quote:Op maandag 21 november 2005 10:48 schreef UncleScorp het volgende:
Vietnam ... kheb ondertussen mn M16-Vietnam gekocht
Maar mn conditie laat serieus te wensen over.
Het was Capture the flag ... en ik had een spurtje gedaan tot in het andere kamp ... stond ik daar te puffen en te blazen met de vlag in mn handen ... en toen moest ik nog terug lopen ... heb ik niet gehaald
Extra cannon fodder kunnen we altijd gebruikenquote:
Sure ... kom maar afgestormd met je kolf terwijl je honderden balletjes in je gezicht gesproeid krijgt ...quote:Op maandag 21 november 2005 11:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben daar denk ik te fanatiek vooris me ammo op gebruik ik me kolf
ik zei fanatiek niet dom....quote:Op maandag 21 november 2005 11:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sure ... kom maar afgestormd met je kolf terwijl je honderden balletjes in je gezicht gesproeid krijgt ...
spannend...slaap je nog wel goed?quote:Op maandag 21 november 2005 12:28 schreef Metro2005 het volgende:
Balletje gaat nu een beetje rollen met het huis![]()
Net hypotheker even gebeld hoe ik de boel verder moest regelen.
Nu even afwachten tot de makelaar belt![]()
Spannend ja!quote:Op maandag 21 november 2005 12:28 schreef Metro2005 het volgende:
Balletje gaat nu een beetje rollen met het huis![]()
Net hypotheker even gebeld hoe ik de boel verder moest regelen.
Nu even afwachten tot de makelaar belt![]()
De FP??? Front Page?quote:Op maandag 21 november 2005 13:18 schreef RSH11 het volgende:
ik heb vanochtend besloten dat ik toch maar eens wat harder moet gaan studeren... en toevallig was de FP het nog met me eens ook
Ja, ik was de hort op. Maar ben weer thuisquote:Op maandag 21 november 2005 13:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat is het rustig hier
ik heb je gemist nokquote:Op maandag 21 november 2005 13:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, ik was de hort op. Maar ben weer thuis
Ik ben er wel hoor. Ik zeg alleen niet zoveelquote:
Dat je zoveel schrijft zet ook wel zoden aan de dijk hoor. In elk geval om je leven weer enigszins op de rails te krijgen. Schrijven en meningen van anderen horen helpt altijd erg goed als je ergens mee zit of als je gewoon je ei kwijt moet.quote:Op maandag 21 november 2005 15:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb eerst wakker gelegen tot 0300 en toen geslapen tot 14:30. Daarna bijgekomen tot 15:30. En nu ff online. Ik ga toch minderen met het online zijn denk ik.
Vannacht getallen liggen opschrijven willekeurig. Wie weet waar het goed voor is. Getallen zenden trillingen uit zeggen ze. Toch wil ik me minder bezig houden met het paranormale. Heb er geen zin in op een bepaalde manier. Maar dat komt vanzelf weer. Ik ga meer mijn verstand volgen denk ik, wat minder lange berichten schrijven ook, want ik heb het idee dat ik er totaal niets mee opschiet.
Nog muziek liggen luisteren over duisternis, toch veel bands en zangers of zangeressen hebben wat met de duisternis. Het heeft ook wat mysterieus.
Nah, ik heb mezelf onder ogenschouw genomen en vind dat ik teveel schrijf online. Ik kan beter wat anders doen denk ik. Ik weet alleen niet wat. Ik wil iets doen dat zoden aan de dijk zet.
Misschien dat ik straks begin in word met kleine verhalen schrijven of iets dergelijks. Of zoeken naar een opleiding voor later. In ieder geval duurt het leven nog erg lang voor mij, en om nu alle dagen online te zijn schiet ook niet op.
Feit dat ik zoveel online was, dat was gebrek aan andere activiteiten ook. Sociale leven op laag peil, geen opleiding of werk en nog meer zaken waardoor de makkelijke weg gekozen gaat worden steeds.
Maar ik wil potverdomme iets gaan doen met mijn leven. Paranormaal, spiritueel, ik weet niet of dat wel nodig is. Abstract misschien beter, of een combinatie van van alles, misschien is dat het beste, van alles een klein beetje? Ik weet het niet allemaal. Ik zie wel.
diklipdochter.....klinkt als een pas ontdekte diersoortquote:Op maandag 21 november 2005 14:57 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb ff heerlijk knus , samen met mijn diklipdochter, op de bank geslapen!
quote:Op maandag 21 november 2005 16:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
diklipdochter.....klinkt als een pas ontdekte diersoort![]()
Het schrijven zorgt in ieder geval dat ik niet helemaal depressief wordt. Contact met vrienden heb ik gelukkig nog via email vaker en dan wordt er gesproken over een afspraak maar echt iets concreets komt er niet uit. Dat werkt dan van beide kanten. Toch ben ik blij dat ik ze nog vaker spreek.quote:Op maandag 21 november 2005 16:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat je zoveel schrijft zet ook wel zoden aan de dijk hoor. In elk geval om je leven weer enigszins op de rails te krijgen. Schrijven en meningen van anderen horen helpt altijd erg goed als je ergens mee zit of als je gewoon je ei kwijt moet.
Of je het spirituele nodig hebt moet je voor jezelf beslissen. Ik zou niet willen leven zonder in elk geval. Jij en ik weten allebei net zo goed dat er meer is tussen hemel en aarde dus waarom zou je dat afsluiten voor jezelf, waarom zou je dat negeren.
En het moet natuurlijk niet de overhand gaan nemen, je moet ook sociaal blijven, dingen ondernemen ed. Ga voor mijn part modelvliegtuigjes in elkaar zetten. Als je maar bezig blijft![]()
Ga anders eens op een vast tijdstip naar buiten om een ommetje te maken, zorg dat je leven weer een beetje ritme krijgt.
Ik heb het ook gehad een paar weken terug. Een duidelijke schim was te zien. Misschien willen ze inderdaad aandacht. Ik vond het op dat moment een uitdaging om er wat mee te doen. Maar ik kom er nu achter dat het leven op aarde al genoeg aandacht vereisen kan, zoals jij ook zegt al.quote:Op maandag 21 november 2005 16:09 schreef The_Shining het volgende:
Lurker met een sterk verhaaltje ;-)
Aangezien ik volgende gebeurtenis niet kwijt wil 'irl' en het geen hoog discussiegehalte heeft voor een eigen topic;
Onlangs ben ik verhuisd naar een flat. Best wel drukke flats, uitgeleefd ook. Ik merkte wel allerlei dingen maar ik kan die wel redelijk negeren. Behalve dat ene 'spook'. Blijft maar aankloppen op mijn geestelijke deur, niet een boze of zoiets meer een "aardige" aandachtstrekker. Tijdens meditaties, als ik slaap of als ik gewoon thuiskom. Geen interesse van mijn kant overigens, contact met 'levende' mensen is al genoeg voor mij. De 'ontmoetingen' worden ook wel duidelijker; onlangs zag ik hem zelfs in een flits. Of althans, dat dacht ik. Ik liep naar mijn voordeur, kom thuis van werk en zie opeens een wat oudere lange man voor me staan in een flits. Met kleding en al, tegelijk haarscherp in een seconde en toch een beetje wazig. Dat zijn van die momenten dat je eigenlijk nog bezig bent de gebeurtenissen af te sluiten van de dag, je bent met je gedachten ergens anders en ineens staat er iemand voor je neus. En dan kijk je en is 'ie weg en gaan je nekharen overeind staan.
Ik vond het wel vreemd maar ben dan heel nuchter en geef de schuld aan mijn grijze massa. Totdat ik vandaag hoorde dat 2 deuren verderop ongeveer een paar maanden geleden een man van 54 overleed . Moederziel alleen, de buren roken een stank en vonden de man dood in zijn stoel. Zou het dan toch?
creepy shitquote:Op maandag 21 november 2005 16:09 schreef The_Shining het volgende:
Aangezien ik volgende gebeurtenis niet kwijt wil 'irl' en het geen hoog discussiegehalte heeft voor een eigen topic;
Onlangs ben ik verhuisd naar een flat. Best wel drukke flats, uitgeleefd ook. Ik merkte wel allerlei dingen maar ik kan die wel redelijk negeren. Behalve dat ene 'spook'. Blijft maar aankloppen op mijn geestelijke deur, niet een boze of zoiets meer een "aardige" aandachtstrekker. Tijdens meditaties, als ik slaap of als ik gewoon thuiskom. Geen interesse van mijn kant overigens, contact met 'levende' mensen is al genoeg voor mij. De 'ontmoetingen' worden ook wel duidelijker; onlangs zag ik hem zelfs in een flits. Of althans, dat dacht ik. Ik liep naar mijn voordeur, kom thuis van werk en zie opeens een wat oudere lange man voor me staan in een flits. Met kleding en al, tegelijk haarscherp in een seconde en toch een beetje wazig. Dat zijn van die momenten dat je eigenlijk nog bezig bent de gebeurtenissen af te sluiten van de dag, je bent met je gedachten ergens anders en ineens staat er iemand voor je neus. En dan kijk je en is 'ie weg en gaan je nekharen overeind staan.
Ik vond het wel vreemd maar ben dan heel nuchter en geef de schuld aan mijn grijze massa. Totdat ik vandaag hoorde dat 2 deuren verderop ongeveer een paar maanden geleden een man van 54 overleed . Moederziel alleen, de buren roken een stank en vonden de man dood in zijn stoel. Zou het dan toch?
Nee hoor. Of ik moet er ook een zijn. Ik zou er niet alleen om lachen maar mijn arme EWtje er ook nog mee plagen. Vragen om zoenen enzo. Of tips voor het zoenen. Maar ik ben dan ook wel heel ergquote:Op maandag 21 november 2005 16:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
en ik moet er nog om lachen ook.... Boehoe.... ik ben een slechte moeder!![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 16:09 schreef The_Shining het volgende:
Hee Shiningquote:Op maandag 21 november 2005 16:09 schreef The_Shining het volgende:
Bastard... Wat DOE je????? Je hebt MIJ op ONZ gekregen!!!!!!!!quote:Op maandag 21 november 2005 16:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee Shining
Tijdje niet gezien hier op FOK! .. niet dat ik alles afspeur ook hoor
Ik wil even zeggen dat onze dochter is geboren, heeft ze 2 jaar gewacht..
ow.... zo herkenbaar weer!! Zo gauw ik doorhad hoe de situatie in elkaar zat en zag dat t allemaal wel goed zou komen begon ik al.... tandarts en leidster van t KDV zullen wel gedacaht hebben!quote:Op maandag 21 november 2005 16:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee hoor. Of ik moet er ook een zijn. Ik zou er niet alleen om lachen maar mijn arme EWtje er ook nog mee plagen. Vragen om zoenen enzo. Of tips voor het zoenen. Maar ik ben dan ook wel heel erg![]()
Ze kan nu wel heel zacht zoenenquote:Op maandag 21 november 2005 17:16 schreef vamperotica het volgende:
ze heeft... Ik ben diklip.... Als msnnaam!!!
![]()
Ze is nog helemaal van de poppen en frutseltjes....quote:
Ik zou niet durven om over de mijne daar hier mededelingen over te doenquote:Op maandag 21 november 2005 17:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ze is nog helemaal van de poppen en frutseltjes....
Jongens?? Wat zijn dat?
Zoonlief is dan weer t tegenovergestelde! Zooow verliefd![]()
En als ik je nou eens ¤5 geef?quote:Op maandag 21 november 2005 17:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zou niet durven om over de mijne daar hier mededelingen over te doen![]()
quote:
Ach..... Hij is er zo open over.... Iedereen mag t weten!quote:Op maandag 21 november 2005 17:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zou niet durven om over de mijne daar hier mededelingen over te doen![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 18:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach..... Hij is er zo open over.... Iedereen mag t weten!
hahahah... Ik had t over mijn momrel......quote:Op maandag 21 november 2005 18:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]Dacht jij dat ie hier alles vertelde?
quote:Op maandag 21 november 2005 18:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
hahahah... Ik had t over mijn momrel......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |