abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:40:29 #126
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32478401
Ik val van moeheid, naar fitheid. Van moeheid naar fitheid. Een nacht overslaan is okey, maar vannacht ga ik toch maar niet wimbledon winnen in bed. Dat doe ik een keer als ik weer een nacht kan overslaan. Merk het niet extreem maar toch een beetje.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:41:54 #127
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_32478437
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Gewoon tijd vrij maken, tijd genoeg. Er gaan 30 uur in een dag als je de 24 uur weet groter te maken.

Van 1 uur kun je makkelijk 10 uur maken, is niet moeilijk. Zo kun je alles zelf bepalen. Tijd is niet zo erg statisch te noemen. Het heeft te maken met je interpretatie van tijd. Tijd is grenzeloos.

Dus geen smoesjes meer. Je maakt gewoon maar wat tijd vrij
dat weet ik niet dus bij mij zijn het er 24
gister was ik om 23:15 thuis .. beetje tv kijken en toen slapie doen... het is dat ik vandaag een vrije dag heb ... mkay ander voorbeeld

donderdag tot 22:00 werken , met een beetje geluk ben ik dan 23:15 thuis ..
dan ga ik meestal nog even tv kijken en slaap ik rond een uur of 1
vrijdag slaap ik dan een beetje uit tot 11:00 om vervolgens op tijd op werk te zijn , 13:30 .. 's avonds uiteraard kroeg in (ben dan pas na middernacht in de stad) en zaterdag mag ik er om 12:00 uur weer zijn (dus om 10 uur op) ...

nou kan ik natuurlijk wel minder uitslapen maar ...
en waar kan ik volgens jou dan wel tijd van vergroten .. en dat is dus niet werk want daar ga ik geen 30 uur zitten (en hoe )
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  dinsdag 22 november 2005 @ 14:32:01 #128
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32479588
Niet op de tijd letten kan al een verandering zijn. Wil je dat de tijd snel voorbij gaat dan kun je het beste nooit op de tijd kijken. Dus op het werk gewoon zonder horloge lopen en als overal het licht uitgaat dan moet je gewoon snel naar buiten rennen

De tijd is in mijn geval pas echt aanwezig als ik er op ga letten. Let ik niet op de tijd dan kan het ieder tijdstip zijn. Dan maakt het ook niet uit want dan is het meer een moment dan een tijdstip. Hoewel een moment en tijdstip veel met elkaar te maken heeft. Het is dan een gevoelskwestie en ervaring.

Damn, ik ben vandaag betweterig ingesteld zeg. Is dat een slechte eigenschap? Ben de hele dag bezig om zaken te willen verklaren hier op fok.

Denk dat ik nu ff wat anders ga doen. Maar het willen verklaren is sterk aanwezig. Kan er niet eens wat aan doen. Het begon vannacht al.

Nu wil ik weten en verklaren hoe je tijd kunt aanpassen aan eigen wensen.

Het is een drift en verslaving geworden Ik wil een allesomvattende theorie hebben op papier. Zwart op wit. Waar alles staat uitgewerkt als het ware. Een blauwdruk van het hele hebben en houden. Een handleiding voor mezelf ook. Een leidraad
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:08:27 #129
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32480471
Tijd is een raar fenomeen vind ik.
Waarom voelt het ene moment aan alsof de tijd heel snel gaat terwijl het volgende moment weer enorm lang lijkt te duren. Is dat omdat tijd misschien niet bestaat? Is het omdat we invloed uitoefenen op de tijd?
Vind het maar een vaag iets.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:23:36 #130
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32480857
Tijd heeft denk ik te maken met gevoel. En met of je plezier beleeft of niet. Tegenzin bij activiteiten zorgt ervoor dat de tijd langzaam gaat. Kijk maar eens bij de tandarts in die extreem felle lamp. Dan lijkt 5 seconden langer te zijn, dan is het niet eens mogelijk om die 5 seconden goed aan te duiden, dan staan die 5 seconden voor pijn. Je kunt het dan net zo goed. 5 pijn noemen. Inplaats van 5 secondes.

Op het werk noem je het dan. 8 werk. En in vrije tijd 10 vrije tijd. In slaap noem je het 8 slaap. Of dat het hele besef verbeterd weet ik niet. Dan zou ik het moeten uitproberen

Tijd is alleen handig als je afspraken moet nakomen, zodat je allebei op tijd komt voor een afspraak en bij etenstijd. Hoewel je bij eten natuurlijk ook je maag kunt volgen wat die je zegt.

Ik heb dus echt zo'n bui vandaag. Ik kan niet stoppen. Ik wil nu eens weten wat er fout is en wat er niet klopt en nog meer. Weer 100 grijze haren erbij gekweekt

Tijd zelf onder controle hebben is ideaal. Scheelt wederom kopzorgen. Alle kopzorgen zijn ongewenst en overbodig. Vraag me uberhaupt af waarom er zoveel kopzorgen in het systeem zitten. Alsof ze het met opzet doen of gedaan hebben allemaal. Of het is gebeurt zonder na te denken of wat anders.

Ik loop dus ook nooit met horloge, zelden dus. Alleen als ik verplichtingen heb. En verplichtingen behoren ook tot kopzorgen en is ook ongewenst

Ben een echte nihilist en wil het makkelijk hebben hier.
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:39:52 #131
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32481329
Vreemde theorie en of die kloppend is weet ik niet. 5 secondes pijn. Hoe lang duren die 5 secondes? Hoe ervaar je die 5 secondes pijn? Dan heeft de mate van pijn nog ermee te maken. Noem je het 5 pijn, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Maar dan moet je voor jezelf een heel nieuw systeem ontwikkelen van aanduiden

En als mensen op straat de tijd vragen dan kun je maar het beste via de uren doen ook Dan geldt die aanduiding alleen voor jezelf.

Zo ik heb een lulkick dus.
pi_32481799
* vamperotica is weer wakker....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:58:48 #133
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32481861
Welcome

We werden net hier gebeld door een of ander engelstalig iets. En zij betaalden de gesprekskosten en je kon een reis naar the carribean winnen Eerste keer dat ik zoiets meemaak. Mijn pa had de haak meteen erop gegooid en dacht meteen aan oplichting.

3 dagen naar de carribean en de prijsvraag was gratis Zullen ze wel meteen een of ander iets gaan aansmeren of ze bellen collect call.

Nog iemand die zoiets gehad heeft? Misschien waren ze de boel wel aan het bezeiken. Gesprek kwam uit duitsland volgens mij.
pi_32481951
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Welcome

We werden net hier gebeld door een of ander engelstalig iets. En zij betaalden de gesprekskosten en je kon een reis naar the carribean winnen Eerste keer dat ik zoiets meemaak. Mijn pa had de haak meteen erop gegooid en dacht meteen aan oplichting.

3 dagen naar de carribean en de prijsvraag was gratis Zullen ze wel meteen een of ander iets gaan aansmeren of ze bellen collect call.

Nog iemand die zoiets gehad heeft? Misschien waren ze de boel wel aan het bezeiken. Gesprek kwam uit duitsland volgens mij.
Wel ooit van gehoord... Hoop blabla en op t einde wilde ze toch graag nog even wat creditcardgegevens....
  dinsdag 22 november 2005 @ 16:07:34 #135
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32482079
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:01 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Wel ooit van gehoord... Hoop blabla en op t einde wilde ze toch graag nog even wat creditcardgegevens....
Pure oplichterij dus

Goed geslapen? Ik ben al erg lang wakker. Vanaf gisteren 14:00 tot nu aan een stuk door. Dus vannacht ga ik lekker

Slaap inhalen
  dinsdag 22 november 2005 @ 16:08:16 #136
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32482094
ik hik nog steeds
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_32482175
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:07 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Pure oplichterij dus

Goed geslapen? Ik ben al erg lang wakker. Vanaf gisteren 14:00 tot nu aan een stuk door. Dus vannacht ga ik lekker

Slaap inhalen
ben bang van wel, oplichterij dus...

heel diep geslapen, ben er nog steeds een beetje duf van!
Dit was ook een slaapinhaalrace denk ik..... Hoewel,vannacht redelijk geslapen! Maar de nachten daarvoor....
  dinsdag 22 november 2005 @ 16:17:08 #138
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32482340
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:11 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ben bang van wel, oplichterij dus...

heel diep geslapen, ben er nog steeds een beetje duf van!
Dit was ook een slaapinhaalrace denk ik..... Hoewel,vannacht redelijk geslapen! Maar de nachten daarvoor....
Insomnia? Of valt het mee. Ik heb soms dat ik gewoon niet moe wordt, maar dat kan liggen aan de koffie die ik zuip 's avonds laat. Dan heeft het allemaal een reden weer. Koffie, harde muziek en amper rust nemen voor het pitten gaan.

Ook daar moet ik nog aan werken Ik ben vandaag in een..." Ik wil mezelf verbeteren" stemming.

Mijn slaapritme is alles behalve stabiel op dit moment. Enige voordeel is dat je kunt reizen in de duisternis.
pi_32482649
ik heb gewoon commentaar gekregen op m'n excel werkstuk

Bronvermelding miste en ik had twee kollommen niet afgerond. !@$!@$!!!!11!!
Mja was wel goedgekeurd dus ach.
pi_32482679
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:17 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Insomnia? Of valt het mee. Ik heb soms dat ik gewoon niet moe wordt, maar dat kan liggen aan de koffie die ik zuip 's avonds laat. Dan heeft het allemaal een reden weer. Koffie, harde muziek en amper rust nemen voor het pitten gaan.

Ook daar moet ik nog aan werken Ik ben vandaag in een..." Ik wil mezelf verbeteren" stemming.

Mijn slaapritme is alles behalve stabiel op dit moment. Enige voordeel is dat je kunt reizen in de duisternis.
Ik gooi het maar op mn hormonen....

"Vroeger" leefde ik 's nachts... Maar ja, de buren zijn er niet zo blij mee als je 's nachts gaat stofzuigen.. merk ook wel dat naarmate ik ouder word toch wel wat meer slaap nodig heb.....
pi_32482810
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:56 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica is weer wakker....
Heb ik straks ook even gedaan. Moest mezelf echt dwingen om wakker te worden. Anders had ik echt de hele dag geslapen. Steeds dezelfde droom opnieuw gedroomd. Bleef een beetje hangen.
Maar dat slapen was lekkerrrrrrrr.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_32482869
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:29 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ik gooi het maar op mn hormonen....

"Vroeger" leefde ik 's nachts... Maar ja, de buren zijn er niet zo blij mee als je 's nachts gaat stofzuigen.. merk ook wel dat naarmate ik ouder word toch wel wat meer slaap nodig heb.....
Ik merk juist dat ik minder slaap nodig heb. Maar afgelopen nacht was wel heel erg kort.

Maar vroeger.......... Kwam vaak pas thuis als de vogeltjes begonnen te fluiten en de zon op kwam. Party party. Als ik dat nu doe moet ik van een avondje een week bijkomen. Heb het ook al jaren niet meer gedaan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 22 november 2005 @ 16:39:29 #143
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32482888
slaaaaap ik heb vaak dat ik nu moe word (nu eigenljk ook) maar dat ik tegen 21:00 weer klaarwakker ben en dat tegen 00:00 nog heb en dus weer laat naar bed ga
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 22 november 2005 @ 16:41:25 #144
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32482936
slaapt iedereen overdag ofzo damn
Ik werk gewoon overdag en slaap 's nachts of ben ik dan weer raar.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 22 november 2005 @ 16:43:22 #145
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32482972
Ahja, een vrouwelijk (sex) partner heb ik niet, anders wist ik wel andere dingen te doen in bed als ik wakker lag. Maar goed, dat komt later wel. Ik heb geduld

Ben de geduld zelver Een beetje dus Een beetje veel soms, het lijkt soms op non-actief te staan omdat ik continu bezig ben met zelfverbetering ook. Het is gewoon een gigantische kick om aan zelfverbetering te doen.

Bij mij is het de balans. Ik ben nog steeds niet in balans. Ik val niet op de plek binnen de omgeving zoals het hoort te zijn. Val ik precies op de plek, dan voelt het als een openbaring aan als het ware. Een openbaring voor mezelf.

En dat heeft weer tijd nodig, en misschien valt het nooit op de plek ook.

Zoals die signature van oversight, dat het steeds weer uit elkaar valt als je denkt het verklaard te hebben, maar dan is de uitdaging gewoon het mooie eraan. Dat je steeds verder in de picture zit en dat het steeds verder uit elkaar valt. Dat het steeds complexer wordt maar tevens eenvoudiger ook.

Op dit moment zit ik gewoon in een soort van trip en ben ik dus echt bezig met een wetenschappelijke benadering van hoe ik in het leven sta. Het zijn fragmenten en nog meer. Het is groot, heel groot. Het zijn verschillende lagen, het gaat misschien verder dan 6 dimensies als je diep kunt doordringen in de film. Ik weet het niet Ik ga op onderzoek uit

En dat non actief staan op dat ene gebied is dan niet erg, ik put genoeg uit het huidige wat ik doe. Het is gewoon een kick. En ik ga verder hiermee gewoon.

Pffff weten jullie dat ook weer. Waarom ik nooit praat over een vriendin of wat dan ook. Op dit moment heb ik het gewoon druk.

Een arbeidsongeschikte workohalic Ik beschouw het ook als werk. Want dat is het in principe ook.

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-11-2005 16:51:58 ]
pi_32482974
sleap is for the weak.

Maar ik slaap om +-11 uur hoor
pi_32483035
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:41 schreef Metro2005 het volgende:
slaapt iedereen overdag ofzo damn
Ik werk gewoon overdag en slaap 's nachts of ben ik dan weer raar.
Zou ik ook doen als ik nou een gewenste respons op mijn sollicitatiebrieven kreeg
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 22 november 2005 @ 16:47:46 #148
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32483058
Ik pak me een biertje. Ontspanning dus
pi_32483169
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:38 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik merk juist dat ik minder slaap nodig heb. Maar afgelopen nacht was wel heel erg kort.

Maar vroeger.......... Kwam vaak pas thuis als de vogeltjes begonnen te fluiten en de zon op kwam. Party party. Als ik dat nu doe moet ik van een avondje een week bijkomen. Heb het ook al jaren niet meer gedaan.
Dat laatste herken ik ook wel ja... "Vroeger" regelmatig gehad... Hele nacht gefeest en er dan om 6 uur achter komen dat ik om 7 uur moest werken... Nou ja... Ff douchen en vrolijk aan t werk....

Als ik nu op stap geweest ben ofzo ben ik meestal rond half 5 thuis, rond 9 uur weer wakker en dan stort ik rond een uur of drie weer in!
pi_32483427
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:53 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Dat laatste herken ik ook wel ja... "Vroeger" regelmatig gehad... Hele nacht gefeest en er dan om 6 uur achter komen dat ik om 7 uur moest werken... Nou ja... Ff douchen en vrolijk aan t werk....

Als ik nu op stap geweest ben ofzo ben ik meestal rond half 5 thuis, rond 9 uur weer wakker en dan stort ik rond een uur of drie weer in!
Half 5 thuis..... Ook al jaren niet eens meer zolang wezen stappen.
Een keer zo laat geweest na een avondje Solse gat maar da´s geen stappen. Ben eigenlijk al twee jaar niet meer op die manier gaan stappen en ook in de 2 jaar daarvoor was ik om 2 uur al thuis omdat ik gewoon slaap had.
Wil ik eigenlijk wel weer es een keer. Een nacht dansen.

Tis een lijpe dag. Zit tussen het slapen door alleen maar te vreten. Geen snoep. Stapels boterhammen enzo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')