Ik hoef die natnek niet in ons huis hoor.quote:Op maandag 21 november 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Daarbij komend dat ie de uitspraken ook al niet meer 'in the heat of the moment' doet, maar rustig al een poos na het incident.
Als ik RBC was zou ik minimaal deze idioot verplichten om eens een leuke 'taakstraf' te gaan doen met kinderen met het down syndroom.
Ik hoorde van mijn "roda bronnen" dat er wraak was genomen voor een knokpartij op een houseparty waar een grote groep Feyenoorders 1 rodasupporter hadden toegetakeld.quote:Op maandag 21 november 2005 12:30 schreef DarkShine het volgende:
Welke rellen?
quote:Op maandag 21 november 2005 12:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Of een heel seizoen meespelen in de G-competitie.
Ik vind dat meehelpen alsook actief zijn in de G-competitie (een heel seizoen hoeft ook weer niet) een passende straf, los van het aantal wedstrijden...quote:Op maandag 21 november 2005 12:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Of een heel seizoen meespelen in de G-competitie.
of zoals hugo borst al zei, een keer laten meelopen op een open dag voor gehandicaptenquote:Op maandag 21 november 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Daarbij komend dat ie de uitspraken ook al niet meer 'in the heat of the moment' doet, maar rustig al een poos na het incident.
Als ik RBC was zou ik minimaal deze idioot verplichten om eens een leuke 'taakstraf' te gaan doen met kinderen met het down syndroom.
Wel weer sneu voor die gehandicapten.quote:Op maandag 21 november 2005 12:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
of zoals hugo borst al zei, een keer laten meelopen op een open dag voor gehandicapten
Wat moeten we in godsnaam met die kneus!quote:Op maandag 21 november 2005 12:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb gehoord dat Rodriquez naar Feyenoord gaat...
quote:Op maandag 21 november 2005 12:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Op voorwaarde dat hij zijn voornaam veranderd in Fortis
Carmen wil Fortez omtoveren in een musje die dominosteentjes omgooit !quote:Op maandag 21 november 2005 12:10 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Wat vind jij nou van zo'n uitspraak?
kan die gaan pesten met Robert maaskantquote:Op maandag 21 november 2005 13:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jose is eruit geknikkerd door RBC, rondje van Ellemieke die een drukke tijd tegemoetgaat
Bron?quote:Op maandag 21 november 2005 13:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jose is eruit geknikkerd door RBC, rondje van Ellemieke die een drukke tijd tegemoetgaat
Bronquote:Op maandag 21 november 2005 13:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bron?
Ik hoor alleen non-actief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |