abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 november 2005 @ 10:47:09 #1
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32447208

Welkom in de Truth chat

Omdat ik te lui ben, neem ik deze wijze uitspraken over van deel 31

How you feel determines how people see you
You world vision determines how you see people
The way you think is vital for the way things happen
The more you believe in some things, the more some things happen.
Clear your mind and you will be carried away to another world.
Therefore i believe the world we live in is but a dream on the way to death.

Live is an illusion on a one way path.
From the moment you were born that path is set and there is no way of escaping it.
The only thing you can influence is the small sidepaths that exist but you will only find out it always joins the main path of life.
Therefore i believe
coincidence doesn't exist.

"Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing had happened."
"Winston Churchill"

Vorige delen ?

01 Truth ouwehoer topic
31 [TRU sc] Ouwehoer ( & soms serieus ) #31
32 TRU sc] Ouwehoer ( & soms serieus ) #nummer 32
(zie OP pagina voor langere lijst , aanvullen aub bij nieuw topic maken )

OP ?
klik

en natuurlijk gerrit onze TRU Mascotte

Game on
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_32447241
Vietnam ... kheb ondertussen mn M16-Vietnam gekocht

Maar mn conditie laat serieus te wensen over.
Het was Capture the flag ... en ik had een spurtje gedaan tot in het andere kamp ... stond ik daar te puffen en te blazen met de vlag in mn handen ... en toen moest ik nog terug lopen ... heb ik niet gehaald
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 21 november 2005 @ 10:50:01 #3
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32447274
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:48 schreef UncleScorp het volgende:
Vietnam ... kheb ondertussen mn M16-Vietnam gekocht

Maar mn conditie laat serieus te wensen over.
Het was Capture the flag ... en ik had een spurtje gedaan tot in het andere kamp ... stond ik daar te puffen en te blazen met de vlag in mn handen ... en toen moest ik nog terug lopen ... heb ik niet gehaald
maggik meeeedoen!!!!

@ Vamp ow das niet zo leuk... maar met ijsje en mamma op de bank zal het vast wel wat beter gaan
stay frosty
pi_32448065
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
maggik meeeedoen!!!!
Extra cannon fodder kunnen we altijd gebruiken
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 21 november 2005 @ 11:31:28 #5
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32448208
ik ben daar denk ik te fanatiek voor is me ammo op gebruik ik me kolf
stay frosty
pi_32448781
quote:
Op maandag 21 november 2005 11:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben daar denk ik te fanatiek voor is me ammo op gebruik ik me kolf
Sure ... kom maar afgestormd met je kolf terwijl je honderden balletjes in je gezicht gesproeid krijgt ...
  maandag 21 november 2005 @ 12:04:07 #7
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32448964
quote:
Op maandag 21 november 2005 11:56 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Sure ... kom maar afgestormd met je kolf terwijl je honderden balletjes in je gezicht gesproeid krijgt ...
ik zei fanatiek niet dom....

ga ik mezelf natuurlijk eerst ingraven
stay frosty
pi_32449124
gelukkig zijn de speelgoedwinkels nog niet open hier....
Dochterlief heeft al allerlei lekker makkelijk te eten lekkers binnengesleept.....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 21 november 2005 @ 12:17:00 #9
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32449260
hehe zodra kids doorkrijgen dat ze zielig zijn maken ze er gelijk misbruik van
stay frosty
pi_32449419
ze vind zichzelf helemaal niet zielig.......

maar moeders vind dat wel!
pi_32449502
Balletje gaat nu een beetje rollen met het huis
Net hypotheker even gebeld hoe ik de boel verder moest regelen.
Nu even afwachten tot de makelaar belt
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 21 november 2005 @ 12:36:33 #12
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32449730
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:28 schreef Metro2005 het volgende:
spannend...slaap je nog wel goed?
stay frosty
pi_32449753
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:28 schreef Metro2005 het volgende:
Spannend ja!
  maandag 21 november 2005 @ 12:44:45 #14
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_32449936
nou ,ik ga maar weer eens een paar dagen away
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_32450770
ik heb vanochtend besloten dat ik toch maar eens wat harder moet gaan studeren... en toevallig was de FP het nog met me eens ook
  maandag 21 november 2005 @ 13:22:32 #16
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32450899
wat is het rustig hier
stay frosty
pi_32450910
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:18 schreef RSH11 het volgende:
ik heb vanochtend besloten dat ik toch maar eens wat harder moet gaan studeren... en toevallig was de FP het nog met me eens ook
De FP??? Front Page?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_32450935
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat is het rustig hier
Ja, ik was de hort op. Maar ben weer thuis
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 21 november 2005 @ 13:24:29 #19
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32450970
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:23 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja, ik was de hort op. Maar ben weer thuis
ik heb je gemist nok
stay frosty
pi_32453039
En ik had werkvergadering .... boring shit
pi_32453238
Ik heb ff heerlijk knus , samen met mijn diklipdochter, op de bank geslapen!
pi_32453260
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik heb je gemist nok
Ik ben er wel hoor. Ik zeg alleen niet zoveel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32453285
Ook nog altijd meelurkt
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 21 november 2005 @ 15:27:24 #24
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32454000
me is er ook nog
stay frosty
pi_32454112
  maandag 21 november 2005 @ 15:43:15 #26
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32454447
Ik heb eerst wakker gelegen tot 0300 en toen geslapen tot 14:30. Daarna bijgekomen tot 15:30. En nu ff online. Ik ga toch minderen met het online zijn denk ik.

Vannacht getallen liggen opschrijven willekeurig. Wie weet waar het goed voor is. Getallen zenden trillingen uit zeggen ze. Toch wil ik me minder bezig houden met het paranormale. Heb er geen zin in op een bepaalde manier. Maar dat komt vanzelf weer. Ik ga meer mijn verstand volgen denk ik, wat minder lange berichten schrijven ook, want ik heb het idee dat ik er totaal niets mee opschiet.

Nog muziek liggen luisteren over duisternis, toch veel bands en zangers of zangeressen hebben wat met de duisternis. Het heeft ook wat mysterieus.

Nah, ik heb mezelf onder ogenschouw genomen en vind dat ik teveel schrijf online. Ik kan beter wat anders doen denk ik. Ik weet alleen niet wat. Ik wil iets doen dat zoden aan de dijk zet.

Misschien dat ik straks begin in word met kleine verhalen schrijven of iets dergelijks. Of zoeken naar een opleiding voor later. In ieder geval duurt het leven nog erg lang voor mij, en om nu alle dagen online te zijn schiet ook niet op.

Feit dat ik zoveel online was, dat was gebrek aan andere activiteiten ook. Sociale leven op laag peil, geen opleiding of werk en nog meer zaken waardoor de makkelijke weg gekozen gaat worden steeds.

Maar ik wil potverdomme iets gaan doen met mijn leven. Paranormaal, spiritueel, ik weet niet of dat wel nodig is. Abstract misschien beter, of een combinatie van van alles, misschien is dat het beste, van alles een klein beetje? Ik weet het niet allemaal. Ik zie wel.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32455099
Lurker met een sterk verhaaltje ;-)
Aangezien ik volgende gebeurtenis niet kwijt wil 'irl' en het geen hoog discussiegehalte heeft voor een eigen topic;

Onlangs ben ik verhuisd naar een flat. Best wel drukke flats, uitgeleefd ook. Ik merkte wel allerlei dingen maar ik kan die wel redelijk negeren. Behalve dat ene 'spook'. Blijft maar aankloppen op mijn geestelijke deur, niet een boze of zoiets meer een "aardige" aandachtstrekker. Tijdens meditaties, als ik slaap of als ik gewoon thuiskom. Geen interesse van mijn kant overigens, contact met 'levende' mensen is al genoeg voor mij. De 'ontmoetingen' worden ook wel duidelijker; onlangs zag ik hem zelfs in een flits. Of althans, dat dacht ik. Ik liep naar mijn voordeur, kom thuis van werk en zie opeens een wat oudere lange man voor me staan in een flits. Met kleding en al, tegelijk haarscherp in een seconde en toch een beetje wazig. Dat zijn van die momenten dat je eigenlijk nog bezig bent de gebeurtenissen af te sluiten van de dag, je bent met je gedachten ergens anders en ineens staat er iemand voor je neus. En dan kijk je en is 'ie weg en gaan je nekharen overeind staan.

Ik vond het wel vreemd maar ben dan heel nuchter en geef de schuld aan mijn grijze massa. Totdat ik vandaag hoorde dat 2 deuren verderop ongeveer een paar maanden geleden een man van 54 overleed . Moederziel alleen, de buren roken een stank en vonden de man dood in zijn stoel. Zou het dan toch?
pi_32455178
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb eerst wakker gelegen tot 0300 en toen geslapen tot 14:30. Daarna bijgekomen tot 15:30. En nu ff online. Ik ga toch minderen met het online zijn denk ik.

Vannacht getallen liggen opschrijven willekeurig. Wie weet waar het goed voor is. Getallen zenden trillingen uit zeggen ze. Toch wil ik me minder bezig houden met het paranormale. Heb er geen zin in op een bepaalde manier. Maar dat komt vanzelf weer. Ik ga meer mijn verstand volgen denk ik, wat minder lange berichten schrijven ook, want ik heb het idee dat ik er totaal niets mee opschiet.

Nog muziek liggen luisteren over duisternis, toch veel bands en zangers of zangeressen hebben wat met de duisternis. Het heeft ook wat mysterieus.

Nah, ik heb mezelf onder ogenschouw genomen en vind dat ik teveel schrijf online. Ik kan beter wat anders doen denk ik. Ik weet alleen niet wat. Ik wil iets doen dat zoden aan de dijk zet.

Misschien dat ik straks begin in word met kleine verhalen schrijven of iets dergelijks. Of zoeken naar een opleiding voor later. In ieder geval duurt het leven nog erg lang voor mij, en om nu alle dagen online te zijn schiet ook niet op.

Feit dat ik zoveel online was, dat was gebrek aan andere activiteiten ook. Sociale leven op laag peil, geen opleiding of werk en nog meer zaken waardoor de makkelijke weg gekozen gaat worden steeds.

Maar ik wil potverdomme iets gaan doen met mijn leven. Paranormaal, spiritueel, ik weet niet of dat wel nodig is. Abstract misschien beter, of een combinatie van van alles, misschien is dat het beste, van alles een klein beetje? Ik weet het niet allemaal. Ik zie wel.
Dat je zoveel schrijft zet ook wel zoden aan de dijk hoor. In elk geval om je leven weer enigszins op de rails te krijgen. Schrijven en meningen van anderen horen helpt altijd erg goed als je ergens mee zit of als je gewoon je ei kwijt moet.

Of je het spirituele nodig hebt moet je voor jezelf beslissen. Ik zou niet willen leven zonder in elk geval. Jij en ik weten allebei net zo goed dat er meer is tussen hemel en aarde dus waarom zou je dat afsluiten voor jezelf, waarom zou je dat negeren.

En het moet natuurlijk niet de overhand gaan nemen, je moet ook sociaal blijven, dingen ondernemen ed. Ga voor mijn part modelvliegtuigjes in elkaar zetten. Als je maar bezig blijft
Ga anders eens op een vast tijdstip naar buiten om een ommetje te maken, zorg dat je leven weer een beetje ritme krijgt.
pi_32455256
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:57 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb ff heerlijk knus , samen met mijn diklipdochter, op de bank geslapen!
diklipdochter.....klinkt als een pas ontdekte diersoort
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32455342
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

diklipdochter.....klinkt als een pas ontdekte diersoort

lip is zo dik dat de onderlip niet meer zichtbaar is... soort van papegaaiensnavel... Maar dan in ballonvorm.....!

en ik moet er nog om lachen ook.... Boehoe.... ik ben een slechte moeder!
  maandag 21 november 2005 @ 16:26:04 #31
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32455380
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:13 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat je zoveel schrijft zet ook wel zoden aan de dijk hoor. In elk geval om je leven weer enigszins op de rails te krijgen. Schrijven en meningen van anderen horen helpt altijd erg goed als je ergens mee zit of als je gewoon je ei kwijt moet.

Of je het spirituele nodig hebt moet je voor jezelf beslissen. Ik zou niet willen leven zonder in elk geval. Jij en ik weten allebei net zo goed dat er meer is tussen hemel en aarde dus waarom zou je dat afsluiten voor jezelf, waarom zou je dat negeren.

En het moet natuurlijk niet de overhand gaan nemen, je moet ook sociaal blijven, dingen ondernemen ed. Ga voor mijn part modelvliegtuigjes in elkaar zetten. Als je maar bezig blijft
Ga anders eens op een vast tijdstip naar buiten om een ommetje te maken, zorg dat je leven weer een beetje ritme krijgt.
Het schrijven zorgt in ieder geval dat ik niet helemaal depressief wordt. Contact met vrienden heb ik gelukkig nog via email vaker en dan wordt er gesproken over een afspraak maar echt iets concreets komt er niet uit. Dat werkt dan van beide kanten. Toch ben ik blij dat ik ze nog vaker spreek.

Maar ik wist niet dat werken en studeren zo belangrijk kon zijn in het leven. Zonder werk of studie is het al snel zo dat het leven weinig zin blijkt te hebben. Vandaar dat mensen in de VUT waarschijnlijk zo zenuwachtig worden door de vrije tijd.

Ik schreef wel in dat ene topic over geen toekomstbeeld dat een paar miljoen euro het probleem kan oplossen maar dat hoeft ook niet direct.

Donderdag gesprek met iemand die professioneel ermee omgaat als mensen uit het arbeidsritme zijn gevallen en toch maar eens aankaarten wat nu echt bij me past. Ik heb nog genoeg interesses maar ik sta erg stil in mijn leven. Ben dus pas 28 en het lijkt erop dat het leven soms al voorbij is nu. Goed dat het nu eruit komt ook.

Maar toch, ik zal iets onderhanden moeten nemen, een reden om op te staan. Maanden achter elkaar stond ik op om te internetten en te fokken, dan was internet als het ware mijn leven geworden en als het zo ver is gegaan dan is er iets niet goed in de haak.

Hoofd boven water houden is belangrijk, er moet toch ergens iets zijn dat bij me past. Ik ben niet zo op mijn achterhoofd gevallen dat ik nergens goed in ben volgens mij. Maar om nu te zeggen ik hervat mijn heao opleiding of ik ga een andere opleiding doen dat duurt weer 4 jaar. Werken op dit moment is niet verstandig en ik weet ook niet waar ik wil werken.

Dus in principe ben ik een beetje verdwaald op dit moment. Is geen ramp natuurlijk. Maar altijd blijven dwalen is niet goed en dan is de kans op een echt dwaalspoor te groot meteen.

Overzicht houden in het hele gebeuren is dan wel van belang.

Bedankt voor je reactie

Af en toe steun heb ik wel nodig. En inderdaad, soms is de steun op internet beter omdat het duidelijker naar voren komt waar het probleem ligt ook. Ga ik praten met mensen in de hulpverlening dan komt het probleem niet goed naar voren in wat ik wil. Dan is de samenhang te wazig als het ware. Vandaar vind ik schriftelijke conversatie duidelijker ook.

Het is hier ook een kwestie van het leven op rails krijgen. Toen ik stage liep en studeerde was het allemaal zo duidelijk als een appel ( ik zeg maar appel want ik weet niet wat staat voor duidelijk) en toen ik ziek werd viel alles weg. Hoewel ik mijn inzichten in het spirituele en paranormale terug gekregen heb ervoor. Dus er zit gelukkig nog wel 1 voordeel aan. Voorheen was ik de materialistische man zelver. Ik dacht alleen maar aan geld en hield me alleen maar bezig met het zakelijke gebeuren.

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 21-11-2005 16:32:12 ]
  maandag 21 november 2005 @ 16:28:02 #32
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32455431
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:09 schreef The_Shining het volgende:
Aangezien ik volgende gebeurtenis niet kwijt wil 'irl' en het geen hoog discussiegehalte heeft voor een eigen topic;

Onlangs ben ik verhuisd naar een flat. Best wel drukke flats, uitgeleefd ook. Ik merkte wel allerlei dingen maar ik kan die wel redelijk negeren. Behalve dat ene 'spook'. Blijft maar aankloppen op mijn geestelijke deur, niet een boze of zoiets meer een "aardige" aandachtstrekker. Tijdens meditaties, als ik slaap of als ik gewoon thuiskom. Geen interesse van mijn kant overigens, contact met 'levende' mensen is al genoeg voor mij. De 'ontmoetingen' worden ook wel duidelijker; onlangs zag ik hem zelfs in een flits. Of althans, dat dacht ik. Ik liep naar mijn voordeur, kom thuis van werk en zie opeens een wat oudere lange man voor me staan in een flits. Met kleding en al, tegelijk haarscherp in een seconde en toch een beetje wazig. Dat zijn van die momenten dat je eigenlijk nog bezig bent de gebeurtenissen af te sluiten van de dag, je bent met je gedachten ergens anders en ineens staat er iemand voor je neus. En dan kijk je en is 'ie weg en gaan je nekharen overeind staan.

Ik vond het wel vreemd maar ben dan heel nuchter en geef de schuld aan mijn grijze massa. Totdat ik vandaag hoorde dat 2 deuren verderop ongeveer een paar maanden geleden een man van 54 overleed . Moederziel alleen, de buren roken een stank en vonden de man dood in zijn stoel. Zou het dan toch?
Ik heb het ook gehad een paar weken terug. Een duidelijke schim was te zien. Misschien willen ze inderdaad aandacht. Ik vond het op dat moment een uitdaging om er wat mee te doen. Maar ik kom er nu achter dat het leven op aarde al genoeg aandacht vereisen kan, zoals jij ook zegt al.

Misschien is die man inderdaad aan het zwerven nog voordat hij de poorten van de hemel ingaat waar hij kan rusten. Een soort dwaalgeest of iets dergelijks? Dat hij nog wat moet zoeken of vinden hier? Ik weet niet hoe dat gaat na de dood.

In ieder geval good luck ermee. Wegjagen hoeft niet meteen denk ik. Misschien komt hij om een andere reden langs maar dat weet ik niet. Ik heb me amper verdiept erin.

Van de ene kant toch een mooi en sterk verhaal inderdaad

[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 21-11-2005 16:33:08 ]
  maandag 21 november 2005 @ 16:34:03 #33
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32455551
quote:

creepy shit
stay frosty
pi_32455716
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:23 schreef vamperotica het volgende:

[..]

en ik moet er nog om lachen ook.... Boehoe.... ik ben een slechte moeder!
Nee hoor. Of ik moet er ook een zijn. Ik zou er niet alleen om lachen maar mijn arme EWtje er ook nog mee plagen. Vragen om zoenen enzo. Of tips voor het zoenen. Maar ik ben dan ook wel heel erg
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32455775
quote:

Och toch.... de man was zo alleen dat ie pas opgemerkt werd toen ie ging stinken. En nou is ie dood en jij kunt hem zien. Misschien hoopt ie wel op wat aardigheid voor ie eindelijk rust krijgt en echt kan gaan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 21 november 2005 @ 16:44:40 #36
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32455825
quote:
Hee Shining

Tijdje niet gezien hier op FOK! .. niet dat ik alles afspeur ook hoor
Ik wil even zeggen dat onze dochter is geboren, heeft ze 2 jaar gewacht..

[ Bericht 2% gewijzigd door Bastard op 21-11-2005 16:53:12 ]
The truth was in here.
pi_32456088
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:44 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hee Shining

Tijdje niet gezien hier op FOK! .. niet dat ik alles afspeur ook hoor
Ik wil even zeggen dat onze dochter is geboren, heeft ze 2 jaar gewacht..
Bastard... Wat DOE je????? Je hebt MIJ op ONZ gekregen!!!!!!!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32456157
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nee hoor. Of ik moet er ook een zijn. Ik zou er niet alleen om lachen maar mijn arme EWtje er ook nog mee plagen. Vragen om zoenen enzo. Of tips voor het zoenen. Maar ik ben dan ook wel heel erg
ow.... zo herkenbaar weer!! Zo gauw ik doorhad hoe de situatie in elkaar zat en zag dat t allemaal wel goed zou komen begon ik al.... tandarts en leidster van t KDV zullen wel gedacaht hebben!
pi_32456629
ze heeft... Ik ben diklip.... Als msnnaam!!!
pi_32456684
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:16 schreef vamperotica het volgende:
ze heeft... Ik ben diklip.... Als msnnaam!!!
Ze kan nu wel heel zacht zoenen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32456739
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:18 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ze kan nu wel heel zacht zoenen
Ze is nog helemaal van de poppen en frutseltjes....
Jongens?? Wat zijn dat?

Zoonlief is dan weer t tegenovergestelde! Zooow verliefd
pi_32456895
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:20 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ze is nog helemaal van de poppen en frutseltjes....
Jongens?? Wat zijn dat?

Zoonlief is dan weer t tegenovergestelde! Zooow verliefd
Ik zou niet durven om over de mijne daar hier mededelingen over te doen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32456903
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:22 schreef nokwanda het volgende:

[..]

De FP??? Front Page?
http://frontpage.fok.nl/nieuws/59753 Nja, nieuws... FP... what's the difference, lol
pi_32456929
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:26 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En als ik je nou eens ¤5 geef?
pi_32457140
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:27 schreef RSH11 het volgende:

[..]

En als ik je nou eens ¤5 geef?
Jij denkt dat ik voor 5 euro mijn mond open doe? Grapjas. Met een paar nullen erachter, en voor de komma, misschien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32457228
Flauw hoor
pi_32457820
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:26 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ach..... Hij is er zo open over.... Iedereen mag t weten!
pi_32457897
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:04 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ach..... Hij is er zo open over.... Iedereen mag t weten!
Dacht jij dat ie hier alles vertelde?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32458159
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dacht jij dat ie hier alles vertelde?
hahahah... Ik had t over mijn momrel......
pi_32458352
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:18 schreef vamperotica het volgende:

[..]

hahahah... Ik had t over mijn momrel......
Okay.... die is ook nog ietsje jonger.

Ik moest er vandeweek toevallig achterkomen dat mijn teerbeminde zoon niet van plan was om met MIJ naar de bios te gaan. Ik ging er automatisch van uit dat als hij het over "wij" had, dat betekende Hij en ik. Maar dat bleek niet zo te zijn
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')