Heel cool boekquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, nog niet gelezen. Ik heb dat boek gereserveerd voor mijn broer, de davinci code dus. Weet niet of ik het ga lezen. Ik heb nog steeds het geduld niet echt. Dat geduld komt nog wel ooit in de verre toekomst.
Ik zal het boek zeker nog eens lezenquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heel cool boek
Het Bernini mysterie ook.
Het Juvenalis dillema is voor de liefhebber van Dan Brown, minste van de 3, maar ook goed verhaal.
Hoe oud is die tft ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik zal het boek zeker nog eens lezenMaar dan wil ik de tijd nemen ervoor. Neem ik niet de tijd ervoor dan sla ik de helft over en lees ik overal overheen en weet ik tegen het einde nog de inhoud niet helemaal.
Monitor is omgewisseld en nog steeds ben ik niet tevreden. Nu zie ik mezelf niet meer zitten in de monitor maar nu zijn de kleuren niet denderend en het scrollen komt irritant over
Toch maar eens op zoek en sparen voor een nieuwe monitor. En dan eentje die echt goed is. Monitor is toch ook van belang om relaxt bezig te zijn.
De kleuren zijn ver te zoeken nu
Is dat tft eigen of heb je daar ook verschil tussen? Of zijn al mijn pixels verdwenen of wat is dat? Is het gewoon een prul misschien?
Ongeveer 1 1/2 jaar. Maar het is een merkloze, hoewel dat ook niet alles zegt natuurlijk. Maar goed, ik denk dat ik de kleuren van de CRT gewend was. Om fok als vergelijking te nemen. Ik stond toen ik net overschakelde op een gebruikte CRT verbaasd te kijken over de veelzijdigheid van de kleuren, vooral het verschil tussen wit en geel viel op, nu zie ik amper het verschil tussen geel en wit. En nu lijkt het allemaal weer grijs te zijn een beetje.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hoe oud is die tft ?
Kan natuurlijk zijn dat je een wat ouder type hebt die niet zo snel het scherm kan opbouwen.
Kleuren zijn sowieso nooit zo denderend op een tft
npquote:
Yeah!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tsja en daar sta ik dan met me 6pack en alle vrouwen willen een buik
GRRRRRmaarja me vriedin is er wel blij mee
trust me there are a lot of you's out therequote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
trust me there are a lot of you's out there
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |