abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32472952
"geld maakt niet gelukkig , werken wel" ????????????????????????????

Welke onnozele dubiele sul heeft dat uit zijn duim gezogen ?
Da zal weer ene zijn die wreed hard moet werken ... die zit wss gans de dag aan zn buro ... wijze spreuken bedenken .
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 22 november 2005 @ 09:20:24 #77
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32473020
mogge scorpie maak je toch niet zo druk wat een of andere debiel verzonnen heeft gewoon lekker laten kletsen

geld maakt niet gelukkig, een subaru impreza wrx wel
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_32473077
ja sorry ben weer in shitmode ... dankzij dat werk dat mij zo gelukkig maakt

goeiemorge btw
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_32473091
Kopje koffie gepakt net.

Msn is echt irritant trouwens, geeft je soms echt een rotgevoel. Als mensen gesprekken snel afkappen of dat wanneer je iemand aanspreekt dat ze snel offline gaan ofzo.
Heb soms echt het gevoel dat niemand met me wil praten ofzo Damn wat kan een mens zich soms eenzaam voelen. Als ik wil afspreken met iemand dan moet het ook altijd van mijn kant komen, nooit eens het gevoel dat het spontaan gaat.
Hebben meer mensen dit gevoel wel eens?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32473156
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 09:24 schreef Metro2005 het volgende:
Kopje koffie gepakt net.

Msn is echt irritant trouwens, geeft je soms echt een rotgevoel. Als mensen gesprekken snel afkappen of dat wanneer je iemand aanspreekt dat ze snel offline gaan ofzo.
Heb soms echt het gevoel dat niemand met me wil praten ofzo Damn wat kan een mens zich soms eenzaam voelen. Als ik wil afspreken met iemand dan moet het ook altijd van mijn kant komen, nooit eens het gevoel dat het spontaan gaat.
Hebben meer mensen dit gevoel wel eens?
Wrong crowd?

Niet met de mensen die echt belangrijk voor me zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 22 november 2005 @ 09:30:21 #81
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32473180
hehe metro vaak denk ik dat het niet aan jou ligt. ik doe het zelf ook wel eens als ik bv film aan het kijken ben en vergeten ben me msn uit te doen en mensne tegen me aan blijven kletsen.. dan zeg ik vriendelijk dat ik ff verder ga met film kijken en ga dan offline

verder ben ik heel lief
stay frosty
  dinsdag 22 november 2005 @ 09:31:11 #82
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32473191
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 09:16 schreef UncleScorp het volgende:
"geld maakt niet gelukkig , werken wel" ????????????????????????????

Welke onnozele dubiele sul heeft dat uit zijn duim gezogen ?
Da zal weer ene zijn die wreed hard moet werken ... die zit wss gans de dag aan zn buro ... wijze spreuken bedenken .
Ik weet het niet wat ze daarmee bedoelen. Waarschijnlijk bedoelen ze ook dat het leven een paradijs moet zijn ook. Dat je als het ware in een game terecht komt of zoiets. Ik bedoel dus. Wat maakt het leven dan ideaal en perfect?

Werken of bezig zijn. Vaak lijkt er geen tussenweg te zijn. Werken is noodzakelijk kwaad ook. Maar goed, als je werk hebt waarbij je meetbare resultaten ziet is dat wel weer fijn.

Als je werk hebt waarbij je dus ziet wat de inspanningen zijn die je verricht.

Ik ben op dreef weer. Ik voel me helder En ik voel me een losgekoppeld orgaan

Net had ik het idee dat ik mijn lichaam onafhankelijk kon bewegen van mijn geest en ziel. Dat ik dus als het ware kon uittreden terwijl ik buiten in het licht stond. Uittreden terwijl het licht is dus. Erg vreemd en helder gevoel

Dit is pas een gevoel van genezen. Ik kan met mijn lichaam spelen en geest en ziel. En niet spelen in de zin van dat ene. Gewoon echt uitdagende spelletjes doen. Een soort experiment. Klinkt dubbel op van dat spelen van het lichaam, maar het is gewoon zo dat ik die koppeling los moet maken, ik moet de ziel en geest loskoppelen als het ware, kan ik alles loskoppelen dan kan ik ook beter aanpassingen aanbrengen

I am a mad professor

[ Bericht 14% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-11-2005 09:49:13 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32473193
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 09:28 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wrong crowd?

Niet met de mensen die echt belangrijk voor me zijn.
Schijnbaar ja
Maar het zal ook wel een gevoel van mij zijn hoor, maar toch voelt het rot af en toe.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 22 november 2005 @ 09:33:35 #84
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32473229
Ik gebruik msn niet eens meer. Ik vind op een forum discussieren en praten veel ontspannender. Bij msn moet je continu aanwezig blijven en in de gaten houden van alles en nog wat. Is me teveel stress. En omdat het stress is gebruik ik het niet.
  dinsdag 22 november 2005 @ 09:39:22 #85
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32473320
msn is lief
stay frosty
  dinsdag 22 november 2005 @ 09:41:15 #86
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32473354
Ik spreek alleen af en toe vrienden erop, maar dat gesprek loopt dan ook niet zo vlot. Hoewel het ideaal is om op die manier het contact te onderhouden. Toch irritant dat je midden in het gesprek naar de wc moet of wat anders, dan krijg je al snel vraagtekens over het verloop ervan.

Ik ben meer een forummer en emailer. Moet zometeen nog ff een vriend bedanken voor de gein, dat hij me in mijn vroege jaren in aanraking heeft laten komen met metallica. Doordat ik van jonge leeftijd al luisterde kan ik de muziek nu beter waarderen omdat het vanaf toen al in mijn systeempje zat. Net zoals Guns N' roses.

Positieve invloed van vrienden
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:04:28 #87
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32473771
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 07:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ach... zeur niet. Dikke mannen zijn leuk. Lekker zacht en smakelijk.
dat hoor ik ook. ik zo van..."maar ik heb een buik" "wel lekker om mee te knuffelen" ok dan houd ik hem maar je moet niet overdreven dik zijn, buikje is wel lekker.

gezond lichaam is zo wie zo belangrijk. hoe minder rotzooi in je lichaam hoe gezonder en hoe meer het in balans is. en dat is weer belangrijk om makkelijker paranormale dingen te kunnen doen.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:06:19 #88
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32473801
tsja en daar sta ik dan met me 6pack en alle vrouwen willen een buik

GRRRRR
maarja me vriedin is er wel blij mee
stay frosty
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:11:12 #89
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32473885
6-pack...veel te hard. ligt niet zacht genoeg. 6-packs zien er goed uit maar helemaal niet praktisch
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_32473898
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
alle vrouwen willen een buik
Dit gaat toch iets te ver ... de mijn alleszins niet !
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:14:05 #91
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32473932
Ach, het gaat erom dat je zelf tevreden bent, en je vriendin is tevreden ermee, dus wat maakt het allemaal uit?

Ik ben ook tevreden maar ik wil gewoon nog 8 kilo kwijt. Dan zit ik op streefgewicht. Toen ik 3 maanden geleden voor hartfilm moest zei die vrouw dat ook. Je hoeft niet afgetraind te zijn maar je mag wat afvallen. 76-78 kilo is het gewicht.

Voorheen woog ik 66. Maar dat was dan weer te minder. Het is weer de balans. Die 66 was ook goed maar ik was slapjes op de benen.

Het gaat weer om balans.

Heb nu rage against the machine opstaan. Lekkere muziek. Straks ff " het bernini mystery" halen uit de bibliotheek. Nieuwe doos sigaren kopen en kijken wat ik nog meer ga doen.

Wel zometeen ff de monitor omwisselen weer. Ik heb een crt staan nu en daar schijnt de zon te erg op. Een tft weert het licht beter af. Alleen bij gamen niet ideaal zo'n tft. Eigenlijk moet ik 2 monitoren naast elkaar hebben staan
pi_32474029
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dit gaat toch iets te ver ... de mijn alleszins niet !
ook nog nooit van gehoord, ben op zich wel blij met mijn slanke lijf
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:19:37 #93
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32474060
had vanacht, de hele nacht mijn winamp met muziek nog lopen...wist ik veel
gelukkig stonden de boxen gewoon uit.
pi_32474243
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:19 schreef Enyalius het volgende:
had vanacht, de hele nacht mijn winamp met muziek nog lopen...wist ik veel
gelukkig stonden de boxen gewoon uit.
Toen ik nog jong was ben ik zo es zaterdagnacht thuisgekomen, stereo aangezet, tape van Joy Division erin, hoofdtelefoon ingeplugd, volume goe hoog gezet en hup in bed.
Stormt ineens mijn vader de kamer binnen (sliepen juist naast me) ... ik had wel mijn hoofdtelefoon gezet maar de boxen stonden nog aan
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:29:56 #95
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32474272
niet zo slim
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:30:46 #96
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32474290
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Ach, het gaat erom dat je zelf tevreden bent, en je vriendin is tevreden ermee, dus wat maakt het allemaal uit?

Ik ben ook tevreden maar ik wil gewoon nog 8 kilo kwijt. Dan zit ik op streefgewicht. Toen ik 3 maanden geleden voor hartfilm moest zei die vrouw dat ook. Je hoeft niet afgetraind te zijn maar je mag wat afvallen. 76-78 kilo is het gewicht.

Voorheen woog ik 66. Maar dat was dan weer te minder. Het is weer de balans. Die 66 was ook goed maar ik was slapjes op de benen.

Het gaat weer om balans.

Heb nu rage against the machine opstaan. Lekkere muziek. Straks ff " het bernini mystery" halen uit de bibliotheek. Nieuwe doos sigaren kopen en kijken wat ik nog meer ga doen.

Wel zometeen ff de monitor omwisselen weer. Ik heb een crt staan nu en daar schijnt de zon te erg op. Een tft weert het licht beter af. Alleen bij gamen niet ideaal zo'n tft. Eigenlijk moet ik 2 monitoren naast elkaar hebben staan
ben er zelf wel tevrede mee

het bernini mystery is een leuk boek! heb je de davinci code al gelezen?
stay frosty
pi_32474463
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:29 schreef Enyalius het volgende:
niet zo slim
Eerder niet zo nuchter
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:39:00 #98
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32474483
Het gewicht is wel een terugkerend gewichtig onderwerp hier he
Ach ik heb zelf ook niet te klagen hoor, genoeg overgewicht maar het staat me en ik heb ook gewoon zware botten
The truth was in here.
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:40:12 #99
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32474511
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ben er zelf wel tevrede mee

het bernini mystery is een leuk boek! heb je de davinci code al gelezen?
Nee, nog niet gelezen. Ik heb dat boek gereserveerd voor mijn broer, de davinci code dus. Weet niet of ik het ga lezen. Ik heb nog steeds het geduld niet echt. Dat geduld komt nog wel ooit in de verre toekomst.

Eerst mezelf verder oppeppen. Maar ook afpeppen. Een combinatie tussen oppeppen en afpeppen. Zonder pep te gebruiken Wel koffie Het gaat erom dat ik wakker en alert blijf maar niet te actief ga.

Dus ik wil doorbreken van het denken, maar niet dat ik mezelf uitput. En dat is nog net niet het geval. Net een frisse douche genomen en dat doet dan ook weer goed.

Nu weer tijd voor muziekje en sigaar. Ik rook amper sigaretten nog. Ik rook precies hetzelfde als mijn vader.

Die is begonnen met vaste sigaretten, toen shag en toen sigaren. En via de sigaren wilt hij stoppen. Dat is ook mijn doel qua roken. Ooit stoppen nog. Schone longen zijn en blijven belangrijk
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:41:40 #100
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32474540
brr, hoe warmer ik me kleed, hoe kouder ik het krijg heb ik wel eens het idee.
Klapper klapper klappertand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')