abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32458568
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:26 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Okay.... die is ook nog ietsje jonger.

Ik moest er vandeweek toevallig achterkomen dat mijn teerbeminde zoon niet van plan was om met MIJ naar de bios te gaan. Ik ging er automatisch van uit dat als hij het over "wij" had, dat betekende Hij en ik. Maar dat bleek niet zo te zijn
groepsknuffel voor nok!
Kleine jochies worden groot...
pi_32458670
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:35 schreef RSH11 het volgende:

[..]

groepsknuffel voor nok!
Kleine jochies worden groot...
Dank. Maar ik moest er wel om lachen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 21 november 2005 @ 18:42:11 #53
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32458728
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:55 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Bastard... Wat DOE je????? Je hebt MIJ op ONZ gekregen!!!!!!!!
Ja leuk he?
Ach ik kom daar ook alleen maar bij de Gijsjes sc Verder GAM en lurken op TRU.
The truth was in here.
  maandag 21 november 2005 @ 19:39:51 #54
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32460359
Ik vind onzin ook niet alles. Teveel bagger daar.

Ik voel me weer goed

Ik stond op met een gevoel van, wat the fuck is dit leven waard. Ik dacht ff na over eenheid en meteen voel ik me nuttig, ondanks dat ik weinig nut heb. Ik heb nut omdat ik onderdeel uitmaak van deze wereld. Dus ook al zou ik niets waard zijn, dan nog ben ik iets waard omdat ik onderdeel uitmaak van de mensheid als het ware.

Een hoog zelfvertrouwen hoeft niet te maken hebben met veel zaken. Je hoeft alleen maar te ademen om jezelf dierbaar te vinden als het ware.

En mijn levensvisie kan niemand me afnemen Ik voel me verbonden Ik voel me goed

Ik steek mensen aan hier, ik merk gewoon dat ik mensen kan aansteken met mijn virus Ik bedoel hier in huis dus.

Het feit dat ik soms minder zelfvertrouwen heb, komt door mensen die wel eens de neiging hebben om over anderen te oordelen op allerlei manieren. En daar moet ik vanaf stappen. Mijn geluk moet niet afhankelijk zijn van derden die geen eenheid vormen met mij. Die mensen staan op een te grote afstand als het ware. Ze staan op zo'n grote afstand dat ze niet ter zake doen ook. Ze zijn niet eens derden in het gebeuren, ze zijn vierden of vijfden.

Maar goed, ik kan er weer tegenaan. En met goede zin en goede positieve energie ga ik de wereld veroveren

Laatste is een grapje want dat is niet mijn doel. Ik wil alleen gelukkig zijn in het leven en leven zonder afhankelijk te zijn. Het draait hier om vrijheid en onafhankelijkheid. Onafhankelijkheid in zoveel mogelijk opzichten.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32460543
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:26 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Okay.... die is ook nog ietsje jonger.

Ik moest er vandeweek toevallig achterkomen dat mijn teerbeminde zoon niet van plan was om met MIJ naar de bios te gaan. Ik ging er automatisch van uit dat als hij het over "wij" had, dat betekende Hij en ik. Maar dat bleek niet zo te zijn
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_32460578

die moest er ook nog bij.....
  maandag 21 november 2005 @ 20:06:12 #57
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32461158
hoi hoi. ff bij komen van het weekend. gewokt, 10km gelopen, nog wat andere fysieke activiteiten...ik hou wel van dit soort trainingmethodes.

zo ff weer WoW spelen en morgen begint de 1e van de laatste 3 dagen bij mijn huidige werkgever
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_32463545
ow trouwens eny... nog bedankt
  dinsdag 22 november 2005 @ 05:42:11 #59
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32471760
Fysiek bezig zijn is nooit slecht als je het mij vraagt Moet ik ook eens gaan proberen op te pakken.

Vannacht hele nacht muziek geluisterd, metallica dus. En ik zat dus echt helemaal goed als het ware. De muziek sleepte me mee naar het diepere bewustzijn. Af en toe voelde ik me zo 1 met mezelf dat ik me genezen voelde.

Af en toe een nachtje niet slapen doet zelfs goed. Stevige metal opzetten en dan komt dat helemaal goed. Ik voel me verfrissend nu, alsof ik net een douche genomen heb van 3 weken. Alleen puur door eens een nacht helemaal in de muziek te gaan, het voelde niet eens zozeer als waken aan, ik zat meer in een schijnslaap, misschien dat ik me daarom meer uitgerust voel, dat ik die diepe slaap helemaal niet nodig heb ook. Lijkt net alsof ik een avond ben wezen stappen, alleen lag ik in mijn eentje in bed met de muziek op hoog volume

Tijd voor koffie nu. Heb gewoon zin om het leven op te pakken en daar hoort straks ook sporten bij. Hoewel ik 4 kilo kwijt ben ondertussen.
pi_32471868
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja leuk he?
Ach ik kom daar ook alleen maar bij de Gijsjes sc Verder GAM en lurken op TRU.
Ik kan jou ook de schuld niet geven. Komt door die dochter van je
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32471930
Ben ik nou de enige die geen kilo's kwijt wil maar juist er bij wil ?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32471937
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 07:03 schreef Metro2005 het volgende:
Ben ik nou de enige die geen kilo's kwijt wil maar juist er bij wil ?
Nee. Ik ook
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 22 november 2005 @ 07:17:48 #63
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32471980
Ik ben nu 85 kilo en ben 172. Dus ik ben te zwaar. Ik merk het niet zozeer, alleen als ik soms trappen loop. Ik doe het niet om anderen een plezier te doen of er beter uit te zien. Ik doe het om mijn conditie.

Mijn conditie is van belang, ook als het gaat om het spirituele. Bij het astrale misschien niet eens zozeer, omdat je dan toch je lichaam verlaat Maar dan nog is het niet prettig dat er een ongezond lichaam ligt met een te hoge hartslag en nog meer.

Gezondheid dus. Ik val vanzelf wel af nog. Misschien gaat het wel vanzelf en hoef ik niet eens te sporten. Dat mijn conditie vanzelf goed komt door de instelling en focus op het lichaam. Ik bedoel dus ook, als ik het astrale onder de knie heb, dan kan ik misschien via een bepaalde weg het lichaam vanzelf vet-vrijer maken of iets dergelijks. Gewoon de vorm veranderen of wat dan ook. Ik sluit niets uit. Met de imagination is alles mogelijk. Zelfs het direct verwijderen van vet misschien, zonder liposuctie of wat dan ook. Je gaat gewoon je lichaam in en zuivert het allemaal.

Ben dus ff geen sporter en heb ook geen zin om te sporten. Ben wat dat betreft liever lui dan moe.
  dinsdag 22 november 2005 @ 07:20:44 #64
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32471994
Ik geloof dus in alles op dit moment. In alles gewoon.

Donderdag heb ik een controle gesprek en ik zal ze ook vertellen wat ik hier schrijf. Ze mogen van me denken wat ze willen. Het geloven in alles is het enige dat ik kan.

Omdat ik mezelf niet voor de gek wil houden

I believe in miracles, yes i do

Alleen door in wonderen te geloven kunnen wonderen uitkomen. Geloof je niet in wonderen dan bestaan ze niet. En komen ze niet uit. Eerste stap is geloven erin, daarna komt de rest vanzelf wel. Dan hoef je niet eens moeite te doen meer.

Ik bedoel. Hoe kan je droom werkelijkheid worden? Dan moet je eerst geloven in je droom. Geloof je niet in je droomwereld dan kan het ook niet gebeuren. Dus als ik geloof dat ik straks een wereld voor mij alleen heb ergens anders en kan terug keren dan moet dat toch mogelijk zijn? Maar die wereld heb ik al als ik 's nachts ga reizen.

Mijn droom is van alles eigenlijk.

World-domination

Grapje

Ik vind alleen dat mensen te weinig geloven. Mensen die ziek zijn misschien ook. Ze geloven niet sterk genoeg in genezing misschien en zo kun je dat doortrekken. Heb ik rtl-z opstaan dan is die ene beurs-analist altijd negatief bezig en ziet die alles pessimistisch in. Draait hij het allemaal eens om dan is het meteen een meer zonnige situatie.

Het wereldbeeld wordt nog altijd geschetst door de mensen en de media als je het mij vraagt. Dan heb je nog die armoeden in 3e wereldlanden maar ook dat is een gebrek aan wilskracht als je het mij vraagt. H eerst er meer positiviteit dan gaat het vanzelf goed. Dan heerst er 1 groot virus over de hele wereld en misschien wel verder waarbij het 1 groot positief geheel is ook.

Damn, ik schrijf nu veel maar ik heb gewoon de schijt van deze wereld. En als ik Bush zie lopen dan ga ik ook spontaan over mijn nek. Die kerel straalt een en al negativiteit uit. Net zoals die poetin. Wat doen die lui daarboven aan de top. Ze kunnen beter uitkering gaan trekken.

[ Bericht 37% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-11-2005 07:33:57 ]
  dinsdag 22 november 2005 @ 07:36:11 #65
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32472049

Zo en nu tijd voor koffie

Ik moet af en toe gal spugen. En dan kots ik ff over Bush heen en de rest van de leiders. Die horen daar niet thuis. Zouden gewoon door een extern orgaan afgezet moeten worden als het ware.

Dat er een nieuwe macht komt. Een allesomvattende macht. Van mijn part komt er een macht van buiten deze planeet naar voren die Bush een enkeltje maan geeft en hem vervolgens nooit meer laat terug komen.
pi_32472072
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 07:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben nu 85 kilo en ben 172. Dus ik ben te zwaar. Ik merk het niet zozeer, alleen als ik soms trappen loop. Ik doe het niet om anderen een plezier te doen of er beter uit te zien. Ik doe het om mijn conditie.

Mijn conditie is van belang, ook als het gaat om het spirituele. Bij het astrale misschien niet eens zozeer, omdat je dan toch je lichaam verlaat Maar dan nog is het niet prettig dat er een ongezond lichaam ligt met een te hoge hartslag en nog meer.

Gezondheid dus. Ik val vanzelf wel af nog. Misschien gaat het wel vanzelf en hoef ik niet eens te sporten. Dat mijn conditie vanzelf goed komt door de instelling en focus op het lichaam. Ik bedoel dus ook, als ik het astrale onder de knie heb, dan kan ik misschien via een bepaalde weg het lichaam vanzelf vet-vrijer maken of iets dergelijks. Gewoon de vorm veranderen of wat dan ook. Ik sluit niets uit. Met de imagination is alles mogelijk. Zelfs het direct verwijderen van vet misschien, zonder liposuctie of wat dan ook. Je gaat gewoon je lichaam in en zuivert het allemaal.

Ben dus ff geen sporter en heb ook geen zin om te sporten. Ben wat dat betreft liever lui dan moe.
Ach... zeur niet. Dikke mannen zijn leuk. Lekker zacht en smakelijk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 22 november 2005 @ 07:48:22 #67
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32472110
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 07:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Het is gewoon zo dat het mijn bewegingsvrijheid schaadt. Ik bedoel dus. Ik kan me niet zo vrij bewegen met dat buikje. Ik heb geen gigantische buik maar het zit in de weg vaker. En ook bij kleding is het moeilijk. Maten zijn niet zoals het moet zijn bij broeken.

Maar ik laat het vanzelf gaan. Heb dus echt geen zin om te gaan sporten nu. Ik hoop dat mijn conditie natuurlijk hersteld. Soms merk ik al dat mijn ademhaling lekker verloopt. Dan lijkt het alsof ik meer adem haal. Alsof mijn lichaam op dat moment een genezing meemaakt.

En dat komt dan door dat astraal gaan misschien? Of het komt doordat ik zo bezig ben met mijn geestelijke gezondheid dat het lichaam genezen wordt door de geest?

Is het mogelijk dat de geest het lichaam gezond maakt? Volgens mij toch wel. Dat de geest een verschonende werking kan hebben. Maar dan moet je heel zijn. Of heel worden.

En heel worden is mijn ultieme doel

World domination was dus echt een grapje. Mijn droom is dat ik heel ben als het ware en gezond en genezen op alle mogelijke gebieden. Mijn droom heeft ook niets met geld te maken. Mijn droom heeft wel een beetje te maken met een eerlijke wereld. Maar daar zijn veel mensen mee bezig. Wie wilt er geen eerlijke wereld zien?

Eerlijke wereld is een kwestie van....inzet door mensen. Zoals Bono ook. Hoewel sommigen weer tegen hem zijn, ik vind het wel goed. Kon ik het dan zou ik het ook doen. Zoals die ene aid programma ook. Dat mensen laten zien dat het mogelijk kan zijn als de topleiders eens van strategie gaan veranderen en het kapitalisme eens op een lager pitje willen zetten.

Vraagje. Is communisme slecht of goed? Ik wil me daar eens in verdiepen. Ik hoorde Bush gisteren op tv praten dat hij trots was op Mongolie dat ze het communisme over boord hadden gegooid en zich kapitalistisch gingen instellen en nog meer.

Communisme gaat er toch vanuit dat iedereen evenveel krijgt of niet? Waarom is Bush tegen gelijke welvaart dan? Kan zijn dat ik heel dom klink en niet verdiept ben in het communisme. Maar ik dacht toch echt dat communisme voor gelijkwaardigheid staat.

Heb me dus de laatste jaren niet veel bezig gehouden met de wereld. Slaap modus veel.
  dinsdag 22 november 2005 @ 07:50:48 #68
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32472121
Ik lul uit mijn nek. Ik ben dus op dreef mede door een goede nacht

Maar het is dus gewoon ff ontspannen om zaken op rijtje te zetten ook. Straks weer ff getallen plukken uit de lucht. Als ik getallen op een rijtje zet dan krijg ik ze ook een beetje op een rijtje Alsof getallen ook verbonden zijn aan mijn leven maar dat is bij iedereen toch zo?

Getallen met trillingen dus.

Ik ben de banden die de duivel met mij heeft aan het verbreken. Je kunt het de duivel noemen of wat anders. Maar ik heb denkbeeldig ergens iets gedaan, ik heb touwen doorgeknipt als het ware. En dan voel ik me helemaal vrij in alles.

Ik kan visualiseren als het ware, en door een visualisatie toe te passen raak ik bevrijdt van de vastigheid ook. Ik zit vast soms ook. En dat gevoel dat ik verbonden ben met een of andere kracht is niet goed.

Het gevoel van vrijheid weer. Ik zeg het vaak maar ik kom soms vaak zaken tegen die vanzelf gaan. Ook vandaag, dan lijkt het allemaal goed te lopen als het ware. Ik zei dat gisteren tegen mijn Pa nog, soms loopt het hier als een tierelier als het ware. Dan lijkt het echt alsof ik genezen ben.

Metallica zingt van. " You were betrayed and a promise was broken" Dat geldt dan voor iedereen.

Volgens mij is de mensheid ook bedrogen op een bepaalde manier. En moet je net inzien hoe je het bedrog kunt goed maken en misschien al die vloeken ook kunt opheffen. Al dan niet middels visualisatie en astraal reizen om de demonen onder ogen te komen ook.

Ik sluit niets uit. Maar ik ga verder want ik heb nog een weg te gaan. Ik ga door tot het bittere eind ook.

Totdat ik gezond verklaard ben geworden. En dan bestaat mijn ziekte niet meer

Dan heb ik totaal zelf-beschikkingsrecht op mijn hele hebben en houden. Zonder afhankelijk te zijn van vage zaken die het leven onaangenaam maken

[ Bericht 31% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-11-2005 08:01:09 ]
  dinsdag 22 november 2005 @ 08:26:21 #69
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32472344
Hahahhah ik loop tegen een muur te lullen

Maar echt he. Ik moet het dan kwijt dat er doorgestoken kaart heeft plaatsgevonden in het begin van alles. Dat hoeft niet iedereen te merken, bepaalde mensen merken het des te beter. De mensen die er gevoel voor hebben die weten dat er iets niet goed in elkaar steekt.

Als ik die ene post zo nalees dan lijk ik een noodkreet uit te slaan. Ben gewoon blij dat ik weet waar het kwade zich verschuilt. En ben trots dat ik de moed en inspiratie heb om het kwade te verslaan.

Ik voel me soms net een ridder als het ware. En ik heb alleen mijn verstand nodig en inbeeldingskracht. Ik kan met mijn hoofd alles verslaan als het ware dat me dwars zit.

En hoe meer ik bezig ben ermee, des te beter het gaat. En daar heb ik dus ook fok voor nodig. Om de gedachte neer te schrijven die vast zit. Het spinneweb ook en nog meer.

The war is voor mij bijna over, maar het kwaad ligt nog steeds op de loer.
pi_32472464
Mogguh
pi_32472570
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 08:39 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh
Hey lass.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32472682
hey Nok! Ook hier?!
  dinsdag 22 november 2005 @ 08:58:08 #73
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32472695
The truth was in here.
pi_32472700
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 08:57 schreef vamperotica het volgende:
hey Nok! Ook hier?!
Ja, en daar en hier en daar, aaaarrrrrrrchhhh.......WAAR???
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 22 november 2005 @ 09:01:59 #75
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32472738
Ik pak me ook nog een kopje koffie

Lekker warm binnen, lekker koud buiten. En net op rtl-z een wijze uitspraak gehoord dat, geld niet gelukkig maakt maar werken wel. Dat programma gaat zich vandaag bezig houden met hoe je nu gelukkig kunt zijn in je werk of worden.

Misschien straks ff die tip toevoegen aan het topic over, geen toekomstbeeld hebben.

Rtl-z is een van mijn favourite zenders Ondanks dat het zakelijk heeft als bijnaam is het toch een meer sociale zakelijke zender die van alles in de aanbieding heeft
pi_32472952
"geld maakt niet gelukkig , werken wel" ????????????????????????????

Welke onnozele dubiele sul heeft dat uit zijn duim gezogen ?
Da zal weer ene zijn die wreed hard moet werken ... die zit wss gans de dag aan zn buro ... wijze spreuken bedenken .
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 22 november 2005 @ 09:20:24 #77
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32473020
mogge scorpie maak je toch niet zo druk wat een of andere debiel verzonnen heeft gewoon lekker laten kletsen

geld maakt niet gelukkig, een subaru impreza wrx wel
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_32473077
ja sorry ben weer in shitmode ... dankzij dat werk dat mij zo gelukkig maakt

goeiemorge btw
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_32473091
Kopje koffie gepakt net.

Msn is echt irritant trouwens, geeft je soms echt een rotgevoel. Als mensen gesprekken snel afkappen of dat wanneer je iemand aanspreekt dat ze snel offline gaan ofzo.
Heb soms echt het gevoel dat niemand met me wil praten ofzo Damn wat kan een mens zich soms eenzaam voelen. Als ik wil afspreken met iemand dan moet het ook altijd van mijn kant komen, nooit eens het gevoel dat het spontaan gaat.
Hebben meer mensen dit gevoel wel eens?
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32473156
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 09:24 schreef Metro2005 het volgende:
Kopje koffie gepakt net.

Msn is echt irritant trouwens, geeft je soms echt een rotgevoel. Als mensen gesprekken snel afkappen of dat wanneer je iemand aanspreekt dat ze snel offline gaan ofzo.
Heb soms echt het gevoel dat niemand met me wil praten ofzo Damn wat kan een mens zich soms eenzaam voelen. Als ik wil afspreken met iemand dan moet het ook altijd van mijn kant komen, nooit eens het gevoel dat het spontaan gaat.
Hebben meer mensen dit gevoel wel eens?
Wrong crowd?

Niet met de mensen die echt belangrijk voor me zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 22 november 2005 @ 09:30:21 #81
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32473180
hehe metro vaak denk ik dat het niet aan jou ligt. ik doe het zelf ook wel eens als ik bv film aan het kijken ben en vergeten ben me msn uit te doen en mensne tegen me aan blijven kletsen.. dan zeg ik vriendelijk dat ik ff verder ga met film kijken en ga dan offline

verder ben ik heel lief
stay frosty
  dinsdag 22 november 2005 @ 09:31:11 #82
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32473191
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 09:16 schreef UncleScorp het volgende:
"geld maakt niet gelukkig , werken wel" ????????????????????????????

Welke onnozele dubiele sul heeft dat uit zijn duim gezogen ?
Da zal weer ene zijn die wreed hard moet werken ... die zit wss gans de dag aan zn buro ... wijze spreuken bedenken .
Ik weet het niet wat ze daarmee bedoelen. Waarschijnlijk bedoelen ze ook dat het leven een paradijs moet zijn ook. Dat je als het ware in een game terecht komt of zoiets. Ik bedoel dus. Wat maakt het leven dan ideaal en perfect?

Werken of bezig zijn. Vaak lijkt er geen tussenweg te zijn. Werken is noodzakelijk kwaad ook. Maar goed, als je werk hebt waarbij je meetbare resultaten ziet is dat wel weer fijn.

Als je werk hebt waarbij je dus ziet wat de inspanningen zijn die je verricht.

Ik ben op dreef weer. Ik voel me helder En ik voel me een losgekoppeld orgaan

Net had ik het idee dat ik mijn lichaam onafhankelijk kon bewegen van mijn geest en ziel. Dat ik dus als het ware kon uittreden terwijl ik buiten in het licht stond. Uittreden terwijl het licht is dus. Erg vreemd en helder gevoel

Dit is pas een gevoel van genezen. Ik kan met mijn lichaam spelen en geest en ziel. En niet spelen in de zin van dat ene. Gewoon echt uitdagende spelletjes doen. Een soort experiment. Klinkt dubbel op van dat spelen van het lichaam, maar het is gewoon zo dat ik die koppeling los moet maken, ik moet de ziel en geest loskoppelen als het ware, kan ik alles loskoppelen dan kan ik ook beter aanpassingen aanbrengen

I am a mad professor

[ Bericht 14% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-11-2005 09:49:13 ]
pi_32473193
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 09:28 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wrong crowd?

Niet met de mensen die echt belangrijk voor me zijn.
Schijnbaar ja
Maar het zal ook wel een gevoel van mij zijn hoor, maar toch voelt het rot af en toe.
  dinsdag 22 november 2005 @ 09:33:35 #84
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32473229
Ik gebruik msn niet eens meer. Ik vind op een forum discussieren en praten veel ontspannender. Bij msn moet je continu aanwezig blijven en in de gaten houden van alles en nog wat. Is me teveel stress. En omdat het stress is gebruik ik het niet.
  dinsdag 22 november 2005 @ 09:39:22 #85
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32473320
msn is lief
stay frosty
  dinsdag 22 november 2005 @ 09:41:15 #86
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32473354
Ik spreek alleen af en toe vrienden erop, maar dat gesprek loopt dan ook niet zo vlot. Hoewel het ideaal is om op die manier het contact te onderhouden. Toch irritant dat je midden in het gesprek naar de wc moet of wat anders, dan krijg je al snel vraagtekens over het verloop ervan.

Ik ben meer een forummer en emailer. Moet zometeen nog ff een vriend bedanken voor de gein, dat hij me in mijn vroege jaren in aanraking heeft laten komen met metallica. Doordat ik van jonge leeftijd al luisterde kan ik de muziek nu beter waarderen omdat het vanaf toen al in mijn systeempje zat. Net zoals Guns N' roses.

Positieve invloed van vrienden
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:04:28 #87
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32473771
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 07:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

dat hoor ik ook. ik zo van..."maar ik heb een buik" "wel lekker om mee te knuffelen" ok dan houd ik hem maar je moet niet overdreven dik zijn, buikje is wel lekker.

gezond lichaam is zo wie zo belangrijk. hoe minder rotzooi in je lichaam hoe gezonder en hoe meer het in balans is. en dat is weer belangrijk om makkelijker paranormale dingen te kunnen doen.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:06:19 #88
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32473801
tsja en daar sta ik dan met me 6pack en alle vrouwen willen een buik

GRRRRR
maarja me vriedin is er wel blij mee
stay frosty
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:11:12 #89
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32473885
6-pack...veel te hard. ligt niet zacht genoeg. 6-packs zien er goed uit maar helemaal niet praktisch
pi_32473898
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
alle vrouwen willen een buik
Dit gaat toch iets te ver ... de mijn alleszins niet !
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:14:05 #91
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32473932
Ach, het gaat erom dat je zelf tevreden bent, en je vriendin is tevreden ermee, dus wat maakt het allemaal uit?

Ik ben ook tevreden maar ik wil gewoon nog 8 kilo kwijt. Dan zit ik op streefgewicht. Toen ik 3 maanden geleden voor hartfilm moest zei die vrouw dat ook. Je hoeft niet afgetraind te zijn maar je mag wat afvallen. 76-78 kilo is het gewicht.

Voorheen woog ik 66. Maar dat was dan weer te minder. Het is weer de balans. Die 66 was ook goed maar ik was slapjes op de benen.

Het gaat weer om balans.

Heb nu rage against the machine opstaan. Lekkere muziek. Straks ff " het bernini mystery" halen uit de bibliotheek. Nieuwe doos sigaren kopen en kijken wat ik nog meer ga doen.

Wel zometeen ff de monitor omwisselen weer. Ik heb een crt staan nu en daar schijnt de zon te erg op. Een tft weert het licht beter af. Alleen bij gamen niet ideaal zo'n tft. Eigenlijk moet ik 2 monitoren naast elkaar hebben staan
pi_32474029
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dit gaat toch iets te ver ... de mijn alleszins niet !
ook nog nooit van gehoord, ben op zich wel blij met mijn slanke lijf
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:19:37 #93
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32474060
had vanacht, de hele nacht mijn winamp met muziek nog lopen...wist ik veel
gelukkig stonden de boxen gewoon uit.
pi_32474243
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:19 schreef Enyalius het volgende:
had vanacht, de hele nacht mijn winamp met muziek nog lopen...wist ik veel
gelukkig stonden de boxen gewoon uit.
Toen ik nog jong was ben ik zo es zaterdagnacht thuisgekomen, stereo aangezet, tape van Joy Division erin, hoofdtelefoon ingeplugd, volume goe hoog gezet en hup in bed.
Stormt ineens mijn vader de kamer binnen (sliepen juist naast me) ... ik had wel mijn hoofdtelefoon gezet maar de boxen stonden nog aan
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:29:56 #95
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32474272
niet zo slim
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:30:46 #96
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32474290
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Ach, het gaat erom dat je zelf tevreden bent, en je vriendin is tevreden ermee, dus wat maakt het allemaal uit?

Ik ben ook tevreden maar ik wil gewoon nog 8 kilo kwijt. Dan zit ik op streefgewicht. Toen ik 3 maanden geleden voor hartfilm moest zei die vrouw dat ook. Je hoeft niet afgetraind te zijn maar je mag wat afvallen. 76-78 kilo is het gewicht.

Voorheen woog ik 66. Maar dat was dan weer te minder. Het is weer de balans. Die 66 was ook goed maar ik was slapjes op de benen.

Het gaat weer om balans.

Heb nu rage against the machine opstaan. Lekkere muziek. Straks ff " het bernini mystery" halen uit de bibliotheek. Nieuwe doos sigaren kopen en kijken wat ik nog meer ga doen.

Wel zometeen ff de monitor omwisselen weer. Ik heb een crt staan nu en daar schijnt de zon te erg op. Een tft weert het licht beter af. Alleen bij gamen niet ideaal zo'n tft. Eigenlijk moet ik 2 monitoren naast elkaar hebben staan
ben er zelf wel tevrede mee

het bernini mystery is een leuk boek! heb je de davinci code al gelezen?
stay frosty
pi_32474463
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:29 schreef Enyalius het volgende:
niet zo slim
Eerder niet zo nuchter
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:39:00 #98
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32474483
Het gewicht is wel een terugkerend gewichtig onderwerp hier he
Ach ik heb zelf ook niet te klagen hoor, genoeg overgewicht maar het staat me en ik heb ook gewoon zware botten
The truth was in here.
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:40:12 #99
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32474511
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ben er zelf wel tevrede mee

het bernini mystery is een leuk boek! heb je de davinci code al gelezen?
Nee, nog niet gelezen. Ik heb dat boek gereserveerd voor mijn broer, de davinci code dus. Weet niet of ik het ga lezen. Ik heb nog steeds het geduld niet echt. Dat geduld komt nog wel ooit in de verre toekomst.

Eerst mezelf verder oppeppen. Maar ook afpeppen. Een combinatie tussen oppeppen en afpeppen. Zonder pep te gebruiken Wel koffie Het gaat erom dat ik wakker en alert blijf maar niet te actief ga.

Dus ik wil doorbreken van het denken, maar niet dat ik mezelf uitput. En dat is nog net niet het geval. Net een frisse douche genomen en dat doet dan ook weer goed.

Nu weer tijd voor muziekje en sigaar. Ik rook amper sigaretten nog. Ik rook precies hetzelfde als mijn vader.

Die is begonnen met vaste sigaretten, toen shag en toen sigaren. En via de sigaren wilt hij stoppen. Dat is ook mijn doel qua roken. Ooit stoppen nog. Schone longen zijn en blijven belangrijk
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:41:40 #100
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32474540
brr, hoe warmer ik me kleed, hoe kouder ik het krijg heb ik wel eens het idee.
Klapper klapper klappertand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')