Ik ookquote:Op woensdag 23 november 2005 11:50 schreef vamperotica het volgende:
En weer wakker1
heerlijk heh... Paar uurtjes slapen...quote:Op woensdag 23 november 2005 12:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook
Herboren kan ik haast zeggen
Ja ik moest ook wel joh, slaap al bijna 4 nachten niet .. of is het 5 inmiddelsquote:Op woensdag 23 november 2005 12:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
heerlijk heh... Paar uurtjes slapen...
Indrukken verwerken en dan snel weer naar t wondertje!
geweldig slaappatroon!quote:Op woensdag 23 november 2005 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik moest ook wel joh, slaap al bijna 4 nachten niet .. of is het 5 inmiddels
Afgelopen nacht 3 uur geslapen, en dan zelfs met tussenpozen..
Maar ik kan er weer tegenaan
Ja, die heeft meegeslapen met mij, de kraamverzorgster (die zich heeft ontpopt als een geschenk uit de hemel) heeft op de kleine gepast.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
geweldig slaappatroon!
En je vrouw?
komt ze goed aan dr rust toe?
Bij ons laatste zoontje heeft dat zo 7 maand geduurdquote:Op woensdag 23 november 2005 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik moest ook wel joh, slaap al bijna 4 nachten niet .. of is het 5 inmiddels
Afgelopen nacht 3 uur geslapen, en dan zelfs met tussenpozen..
Maar ik kan er weer tegenaan
Dan ga je er vanzelf bij passen. Krassen en klagen maarquote:Op woensdag 23 november 2005 12:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leef je uit zou ik zeggen, ik bemerk dat ik met mn tenengekromd zit te lezen daar, die opmerkingen en klaaggospels
En ik ben bang dat ik als ik daar teveel lees, en de mensen leer kennen mezelf wat aan ga doen
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:16 schreef UncleScorp het volgende:
De Nederlandse vrouw heeft liever een boek dan seks
Seks is bepaald geen prioriteit voor de goed opgeleide, geėmancipeerde vrouw in Nederland. Die heeft liever een boek. Of iets anders. Alleen de tuin trekt nog minder belangstelling dan een vrijpartij. En ook het verschijnsel partner verliest het nog van het boek. Dat blijkt uit een onderzoek van het weekblad Opzij, gedaan onder 775 lezeressen.
Op de zin "Ik kan mij geen leven voorstellen zonder..." antwoordden de Opzij-vrouwen: mijn vrienden (82 procent), boeken (80 procent), mijn partner (75 procent), mijn kinderen (70 procent), mijn familie (69 procent), mijn werk (66 procent), vakantie en reizen (56 procent), mijn hobby's (49 procent), seks (38 procent) en mijn tuin (33 procent).
![]()
Bij de mijne totdat ie in een eenpersoons bed kon slapen. Zie hier de reden waarom hij de eerste, laatste en enige is gebleven.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Bij ons laatste zoontje heeft dat zo 7 maand geduurd
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:39 schreef Enyalius het volgende:
opzij vrouwen zijn geen vrouwen. het zijn kenau's
idd of de tina die een enquete gaat houden wie er nog maagd isquote:Op woensdag 23 november 2005 14:45 schreef Enyalius het volgende:
dat soort vrouwen kunnen niet eens aan de man komen al zou je de kerel geld toegeven. dus tja...als je daar een onderzoek onderhoud is dat NIET representatief voor heel nederland, alleen maar voor de lezer van dat blad.
net zoals dat je het blad Big is Beautifull een enquete laat doen met de vraag "hoe gezond is nederland" . ok dat klopt niet helemaal, maar je begrijpt het punt wat ik maak hier.
Dat soort types bedoelen eigenlijk -> ik heb geen zin in sex omdat mijn man dan eerst een half uur aan het vetgraven en uitbaggeren is voor ie erin kan.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
typetje tieneke netelebos denk ik![]()
Of de lezers van gothic-week vraagt welke kleur kleding ze het liefst dragen.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:00 schreef Enyalius het volgende:
of tmf/mtv die een enquete doet over nederlandse muziek smaak
* Enyalius valt om van het lachen
een megadiklipdip!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:18 schreef vamperotica het volgende:
mogguh droompje....
bah.. wat een rotweer.. voel een megadip aankomen!
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een megadiklipdip!!!![]()
erop over?
*barra trekt een kaartje voor eny*quote:Op woensdag 23 november 2005 15:21 schreef Enyalius het volgende:
vampy...kun je kaartje voor me trekken?
oeps... dacht dat t een grapje was met je grotmeditatie enzo....quote:Op woensdag 23 november 2005 15:21 schreef Enyalius het volgende:
vampy...kun je kaartje voor me trekken?
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:50 schreef nokwanda het volgende:
Mijn kat jaagt op een stukje kaas. Nu kijkt ze om zich heen of ze nog meer kaas ziet lopen.
![]()
nou bij mij sla je de spreekwoordelijke spijker op zijn spreekwoordelijke hoofd!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:46 schreef vamperotica het volgende:
voor het eerst dat ik er een beetje een 'eigen draai" aan heb durven geven, dus als het nergens op slaat....![]()
![]()
oohh hou het speelsquote:Op woensdag 23 november 2005 15:40 schreef vamperotica het volgende:
Enyalius.......
staven vijf...
De kaart van de uitdagingen..
hou het speels, wees eerlijk, vooral tegenover jezelf en groei.
gelukkig....quote:Op woensdag 23 november 2005 15:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nou bij mij sla je de spreekwoordelijke spijker op zijn spreekwoordelijke hoofd!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
gelukkig....
hoewel....
pfff....
Zal eens kijken wat er gebeurt als ik het een tijdje buiten de ijskast bewaar. Viva de evolutiequote:Op woensdag 23 november 2005 15:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nok... tegen de tijd dat de kaas door je huis rent.....
Heeel veel inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2005 16:15 schreef Enyalius het volgende:
http://www.hermetics.org/ebooks.html
nog meer boeken
tiesemans zal waarschijnlijk zeggen dat t t werk van de duivel is.. Anders was here jezus toch wel aan tiesemans himself verschenen?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:35 schreef UncleScorp het volgende:
Jezus heeft het ook druk tegenwoordig :
Jezus verschijnt op Roemeense kleerkast
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_136688.html
Jezus verschijnt op bloempot tijdens orkaan Wilma
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_142939.html
Jezus verschijnt op koetswerk van pick up truck
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_143683.html
Somebody call Tiesemans !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |