HET IS HET WERK VAN SATANS ZONEN! en ties moet niet zo zeuren.. in de bijbel (die ik heb hem zelf een keertje vrijwillig gelezen enzo) staat ook dat je neit mag zeuren over de splinter in andermans oog als je zelf een balk in je oog hebt... i rest my casequote:Op woensdag 23 november 2005 16:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
tiesemans zal waarschijnlijk zeggen dat t t werk van de duivel is.. Anders was here jezus toch wel aan tiesemans himself verschenen?
ik heb zeer zeker respect voor zijn overtuiging en ergens ook wel bewondering voor zijn volharding daarin... maar in dat wat ik tot nu toe van hem gezien heb zie ik niet zo heel veel respect naar anderen.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:04 schreef nokwanda het volgende:
Ik vind het wel een beetje gemeen dat jullie Ties hier gaan zitten plagen.
Het is zijn overtuiging. Ik kan daar alleen maar respect voor hebben. Ook als ie zijn overtuiging al te enthousiast uitdraagt. Hij doet dat met de beste bedoelingen.
meer!quote:Op woensdag 23 november 2005 17:12 schreef Bastard het volgende:
Heeel klein beetje spam
[afbeelding]
Ze veranderd al helemaalquote:Op woensdag 23 november 2005 17:12 schreef Bastard het volgende:
Heeel klein beetje spam
[afbeelding]
Vond ook al dat ze al zo mooi "gladgetrokken" wasquote:
Probeer het gevoel lekker te laten sussen en te stromen. Ik voel me vergelijken met gisteren rustig maar niet depressief. Gisteren erg druk bezig geweest, vannacht daarom zo geslapen als een blok.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:18 schreef vamperotica het volgende:
mogguh droompje....
bah.. wat een rotweer.. voel een megadip aankomen!
Ik vind het wel meevallen met dat respect naar anderen. Alleen veranderd wat anderen denken niet zijn mening en blijft ie doorgaan met prediken.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ik heb zeer zeker respect voor zijn overtuiging en ergens ook wel bewondering voor zijn volharding daarin... maar in dat wat ik tot nu toe van hem gezien heb zie ik niet zo heel veel respect naar anderen.
Ik ken "de waarheid" niet. Geloof best dat er een god is, maar geloof eigenlijk niet in diie ene Almachtige.
Heb nog nooit een aanvaring met m gehad, maar vind wel dat ie soms te ver gaat in zijn wil/aandrang anderen te overtuigen van zijn gelijk....
of zoiets
awwwwwwwwwwww wat lief!!!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 17:12 schreef Bastard het volgende:
Heeel klein beetje spam
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
awwwwwwwwwwww wat lief!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo lief was jij misschien ook ooit.
Zouden er dan toch nog verlichte zielen op deze aardbol rondlopen? .. euh rondzitten.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:23 schreef UncleScorp het volgende:
Hé niets slechts verder over tiesemans hoor !
Was zo niet bedoeld ook
and now for something completely different ...
Vijftienjarige "mediteert al zes maanden zonder voedsel"
In het oerwoud in het zuiden van Nepal stromen duizenden pelgrims samen om een vijftienjarige jongen te eren. Hij wordt aanbeden als de nieuwe Boeddha. Zijn volgelingen beweren dat Ram Bomjon, die al zes maanden in stilte mediteert onder een boom, al die tijd nog niets gegeten of gedronken heeft. Dat meldt de Telegraph.
full txt
"van nieuwe boeddha tot kermisattractie"
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:23 schreef UncleScorp het volgende:
Hé niets slechts verder over tiesemans hoor !
Was zo niet bedoeld ook
and now for something completely different ...
Vijftienjarige "mediteert al zes maanden zonder voedsel"
In het oerwoud in het zuiden van Nepal stromen duizenden pelgrims samen om een vijftienjarige jongen te eren. Hij wordt aanbeden als de nieuwe Boeddha. Zijn volgelingen beweren dat Ram Bomjon, die al zes maanden in stilte mediteert onder een boom, al die tijd nog niets gegeten of gedronken heeft. Dat meldt de Telegraph.
full txt
"van nieuwe boeddha tot kermisattractie"
Die kid is gewoon 100% jouw tegenpoolquote:Op woensdag 23 november 2005 18:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Erg indrukwekkend. Ik zou het niet kunnen, ik zou gek worden van de hele tijd stil zitten. Maar hij mag mij wat rust geven die jongen. Dan kan ik misschien eens een boek lezen met 0,01 procent van zijn rust en geduld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |