Verplicht 10 wedstrijden in de G-competitie lijkt me wel watquote:Op zondag 20 november 2005 19:45 schreef golfer het volgende:
Die Fortes kan nog een paar extra wedstrijden verwachten met zijn opmerkingen over Temmink.
Vond ? Deze eet ik nog bij -20quote:Op zondag 20 november 2005 19:46 schreef Cruoninga het volgende:
Ik vond waterijs altijd lekkerder dan softijs
Die interviewer weet waarschijnlijk niet eens wat het betekentquote:Op zondag 20 november 2005 20:32 schreef tong80 het volgende:
Van Gaal had het weer over een suggestieve vraag
Whehequote:Op zondag 20 november 2005 20:32 schreef tong80 het volgende:
Van Gaal had het weer over een suggestieve vraag
Jup!quote:Op zondag 20 november 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
Ah leuk Jopie Cruijff bij B&vD maandag. Must se dus
quote:Op zondag 20 november 2005 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die interviewer weet waarschijnlijk niet eens wat het betekent.
PSV speelde gelijk tegen Heraclesquote:Op zondag 20 november 2005 20:34 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Gelijk heeft ie trouwens, PSV heeft van Groningen en Heracles verloren en AZ gelijkgespeeld. Dus zn vraag was wat vaag.
Neej, ik kon alle mee binnen krijge, was VIP en daar was de drugs hond een golden retrieverquote:Op zondag 20 november 2005 17:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Was MrDoeGewoon trouwens die gozer die ze op Qlimax gepakt hadden met 2000 pillen?
Ik neem aan dat je hebt over "onze" Erwin?quote:Op zondag 20 november 2005 21:07 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat Koeman bij die *(&^*%##% club zit.
Zeker weten, is tenminste niet zo'n praatjesmaker als Roed Goelit.quote:Op zondag 20 november 2005 21:10 schreef tong80 het volgende:
Ja mooie vent
M'n vriendin zit het ook te kijken.quote:
Fuck is die vanavond...quote:Op zondag 20 november 2005 21:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
M'n vriendin zit het ook te kijken.
En we zijn Life of David Gale op aan het nemen! (Superfilm!)
Ik maak reclame voor die sitequote:Op zondag 20 november 2005 21:34 schreef FrankyMcG het volgende:
http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?sub_id=423&taal_id=1
Hier kan ik ZO slecht tegen. De normale fan kan amper aan kaarten komen, en zo'n tyfusbedrijf heeft voor iedere wedstrijd kaarten, die ze voor bizarre prijzen aanbiedt!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 21:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Hier kan ik ZO slecht tegen. De normale fan kan amper aan kaarten komen, en zo'n tyfusbedrijf heeft voor iedere wedstrijd kaarten, die ze voor bizarre prijzen aanbiedt!![]()
![]()
![]()
1600 voor finalequote:Op zondag 20 november 2005 21:34 schreef FrankyMcG het volgende:
![]()
![]()
Precies, en dan zit Floris Jan van Flippensteyn met zijn vriendinnetje bij Nederland tegen Argentinië op de kaarten van pappa!quote:Op zondag 20 november 2005 21:39 schreef rubbereend het volgende:als je al bedenkt dat zowat meer dan de helft van de kaarten bij Vips en bobo's terecht komt
![]()
Schijntje!quote:
How much?quote:ps 4 kaartjes voor Robbie Williams te koop.
Warsteinerquote:Op zondag 20 november 2005 21:46 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Precies, en dan zit Floris Jan van Flippensteyn met zijn vriendinnetje bij Nederland tegen Argentinië op de kaarten van pappa!
En wij arm klootvolk maar op groot scherm bokworsten vreten en halve liter Warsteiner drinken....
Was meer een algeme opmerking, maar ik heb ze zelf niet. Iemand anders, ik geloof ook alleen om winst te makenquote:Op zondag 20 november 2005 21:47 schreef FrankyMcG het volgende:
How much?
decor zag er vet uit opd e foto's van Qlimax en leuk de DJ booth van Tiestoquote:Op zondag 20 november 2005 21:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz als ik jullie zo lees denk ik dat die banner maar is gaat verdwijnen van m'n website.
dat is toch AMD?quote:Op zondag 20 november 2005 21:53 schreef rubbereend het volgende:
omg, dit heeft iemand gestemd bij de Fok! awards;
Meestbelovende user voor het komend jaar: _moder8or_
Nope volgens mij werd die wel gebruikt op Sensation, die booth van Tiesto gaf licht toch?? Deze nietquote:Op zondag 20 november 2005 21:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
decor zag er vet uit opd e foto's van Qlimax en leuk de DJ booth van Tiesto
quote:
quote:
ik bedoel niet die cirkel eromheen, maar die rand, maargoed het zag er tof uit, nu is Thunderdome je volgende?quote:Op zondag 20 november 2005 21:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nope volgens mij werd die wel gebruikt op Sensation, die booth van Tiesto gaf licht toch?? Deze niet
Idd, maar zo graag wil ik er nu ook weer niet naartoe. Hoewel een aRENa vol met soppende meiden me wel leuk lijkt!quote:Op zondag 20 november 2005 21:57 schreef pascalheister het volgende:
je moet er wat voor over hebben franky
Zo goed alsquote:Op zondag 20 november 2005 22:08 schreef Suijk het volgende:
Kut, is dat weekend nou al weer voorbij?
Jep, we hebben trouwens besloten om minder te gaan en meer als vip zo'n eigen ruimte waar je los kan gaan is zwaar relaxed. Zeker op Qlimax waar veel loop volk wasquote:Op zondag 20 november 2005 22:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik bedoel niet die cirkel eromheen, maar die rand, maargoed het zag er tof uit, nu is Thunderdome je volgende?
Vroegah! Toen je nog voor 40-50 gulden naar een Party kon, en je voor 100 gulden echt VIP was met gratis eten, DRINKEN etc.quote:Op zondag 20 november 2005 22:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
Jep, we hebben trouwens besloten om minder te gaan en meer als vip zo'n eigen ruimte waar je los kan gaan is zwaar relaxed. Zeker op Qlimax waar veel loop volk was
Dat is waar, maar bijv Qlimax en Decibel als dat hier blijft zal ik wel blijven bezoeken maar Sensation enzo wat minder.quote:Op zondag 20 november 2005 22:15 schreef rubbereend het volgende:
minder te gaan? zo vaak ga je toch niet?
Nu alleen gratis fruitquote:Op zondag 20 november 2005 22:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Vroegah! Toen je nog voor 40-50 gulden naar een Party kon, en je voor 100 gulden echt VIP was met gratis eten, DRINKEN etc.
Nostalgie!
Jaquote:Op zondag 20 november 2005 22:08 schreef Suijk het volgende:
Kut, is dat weekend nou al weer voorbij?
ik zeg, kom aankomend jaar eens naar Dance Valleyquote:Op zondag 20 november 2005 22:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat is waar, maar bijv Qlimax en Decibel als dat hier blijft zal ik wel blijven bezoeken maar Sensation enzo wat minder.
Laatste keer dat ik VIP ben geweest was bij Megarave Outdoor in de Peppermill (Waar dat wijfie dood is gebleven door de pillen), kwam er op neer dat ik nix van het feest heb gezien en alleen maar in de VIP hal heb zitten zuipen!quote:Op zondag 20 november 2005 22:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nu alleen gratis fruit, en dan betaal je 65,- euro en blijken ze te weinig kluisjes te hebben, wel netjes dat ze in no-time een gaderobe uit de grond gestampt hebben
.
Ze heeft nu toch een bod van 305.000. Best netjesquote:Op zondag 20 november 2005 22:17 schreef Suijk het volgende:
Zo, dat duffe mens bij miljoenjacht is in de eerste beurt al die hoge miljoenen kwijt.
Die is toch van RTC??quote:Op zondag 20 november 2005 22:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik VIP ben geweest was bij Megarave Outdoor in de Peppermill (Waar dat wijfie dood is gebleven door de pillen), kwam er op neer dat ik nix van het feest heb gezien en alleen maar in de VIP hal heb zitten zuipen!
Op het einde van het feest werden naar buiten gejaagd door Distortion!
Hmmz we zullen zien, Tom Harding (toch wel een DV icoon) beviel me goed op Sensationquote:Op zondag 20 november 2005 22:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zeg, kom aankomend jaar eens naar Dance Valley
DV moet je gewoon een keer gedaan hebbenquote:Op zondag 20 november 2005 22:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hmmz we zullen zien, Tom Harding (toch wel een DV icoon) beviel me goed op Sensation
Toch nog aardig gespeeld idd.quote:Op zondag 20 november 2005 22:33 schreef Noca het volgende:
[..]
Ze heeft nu toch een bod van 305.000. Best netjes
Het ging ook op een vriendelijke manier, meer zo in de zin van "Stelletje alcoholisten, zitten jullie hier nu nog te zuipen! Ga naar huis man!"quote:Op zondag 20 november 2005 22:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo ja, zo groot is die toch niet beetje een nerd zelfs, mietje
X-boxen is wel chill! En een babbeltje maken met de Dj's is nooit verkeerd.quote:Maar wij hebben staan X-boxen in de vip, is wel relax Luna ofzo draaide dus saai dus kan je goed vermaken in de VIP. Een relaxte wc, je komt de DJ's tegen, en je hebt zoals gezegd genoeg ruimt om los te gaan. Trouwen Vince draaide in één uur meer plaatjes dan de rest bij elkaar (bijna dan)
Mwah heb niet echt staan praten, wel even The Prophet bedankt maar het was toen al over 07:00 en ik was wat aangeschoten dus volgens mij verstond ie er niks van (zelf was ie ook niet helemaal helder meer, stond wel lekker te hakken trouwens die gast)quote:Op zondag 20 november 2005 22:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Het ging ook op een vriendelijke manier, meer zo in de zin van "Stelletje alcoholisten, zitten jullie hier nu nog te zuipen! Ga naar huis man!"
[..]
X-boxen is wel chill! En een babbeltje maken met de Dj's is nooit verkeerd.
Neuhquote:
Ja, maar Spaan is ook stom.quote:Op zondag 20 november 2005 23:04 schreef pascalheister het volgende:
scheelt wel dat jack er niet bij is
Spaan, beetje overal de intellectueel uit hangenquote:
maar dr staan wel lekker goede dj'squote:Op zondag 20 november 2005 22:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neuh. Niks voor mij, zeker dat Urban gedoe niet. Vanacht ook weer, turken en marokanen op Qlimax leuk dat ze er zijn, maar houd je dan wel aan de ongeschreven regels op housefeesten ipv stoer te lopen doen en iedereen weg te beuken
Ja brrr.quote:Op zondag 20 november 2005 23:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Spaan, beetje overal de intellectueel uit hangen
maar het kan erger, Harry Vermegenquote:Op zondag 20 november 2005 23:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja brrr.
En dan ook nog Buijs bashen, tja dan vraag je om minpunten natuurlijk.
dat heeft ie vast bij vitesse geleerdquote:Op zondag 20 november 2005 23:13 schreef clauwheee het volgende:
Klaas-Jan Huntelaar over Schaars
'Hij laat hele vieze scheten'
Geen idee, maar Schaars zijn reactie: 'Dat is waar.'quote:Op zondag 20 november 2005 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heeft ie vast bij vitesse geleerd![]()
Trustenquote:Op zondag 20 november 2005 23:32 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat naar dromenlandTot morgen Hoolies!
en geen scheten laten hequote:Op zondag 20 november 2005 23:32 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat naar dromenlandTot morgen Hoolies!
quote:Op zondag 20 november 2005 23:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat doe ik wel..en daarna lekker met de deken wapperen
quote:
24 keken we naar.quote:Op zondag 20 november 2005 23:53 schreef tong80 het volgende:
Genieten van Studio Voetbal. Arme Golfer die naar een hoe bouw ik een keuken programma kijkt.
nog lang niet voor jou !quote:
Nog een uurtje of 5, maar ik hoef maar 6 uurtjes te werken morgen.quote:
Doelt Stevens op de keer dat hij het veld werd afgestuurd of doelt Stevens, zoals op Talpa te zien was, na afloop...quote:Op maandag 21 november 2005 00:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Stevens claimt dat hij het in de catacombe ook nog netjes gevraagd heeft. Maar dat is zeker niet het geval. Hij greep meteen naar die camera. Dus hoe geloof waardig die andere keren dat hij het vriendelijk gevraagd zou hebben dan zijn....
Ik ook niet nu.quote:Op maandag 21 november 2005 00:08 schreef Bjoro het volgende:
Tell me why, I don't like mondays .....
quote:Op maandag 21 november 2005 00:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook niet nu.
Kom, we gaan naar boven Bjoor.hooltjes.
Denk eerder de frustratie van wederom bezeikt worden door de knvb...quote:Op maandag 21 november 2005 00:33 schreef Cruoninga het volgende:
Hoe kan die er nou last van hebben dat er op dat moment een foto van hem gemaakt werd? Laat die grote kleuter zich eens leren te gedragen. Dat die fotograaf onredelijk was op een eerder moment doet er op dat moment maar weinig toe lijkt me. De frustraties van het verlies zullen wel hebben meegewogen.
Ik bedoelde het ook niet op de manier zoals het er stond. Was meer de bedoeling om aan te geven dat het goed is dat men voor elkaar opkomt.quote:Op maandag 21 november 2005 00:51 schreef Cruoninga het volgende:
niets hoor, dat beweer ik toch ook niet?
Als je die Fortes aankijkt zie je toch ook dat die een schroefje los hebquote:Op maandag 21 november 2005 00:56 schreef Cruoninga het volgende:
Ik zou dan ook niet voor het vuur willen gaan voor type's als Fortes Rodriquez
Zeker een goeie avond.quote:Op maandag 21 november 2005 00:41 schreef rubbereend het volgende:
Klassenomg wat een wereldrecord
Wüst![]()
prachtige schaatsavond nu al
Die zitten dan in de maag natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 01:11 schreef pascalheister het volgende:
inclusief wortels vaduz?
ja ik vind dat ook niet zoquote:
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 21 november 2005 01:28 schreef rubbereend het volgende:
leegloop hier, ik ga het schaatsen nog zeker afkijken
Vloeibaar ijsquote:Op maandag 21 november 2005 01:34 schreef rubbereend het volgende:wat drink je bij schaatsen kijken? Berenburger?
of beter, wodka met ijsquote:
ik maak mijn biertje op en dan ga ik ook slapen, 9 uur bij elkaar in de laaste 2 nachten was niet echt veel. Nadeel is dat ik net een nieuw bietje heb gepaktquote:Op maandag 21 november 2005 02:10 schreef Ambrosius het volgende:
Goed plan, na gisteren een erg korte nacht wordt het vandaag niet veel langer, maar goed, het was het waard.
Die zal je momenteel graag hebben lijkt mequote:Op maandag 21 november 2005 08:00 schreef DIGGER het volgende:
De opgebroken nachten zijn terug, but I don't care at all....
het tocht hierquote:
NoordHollands schrijft het ook.quote:Op maandag 21 november 2005 08:59 schreef Bjoro het volgende:
*doet mond dicht en krant open en ziet dat Maaskant vandaag ontslagen wordt !
aldus Haarlems Dagblad
Hey DS...quote:Op maandag 21 november 2005 09:00 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
quote:Op maandag 21 november 2005 08:51 schreef dndiek het volgende:
Ik ga een bezoekje brengen aan de tandarts![]()
Dat heb je snel gedaanquote:Op maandag 21 november 2005 09:13 schreef dndiek het volgende:
Zo, mijn mond is ook weer dicht... de tandarts heeft gezien dat het goed was
De tandarts is bij ons om de hoek en het is een kwestie van mond open... ziet er goed uit... mond dicht en een nieuwe afspraak makenquote:
Heb ik ook meestal,quote:Op maandag 21 november 2005 09:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
De tandarts is bij ons om de hoek en het is een kwestie van mond open... ziet er goed uit... mond dicht en een nieuwe afspraak maken![]()
Sharon Stonequote:Op maandag 21 november 2005 09:32 schreef SCH het volgende:
Sharon komt vandaag met een nieuwe partij, zullen we het daar eens over hebben ipv over Maaskant![]()
Snap jij dan niet dat hij Sharon Dijksma bedoeltquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 09:42 schreef Bluezz het volgende:
Callgirl groet u, het is beredrukkie hier
Callgirls zitten veelal aan de telefoon lievquote:Op maandag 21 november 2005 09:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Praat je ook zo tegen de mensen aan de balie?
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 09:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Callgirls zitten veelal aan de telefoon liev![]()
"ja maar, ik lig hier dood te bloeden"quote:Op maandag 21 november 2005 09:46 schreef SCH het volgende:![]()
![]()
"Hebt u een momentje, het is hier beredrukkie"
Heb je die grote tampeloeres van Sven zien zitten?quote:Op maandag 21 november 2005 09:51 schreef Bluezz het volgende:
Deed Gerard zijn rits nog open trouwens?
Ik sliep al
quote:Stampertje![]()
Door hard te stampen kon een konijn zijn baasje in Vlaardingen waarschuwen voor een inbreker. Het dier sprong hard op en neer omdat het onraad rook. De bewoonster werd donderdagochtend om half zes wakker door het gestamp van haar waakkonijn. Ze ging haar huiskamer in en liep een inbreker tegen het lijf. De inbreker koos het hazepad, maar nam nog wel een handtas en autosleutels mee. Door het alarm van 'stampertje' had de vluchtende inbreker echter geen tijd meer om de bijbehorende auto te stelen.
Ben ik nog op tijd?quote:Op maandag 21 november 2005 09:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
"ja maar, ik lig hier dood te bloeden"![]()
==> POLquote:Op maandag 21 november 2005 09:32 schreef SCH het volgende:
Sharon komt vandaag met een nieuwe partij, zullen we het daar eens over hebben ipv over Maaskant![]()
quote:
Yep alles OK, die gebroken nachten horen erbij (hoewel we die met Glenn nooit gehad hebben, die sliep direct door, maar da's natuurlijk niet echt vergelijkbaar, 2 weken over tijd en bijna 11 pond tegenover Kady die eigenlijk pas nu over 4 weken was uitgerekend).quote:Op maandag 21 november 2005 08:28 schreef dndiek het volgende:
Goedemorgen
[..]
Die zal je momenteel graag hebben lijkt me
Alles goed thuis?
nou euh ..... dikke knie .... mn knie zit toch ergens anders hoorquote:Op maandag 21 november 2005 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan heb je binnen no time weer een dikke knie, doe maar niet Boez.
* SCH neemt plaatsch, hey wat voel ik daarquote:Op maandag 21 november 2005 11:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
SinterBoezzie is ook weer in Hools gekomen, kom maar even op schoot bij de Sint
![]()
Och, dacht dat dat je knie was.quote:Op maandag 21 november 2005 11:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
nou euh ..... dikke knie .... mn knie zit toch ergens anders hoor![]()
lijkt wel of jij net iets lager zatquote:Op maandag 21 november 2005 11:42 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH neemt plaatsch, hey wat voel ik daar![]()
oh, daar staat WW voorquote:
is ze verliefd ?quote:Op maandag 21 november 2005 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo allemaal!
De groeten van de mascotte aan Temmink!
quote:Op maandag 21 november 2005 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo allemaal!
De groeten van de mascotte aan Temmink!
Heb begin December mijn tweede gesprek bij Fluke, de HR manager is nu op vakantie, en dan gaan we kijken welke functie het beste bij mijn wensen past!quote:Op maandag 21 november 2005 12:07 schreef Lionheaad het volgende:
En...nog wat op het oog??
Het is gewoon een lastig verhaal. Ik hoor te pas en te onpas mensen praten over 'wat een mongool' en zich dan pas beseffen dat ik er ook naast sta. Het is inmiddels een bekend scheldwoord geworden dat eigenlijk niet eens zoveel met Down Syndroom-mensen te maken heeft.quote:Op maandag 21 november 2005 12:10 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Wat vind jij nou van zo'n uitspraak?
Hier ben ik het idd helemaal met je eens!quote:Op maandag 21 november 2005 12:20 schreef Dylan Dog het volgende:
De opmerking van Fortes maakt het daarom wel triest. Hij gebruikt niet het veel gebezigde 'mongool' maar spreekt specifiek over 'iemand met Down Syndroom'. Dan is het dus een weloverwogen en gewoon domme opmerking.
Had je nog meegereld in Kerkrade gisteren trouwens?quote:Op maandag 21 november 2005 12:25 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb vandaag weer 's een dagje atv gepakt van school
Genuanceerd is dan ook een woord wat niet in jouw woordenboek voorkomt, linkse activist!quote:Op maandag 21 november 2005 12:26 schreef SCH het volgende:
Heel afgewogen en genuanceerd, ik doe het je niet na![]()
Ik lees het hele verhaal pas net. Dat hij speciefiek Down noemt en het niet over een mongool heeft, dat maakt het inderdaad erg dom en lomp....quote:Op maandag 21 november 2005 12:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De opmerking van Fortes maakt het daarom wel triest. Hij gebruikt niet het veel gebezigde 'mongool' maar spreekt specifiek over 'iemand met Down Syndroom'. Dan is het dus een weloverwogen en gewoon domme opmerking.
Hoeveel ATV dagen heb je in je CAO contract van de school staan, 104?quote:Op maandag 21 november 2005 12:25 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb vandaag weer 's een dagje atv gepakt van school
Welke rellen?quote:Op maandag 21 november 2005 12:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Had je nog meegereld in Kerkrade gisteren trouwens?
Daarbij komend dat ie de uitspraken ook al niet meer 'in the heat of the moment' doet, maar rustig al een poos na het incident.quote:Op maandag 21 november 2005 12:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik lees het hele verhaal pas net. Dat hij speciefiek Down noemt en het niet over een mongool heeft, dat maakt het inderdaad erg dom en lomp....
Als ik geen zin heb ga ik niet. Als Roda speelt heb ik zowiezo vrij!quote:Op maandag 21 november 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoeveel ATV dagen heb je in je CAO contract van de school staan, 104?
Of een heel seizoen meespelen in de G-competitie.quote:Op maandag 21 november 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Als ik RBC was zou ik minimaal deze idioot verplichten om eens een leuke 'taakstraf' te gaan doen met kinderen met het down syndroom.
Ik hoef die natnek niet in ons huis hoor.quote:Op maandag 21 november 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Daarbij komend dat ie de uitspraken ook al niet meer 'in the heat of the moment' doet, maar rustig al een poos na het incident.
Als ik RBC was zou ik minimaal deze idioot verplichten om eens een leuke 'taakstraf' te gaan doen met kinderen met het down syndroom.
Ik hoorde van mijn "roda bronnen" dat er wraak was genomen voor een knokpartij op een houseparty waar een grote groep Feyenoorders 1 rodasupporter hadden toegetakeld.quote:Op maandag 21 november 2005 12:30 schreef DarkShine het volgende:
Welke rellen?
quote:Op maandag 21 november 2005 12:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Of een heel seizoen meespelen in de G-competitie.
Ik vind dat meehelpen alsook actief zijn in de G-competitie (een heel seizoen hoeft ook weer niet) een passende straf, los van het aantal wedstrijden...quote:Op maandag 21 november 2005 12:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Of een heel seizoen meespelen in de G-competitie.
of zoals hugo borst al zei, een keer laten meelopen op een open dag voor gehandicaptenquote:Op maandag 21 november 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Daarbij komend dat ie de uitspraken ook al niet meer 'in the heat of the moment' doet, maar rustig al een poos na het incident.
Wel weer sneu voor die gehandicapten.quote:Op maandag 21 november 2005 12:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
of zoals hugo borst al zei, een keer laten meelopen op een open dag voor gehandicapten
Wat moeten we in godsnaam met die kneus!quote:Op maandag 21 november 2005 12:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb gehoord dat Rodriquez naar Feyenoord gaat...
quote:Op maandag 21 november 2005 12:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Op voorwaarde dat hij zijn voornaam veranderd in Fortis
Carmen wil Fortez omtoveren in een musje die dominosteentjes omgooit !quote:Op maandag 21 november 2005 12:10 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Wat vind jij nou van zo'n uitspraak?
kan die gaan pesten met Robert maaskantquote:Op maandag 21 november 2005 13:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jose is eruit geknikkerd door RBC, rondje van Ellemieke die een drukke tijd tegemoetgaat
Bron?quote:Op maandag 21 november 2005 13:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jose is eruit geknikkerd door RBC, rondje van Ellemieke die een drukke tijd tegemoetgaat
Bronquote:Op maandag 21 november 2005 13:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bron?
Ik hoor alleen non-actief?
BRONquote:Ontslag Fortes Rodriques na zware beledigingen
21/11/2005 13:41
José Fortes Rodriques betaalt een dure prijs voor zijn uitlatingen na zijn rode kaart tegen Heracles Almelo. RBC Roosendaal heeft de verdediger op staande voet ontslagen.
Twee minuten nadat hij het veld betreedde in het Polman Stadion kon Rodriques al weer inrukken. Zijn eerste actie werd door scheidsrechter Temmink direct bestraft met een gele kaart. Wegens aanmerkingen kreeg de RBC'er daar meteen een tweede gele kaart overheen.
In de catacomben van het stadion deed Rodriques nog tijdens de wedstrijd zijn verhaal voor de camera's van Talpa. Hij uitte zware beledigingen aan het adres van scheidsrechter Temmink.
Een dag na zijn uitspraken hoeft Rodriques niet meer terug te keren in Roosendaal. Het bestuur ontsloeg hem op staande voet.
Naast het ontslag hangt Rodriques ook een schorsing van de KNVB boven het hoofd. De aanklager betaald voetbal heeft een vooronderzoek in gesteld naar het gedrag van de speler.
quote:
Klinkt bekendquote:Op maandag 21 november 2005 14:36 schreef Gollemrulez het volgende:
* Gollem is weer passief aan het worden. Wil niet leren, leren is stom...
gaat dus een rustig weekje worden deze weekquote:Op maandag 21 november 2005 14:20 schreef mitt het volgende:
oh, weekje maar.
hee goed nieuws man!quote:Op maandag 21 november 2005 14:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Rondje op mijn kosten!
Vanmorgen belde ze voor mijn sollicitatie van vrijdag, zou rond 1 december gebeld worden voor een 2e gesprek met de HR manager om te kijken wat ik wil. Echter vanmiddag belde ze weer dat ze me toch deze week wilde zien voor een 2e gesprek!
niet echt slim in de weerquote:Op maandag 21 november 2005 14:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
gaat dus een rustig weekje worden deze week
Yepz. Er zit ditmaal ook een Engelstalige dame bij, functie onbekend!quote:Op maandag 21 november 2005 14:48 schreef snellejelle het volgende:
hee goed nieuws man!
Is dat bij het bedrijf waar je je kennis van de Engelse taal zo kon etaleren?
Tarzan?quote:Op maandag 21 november 2005 14:57 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Yepz. Er zit ditmaal ook een Engelstalige dame bij, functie onbekend!
Net trouwens heel veel lol beleefd aan het inpakken van de sinterklaas cadeaus van Maartje!
quote:Toevalligheden rond geboorte baby Sofie
HAARLEM - De toevalligheden stapelen zich op rond de geboorte van twee baby's met precies dezelfde naam: Sofie Bijster. De kinderen zijn donderdag geboren in het Haarlemse Kennemer Gasthuis, zo werd maandag bekend. Hun vaders hebben dezelfde naam, Dennis Bijster, en deden op precies hetzelfde moment aangifte bij de gemeente Haarlem.
Dennis Bijster uit Haarlem en Dennis Bijster uit Spaarndam wisten van het bestaan van hun naamgenoot, maar niet dat hun vrouwen allebei zwanger waren. Beide vrouwen waren twee weken over tijd toen ze hun kindje kregen, vertelde moeder Marieta Bijster uit Spaarndam maandag.
In het Kennemer Gasthuis ontstond volgens haar enige verwarring onder het personeel na de geboorte van de tweede baby Sofie Bijster. De computer haalde in eerste instantie de gegevens van beide baby's door elkaar vanwege dezelfde naam van hun vaders.
"Het personeel heeft onze dochters uit voorzorg maar een eind bij elkaar uit de buurt gelegd om te voorkomen dat ze werden verwisseld", aldus moeder Marieta. "De verpleegkundigen raadden ons aan alert te zijn vanwege die zelfde naam."
De baby's en hun ouders hebben over belangstelling van de media niet te klagen. Volgens Marieta zijn alle toevalligheden "wel een beetje eng". Ook omdat bleek dat de stellen als ze een jongetje hadden gekregen het kind ook precies dezelfde voornaam wilden geven. De bedenkers van die naam? De twee vaders, luisterend naar de naam Dennis Bijster
Nee.quote:Op maandag 21 november 2005 14:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Tarzan?
moet denken aan lol-smurfquote:Op maandag 21 november 2005 14:57 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Yepz. Er zit ditmaal ook een Engelstalige dame bij, functie onbekend!
Net trouwens heel veel lol beleefd aan het inpakken van de sinterklaas cadeaus van Maartje!
Onder de ajax spitsen?quote:Op maandag 21 november 2005 15:18 schreef Bananenman het volgende:
There is no competition!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |