quote:Op maandag 21 november 2005 10:48 schreef UncleScorp het volgende:
Vietnam ... kheb ondertussen mn M16-Vietnam gekocht
Maar mn conditie laat serieus te wensen over.
Het was Capture the flag ... en ik had een spurtje gedaan tot in het andere kamp ... stond ik daar te puffen en te blazen met de vlag in mn handen ... en toen moest ik nog terug lopen ... heb ik niet gehaald
Extra cannon fodder kunnen we altijd gebruikenquote:
Sure ... kom maar afgestormd met je kolf terwijl je honderden balletjes in je gezicht gesproeid krijgt ...quote:Op maandag 21 november 2005 11:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben daar denk ik te fanatiek vooris me ammo op gebruik ik me kolf
ik zei fanatiek niet dom....quote:Op maandag 21 november 2005 11:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sure ... kom maar afgestormd met je kolf terwijl je honderden balletjes in je gezicht gesproeid krijgt ...
spannend...slaap je nog wel goed?quote:Op maandag 21 november 2005 12:28 schreef Metro2005 het volgende:
Balletje gaat nu een beetje rollen met het huis![]()
Net hypotheker even gebeld hoe ik de boel verder moest regelen.
Nu even afwachten tot de makelaar belt![]()
Spannend ja!quote:Op maandag 21 november 2005 12:28 schreef Metro2005 het volgende:
Balletje gaat nu een beetje rollen met het huis![]()
Net hypotheker even gebeld hoe ik de boel verder moest regelen.
Nu even afwachten tot de makelaar belt![]()
De FP??? Front Page?quote:Op maandag 21 november 2005 13:18 schreef RSH11 het volgende:
ik heb vanochtend besloten dat ik toch maar eens wat harder moet gaan studeren... en toevallig was de FP het nog met me eens ook
Ja, ik was de hort op. Maar ben weer thuisquote:Op maandag 21 november 2005 13:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat is het rustig hier
ik heb je gemist nokquote:Op maandag 21 november 2005 13:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, ik was de hort op. Maar ben weer thuis
Ik ben er wel hoor. Ik zeg alleen niet zoveelquote:
Dat je zoveel schrijft zet ook wel zoden aan de dijk hoor. In elk geval om je leven weer enigszins op de rails te krijgen. Schrijven en meningen van anderen horen helpt altijd erg goed als je ergens mee zit of als je gewoon je ei kwijt moet.quote:Op maandag 21 november 2005 15:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb eerst wakker gelegen tot 0300 en toen geslapen tot 14:30. Daarna bijgekomen tot 15:30. En nu ff online. Ik ga toch minderen met het online zijn denk ik.
Vannacht getallen liggen opschrijven willekeurig. Wie weet waar het goed voor is. Getallen zenden trillingen uit zeggen ze. Toch wil ik me minder bezig houden met het paranormale. Heb er geen zin in op een bepaalde manier. Maar dat komt vanzelf weer. Ik ga meer mijn verstand volgen denk ik, wat minder lange berichten schrijven ook, want ik heb het idee dat ik er totaal niets mee opschiet.
Nog muziek liggen luisteren over duisternis, toch veel bands en zangers of zangeressen hebben wat met de duisternis. Het heeft ook wat mysterieus.
Nah, ik heb mezelf onder ogenschouw genomen en vind dat ik teveel schrijf online. Ik kan beter wat anders doen denk ik. Ik weet alleen niet wat. Ik wil iets doen dat zoden aan de dijk zet.
Misschien dat ik straks begin in word met kleine verhalen schrijven of iets dergelijks. Of zoeken naar een opleiding voor later. In ieder geval duurt het leven nog erg lang voor mij, en om nu alle dagen online te zijn schiet ook niet op.
Feit dat ik zoveel online was, dat was gebrek aan andere activiteiten ook. Sociale leven op laag peil, geen opleiding of werk en nog meer zaken waardoor de makkelijke weg gekozen gaat worden steeds.
Maar ik wil potverdomme iets gaan doen met mijn leven. Paranormaal, spiritueel, ik weet niet of dat wel nodig is. Abstract misschien beter, of een combinatie van van alles, misschien is dat het beste, van alles een klein beetje? Ik weet het niet allemaal. Ik zie wel.
diklipdochter.....klinkt als een pas ontdekte diersoortquote:Op maandag 21 november 2005 14:57 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb ff heerlijk knus , samen met mijn diklipdochter, op de bank geslapen!
quote:Op maandag 21 november 2005 16:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
diklipdochter.....klinkt als een pas ontdekte diersoort![]()
Het schrijven zorgt in ieder geval dat ik niet helemaal depressief wordt. Contact met vrienden heb ik gelukkig nog via email vaker en dan wordt er gesproken over een afspraak maar echt iets concreets komt er niet uit. Dat werkt dan van beide kanten. Toch ben ik blij dat ik ze nog vaker spreek.quote:Op maandag 21 november 2005 16:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat je zoveel schrijft zet ook wel zoden aan de dijk hoor. In elk geval om je leven weer enigszins op de rails te krijgen. Schrijven en meningen van anderen horen helpt altijd erg goed als je ergens mee zit of als je gewoon je ei kwijt moet.
Of je het spirituele nodig hebt moet je voor jezelf beslissen. Ik zou niet willen leven zonder in elk geval. Jij en ik weten allebei net zo goed dat er meer is tussen hemel en aarde dus waarom zou je dat afsluiten voor jezelf, waarom zou je dat negeren.
En het moet natuurlijk niet de overhand gaan nemen, je moet ook sociaal blijven, dingen ondernemen ed. Ga voor mijn part modelvliegtuigjes in elkaar zetten. Als je maar bezig blijft![]()
Ga anders eens op een vast tijdstip naar buiten om een ommetje te maken, zorg dat je leven weer een beetje ritme krijgt.
Ik heb het ook gehad een paar weken terug. Een duidelijke schim was te zien. Misschien willen ze inderdaad aandacht. Ik vond het op dat moment een uitdaging om er wat mee te doen. Maar ik kom er nu achter dat het leven op aarde al genoeg aandacht vereisen kan, zoals jij ook zegt al.quote:Op maandag 21 november 2005 16:09 schreef The_Shining het volgende:
Lurker met een sterk verhaaltje ;-)
Aangezien ik volgende gebeurtenis niet kwijt wil 'irl' en het geen hoog discussiegehalte heeft voor een eigen topic;
Onlangs ben ik verhuisd naar een flat. Best wel drukke flats, uitgeleefd ook. Ik merkte wel allerlei dingen maar ik kan die wel redelijk negeren. Behalve dat ene 'spook'. Blijft maar aankloppen op mijn geestelijke deur, niet een boze of zoiets meer een "aardige" aandachtstrekker. Tijdens meditaties, als ik slaap of als ik gewoon thuiskom. Geen interesse van mijn kant overigens, contact met 'levende' mensen is al genoeg voor mij. De 'ontmoetingen' worden ook wel duidelijker; onlangs zag ik hem zelfs in een flits. Of althans, dat dacht ik. Ik liep naar mijn voordeur, kom thuis van werk en zie opeens een wat oudere lange man voor me staan in een flits. Met kleding en al, tegelijk haarscherp in een seconde en toch een beetje wazig. Dat zijn van die momenten dat je eigenlijk nog bezig bent de gebeurtenissen af te sluiten van de dag, je bent met je gedachten ergens anders en ineens staat er iemand voor je neus. En dan kijk je en is 'ie weg en gaan je nekharen overeind staan.
Ik vond het wel vreemd maar ben dan heel nuchter en geef de schuld aan mijn grijze massa. Totdat ik vandaag hoorde dat 2 deuren verderop ongeveer een paar maanden geleden een man van 54 overleed . Moederziel alleen, de buren roken een stank en vonden de man dood in zijn stoel. Zou het dan toch?
creepy shitquote:Op maandag 21 november 2005 16:09 schreef The_Shining het volgende:
Aangezien ik volgende gebeurtenis niet kwijt wil 'irl' en het geen hoog discussiegehalte heeft voor een eigen topic;
Onlangs ben ik verhuisd naar een flat. Best wel drukke flats, uitgeleefd ook. Ik merkte wel allerlei dingen maar ik kan die wel redelijk negeren. Behalve dat ene 'spook'. Blijft maar aankloppen op mijn geestelijke deur, niet een boze of zoiets meer een "aardige" aandachtstrekker. Tijdens meditaties, als ik slaap of als ik gewoon thuiskom. Geen interesse van mijn kant overigens, contact met 'levende' mensen is al genoeg voor mij. De 'ontmoetingen' worden ook wel duidelijker; onlangs zag ik hem zelfs in een flits. Of althans, dat dacht ik. Ik liep naar mijn voordeur, kom thuis van werk en zie opeens een wat oudere lange man voor me staan in een flits. Met kleding en al, tegelijk haarscherp in een seconde en toch een beetje wazig. Dat zijn van die momenten dat je eigenlijk nog bezig bent de gebeurtenissen af te sluiten van de dag, je bent met je gedachten ergens anders en ineens staat er iemand voor je neus. En dan kijk je en is 'ie weg en gaan je nekharen overeind staan.
Ik vond het wel vreemd maar ben dan heel nuchter en geef de schuld aan mijn grijze massa. Totdat ik vandaag hoorde dat 2 deuren verderop ongeveer een paar maanden geleden een man van 54 overleed . Moederziel alleen, de buren roken een stank en vonden de man dood in zijn stoel. Zou het dan toch?
Nee hoor. Of ik moet er ook een zijn. Ik zou er niet alleen om lachen maar mijn arme EWtje er ook nog mee plagen. Vragen om zoenen enzo. Of tips voor het zoenen. Maar ik ben dan ook wel heel ergquote:Op maandag 21 november 2005 16:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
en ik moet er nog om lachen ook.... Boehoe.... ik ben een slechte moeder!![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 16:09 schreef The_Shining het volgende:
Hee Shiningquote:Op maandag 21 november 2005 16:09 schreef The_Shining het volgende:
Bastard... Wat DOE je????? Je hebt MIJ op ONZ gekregen!!!!!!!!quote:Op maandag 21 november 2005 16:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee Shining
Tijdje niet gezien hier op FOK! .. niet dat ik alles afspeur ook hoor
Ik wil even zeggen dat onze dochter is geboren, heeft ze 2 jaar gewacht..
ow.... zo herkenbaar weer!! Zo gauw ik doorhad hoe de situatie in elkaar zat en zag dat t allemaal wel goed zou komen begon ik al.... tandarts en leidster van t KDV zullen wel gedacaht hebben!quote:Op maandag 21 november 2005 16:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee hoor. Of ik moet er ook een zijn. Ik zou er niet alleen om lachen maar mijn arme EWtje er ook nog mee plagen. Vragen om zoenen enzo. Of tips voor het zoenen. Maar ik ben dan ook wel heel erg![]()
Ze kan nu wel heel zacht zoenenquote:Op maandag 21 november 2005 17:16 schreef vamperotica het volgende:
ze heeft... Ik ben diklip.... Als msnnaam!!!
![]()
Ze is nog helemaal van de poppen en frutseltjes....quote:
Ik zou niet durven om over de mijne daar hier mededelingen over te doenquote:Op maandag 21 november 2005 17:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ze is nog helemaal van de poppen en frutseltjes....
Jongens?? Wat zijn dat?
Zoonlief is dan weer t tegenovergestelde! Zooow verliefd![]()
En als ik je nou eens ¤5 geef?quote:Op maandag 21 november 2005 17:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zou niet durven om over de mijne daar hier mededelingen over te doen![]()
quote:
Ach..... Hij is er zo open over.... Iedereen mag t weten!quote:Op maandag 21 november 2005 17:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zou niet durven om over de mijne daar hier mededelingen over te doen![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 18:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach..... Hij is er zo open over.... Iedereen mag t weten!
hahahah... Ik had t over mijn momrel......quote:Op maandag 21 november 2005 18:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]Dacht jij dat ie hier alles vertelde?
quote:Op maandag 21 november 2005 18:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
hahahah... Ik had t over mijn momrel......
groepsknuffel voor nok!quote:Op maandag 21 november 2005 18:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]Okay.... die is ook nog ietsje jonger.
Ik moest er vandeweek toevallig achterkomen dat mijn teerbeminde zoon niet van plan was om met MIJ naar de bios te gaan. Ik ging er automatisch van uit dat als hij het over "wij" had, dat betekende Hij en ik. Maar dat bleek niet zo te zijn![]()
Dank. Maar ik moest er wel om lachen.quote:Op maandag 21 november 2005 18:35 schreef RSH11 het volgende:
[..]
groepsknuffel voor nok!![]()
Kleine jochies worden groot...
Ja leuk he?quote:Op maandag 21 november 2005 16:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bastard... Wat DOE je????? Je hebt MIJ op ONZ gekregen!!!!!!!!![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 18:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]Okay.... die is ook nog ietsje jonger.
Ik moest er vandeweek toevallig achterkomen dat mijn teerbeminde zoon niet van plan was om met MIJ naar de bios te gaan. Ik ging er automatisch van uit dat als hij het over "wij" had, dat betekende Hij en ik. Maar dat bleek niet zo te zijn![]()
Ik kan jou ook de schuld niet geven. Komt door die dochter van jequote:Op maandag 21 november 2005 18:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja leuk he?![]()
Ach ik kom daar ook alleen maar bij de Gijsjes scVerder GAM en lurken op TRU.
Nee. Ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 07:03 schreef Metro2005 het volgende:
Ben ik nou de enige die geen kilo's kwijt wil maar juist er bij wil?
Ach... zeur niet. Dikke mannen zijn leuk. Lekker zacht en smakelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 07:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben nu 85 kilo en ben 172. Dus ik ben te zwaar. Ik merk het niet zozeer, alleen als ik soms trappen loop. Ik doe het niet om anderen een plezier te doen of er beter uit te zien. Ik doe het om mijn conditie.
Mijn conditie is van belang, ook als het gaat om het spirituele. Bij het astrale misschien niet eens zozeer, omdat je dan toch je lichaam verlaatMaar dan nog is het niet prettig dat er een ongezond lichaam ligt met een te hoge hartslag en nog meer.
Gezondheid dus. Ik val vanzelf wel af nog. Misschien gaat het wel vanzelf en hoef ik niet eens te sporten. Dat mijn conditie vanzelf goed komt door de instelling en focus op het lichaam. Ik bedoel dus ook, als ik het astrale onder de knie heb, dan kan ik misschien via een bepaalde weg het lichaam vanzelf vet-vrijer maken of iets dergelijks. Gewoon de vorm veranderen of wat dan ook. Ik sluit niets uit. Met de imagination is alles mogelijk. Zelfs het direct verwijderen van vet misschien, zonder liposuctie of wat dan ook. Je gaat gewoon je lichaam in en zuivert het allemaal.
Ben dus ff geen sporter en heb ook geen zin om te sporten. Ben wat dat betreft liever lui dan moe.
Het is gewoon zo dat het mijn bewegingsvrijheid schaadt. Ik bedoel dus. Ik kan me niet zo vrij bewegen met dat buikje. Ik heb geen gigantische buik maar het zit in de weg vaker. En ook bij kleding is het moeilijk. Maten zijn niet zoals het moet zijn bij broeken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 07:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach... zeur niet. Dikke mannen zijn leuk. Lekker zacht en smakelijk.![]()
quote:
Ja, en daar en hier en daar, aaaarrrrrrrchhhh.......WAAR???quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:57 schreef vamperotica het volgende:
hey Nok! Ook hier?!
Wrong crowd?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:24 schreef Metro2005 het volgende:
Kopje koffie gepakt net.
Msn is echt irritant trouwens, geeft je soms echt een rotgevoel. Als mensen gesprekken snel afkappen of dat wanneer je iemand aanspreekt dat ze snel offline gaan ofzo.
Heb soms echt het gevoel dat niemand met me wil praten ofzoDamn wat kan een mens zich soms eenzaam voelen. Als ik wil afspreken met iemand dan moet het ook altijd van mijn kant komen, nooit eens het gevoel dat het spontaan gaat.
Hebben meer mensen dit gevoel wel eens?
Ik weet het niet wat ze daarmee bedoelen. Waarschijnlijk bedoelen ze ook dat het leven een paradijs moet zijn ook. Dat je als het ware in een game terecht komt of zoiets. Ik bedoel dus. Wat maakt het leven dan ideaal en perfect?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:16 schreef UncleScorp het volgende:
"geld maakt niet gelukkig , werken wel" ????????????????????????????
Welke onnozele dubiele sul heeft dat uit zijn duim gezogen ?
Da zal weer ene zijn die wreed hard moet werken ... die zit wss gans de dag aan zn buro ... wijze spreuken bedenken .
Schijnbaar jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wrong crowd?
Niet met de mensen die echt belangrijk voor me zijn.
dat hoor ik ook. ik zo van..."maar ik heb een buik"quote:Op dinsdag 22 november 2005 07:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach... zeur niet. Dikke mannen zijn leuk. Lekker zacht en smakelijk.![]()
Dit gaat toch iets te ver ... de mijn alleszins niet !quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
alle vrouwen willen een buik
ook nog nooit van gehoord, ben op zich wel blij met mijn slanke lijfquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dit gaat toch iets te ver ... de mijn alleszins niet !
Toen ik nog jong wasquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:19 schreef Enyalius het volgende:
had vanacht, de hele nacht mijn winamp met muziek nog lopen...wist ik veel
gelukkig stonden de boxen gewoon uit.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Ach, het gaat erom dat je zelf tevreden bent, en je vriendin is tevreden ermee, dus wat maakt het allemaal uit?
Ik ben ook tevreden maar ik wil gewoon nog 8 kilo kwijt. Dan zit ik op streefgewicht. Toen ik 3 maanden geleden voor hartfilm moest zei die vrouw dat ook. Je hoeft niet afgetraind te zijn maar je mag wat afvallen. 76-78 kilo is het gewicht.
Voorheen woog ik 66. Maar dat was dan weer te minder. Het is weer de balans. Die 66 was ook goed maar ik was slapjes op de benen.
Het gaat weer om balans.
Heb nu rage against the machine opstaan. Lekkere muziek. Straks ff " het bernini mystery" halen uit de bibliotheek. Nieuwe doos sigaren kopen en kijken wat ik nog meer ga doen.
Wel zometeen ff de monitor omwisselen weer. Ik heb een crt staan nu en daar schijnt de zon te erg op. Een tft weert het licht beter af. Alleen bij gamen niet ideaal zo'n tft. Eigenlijk moet ik 2 monitoren naast elkaar hebben staan
Eerder niet zo nuchterquote:
Nee, nog niet gelezen. Ik heb dat boek gereserveerd voor mijn broer, de davinci code dus. Weet niet of ik het ga lezen. Ik heb nog steeds het geduld niet echt. Dat geduld komt nog wel ooit in de verre toekomst.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ben er zelf wel tevrede mee
het bernini mystery is een leuk boek! heb je de davinci code al gelezen?
Heel cool boekquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, nog niet gelezen. Ik heb dat boek gereserveerd voor mijn broer, de davinci code dus. Weet niet of ik het ga lezen. Ik heb nog steeds het geduld niet echt. Dat geduld komt nog wel ooit in de verre toekomst.
Ik zal het boek zeker nog eens lezenquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heel cool boek
Het Bernini mysterie ook.
Het Juvenalis dillema is voor de liefhebber van Dan Brown, minste van de 3, maar ook goed verhaal.
Hoe oud is die tft ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik zal het boek zeker nog eens lezenMaar dan wil ik de tijd nemen ervoor. Neem ik niet de tijd ervoor dan sla ik de helft over en lees ik overal overheen en weet ik tegen het einde nog de inhoud niet helemaal.
Monitor is omgewisseld en nog steeds ben ik niet tevreden. Nu zie ik mezelf niet meer zitten in de monitor maar nu zijn de kleuren niet denderend en het scrollen komt irritant over
Toch maar eens op zoek en sparen voor een nieuwe monitor. En dan eentje die echt goed is. Monitor is toch ook van belang om relaxt bezig te zijn.
De kleuren zijn ver te zoeken nu
Is dat tft eigen of heb je daar ook verschil tussen? Of zijn al mijn pixels verdwenen of wat is dat? Is het gewoon een prul misschien?
Ongeveer 1 1/2 jaar. Maar het is een merkloze, hoewel dat ook niet alles zegt natuurlijk. Maar goed, ik denk dat ik de kleuren van de CRT gewend was. Om fok als vergelijking te nemen. Ik stond toen ik net overschakelde op een gebruikte CRT verbaasd te kijken over de veelzijdigheid van de kleuren, vooral het verschil tussen wit en geel viel op, nu zie ik amper het verschil tussen geel en wit. En nu lijkt het allemaal weer grijs te zijn een beetje.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hoe oud is die tft ?
Kan natuurlijk zijn dat je een wat ouder type hebt die niet zo snel het scherm kan opbouwen.
Kleuren zijn sowieso nooit zo denderend op een tft
npquote:
Yeah!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tsja en daar sta ik dan met me 6pack en alle vrouwen willen een buik
GRRRRRmaarja me vriedin is er wel blij mee
trust me there are a lot of you's out therequote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
trust me there are a lot of you's out there
dat weet ik niet dus bij mij zijn het er 24quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Gewoon tijd vrij maken, tijd genoeg. Er gaan 30 uur in een dag als je de 24 uur weet groter te maken.
Van 1 uur kun je makkelijk 10 uur maken, is niet moeilijk. Zo kun je alles zelf bepalen. Tijd is niet zo erg statisch te noemen. Het heeft te maken met je interpretatie van tijd. Tijd is grenzeloos.
Dus geen smoesjes meer. Je maakt gewoon maar wat tijd vrij
Wel ooit van gehoord... Hoop blabla en op t einde wilde ze toch graag nog even wat creditcardgegevens....quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Welcome
We werden net hier gebeld door een of ander engelstalig iets. En zij betaalden de gesprekskosten en je kon een reis naar the carribean winnenEerste keer dat ik zoiets meemaak. Mijn pa had de haak meteen erop gegooid en dacht meteen aan oplichting.
3 dagen naar de carribean en de prijsvraag was gratisZullen ze wel meteen een of ander iets gaan aansmeren of ze bellen collect call.
Nog iemand die zoiets gehad heeft? Misschien waren ze de boel wel aan het bezeiken. Gesprek kwam uit duitsland volgens mij.
Pure oplichterij dusquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wel ooit van gehoord... Hoop blabla en op t einde wilde ze toch graag nog even wat creditcardgegevens....
ben bang van wel, oplichterij dus...quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Pure oplichterij dus
Goed geslapen? Ik ben al erg lang wakker. Vanaf gisteren 14:00 tot nu aan een stuk door. Dus vannacht ga ik lekker![]()
Slaap inhalen
Insomnia? Of valt het mee. Ik heb soms dat ik gewoon niet moe wordt, maar dat kan liggen aan de koffie die ik zuip 's avonds laat. Dan heeft het allemaal een reden weer. Koffie, harde muziek en amper rust nemen voor het pitten gaan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ben bang van wel, oplichterij dus...
heel diep geslapen, ben er nog steeds een beetje duf van!
Dit was ook een slaapinhaalrace denk ik..... Hoewel,vannacht redelijk geslapen! Maar de nachten daarvoor....![]()
Ik gooi het maar op mn hormonen....quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Insomnia? Of valt het mee. Ik heb soms dat ik gewoon niet moe wordt, maar dat kan liggen aan de koffie die ik zuip 's avonds laat. Dan heeft het allemaal een reden weer. Koffie, harde muziek en amper rust nemen voor het pitten gaan.
Ook daar moet ik nog aan werkenIk ben vandaag in een..." Ik wil mezelf verbeteren" stemming.
Mijn slaapritme is alles behalve stabiel op dit moment. Enige voordeel is dat je kunt reizen in de duisternis.
Heb ik straks ook even gedaan. Moest mezelf echt dwingen om wakker te worden. Anders had ik echt de hele dag geslapen. Steeds dezelfde droom opnieuw gedroomd. Bleef een beetje hangen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:56 schreef vamperotica het volgende:
![]()
* vamperotica is weer wakker....
Ik merk juist dat ik minder slaap nodig heb. Maar afgelopen nacht was wel heel erg kort.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik gooi het maar op mn hormonen....![]()
"Vroeger" leefde ik 's nachts... Maar ja, de buren zijn er niet zo blij mee als je 's nachts gaat stofzuigen.. merk ook wel dat naarmate ik ouder word toch wel wat meer slaap nodig heb.....
Zou ik ook doen als ik nou een gewenste respons op mijn sollicitatiebrieven kreegquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:41 schreef Metro2005 het volgende:
slaapt iedereen overdag ofzodamn
Ik werk gewoon overdag en slaap 's nachtsof ben ik dan weer raar.
Dat laatste herken ik ook wel ja...quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik merk juist dat ik minder slaap nodig heb. Maar afgelopen nacht was wel heel erg kort.
Maar vroeger.......... Kwam vaak pas thuis als de vogeltjes begonnen te fluiten en de zon op kwam. Party party. Als ik dat nu doe moet ik van een avondje een week bijkomen. Heb het ook al jaren niet meer gedaan.
Half 5 thuis.....quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat laatste herken ik ook wel ja..."Vroeger" regelmatig gehad... Hele nacht gefeest en er dan om 6 uur achter komen dat ik om 7 uur moest werken... Nou ja... Ff douchen en vrolijk aan t werk....
Als ik nu op stap geweest ben ofzo ben ik meestal rond half 5 thuis, rond 9 uur weer wakker en dan stort ik rond een uur of drie weer in!
quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Half 5 thuis.....Ook al jaren niet eens meer zolang wezen stappen.
Een keer zo laat geweest na een avondje Solse gat maar da´s geen stappen. Ben eigenlijk al twee jaar niet meer op die manier gaan stappen en ook in de 2 jaar daarvoor was ik om 2 uur al thuis omdat ik gewoon slaap had.
Wil ik eigenlijk wel weer es een keer. Een nacht dansen.
Tis een lijpe dag. Zit tussen het slapen door alleen maar te vreten. Geen snoep. Stapels boterhammen enzo.
Ja... heerlijk!!! De hele nacht dansen!! DE manier voor mij om alle spanningen kwijt te raken!
Hier ook.... stapels boterhammen..Tot ik in slaap viel en was vergetend e boterhammetjes weer op te ruimen.... Poezebeest heeft ze uit de zak gehaald, op de grond gegooid en toen besloten dat ze beneden haar peil waren!![]()
![]()
Van de week heb ik r al een keer uit een pan tomatensoep mogen vissen!
het kwam hier regelmatig voor dat ik alleen 's maandags niet in mijn stamkroeg te vinden was..... Werkte toen bij een benzinepomp... Dat betekende om 14.00 beginnen, om 21.00 klaar... Naar huis, eten, douchen en de stad in!quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ging vroeger 3 keer per week op stap. Het was echt feesten, mooie tijden gehad. Ook house party's bezocht en soms ging de aftherparty tot 1300 's middags door. Hele mooie tijden gehad. Maar aan alles komt een eind. Ik zou het niet meer kunnen. Ik zou het wel weer kunnen maar dan moet de tijd daar zijn.
Vrienden van me gaan ook niet meer zo vaak doorzakken. Maar dat zal wel met de leeftijd te maken hebben. Er komt dan een nieuwe generatie die de plek van de oude inneemt. Hoewel er altijd cafes en kroegen zijn waar een gevarieerd publiek blijft rondlopen.
Op dit moment zou een hardrock cafe wat voor mij zijn
Mooi was die tijd...quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
het kwam hier regelmatig voor dat ik alleen 's maandags niet in mijn stamkroeg te vinden was..... Werkte toen bij een benzinepomp... Dat betekende om 14.00 beginnen, om 21.00 klaar... Naar huis, eten, douchen en de stad in!![]()
Dank je.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:00 schreef Bastard het volgende:
Metro.. wat een kutperiode voor jullie .. sterkte hierbij!
Hoop voor je dat het na deze rotperiode jaaaaaren goed zal gaan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dank je.
Al ging het maar een maand of wat in elk geval goed, nu is het echt telkens weer wat. Je krijgt nooit even een adempauze ofzo.
minder!! sterkte manquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:57 schreef Metro2005 het volgende:okee, het gaat wéér eens niet goed met mijn vader
![]()
Hij moet nu donderdag a.s. geopereerd worden, moet een nieuwe drain geplaatst worden.
Dat stond eerst voor volgende maand gepland maar de doktoren willen het liever deze week al doen
Maar weer afwachten
quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:08 schreef Enyalius het volgende:
zo kortere dag dan verwacht. had 30minuten niks te doen, wachten op laatste vrachtwagen. dus ff met 2 man de kantine in ff leeggeroofd
nog 2 dagen van 7 tot 5 en 7 tot 3 en dan ben ik daar weg. het aftellen is begonnen
wat tijd betreft...nee het bestaat niet. tijd is uitgevonden door de mens om iets te meten wat niet meetbaar is.
heerlijk! een sportschool had ik niet nodig! Stond elke avond te dansen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:30 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mooi was die tijd...
Of niet?
Ik vind de rust eigenlijk beter eerlijk gezegd. Ik zal best nog eens een keer door gaan zakken naar de toekomst. Maar om nu iedere week daarmee bezig te zijn. Ik word ouder ook. Al zie ik mezelf nog als kind door het leven gaan
Mooi was die tijd welMaar die tijd komt niet terug, en dat is misschien maar goed ook. Want het waren geen gezonde tijden
Ik richtte mijn hele leven ook op het stappen in, ik studeerde dan wel ernaast, maar het stappen stond altijd voorop in het leven. Op maandag duf van het uitgaan, op dinsdag nog duf, om woensdag herstellende en op donderdag weer uitgaan. Zo was het continu in die onrust zitten.
Een sportschool heb ik nog steeds niet nodig. Ik zorg wel dat ik voldoende beweging krijgquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
heerlijk! een sportschool had ik niet nodig! Stond elke avond te dansen...
ooooo, dans jij ook zoveel thuis dan?quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ooooo, dans jij ook zoveel thuis dan?
En ik bedoel verticaal dansenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ooooo, dans jij ook zoveel thuis dan?
ow.... Noemen ze dat zo?!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:34 schreef Enyalius het volgende:
nee ik dans horizontaal. noemen ze breakdancing.
Die paal stond er eerder!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:30 schreef Enyalius het volgende:
weet je zeker dat ze die paal niet voor een andere reden naast jouw hadden neergezet?
quote:Op woensdag 23 november 2005 07:34 schreef Bastard het volgende:
@Dromenvanger, R&P is voor mensen die graag willen klagen, en voor mensen die het altijd beter weten of natuurlijk hetzelfde hebben meegemaakt, maar dan erger.
Beide mensen kan je zonder
Mogguh. Hoest eigenlijk met de diklip?quote:Op woensdag 23 november 2005 07:46 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Ja hequote:Op woensdag 23 november 2005 07:37 schreef milagro het volgende:
Luister naar Bastard, Dromenvanger!!!!!
Oh en Bastard, gefeliciteerd! ze lijkt op je!!!!!!
quote:Op woensdag 23 november 2005 08:23 schreef milagro het volgende:
Komt van zelf wel, Bastard
Over een maand of negen of zo![]()
![]()
klinkt als een speeltuin voor mij. kan ik nog meer persoonlijkheden van mensen gaan terug spiegelenquote:Op woensdag 23 november 2005 07:34 schreef Bastard het volgende:
@Dromenvanger, R&P is voor mensen die graag willen klagen, en voor mensen die het altijd beter weten of natuurlijk hetzelfde hebben meegemaakt, maar dan erger.
Beide mensen kan je zonder
niet zeuren coz ik ben er alquote:Op woensdag 23 november 2005 10:42 schreef coz het volgende:
môgge
nou laat ik maar eens naar werk gaan![]()
Nu pas?quote:Op woensdag 23 november 2005 10:42 schreef coz het volgende:
môgge
nou laat ik maar eens naar werk gaan![]()
Leef je uit zou ik zeggen, ik bemerk dat ik met mn tenengekromd zit te lezen daar, die opmerkingen en klaaggospelsquote:Op woensdag 23 november 2005 10:49 schreef Enyalius het volgende:
[..]
klinkt als een speeltuin voor mij. kan ik nog meer persoonlijkheden van mensen gaan terug spiegelen
Ik ookquote:Op woensdag 23 november 2005 11:50 schreef vamperotica het volgende:
En weer wakker1
heerlijk heh... Paar uurtjes slapen...quote:Op woensdag 23 november 2005 12:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook
Herboren kan ik haast zeggen
Ja ik moest ook wel joh, slaap al bijna 4 nachten niet .. of is het 5 inmiddelsquote:Op woensdag 23 november 2005 12:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
heerlijk heh... Paar uurtjes slapen...
Indrukken verwerken en dan snel weer naar t wondertje!
geweldig slaappatroon!quote:Op woensdag 23 november 2005 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik moest ook wel joh, slaap al bijna 4 nachten niet .. of is het 5 inmiddels
Afgelopen nacht 3 uur geslapen, en dan zelfs met tussenpozen..
Maar ik kan er weer tegenaan
Ja, die heeft meegeslapen met mij, de kraamverzorgster (die zich heeft ontpopt als een geschenk uit de hemel) heeft op de kleine gepast.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
geweldig slaappatroon!
En je vrouw?
komt ze goed aan dr rust toe?
Bij ons laatste zoontje heeft dat zo 7 maand geduurdquote:Op woensdag 23 november 2005 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik moest ook wel joh, slaap al bijna 4 nachten niet .. of is het 5 inmiddels
Afgelopen nacht 3 uur geslapen, en dan zelfs met tussenpozen..
Maar ik kan er weer tegenaan
Dan ga je er vanzelf bij passen. Krassen en klagen maarquote:Op woensdag 23 november 2005 12:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leef je uit zou ik zeggen, ik bemerk dat ik met mn tenengekromd zit te lezen daar, die opmerkingen en klaaggospels
En ik ben bang dat ik als ik daar teveel lees, en de mensen leer kennen mezelf wat aan ga doen
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:16 schreef UncleScorp het volgende:
De Nederlandse vrouw heeft liever een boek dan seks
Seks is bepaald geen prioriteit voor de goed opgeleide, geëmancipeerde vrouw in Nederland. Die heeft liever een boek. Of iets anders. Alleen de tuin trekt nog minder belangstelling dan een vrijpartij. En ook het verschijnsel partner verliest het nog van het boek. Dat blijkt uit een onderzoek van het weekblad Opzij, gedaan onder 775 lezeressen.
Op de zin "Ik kan mij geen leven voorstellen zonder..." antwoordden de Opzij-vrouwen: mijn vrienden (82 procent), boeken (80 procent), mijn partner (75 procent), mijn kinderen (70 procent), mijn familie (69 procent), mijn werk (66 procent), vakantie en reizen (56 procent), mijn hobby's (49 procent), seks (38 procent) en mijn tuin (33 procent).
![]()
Bij de mijne totdat ie in een eenpersoons bed kon slapen. Zie hier de reden waarom hij de eerste, laatste en enige is gebleven.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Bij ons laatste zoontje heeft dat zo 7 maand geduurd
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:39 schreef Enyalius het volgende:
opzij vrouwen zijn geen vrouwen. het zijn kenau's
idd of de tina die een enquete gaat houden wie er nog maagd isquote:Op woensdag 23 november 2005 14:45 schreef Enyalius het volgende:
dat soort vrouwen kunnen niet eens aan de man komen al zou je de kerel geld toegeven. dus tja...als je daar een onderzoek onderhoud is dat NIET representatief voor heel nederland, alleen maar voor de lezer van dat blad.
net zoals dat je het blad Big is Beautifull een enquete laat doen met de vraag "hoe gezond is nederland" . ok dat klopt niet helemaal, maar je begrijpt het punt wat ik maak hier.
Dat soort types bedoelen eigenlijk -> ik heb geen zin in sex omdat mijn man dan eerst een half uur aan het vetgraven en uitbaggeren is voor ie erin kan.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
typetje tieneke netelebos denk ik![]()
Of de lezers van gothic-week vraagt welke kleur kleding ze het liefst dragen.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:00 schreef Enyalius het volgende:
of tmf/mtv die een enquete doet over nederlandse muziek smaak
* Enyalius valt om van het lachen
een megadiklipdip!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:18 schreef vamperotica het volgende:
mogguh droompje....
bah.. wat een rotweer.. voel een megadip aankomen!
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een megadiklipdip!!!![]()
erop over?
*barra trekt een kaartje voor eny*quote:Op woensdag 23 november 2005 15:21 schreef Enyalius het volgende:
vampy...kun je kaartje voor me trekken?
oeps... dacht dat t een grapje was met je grotmeditatie enzo....quote:Op woensdag 23 november 2005 15:21 schreef Enyalius het volgende:
vampy...kun je kaartje voor me trekken?
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:50 schreef nokwanda het volgende:
Mijn kat jaagt op een stukje kaas. Nu kijkt ze om zich heen of ze nog meer kaas ziet lopen.
![]()
nou bij mij sla je de spreekwoordelijke spijker op zijn spreekwoordelijke hoofd!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:46 schreef vamperotica het volgende:
voor het eerst dat ik er een beetje een 'eigen draai" aan heb durven geven, dus als het nergens op slaat....![]()
![]()
oohh hou het speelsquote:Op woensdag 23 november 2005 15:40 schreef vamperotica het volgende:
Enyalius.......
staven vijf...
De kaart van de uitdagingen..
hou het speels, wees eerlijk, vooral tegenover jezelf en groei.
gelukkig....quote:Op woensdag 23 november 2005 15:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nou bij mij sla je de spreekwoordelijke spijker op zijn spreekwoordelijke hoofd!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
gelukkig....
hoewel....
pfff....
Zal eens kijken wat er gebeurt als ik het een tijdje buiten de ijskast bewaar. Viva de evolutiequote:Op woensdag 23 november 2005 15:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nok... tegen de tijd dat de kaas door je huis rent.....
Heeel veel inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2005 16:15 schreef Enyalius het volgende:
http://www.hermetics.org/ebooks.html
nog meer boeken
tiesemans zal waarschijnlijk zeggen dat t t werk van de duivel is.. Anders was here jezus toch wel aan tiesemans himself verschenen?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:35 schreef UncleScorp het volgende:
Jezus heeft het ook druk tegenwoordig :
Jezus verschijnt op Roemeense kleerkast
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_136688.html
Jezus verschijnt op bloempot tijdens orkaan Wilma
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_142939.html
Jezus verschijnt op koetswerk van pick up truck
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_143683.html
Somebody call Tiesemans !
HET IS HET WERK VAN SATANS ZONEN! en ties moet niet zo zeuren.. in de bijbel (die ik heb hem zelf een keertje vrijwillig gelezen enzo) staat ook dat je neit mag zeuren over de splinter in andermans oog als je zelf een balk in je oog hebt... i rest my casequote:Op woensdag 23 november 2005 16:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
tiesemans zal waarschijnlijk zeggen dat t t werk van de duivel is.. Anders was here jezus toch wel aan tiesemans himself verschenen?
ik heb zeer zeker respect voor zijn overtuiging en ergens ook wel bewondering voor zijn volharding daarin... maar in dat wat ik tot nu toe van hem gezien heb zie ik niet zo heel veel respect naar anderen.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:04 schreef nokwanda het volgende:
Ik vind het wel een beetje gemeen dat jullie Ties hier gaan zitten plagen.
Het is zijn overtuiging. Ik kan daar alleen maar respect voor hebben. Ook als ie zijn overtuiging al te enthousiast uitdraagt. Hij doet dat met de beste bedoelingen.
meer!quote:Op woensdag 23 november 2005 17:12 schreef Bastard het volgende:
Heeel klein beetje spam
[afbeelding]
Ze veranderd al helemaalquote:Op woensdag 23 november 2005 17:12 schreef Bastard het volgende:
Heeel klein beetje spam
[afbeelding]
Vond ook al dat ze al zo mooi "gladgetrokken" wasquote:
Probeer het gevoel lekker te laten sussen en te stromen. Ik voel me vergelijken met gisteren rustig maar niet depressief. Gisteren erg druk bezig geweest, vannacht daarom zo geslapen als een blok.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:18 schreef vamperotica het volgende:
mogguh droompje....
bah.. wat een rotweer.. voel een megadip aankomen!
Ik vind het wel meevallen met dat respect naar anderen. Alleen veranderd wat anderen denken niet zijn mening en blijft ie doorgaan met prediken.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ik heb zeer zeker respect voor zijn overtuiging en ergens ook wel bewondering voor zijn volharding daarin... maar in dat wat ik tot nu toe van hem gezien heb zie ik niet zo heel veel respect naar anderen.
Ik ken "de waarheid" niet. Geloof best dat er een god is, maar geloof eigenlijk niet in diie ene Almachtige.
Heb nog nooit een aanvaring met m gehad, maar vind wel dat ie soms te ver gaat in zijn wil/aandrang anderen te overtuigen van zijn gelijk....
of zoiets
awwwwwwwwwwww wat lief!!!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 17:12 schreef Bastard het volgende:
Heeel klein beetje spam
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
awwwwwwwwwwww wat lief!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo lief was jij misschien ook ooit.
Zouden er dan toch nog verlichte zielen op deze aardbol rondlopen? .. euh rondzitten.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:23 schreef UncleScorp het volgende:
Hé niets slechts verder over tiesemans hoor !
Was zo niet bedoeld ook
and now for something completely different ...
Vijftienjarige "mediteert al zes maanden zonder voedsel"
In het oerwoud in het zuiden van Nepal stromen duizenden pelgrims samen om een vijftienjarige jongen te eren. Hij wordt aanbeden als de nieuwe Boeddha. Zijn volgelingen beweren dat Ram Bomjon, die al zes maanden in stilte mediteert onder een boom, al die tijd nog niets gegeten of gedronken heeft. Dat meldt de Telegraph.
full txt
"van nieuwe boeddha tot kermisattractie"
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:23 schreef UncleScorp het volgende:
Hé niets slechts verder over tiesemans hoor !
Was zo niet bedoeld ook
and now for something completely different ...
Vijftienjarige "mediteert al zes maanden zonder voedsel"
In het oerwoud in het zuiden van Nepal stromen duizenden pelgrims samen om een vijftienjarige jongen te eren. Hij wordt aanbeden als de nieuwe Boeddha. Zijn volgelingen beweren dat Ram Bomjon, die al zes maanden in stilte mediteert onder een boom, al die tijd nog niets gegeten of gedronken heeft. Dat meldt de Telegraph.
full txt
"van nieuwe boeddha tot kermisattractie"
Die kid is gewoon 100% jouw tegenpoolquote:Op woensdag 23 november 2005 18:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Erg indrukwekkend. Ik zou het niet kunnen, ik zou gek worden van de hele tijd stil zitten. Maar hij mag mij wat rust geven die jongen. Dan kan ik misschien eens een boek lezen met 0,01 procent van zijn rust en geduld
Jah, ik weet hetquote:Op woensdag 23 november 2005 18:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Die kid is gewoon 100% jouw tegenpool
KOmt door mannen die hem bekijken, zien dat ie maar een schuimpie heeft, vervolgens naar beneden kijken om erachter te komen dat ze zelf ook een maar een klein schuimpie hebben en vervolgens aan het snijden en krassen gaan en hier in R&P gaan postenquote:Op woensdag 23 november 2005 18:26 schreef UncleScorp het volgende:
He nok hoe zit het met jouw kunst eigenlijk, want als ik dit lees
David van Michelangelo wekt destructieve gevoelens op
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_143499.html
Heb je wel eens geprobeerd om te mediteren eigenlijk?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:43 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zou best eens willen ervaren wat hij ervaart nu. Gewoon 10 minuten voelen hoe hij zich voelt. Volgens mij is hij in een diepe slaap of hij is op reis ergens waar nog niemand geweest is
Niet echt helemaal denk ik. Meestal laat ik de rust tot me komen als het ware. Ik weet niet. Ik ga er dus nooit echt voor zitten. Alleen bij slapen gebeurt het me wel eens. Ooit geprobeerd tijdens stress maar dan is het meer zoeken om stress te laten verdwijnen in mijn hoofd, een weg laten vinden ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je wel eens geprobeerd om te mediteren eigenlijk?
Hoeft niet zo moeilijk te zijn als dat het woord doet vermoeden namelijk..
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef Metro2005 het volgende:
zo, na een takkelange rit in de file gelukkig wat goed nieuws van het thuisfront.
Mijn pa is vandaag al geholpen in het ziekenhuis en schijnt dat ze inderdaad hebben lopen kloten de vorige keer.
ZIt nu een nieuwe drain in en ook het hoesten en overgeven ed is weg! Pa voelt zich veel beter gelijk![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef Metro2005 het volgende:
zo, na een takkelange rit in de file gelukkig wat goed nieuws van het thuisfront.
Mijn pa is vandaag al geholpen in het ziekenhuis en schijnt dat ze inderdaad hebben lopen kloten de vorige keer.
ZIt nu een nieuwe drain in en ook het hoesten en overgeven ed is weg! Pa voelt zich veel beter gelijk![]()
![]()
Ik dacht dat je er juist zo gelukkig mee was, die halve verkapte relaties. De vriendjes (frietjes) met.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:17 schreef Metro2005 het volgende:
Morgen nog naar de kapper en dan eens een beetje tijd maken om vrouwtjes aan de haak te slaan
Heb het helemaal gehad met die halve verkapte relaties![]()
Nouja laat ik het zo zeggen.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er juist zo gelukkig mee was, die halve verkapte relaties. De vriendjes (frietjes) met.
Jij ook al??? Doek al jaren. Dacht origineel te zijn.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:40 schreef vamperotica het volgende:
Vriendje met!!!
Zo noemde ik de relaties, maar toch niet ook altijd
Ik hoor mensen dat soort relaties vaak verdedigen en hou mijn mond dan maar dicht. Maar het werkt 9 van de 10 keer helemaal niet. Een van de twee wil meestal meer. Wordt echt verliefd terwijl dat nou niet de bedoeling is. En dan begint het gelazer.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nouja laat ik het zo zeggen.
Het is fijn dat je je behoeftes kwijt kan, en dat je gewoon iemand hebt om mee te praten en dingen mee te doen enzo. Maar het is het toch net niet zeg maar.
Als de liefde er niet is dan mis je toch altijd iets vind ik. Daarom heb ik er op het moment ook voor gekozen dan maar helemaal niks, onder het mom alles of niks. Niet een beetje![]()
Zo heet mijn poesjequote:Op woensdag 23 november 2005 22:08 schreef Enyalius het volgende:
extra spicy
Nee joh, het is een haar.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:12 schreef Enyalius het volgende:
ok dat is een inkoppertje. wie wilt hem?
nee, dit is prettyquote:
Lul maar.... dit is het bewijs dat kale poezen de mooie naaktfotografie bederven.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:30 schreef Enyalius het volgende:
sexy kittenalleen die bolle kop nog hahah
Zou je ook een gouden handdruk krijgen?quote:Op donderdag 24 november 2005 06:13 schreef Enyalius het volgende:
nog 2 dagen werken en ik ben weg daar. feestjuh!!
100% right about that.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik hoor mensen dat soort relaties vaak verdedigen en hou mijn mond dan maar dicht. Maar het werkt 9 van de 10 keer helemaal niet. Een van de twee wil meestal meer. Wordt echt verliefd terwijl dat nou niet de bedoeling is. En dan begint het gelazer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |