Och, dacht dat dat je knie was.quote:Op maandag 21 november 2005 11:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
nou euh ..... dikke knie .... mn knie zit toch ergens anders hoor![]()
lijkt wel of jij net iets lager zatquote:Op maandag 21 november 2005 11:42 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH neemt plaatsch, hey wat voel ik daar![]()
oh, daar staat WW voorquote:
is ze verliefd ?quote:Op maandag 21 november 2005 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo allemaal!
De groeten van de mascotte aan Temmink!
quote:Op maandag 21 november 2005 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo allemaal!
De groeten van de mascotte aan Temmink!
Heb begin December mijn tweede gesprek bij Fluke, de HR manager is nu op vakantie, en dan gaan we kijken welke functie het beste bij mijn wensen past!quote:Op maandag 21 november 2005 12:07 schreef Lionheaad het volgende:
En...nog wat op het oog??
Het is gewoon een lastig verhaal. Ik hoor te pas en te onpas mensen praten over 'wat een mongool' en zich dan pas beseffen dat ik er ook naast sta. Het is inmiddels een bekend scheldwoord geworden dat eigenlijk niet eens zoveel met Down Syndroom-mensen te maken heeft.quote:Op maandag 21 november 2005 12:10 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Wat vind jij nou van zo'n uitspraak?
Hier ben ik het idd helemaal met je eens!quote:Op maandag 21 november 2005 12:20 schreef Dylan Dog het volgende:
De opmerking van Fortes maakt het daarom wel triest. Hij gebruikt niet het veel gebezigde 'mongool' maar spreekt specifiek over 'iemand met Down Syndroom'. Dan is het dus een weloverwogen en gewoon domme opmerking.
Had je nog meegereld in Kerkrade gisteren trouwens?quote:Op maandag 21 november 2005 12:25 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb vandaag weer 's een dagje atv gepakt van school
Genuanceerd is dan ook een woord wat niet in jouw woordenboek voorkomt, linkse activist!quote:Op maandag 21 november 2005 12:26 schreef SCH het volgende:
Heel afgewogen en genuanceerd, ik doe het je niet na![]()
Ik lees het hele verhaal pas net. Dat hij speciefiek Down noemt en het niet over een mongool heeft, dat maakt het inderdaad erg dom en lomp....quote:Op maandag 21 november 2005 12:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De opmerking van Fortes maakt het daarom wel triest. Hij gebruikt niet het veel gebezigde 'mongool' maar spreekt specifiek over 'iemand met Down Syndroom'. Dan is het dus een weloverwogen en gewoon domme opmerking.
Hoeveel ATV dagen heb je in je CAO contract van de school staan, 104?quote:Op maandag 21 november 2005 12:25 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb vandaag weer 's een dagje atv gepakt van school
Welke rellen?quote:Op maandag 21 november 2005 12:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Had je nog meegereld in Kerkrade gisteren trouwens?
Daarbij komend dat ie de uitspraken ook al niet meer 'in the heat of the moment' doet, maar rustig al een poos na het incident.quote:Op maandag 21 november 2005 12:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik lees het hele verhaal pas net. Dat hij speciefiek Down noemt en het niet over een mongool heeft, dat maakt het inderdaad erg dom en lomp....
Als ik geen zin heb ga ik niet. Als Roda speelt heb ik zowiezo vrij!quote:Op maandag 21 november 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoeveel ATV dagen heb je in je CAO contract van de school staan, 104?
Of een heel seizoen meespelen in de G-competitie.quote:Op maandag 21 november 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Als ik RBC was zou ik minimaal deze idioot verplichten om eens een leuke 'taakstraf' te gaan doen met kinderen met het down syndroom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |