk voor anderen/
vergeet jezelf niet!
Stress ligt op de loer
pi_32509640
voor het eerst dat ik er een beetje een 'eigen draai" aan heb durven geven, dus als het nergens op slaat....
pi_32509730
Mijn kat jaagt op een stukje kaas. Nu kijkt ze om zich heen of ze nog meer kaas ziet lopen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32509810
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:50 schreef nokwanda het volgende:
Mijn kat jaagt op een stukje kaas. Nu kijkt ze om zich heen of ze nog meer kaas ziet lopen.
Nok... tegen de tijd dat de kaas door je huis rent.....
  woensdag 23 november 2005 @ 15:53:39 #239
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32509853
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:46 schreef vamperotica het volgende:
voor het eerst dat ik er een beetje een 'eigen draai" aan heb durven geven, dus als het nergens op slaat....
nou bij mij sla je de spreekwoordelijke spijker op zijn spreekwoordelijke hoofd!
stay frosty
  woensdag 23 november 2005 @ 16:00:02 #240
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32510082
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:40 schreef vamperotica het volgende:
Enyalius.......

staven vijf...
De kaart van de uitdagingen..
hou het speels, wees eerlijk, vooral tegenover jezelf en groei.
oohh hou het speels
pi_32510155
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

nou bij mij sla je de spreekwoordelijke spijker op zijn spreekwoordelijke hoofd!
gelukkig....
hoewel....
pfff....
pi_32510175
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:00 schreef Enyalius het volgende:

[..]

oohh hou het speels
  woensdag 23 november 2005 @ 16:05:25 #243
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32510237
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:02 schreef vamperotica het volgende:

[..]

gelukkig....
hoewel....
pfff....
ben erg stressbestendig... moet ook bij mijn functie
stay frosty
  woensdag 23 november 2005 @ 16:05:26 #244
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32510241
kan zoveel betekenen
  woensdag 23 november 2005 @ 16:15:46 #245
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32510513
pi_32510805
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:52 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Nok... tegen de tijd dat de kaas door je huis rent.....
Zal eens kijken wat er gebeurt als ik het een tijdje buiten de ijskast bewaar. Viva de evolutie
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32511079
Jezus heeft het ook druk tegenwoordig :

Jezus verschijnt op Roemeense kleerkast
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_136688.html

Jezus verschijnt op bloempot tijdens orkaan Wilma
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_142939.html

Jezus verschijnt op koetswerk van pick up truck
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_143683.html

Somebody call Tiesemans !
  woensdag 23 november 2005 @ 16:36:57 #248
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32511119
jezus verscheen ook al in een amerikaans koekje hahah
  woensdag 23 november 2005 @ 16:37:23 #249
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32511132
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:15 schreef Enyalius het volgende:
http://www.hermetics.org/ebooks.html

nog meer boeken
Heeel veel inderdaad
The truth was in here.
pi_32511427
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:35 schreef UncleScorp het volgende:
Jezus heeft het ook druk tegenwoordig :

Jezus verschijnt op Roemeense kleerkast
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_136688.html

Jezus verschijnt op bloempot tijdens orkaan Wilma
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_142939.html

Jezus verschijnt op koetswerk van pick up truck
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_143683.html

Somebody call Tiesemans !
tiesemans zal waarschijnlijk zeggen dat t t werk van de duivel is.. Anders was here jezus toch wel aan tiesemans himself verschenen?
  woensdag 23 november 2005 @ 16:56:50 #251
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32511677
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:47 schreef vamperotica het volgende:

[..]

tiesemans zal waarschijnlijk zeggen dat t t werk van de duivel is.. Anders was here jezus toch wel aan tiesemans himself verschenen?
HET IS HET WERK VAN SATANS ZONEN! en ties moet niet zo zeuren.. in de bijbel (die ik heb hem zelf een keertje vrijwillig gelezen enzo) staat ook dat je neit mag zeuren over de splinter in andermans oog als je zelf een balk in je oog hebt... i rest my case

der staat trouwens ook dat als je naar een ander lekker wijf kijkt ipv je vriendin dat je je oog eruit moet rukken en weg moet gooien... best wel bruut sinds dien doe ik niets meer met de bijbel
stay frosty
  woensdag 23 november 2005 @ 17:02:23 #252
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32511839
ik doe niks met middeleeuwse geloven

denk dat ik wow ff laat voor wat het is. net nieuwe spullen gekocht en het zag er niet uit. zo slechte mode dat ik er gewoon ff geen zin meer in heb. kleren voor vuurmagiers zien er niet uit. tja ik ben gewoon modebewust

ga maar es aan die stapel boeken beginnen die ik hier heb liggen "Emoto - water heeft het antwoord" wordt het eerste die er aan moet gaan geloven van de 12. tevens het dunste op de stapel
pi_32511913
Ik vind het wel een beetje gemeen dat jullie Ties hier gaan zitten plagen.
Het is zijn overtuiging. Ik kan daar alleen maar respect voor hebben. Ook als ie zijn overtuiging al te enthousiast uitdraagt. Hij doet dat met de beste bedoelingen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 23 november 2005 @ 17:06:04 #254
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32511965
alles wat extremistische trekken vertoond is niet gezond. of dat nu moslims, gristelijken, linkse politieke of rechts politieke idioten zijn...allemaal hetzelfde op dat moment.

ooh grote letters en veel plaatjes. dit wordt snel lezen dus
tot straks
pi_32512045
Tiesemans is niet zo extremistisch hoor
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 23 november 2005 @ 17:12:27 #256
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32512140
Heeel klein beetje spam

The truth was in here.
pi_32512409
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:04 schreef nokwanda het volgende:
Ik vind het wel een beetje gemeen dat jullie Ties hier gaan zitten plagen.
Het is zijn overtuiging. Ik kan daar alleen maar respect voor hebben. Ook als ie zijn overtuiging al te enthousiast uitdraagt. Hij doet dat met de beste bedoelingen.
ik heb zeer zeker respect voor zijn overtuiging en ergens ook wel bewondering voor zijn volharding daarin... maar in dat wat ik tot nu toe van hem gezien heb zie ik niet zo heel veel respect naar anderen.

Ik ken "de waarheid" niet. Geloof best dat er een god is, maar geloof eigenlijk niet in diie ene Almachtige.
Heb nog nooit een aanvaring met m gehad, maar vind wel dat ie soms te ver gaat in zijn wil/aandrang anderen te overtuigen van zijn gelijk....

of zoiets
pi_32512427
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:12 schreef Bastard het volgende:
Heeel klein beetje spam

[afbeelding]
meer!
meer! Meer!
pi_32512532
quote:
Heeel klein beetje spam

[afbeelding]
Ze veranderd al helemaal
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32512578
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:26 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ze veranderd al helemaal
Vond ook al dat ze al zo mooi "gladgetrokken" was
  woensdag 23 november 2005 @ 17:35:58 #261
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32512771
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:18 schreef vamperotica het volgende:
mogguh droompje....

Probeer het gevoel lekker te laten sussen en te stromen. Ik voel me vergelijken met gisteren rustig maar niet depressief. Gisteren erg druk bezig geweest, vannacht daarom zo geslapen als een blok.

Toch komt het allemaal wel goed denk ik.

Heb geen ellenlange teksten te schrijven nu Anders zou ik het zeker doen, ik bedoel, ik laat het vaak stromen. Ben nog slaperig

Doet ook goed, de ene keer actief of overactief, de andere keer in slaapstand. Iedere dag hetzelfde gevoel lijkt me ook best saai.

Over gisteren, in R&P was ik bezig over dood gaan en toch levend zijn. Maar die mensen zijn anders ingesteld dus kreeg ik naar mijn hoofd geslingerd wat ik slik/spuit en nog meer. En dan ga ik dus in de verdeding. Slechte eigenschap want het doet niet goed om mensen uit te schelden. Ik moet dan leren negeren. Zelfs al behandelen ze mij niet goed, dan nog moet ik net doen alsof mijn neus bloed. Negatieve energie uitten om mensen die te aards zijn heeft sowieso weinig zin, ze vinden het waarschijnlijk nog leuk ook om anderen uit de kast te jagen

Vandaar kan ik mijn echte wazige gedachtes beter in thruth kwijt. En ik denk soms diep door omdat ik verder wil gaan in ontwikkeling van het voelen en beleven.

Zo, dan is het nog een lang bericht geworden. Gisteren zat ik er dus mee dat ik me werderom heb laten gaan in het negatieve en dan val ik weer 20 stappen terug in de hele zoektocht.

Heb het van me afgeschreven en voel me weer helder nu Gisteren zakte ik dus echt 10-20 stappen terug door die verdedigende/aanvallende houding, neutraal zijn is beter als je het mij vraagt.

[ Bericht 16% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-11-2005 17:50:00 ]
  woensdag 23 november 2005 @ 17:52:44 #262
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32513214
Dan kan ik nu weer als een soort spook verder gaan. Ik voel me een geest als ik minder aards ben. Daarom zei ik van dat dood gaan terwijl je levend bent, het dood gaan is dan het aardse denken verliezen maar toch kunnen functioneren, misschien zelfs beter.

Tijd voor muziek en straks lekker wortelenstampot eten
pi_32513295
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:21 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ik heb zeer zeker respect voor zijn overtuiging en ergens ook wel bewondering voor zijn volharding daarin... maar in dat wat ik tot nu toe van hem gezien heb zie ik niet zo heel veel respect naar anderen.

Ik ken "de waarheid" niet. Geloof best dat er een god is, maar geloof eigenlijk niet in diie ene Almachtige.
Heb nog nooit een aanvaring met m gehad, maar vind wel dat ie soms te ver gaat in zijn wil/aandrang anderen te overtuigen van zijn gelijk....

of zoiets
Ik vind het wel meevallen met dat respect naar anderen. Alleen veranderd wat anderen denken niet zijn mening en blijft ie doorgaan met prediken.
Ik heb ergere meegemaakt.

Bovendien vind ik echt dat de manier waarop veel mensen hier, die er niet voor kiezen om christen te zijn, mensen benaderen die dat wel zijn en dat durven uitdragen, heel vaak minder respectvol is dan de manier van Tiesemans.

En daar moet ik bij vermelden dat ik geen christen ben in die zin van het woord.
En dus ook niet echt smul van de teksten van Ties.
Maar ik ken de bijbel wel. Ben zelf in een ongelovig gezin, maar op vrij streng christelijke scholen opgevoed. Was daar de enige niet-christen. Dan leer je te respecteren en respect te oogsten door bijvoorbeeld niet mee te doen met wat daar standaard is maar ook jezelf in acht te nemen als anderen dat wel doen.

Mijn oma is bijvoorbeeld Jehova Getuige. Iedereen respecteert haar en haar geloof. En zij verteld er wel over maar is ook niet de hele dag bezig met prediken en zieltjes winnen. Maar ook zij zegt wel eens: ik zou zo graag zien dat jullie allemaal gered werden, want ik hou van jullie allemaal.
En ach.... dat is haar rotsvaste geloof en ook haar liefheid.
Maar het heeft van mij tot nu toe nog steeds geen christen gemaakt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 23 november 2005 @ 17:56:00 #264
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32513318
quote:
Heeel klein beetje spam

[afbeelding]
awwwwwwwwwwww wat lief!!!!!
stay frosty
pi_32513380
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

awwwwwwwwwwww wat lief!!!!!
Zo lief was jij misschien ook ooit.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 23 november 2005 @ 17:59:08 #266
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32513401
gelukkig heb ik wat dat betreft schijt aan alles en iedereen.ik geloof gewoon waar ik in wil geloven
laat iedereen maar lekker lullen, hun weg is niet de mijne. en er gaan meer wegen naar Rome.
  woensdag 23 november 2005 @ 18:04:32 #267
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32513558
Inderdaad, maar ik ben niet zo sterk in dat gedoe soms. Als mensen mij aanvallen dan gaat hier een ding gebroken worden in mijn hoofd, dan voel ik me gekwetst ook terwijl ik niet zo extreem watjesachtig ben maar goed Nee echt, ik ben wat dat betreft nog snel op de tenen getrapt of kwestbaar ook. Toch ga ik altijd door met waar ik mee bezig ben, ik pak het werk vanzelf weer op, soms de dag erna, soms pas na maanden omdat ik uitval door negatieve krachten, zoals iedereen dat ook doet op zijn of haar manier. Uiteindelijk komt iedereen op de juiste plek terecht, en vooral is het dan van belang dat je lekker je eigen ding doet.

Commentaar van anderen mag dan niet uitmaken. Lekker zelf doen waarvan je denkt wat goed voor je is.

Maar ik post dus niet meer over zulke zaken in topic buiten truth. Misschien in wetenschap & filosofie wel. In hoe voel je je nu, kun je beter niet zeggen dat je je dood voelt of een geest Dan gaan ze je al snel voor compleet gek verklaren. Terwijl het niets meer is dan een gevoel en zoektocht.

Maar goed, succes iedereen met zoeken naar Rome!!!! Ik ga ook lekker door en misschien zien we elkaar allemaal terug in Rome ooit. Of er zijn meerdere Romes voor mensen die allemaal wat anders willen misschien?

Of we zijn al in Rome een beetje, en is het alleen nog binnen Rome een kwestie van je eigen plekje bemachtigen. Eigen plekje op heel veel manieren
  woensdag 23 november 2005 @ 18:19:29 #268
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32513931
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:58 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zo lief was jij misschien ook ooit.
hoezo was?
stay frosty
pi_32514031
Hé niets slechts verder over tiesemans hoor !
Was zo niet bedoeld ook

and now for something completely different ...

Vijftienjarige "mediteert al zes maanden zonder voedsel"

In het oerwoud in het zuiden van Nepal stromen duizenden pelgrims samen om een vijftienjarige jongen te eren. Hij wordt aanbeden als de nieuwe Boeddha. Zijn volgelingen beweren dat Ram Bomjon, die al zes maanden in stilte mediteert onder een boom, al die tijd nog niets gegeten of gedronken heeft. Dat meldt de Telegraph.

full txt
"van nieuwe boeddha tot kermisattractie"
pi_32514143
He nok hoe zit het met jouw kunst eigenlijk, want als ik dit lees

David van Michelangelo wekt destructieve gevoelens op

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_143499.html
  woensdag 23 november 2005 @ 18:26:34 #271
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32514152
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:23 schreef UncleScorp het volgende:
Was zo niet bedoeld ook

In het oerwoud in het zuiden van Nepal stromen duizenden pelgrims samen om een vijftienjarige jongen te eren. Hij wordt aanbeden als de nieuwe Boeddha. Zijn volgelingen beweren dat Ram Bomjon, die al zes maanden in stilte mediteert onder een boom, al die tijd nog niets gegeten of gedronken heeft. Dat meldt de Telegraph.

full txt
Zouden er dan toch nog verlichte zielen op deze aardbol rondlopen? .. euh rondzitten.
The truth was in here.
  woensdag 23 november 2005 @ 18:28:18 #272
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32514221
dikke bullshit if you ask me
stay frosty
pi_32514420
Nog eentje ...

"Kindheksen in Congo groter probleem dan kindsoldaten"

"Sinds een tiental jaar komen heel wat kinderen op straat terecht omdat ze door hun familie als de oorzaak van ziekte of ander onheil worden beschouwd. Ze worden afgezonderd in kerken waar gepoogd wordt de duivel uit hen te drijven. Hekserij vormde altijd al een onderdeel van de Afrikaanse cultuur, maar deze praktijken situeren zich in een nieuwe, stedelijke context, waar geen solidariteit meer is en families in crisis leven"

De opgang van het fenomeen heeft te maken met de toegenomen invloed van radicale kerkgemeenschappen op het Afrikaanse continent.

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_143719.html
  woensdag 23 november 2005 @ 18:34:32 #274
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32514435
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:23 schreef UncleScorp het volgende:
Was zo niet bedoeld ook

full txt

Erg indrukwekkend. Ik zou het niet kunnen, ik zou gek worden van de hele tijd stil zitten. Maar hij mag mij wat rust geven die jongen. Dan kan ik misschien eens een boek lezen met 0,01 procent van zijn rust en geduld
pi_32514470
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Erg indrukwekkend. Ik zou het niet kunnen, ik zou gek worden van de hele tijd stil zitten. Maar hij mag mij wat rust geven die jongen. Dan kan ik misschien eens een boek lezen met 0,01 procent van zijn rust en geduld
Die kid is gewoon 100% jouw tegenpool
  woensdag 23 november 2005 @ 18:43:17 #276
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32514717
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Die kid is gewoon 100% jouw tegenpool
Jah, ik weet het Ik heb continu gedachtes en dat geeft dan ook wel een kick maar als je in rust wat wilt doen is het wat anders te noemen Een boek lezen met gedachtes gaat niet.

Toch kan ik 's nachts wel in rust leven. Maar dat is normaal, als de dag voorbij is, schakel ik vanzelf over naar slaap-stand of rust-stand.

Zou best eens willen ervaren wat hij ervaart nu. Gewoon 10 minuten voelen hoe hij zich voelt. Volgens mij is hij in een diepe slaap of hij is op reis ergens waar nog niemand geweest is
pi_32515256
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:26 schreef UncleScorp het volgende:
He nok hoe zit het met jouw kunst eigenlijk, want als ik dit lees

David van Michelangelo wekt destructieve gevoelens op

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_143499.html
KOmt door mannen die hem bekijken, zien dat ie maar een schuimpie heeft, vervolgens naar beneden kijken om erachter te komen dat ze zelf ook een maar een klein schuimpie hebben en vervolgens aan het snijden en krassen gaan en hier in R&P gaan posten

Nee, met mijn werk loop je niet echt risico´s.
Maar echt werken aan de verkoop doe ik ook niet. Dat werkt dan weer destructief op mijn portomonaie, dat wel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 23 november 2005 @ 19:14:49 #278
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32515531
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:43 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Zou best eens willen ervaren wat hij ervaart nu. Gewoon 10 minuten voelen hoe hij zich voelt. Volgens mij is hij in een diepe slaap of hij is op reis ergens waar nog niemand geweest is
Heb je wel eens geprobeerd om te mediteren eigenlijk?
Hoeft niet zo moeilijk te zijn als dat het woord doet vermoeden namelijk..
The truth was in here.
  woensdag 23 november 2005 @ 19:22:13 #279
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32515732
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:14 schreef Bastard het volgende:

[..]

Heb je wel eens geprobeerd om te mediteren eigenlijk?
Hoeft niet zo moeilijk te zijn als dat het woord doet vermoeden namelijk..
Niet echt helemaal denk ik. Meestal laat ik de rust tot me komen als het ware. Ik weet niet. Ik ga er dus nooit echt voor zitten. Alleen bij slapen gebeurt het me wel eens. Ooit geprobeerd tijdens stress maar dan is het meer zoeken om stress te laten verdwijnen in mijn hoofd, een weg laten vinden ook.

Pffff, ben net klaar met eten en ga ff op de bank liggen. Wie weet tot het einde van de avond.

Tot ziens!
  woensdag 23 november 2005 @ 20:02:14 #280
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32517028
zo, na een takkelange rit in de file gelukkig wat goed nieuws van het thuisfront.
Mijn pa is vandaag al geholpen in het ziekenhuis en schijnt dat ze inderdaad hebben lopen kloten de vorige keer.
ZIt nu een nieuwe drain in en ook het hoesten en overgeven ed is weg! Pa voelt zich veel beter gelijk
  woensdag 23 november 2005 @ 20:10:23 #281
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32517282
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef Metro2005 het volgende:
zo, na een takkelange rit in de file gelukkig wat goed nieuws van het thuisfront.
Mijn pa is vandaag al geholpen in het ziekenhuis en schijnt dat ze inderdaad hebben lopen kloten de vorige keer.
ZIt nu een nieuwe drain in en ook het hoesten en overgeven ed is weg! Pa voelt zich veel beter gelijk
good news man!
stay frosty
pi_32518196
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef Metro2005 het volgende:
mooi man!
  woensdag 23 november 2005 @ 21:17:35 #283
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32519496
Morgen nog naar de kapper en dan eens een beetje tijd maken om vrouwtjes aan de haak te slaan
Heb het helemaal gehad met die halve verkapte relaties
pi_32519715
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:17 schreef Metro2005 het volgende:
Morgen nog naar de kapper en dan eens een beetje tijd maken om vrouwtjes aan de haak te slaan
Heb het helemaal gehad met die halve verkapte relaties
Ik dacht dat je er juist zo gelukkig mee was, die halve verkapte relaties. De vriendjes (frietjes) met.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 23 november 2005 @ 21:35:29 #285
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32520125
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:24 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik dacht dat je er juist zo gelukkig mee was, die halve verkapte relaties. De vriendjes (frietjes) met.
Nouja laat ik het zo zeggen.
Het is fijn dat je je behoeftes kwijt kan, en dat je gewoon iemand hebt om mee te praten en dingen mee te doen enzo. Maar het is het toch net niet zeg maar.

Als de liefde er niet is dan mis je toch altijd iets vind ik. Daarom heb ik er op het moment ook voor gekozen dan maar helemaal niks, onder het mom alles of niks. Niet een beetje
pi_32520296
Vriendje met!!!
Zo noemde ik de relaties, maar toch niet ook altijd
  woensdag 23 november 2005 @ 21:43:40 #287
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32520411
soms wat het een vriendje speciaal? of meer een vriendje oorlog?
pi_32521220
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:40 schreef vamperotica het volgende:
Vriendje met!!!
Zo noemde ik de relaties, maar toch niet ook altijd
Jij ook al??? Doek al jaren. Dacht origineel te zijn.

@Eny... Yeah... een vriendje speciaal/oorlog met extra uitjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32521316
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:35 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Nouja laat ik het zo zeggen.
Het is fijn dat je je behoeftes kwijt kan, en dat je gewoon iemand hebt om mee te praten en dingen mee te doen enzo. Maar het is het toch net niet zeg maar.

Als de liefde er niet is dan mis je toch altijd iets vind ik. Daarom heb ik er op het moment ook voor gekozen dan maar helemaal niks, onder het mom alles of niks. Niet een beetje
Ik hoor mensen dat soort relaties vaak verdedigen en hou mijn mond dan maar dicht. Maar het werkt 9 van de 10 keer helemaal niet. Een van de twee wil meestal meer. Wordt echt verliefd terwijl dat nou niet de bedoeling is. En dan begint het gelazer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 23 november 2005 @ 22:08:44 #290
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32521326
extra spicy
pi_32521425
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:08 schreef Enyalius het volgende:
extra spicy
Zo heet mijn poesje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 23 november 2005 @ 22:12:36 #292
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32521467
ok dat is een inkoppertje. wie wilt hem?

en wat betreft die relaties. het begint zonder complexe zaken en in het einde wil je haar alleen nog maar een mes tussen de ribben plaatsen. of ben ik de enige?
pi_32521571
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:12 schreef Enyalius het volgende:
ok dat is een inkoppertje. wie wilt hem?
Nee joh, het is een haar.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 23 november 2005 @ 22:16:44 #294
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32521643
een poesje met haar ... eeewww
pi_32521753
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:16 schreef Enyalius het volgende:
een poesje met haar ... eeewww
nee, dit is pretty

Al die plooien en lellen en vellen...bleeehhh
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 23 november 2005 @ 22:30:40 #296
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32522222
sexy kitten alleen die bolle kop nog hahah
pi_32522369
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:30 schreef Enyalius het volgende:
sexy kitten alleen die bolle kop nog hahah
Lul maar.... dit is het bewijs dat kale poezen de mooie naaktfotografie bederven.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 23 november 2005 @ 23:40:11 #298
90061 coz
pi_32524368
ik ga me maar niet met deze hoogstaande discussie over naakte poesjes bemoeien
morgen van 17 tot 22 werken
  donderdag 24 november 2005 @ 06:13:06 #299
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32528658
nog 2 dagen werken en ik ben weg daar. feestjuh!!
pi_32528817
quote:
Op donderdag 24 november 2005 06:13 schreef Enyalius het volgende:
nog 2 dagen werken en ik ben weg daar. feestjuh!!
Zou je ook een gouden handdruk krijgen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32528854
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik hoor mensen dat soort relaties vaak verdedigen en hou mijn mond dan maar dicht. Maar het werkt 9 van de 10 keer helemaal niet. Een van de twee wil meestal meer. Wordt echt verliefd terwijl dat nou niet de bedoeling is. En dan begint het gelazer.
100% right about that.
Daarom heb ik ook ingegrepen voor het gelazer begon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')