dat weet ik niet dus bij mij zijn het er 24quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Gewoon tijd vrij maken, tijd genoeg. Er gaan 30 uur in een dag als je de 24 uur weet groter te maken.
Van 1 uur kun je makkelijk 10 uur maken, is niet moeilijk. Zo kun je alles zelf bepalen. Tijd is niet zo erg statisch te noemen. Het heeft te maken met je interpretatie van tijd. Tijd is grenzeloos.
Dus geen smoesjes meer. Je maakt gewoon maar wat tijd vrij
Wel ooit van gehoord... Hoop blabla en op t einde wilde ze toch graag nog even wat creditcardgegevens....quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Welcome
We werden net hier gebeld door een of ander engelstalig iets. En zij betaalden de gesprekskosten en je kon een reis naar the carribean winnenEerste keer dat ik zoiets meemaak. Mijn pa had de haak meteen erop gegooid en dacht meteen aan oplichting.
3 dagen naar de carribean en de prijsvraag was gratisZullen ze wel meteen een of ander iets gaan aansmeren of ze bellen collect call.
Nog iemand die zoiets gehad heeft? Misschien waren ze de boel wel aan het bezeiken. Gesprek kwam uit duitsland volgens mij.
Pure oplichterij dusquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wel ooit van gehoord... Hoop blabla en op t einde wilde ze toch graag nog even wat creditcardgegevens....
ben bang van wel, oplichterij dus...quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Pure oplichterij dus
Goed geslapen? Ik ben al erg lang wakker. Vanaf gisteren 14:00 tot nu aan een stuk door. Dus vannacht ga ik lekker![]()
Slaap inhalen
Insomnia? Of valt het mee. Ik heb soms dat ik gewoon niet moe wordt, maar dat kan liggen aan de koffie die ik zuip 's avonds laat. Dan heeft het allemaal een reden weer. Koffie, harde muziek en amper rust nemen voor het pitten gaan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ben bang van wel, oplichterij dus...
heel diep geslapen, ben er nog steeds een beetje duf van!
Dit was ook een slaapinhaalrace denk ik..... Hoewel,vannacht redelijk geslapen! Maar de nachten daarvoor....![]()
Ik gooi het maar op mn hormonen....quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Insomnia? Of valt het mee. Ik heb soms dat ik gewoon niet moe wordt, maar dat kan liggen aan de koffie die ik zuip 's avonds laat. Dan heeft het allemaal een reden weer. Koffie, harde muziek en amper rust nemen voor het pitten gaan.
Ook daar moet ik nog aan werkenIk ben vandaag in een..." Ik wil mezelf verbeteren" stemming.
Mijn slaapritme is alles behalve stabiel op dit moment. Enige voordeel is dat je kunt reizen in de duisternis.
Heb ik straks ook even gedaan. Moest mezelf echt dwingen om wakker te worden. Anders had ik echt de hele dag geslapen. Steeds dezelfde droom opnieuw gedroomd. Bleef een beetje hangen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:56 schreef vamperotica het volgende:
![]()
* vamperotica is weer wakker....
Ik merk juist dat ik minder slaap nodig heb. Maar afgelopen nacht was wel heel erg kort.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik gooi het maar op mn hormonen....![]()
"Vroeger" leefde ik 's nachts... Maar ja, de buren zijn er niet zo blij mee als je 's nachts gaat stofzuigen.. merk ook wel dat naarmate ik ouder word toch wel wat meer slaap nodig heb.....
Zou ik ook doen als ik nou een gewenste respons op mijn sollicitatiebrieven kreegquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:41 schreef Metro2005 het volgende:
slaapt iedereen overdag ofzodamn
Ik werk gewoon overdag en slaap 's nachtsof ben ik dan weer raar.
Dat laatste herken ik ook wel ja...quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik merk juist dat ik minder slaap nodig heb. Maar afgelopen nacht was wel heel erg kort.
Maar vroeger.......... Kwam vaak pas thuis als de vogeltjes begonnen te fluiten en de zon op kwam. Party party. Als ik dat nu doe moet ik van een avondje een week bijkomen. Heb het ook al jaren niet meer gedaan.
Half 5 thuis.....quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat laatste herken ik ook wel ja..."Vroeger" regelmatig gehad... Hele nacht gefeest en er dan om 6 uur achter komen dat ik om 7 uur moest werken... Nou ja... Ff douchen en vrolijk aan t werk....
Als ik nu op stap geweest ben ofzo ben ik meestal rond half 5 thuis, rond 9 uur weer wakker en dan stort ik rond een uur of drie weer in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |