Jah, ik weet hetquote:Op woensdag 23 november 2005 18:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Die kid is gewoon 100% jouw tegenpool
KOmt door mannen die hem bekijken, zien dat ie maar een schuimpie heeft, vervolgens naar beneden kijken om erachter te komen dat ze zelf ook een maar een klein schuimpie hebben en vervolgens aan het snijden en krassen gaan en hier in R&P gaan postenquote:Op woensdag 23 november 2005 18:26 schreef UncleScorp het volgende:
He nok hoe zit het met jouw kunst eigenlijk, want als ik dit lees
David van Michelangelo wekt destructieve gevoelens op
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_143499.html
Heb je wel eens geprobeerd om te mediteren eigenlijk?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:43 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zou best eens willen ervaren wat hij ervaart nu. Gewoon 10 minuten voelen hoe hij zich voelt. Volgens mij is hij in een diepe slaap of hij is op reis ergens waar nog niemand geweest is
Niet echt helemaal denk ik. Meestal laat ik de rust tot me komen als het ware. Ik weet niet. Ik ga er dus nooit echt voor zitten. Alleen bij slapen gebeurt het me wel eens. Ooit geprobeerd tijdens stress maar dan is het meer zoeken om stress te laten verdwijnen in mijn hoofd, een weg laten vinden ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je wel eens geprobeerd om te mediteren eigenlijk?
Hoeft niet zo moeilijk te zijn als dat het woord doet vermoeden namelijk..
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef Metro2005 het volgende:
zo, na een takkelange rit in de file gelukkig wat goed nieuws van het thuisfront.
Mijn pa is vandaag al geholpen in het ziekenhuis en schijnt dat ze inderdaad hebben lopen kloten de vorige keer.
ZIt nu een nieuwe drain in en ook het hoesten en overgeven ed is weg! Pa voelt zich veel beter gelijk![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef Metro2005 het volgende:
zo, na een takkelange rit in de file gelukkig wat goed nieuws van het thuisfront.
Mijn pa is vandaag al geholpen in het ziekenhuis en schijnt dat ze inderdaad hebben lopen kloten de vorige keer.
ZIt nu een nieuwe drain in en ook het hoesten en overgeven ed is weg! Pa voelt zich veel beter gelijk![]()
![]()
Ik dacht dat je er juist zo gelukkig mee was, die halve verkapte relaties. De vriendjes (frietjes) met.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:17 schreef Metro2005 het volgende:
Morgen nog naar de kapper en dan eens een beetje tijd maken om vrouwtjes aan de haak te slaan
Heb het helemaal gehad met die halve verkapte relaties![]()
Nouja laat ik het zo zeggen.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er juist zo gelukkig mee was, die halve verkapte relaties. De vriendjes (frietjes) met.
Jij ook al??? Doek al jaren. Dacht origineel te zijn.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:40 schreef vamperotica het volgende:
Vriendje met!!!
Zo noemde ik de relaties, maar toch niet ook altijd
Ik hoor mensen dat soort relaties vaak verdedigen en hou mijn mond dan maar dicht. Maar het werkt 9 van de 10 keer helemaal niet. Een van de twee wil meestal meer. Wordt echt verliefd terwijl dat nou niet de bedoeling is. En dan begint het gelazer.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nouja laat ik het zo zeggen.
Het is fijn dat je je behoeftes kwijt kan, en dat je gewoon iemand hebt om mee te praten en dingen mee te doen enzo. Maar het is het toch net niet zeg maar.
Als de liefde er niet is dan mis je toch altijd iets vind ik. Daarom heb ik er op het moment ook voor gekozen dan maar helemaal niks, onder het mom alles of niks. Niet een beetje![]()
Zo heet mijn poesjequote:Op woensdag 23 november 2005 22:08 schreef Enyalius het volgende:
extra spicy
Nee joh, het is een haar.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:12 schreef Enyalius het volgende:
ok dat is een inkoppertje. wie wilt hem?
nee, dit is prettyquote:
Lul maar.... dit is het bewijs dat kale poezen de mooie naaktfotografie bederven.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:30 schreef Enyalius het volgende:
sexy kittenalleen die bolle kop nog hahah
Zou je ook een gouden handdruk krijgen?quote:Op donderdag 24 november 2005 06:13 schreef Enyalius het volgende:
nog 2 dagen werken en ik ben weg daar. feestjuh!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |