groepsknuffel voor nok!quote:Op maandag 21 november 2005 18:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]Okay.... die is ook nog ietsje jonger.
Ik moest er vandeweek toevallig achterkomen dat mijn teerbeminde zoon niet van plan was om met MIJ naar de bios te gaan. Ik ging er automatisch van uit dat als hij het over "wij" had, dat betekende Hij en ik. Maar dat bleek niet zo te zijn![]()
Dank. Maar ik moest er wel om lachen.quote:Op maandag 21 november 2005 18:35 schreef RSH11 het volgende:
[..]
groepsknuffel voor nok!![]()
Kleine jochies worden groot...
Ja leuk he?quote:Op maandag 21 november 2005 16:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bastard... Wat DOE je????? Je hebt MIJ op ONZ gekregen!!!!!!!!![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 18:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]Okay.... die is ook nog ietsje jonger.
Ik moest er vandeweek toevallig achterkomen dat mijn teerbeminde zoon niet van plan was om met MIJ naar de bios te gaan. Ik ging er automatisch van uit dat als hij het over "wij" had, dat betekende Hij en ik. Maar dat bleek niet zo te zijn![]()
Ik kan jou ook de schuld niet geven. Komt door die dochter van jequote:Op maandag 21 november 2005 18:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja leuk he?![]()
Ach ik kom daar ook alleen maar bij de Gijsjes scVerder GAM en lurken op TRU.
Nee. Ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 07:03 schreef Metro2005 het volgende:
Ben ik nou de enige die geen kilo's kwijt wil maar juist er bij wil?
Ach... zeur niet. Dikke mannen zijn leuk. Lekker zacht en smakelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 07:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben nu 85 kilo en ben 172. Dus ik ben te zwaar. Ik merk het niet zozeer, alleen als ik soms trappen loop. Ik doe het niet om anderen een plezier te doen of er beter uit te zien. Ik doe het om mijn conditie.
Mijn conditie is van belang, ook als het gaat om het spirituele. Bij het astrale misschien niet eens zozeer, omdat je dan toch je lichaam verlaatMaar dan nog is het niet prettig dat er een ongezond lichaam ligt met een te hoge hartslag en nog meer.
Gezondheid dus. Ik val vanzelf wel af nog. Misschien gaat het wel vanzelf en hoef ik niet eens te sporten. Dat mijn conditie vanzelf goed komt door de instelling en focus op het lichaam. Ik bedoel dus ook, als ik het astrale onder de knie heb, dan kan ik misschien via een bepaalde weg het lichaam vanzelf vet-vrijer maken of iets dergelijks. Gewoon de vorm veranderen of wat dan ook. Ik sluit niets uit. Met de imagination is alles mogelijk. Zelfs het direct verwijderen van vet misschien, zonder liposuctie of wat dan ook. Je gaat gewoon je lichaam in en zuivert het allemaal.
Ben dus ff geen sporter en heb ook geen zin om te sporten. Ben wat dat betreft liever lui dan moe.
Het is gewoon zo dat het mijn bewegingsvrijheid schaadt. Ik bedoel dus. Ik kan me niet zo vrij bewegen met dat buikje. Ik heb geen gigantische buik maar het zit in de weg vaker. En ook bij kleding is het moeilijk. Maten zijn niet zoals het moet zijn bij broeken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 07:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach... zeur niet. Dikke mannen zijn leuk. Lekker zacht en smakelijk.![]()
quote:
Ja, en daar en hier en daar, aaaarrrrrrrchhhh.......WAAR???quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:57 schreef vamperotica het volgende:
hey Nok! Ook hier?!
Wrong crowd?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:24 schreef Metro2005 het volgende:
Kopje koffie gepakt net.
Msn is echt irritant trouwens, geeft je soms echt een rotgevoel. Als mensen gesprekken snel afkappen of dat wanneer je iemand aanspreekt dat ze snel offline gaan ofzo.
Heb soms echt het gevoel dat niemand met me wil praten ofzoDamn wat kan een mens zich soms eenzaam voelen. Als ik wil afspreken met iemand dan moet het ook altijd van mijn kant komen, nooit eens het gevoel dat het spontaan gaat.
Hebben meer mensen dit gevoel wel eens?
Ik weet het niet wat ze daarmee bedoelen. Waarschijnlijk bedoelen ze ook dat het leven een paradijs moet zijn ook. Dat je als het ware in een game terecht komt of zoiets. Ik bedoel dus. Wat maakt het leven dan ideaal en perfect?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:16 schreef UncleScorp het volgende:
"geld maakt niet gelukkig , werken wel" ????????????????????????????
Welke onnozele dubiele sul heeft dat uit zijn duim gezogen ?
Da zal weer ene zijn die wreed hard moet werken ... die zit wss gans de dag aan zn buro ... wijze spreuken bedenken .
Schijnbaar jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wrong crowd?
Niet met de mensen die echt belangrijk voor me zijn.
dat hoor ik ook. ik zo van..."maar ik heb een buik"quote:Op dinsdag 22 november 2005 07:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach... zeur niet. Dikke mannen zijn leuk. Lekker zacht en smakelijk.![]()
Dit gaat toch iets te ver ... de mijn alleszins niet !quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
alle vrouwen willen een buik
ook nog nooit van gehoord, ben op zich wel blij met mijn slanke lijfquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dit gaat toch iets te ver ... de mijn alleszins niet !
Toen ik nog jong wasquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:19 schreef Enyalius het volgende:
had vanacht, de hele nacht mijn winamp met muziek nog lopen...wist ik veel
gelukkig stonden de boxen gewoon uit.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Ach, het gaat erom dat je zelf tevreden bent, en je vriendin is tevreden ermee, dus wat maakt het allemaal uit?
Ik ben ook tevreden maar ik wil gewoon nog 8 kilo kwijt. Dan zit ik op streefgewicht. Toen ik 3 maanden geleden voor hartfilm moest zei die vrouw dat ook. Je hoeft niet afgetraind te zijn maar je mag wat afvallen. 76-78 kilo is het gewicht.
Voorheen woog ik 66. Maar dat was dan weer te minder. Het is weer de balans. Die 66 was ook goed maar ik was slapjes op de benen.
Het gaat weer om balans.
Heb nu rage against the machine opstaan. Lekkere muziek. Straks ff " het bernini mystery" halen uit de bibliotheek. Nieuwe doos sigaren kopen en kijken wat ik nog meer ga doen.
Wel zometeen ff de monitor omwisselen weer. Ik heb een crt staan nu en daar schijnt de zon te erg op. Een tft weert het licht beter af. Alleen bij gamen niet ideaal zo'n tft. Eigenlijk moet ik 2 monitoren naast elkaar hebben staan
Eerder niet zo nuchterquote:
Nee, nog niet gelezen. Ik heb dat boek gereserveerd voor mijn broer, de davinci code dus. Weet niet of ik het ga lezen. Ik heb nog steeds het geduld niet echt. Dat geduld komt nog wel ooit in de verre toekomst.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ben er zelf wel tevrede mee
het bernini mystery is een leuk boek! heb je de davinci code al gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |