abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 november 2005 @ 16:56:50 #251
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32511677
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:47 schreef vamperotica het volgende:

[..]

tiesemans zal waarschijnlijk zeggen dat t t werk van de duivel is.. Anders was here jezus toch wel aan tiesemans himself verschenen?
HET IS HET WERK VAN SATANS ZONEN! en ties moet niet zo zeuren.. in de bijbel (die ik heb hem zelf een keertje vrijwillig gelezen enzo) staat ook dat je neit mag zeuren over de splinter in andermans oog als je zelf een balk in je oog hebt... i rest my case

der staat trouwens ook dat als je naar een ander lekker wijf kijkt ipv je vriendin dat je je oog eruit moet rukken en weg moet gooien... best wel bruut sinds dien doe ik niets meer met de bijbel
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 23 november 2005 @ 17:02:23 #252
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32511839
ik doe niks met middeleeuwse geloven

denk dat ik wow ff laat voor wat het is. net nieuwe spullen gekocht en het zag er niet uit. zo slechte mode dat ik er gewoon ff geen zin meer in heb. kleren voor vuurmagiers zien er niet uit. tja ik ben gewoon modebewust

ga maar es aan die stapel boeken beginnen die ik hier heb liggen "Emoto - water heeft het antwoord" wordt het eerste die er aan moet gaan geloven van de 12. tevens het dunste op de stapel
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_32511913
Ik vind het wel een beetje gemeen dat jullie Ties hier gaan zitten plagen.
Het is zijn overtuiging. Ik kan daar alleen maar respect voor hebben. Ook als ie zijn overtuiging al te enthousiast uitdraagt. Hij doet dat met de beste bedoelingen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 23 november 2005 @ 17:06:04 #254
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32511965
alles wat extremistische trekken vertoond is niet gezond. of dat nu moslims, gristelijken, linkse politieke of rechts politieke idioten zijn...allemaal hetzelfde op dat moment.

ooh grote letters en veel plaatjes. dit wordt snel lezen dus
tot straks
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_32512045
Tiesemans is niet zo extremistisch hoor
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 23 november 2005 @ 17:12:27 #256
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32512140
Heeel klein beetje spam

The truth was in here.
pi_32512409
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:04 schreef nokwanda het volgende:
Ik vind het wel een beetje gemeen dat jullie Ties hier gaan zitten plagen.
Het is zijn overtuiging. Ik kan daar alleen maar respect voor hebben. Ook als ie zijn overtuiging al te enthousiast uitdraagt. Hij doet dat met de beste bedoelingen.
ik heb zeer zeker respect voor zijn overtuiging en ergens ook wel bewondering voor zijn volharding daarin... maar in dat wat ik tot nu toe van hem gezien heb zie ik niet zo heel veel respect naar anderen.

Ik ken "de waarheid" niet. Geloof best dat er een god is, maar geloof eigenlijk niet in diie ene Almachtige.
Heb nog nooit een aanvaring met m gehad, maar vind wel dat ie soms te ver gaat in zijn wil/aandrang anderen te overtuigen van zijn gelijk....

of zoiets
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_32512427
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:12 schreef Bastard het volgende:
Heeel klein beetje spam

[afbeelding]
meer!
meer! Meer!
pi_32512532
quote:
Heeel klein beetje spam

[afbeelding]
Ze veranderd al helemaal
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32512578
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:26 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ze veranderd al helemaal
Vond ook al dat ze al zo mooi "gladgetrokken" was
  woensdag 23 november 2005 @ 17:35:58 #261
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32512771
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:18 schreef vamperotica het volgende:
mogguh droompje....

bah.. wat een rotweer.. voel een megadip aankomen!
Probeer het gevoel lekker te laten sussen en te stromen. Ik voel me vergelijken met gisteren rustig maar niet depressief. Gisteren erg druk bezig geweest, vannacht daarom zo geslapen als een blok.

Toch komt het allemaal wel goed denk ik.

Heb geen ellenlange teksten te schrijven nu Anders zou ik het zeker doen, ik bedoel, ik laat het vaak stromen. Ben nog slaperig

Doet ook goed, de ene keer actief of overactief, de andere keer in slaapstand. Iedere dag hetzelfde gevoel lijkt me ook best saai.

Over gisteren, in R&P was ik bezig over dood gaan en toch levend zijn. Maar die mensen zijn anders ingesteld dus kreeg ik naar mijn hoofd geslingerd wat ik slik/spuit en nog meer. En dan ga ik dus in de verdeding. Slechte eigenschap want het doet niet goed om mensen uit te schelden. Ik moet dan leren negeren. Zelfs al behandelen ze mij niet goed, dan nog moet ik net doen alsof mijn neus bloed. Negatieve energie uitten om mensen die te aards zijn heeft sowieso weinig zin, ze vinden het waarschijnlijk nog leuk ook om anderen uit de kast te jagen

Vandaar kan ik mijn echte wazige gedachtes beter in thruth kwijt. En ik denk soms diep door omdat ik verder wil gaan in ontwikkeling van het voelen en beleven.

Zo, dan is het nog een lang bericht geworden. Gisteren zat ik er dus mee dat ik me werderom heb laten gaan in het negatieve en dan val ik weer 20 stappen terug in de hele zoektocht.

Heb het van me afgeschreven en voel me weer helder nu Gisteren zakte ik dus echt 10-20 stappen terug door die verdedigende/aanvallende houding, neutraal zijn is beter als je het mij vraagt.

[ Bericht 16% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-11-2005 17:50:00 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 23 november 2005 @ 17:52:44 #262
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32513214
Dan kan ik nu weer als een soort spook verder gaan. Ik voel me een geest als ik minder aards ben. Daarom zei ik van dat dood gaan terwijl je levend bent, het dood gaan is dan het aardse denken verliezen maar toch kunnen functioneren, misschien zelfs beter.

Tijd voor muziek en straks lekker wortelenstampot eten
pi_32513295
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:21 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ik heb zeer zeker respect voor zijn overtuiging en ergens ook wel bewondering voor zijn volharding daarin... maar in dat wat ik tot nu toe van hem gezien heb zie ik niet zo heel veel respect naar anderen.

Ik ken "de waarheid" niet. Geloof best dat er een god is, maar geloof eigenlijk niet in diie ene Almachtige.
Heb nog nooit een aanvaring met m gehad, maar vind wel dat ie soms te ver gaat in zijn wil/aandrang anderen te overtuigen van zijn gelijk....

of zoiets
Ik vind het wel meevallen met dat respect naar anderen. Alleen veranderd wat anderen denken niet zijn mening en blijft ie doorgaan met prediken.
Ik heb ergere meegemaakt.

Bovendien vind ik echt dat de manier waarop veel mensen hier, die er niet voor kiezen om christen te zijn, mensen benaderen die dat wel zijn en dat durven uitdragen, heel vaak minder respectvol is dan de manier van Tiesemans.

En daar moet ik bij vermelden dat ik geen christen ben in die zin van het woord.
En dus ook niet echt smul van de teksten van Ties.
Maar ik ken de bijbel wel. Ben zelf in een ongelovig gezin, maar op vrij streng christelijke scholen opgevoed. Was daar de enige niet-christen. Dan leer je te respecteren en respect te oogsten door bijvoorbeeld niet mee te doen met wat daar standaard is maar ook jezelf in acht te nemen als anderen dat wel doen.

Mijn oma is bijvoorbeeld Jehova Getuige. Iedereen respecteert haar en haar geloof. En zij verteld er wel over maar is ook niet de hele dag bezig met prediken en zieltjes winnen. Maar ook zij zegt wel eens: ik zou zo graag zien dat jullie allemaal gered werden, want ik hou van jullie allemaal.
En ach.... dat is haar rotsvaste geloof en ook haar liefheid.
Maar het heeft van mij tot nu toe nog steeds geen christen gemaakt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 23 november 2005 @ 17:56:00 #264
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32513318
quote:
Heeel klein beetje spam

[afbeelding]
awwwwwwwwwwww wat lief!!!!!
stay frosty
pi_32513380
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

awwwwwwwwwwww wat lief!!!!!
Zo lief was jij misschien ook ooit.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 23 november 2005 @ 17:59:08 #266
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32513401
gelukkig heb ik wat dat betreft schijt aan alles en iedereen.ik geloof gewoon waar ik in wil geloven
laat iedereen maar lekker lullen, hun weg is niet de mijne. en er gaan meer wegen naar Rome.
  woensdag 23 november 2005 @ 18:04:32 #267
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32513558
Inderdaad, maar ik ben niet zo sterk in dat gedoe soms. Als mensen mij aanvallen dan gaat hier een ding gebroken worden in mijn hoofd, dan voel ik me gekwetst ook terwijl ik niet zo extreem watjesachtig ben maar goed Nee echt, ik ben wat dat betreft nog snel op de tenen getrapt of kwestbaar ook. Toch ga ik altijd door met waar ik mee bezig ben, ik pak het werk vanzelf weer op, soms de dag erna, soms pas na maanden omdat ik uitval door negatieve krachten, zoals iedereen dat ook doet op zijn of haar manier. Uiteindelijk komt iedereen op de juiste plek terecht, en vooral is het dan van belang dat je lekker je eigen ding doet.

Commentaar van anderen mag dan niet uitmaken. Lekker zelf doen waarvan je denkt wat goed voor je is.

Maar ik post dus niet meer over zulke zaken in topic buiten truth. Misschien in wetenschap & filosofie wel. In hoe voel je je nu, kun je beter niet zeggen dat je je dood voelt of een geest Dan gaan ze je al snel voor compleet gek verklaren. Terwijl het niets meer is dan een gevoel en zoektocht.

Maar goed, succes iedereen met zoeken naar Rome!!!! Ik ga ook lekker door en misschien zien we elkaar allemaal terug in Rome ooit. Of er zijn meerdere Romes voor mensen die allemaal wat anders willen misschien?

Of we zijn al in Rome een beetje, en is het alleen nog binnen Rome een kwestie van je eigen plekje bemachtigen. Eigen plekje op heel veel manieren
  woensdag 23 november 2005 @ 18:19:29 #268
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32513931
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:58 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zo lief was jij misschien ook ooit.
hoezo was?
stay frosty
pi_32514031
Hé niets slechts verder over tiesemans hoor !
Was zo niet bedoeld ook

and now for something completely different ...

Vijftienjarige "mediteert al zes maanden zonder voedsel"

In het oerwoud in het zuiden van Nepal stromen duizenden pelgrims samen om een vijftienjarige jongen te eren. Hij wordt aanbeden als de nieuwe Boeddha. Zijn volgelingen beweren dat Ram Bomjon, die al zes maanden in stilte mediteert onder een boom, al die tijd nog niets gegeten of gedronken heeft. Dat meldt de Telegraph.

full txt
"van nieuwe boeddha tot kermisattractie"
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_32514143
He nok hoe zit het met jouw kunst eigenlijk, want als ik dit lees

David van Michelangelo wekt destructieve gevoelens op

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_143499.html
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 23 november 2005 @ 18:26:34 #271
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32514152
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:23 schreef UncleScorp het volgende:
Was zo niet bedoeld ook

In het oerwoud in het zuiden van Nepal stromen duizenden pelgrims samen om een vijftienjarige jongen te eren. Hij wordt aanbeden als de nieuwe Boeddha. Zijn volgelingen beweren dat Ram Bomjon, die al zes maanden in stilte mediteert onder een boom, al die tijd nog niets gegeten of gedronken heeft. Dat meldt de Telegraph.

full txt
Zouden er dan toch nog verlichte zielen op deze aardbol rondlopen? .. euh rondzitten.
The truth was in here.
  woensdag 23 november 2005 @ 18:28:18 #272
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32514221
dikke bullshit if you ask me
stay frosty
pi_32514420
Nog eentje ...

"Kindheksen in Congo groter probleem dan kindsoldaten"

"Sinds een tiental jaar komen heel wat kinderen op straat terecht omdat ze door hun familie als de oorzaak van ziekte of ander onheil worden beschouwd. Ze worden afgezonderd in kerken waar gepoogd wordt de duivel uit hen te drijven. Hekserij vormde altijd al een onderdeel van de Afrikaanse cultuur, maar deze praktijken situeren zich in een nieuwe, stedelijke context, waar geen solidariteit meer is en families in crisis leven"

De opgang van het fenomeen heeft te maken met de toegenomen invloed van radicale kerkgemeenschappen op het Afrikaanse continent.

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_143719.html
  woensdag 23 november 2005 @ 18:34:32 #274
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32514435
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:23 schreef UncleScorp het volgende:
Was zo niet bedoeld ook

full txt

Erg indrukwekkend. Ik zou het niet kunnen, ik zou gek worden van de hele tijd stil zitten. Maar hij mag mij wat rust geven die jongen. Dan kan ik misschien eens een boek lezen met 0,01 procent van zijn rust en geduld
pi_32514470
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Erg indrukwekkend. Ik zou het niet kunnen, ik zou gek worden van de hele tijd stil zitten. Maar hij mag mij wat rust geven die jongen. Dan kan ik misschien eens een boek lezen met 0,01 procent van zijn rust en geduld
Die kid is gewoon 100% jouw tegenpool
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')