quote:Op zondag 20 november 2005 21:34 schreef FrankyMcG het volgende:
http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?sub_id=423&taal_id=1
Hier kan ik ZO slecht tegen. De normale fan kan amper aan kaarten komen, en zo'n tyfusbedrijf heeft voor iedere wedstrijd kaarten, die ze voor bizarre prijzen aanbiedt!![]()
![]()
![]()
1600 voor finalequote:Op zondag 20 november 2005 21:34 schreef FrankyMcG het volgende:
http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?sub_id=423&taal_id=1
Hier kan ik ZO slecht tegen. De normale fan kan amper aan kaarten komen, en zo'n tyfusbedrijf heeft voor iedere wedstrijd kaarten, die ze voor bizarre prijzen aanbiedt!![]()
![]()
![]()
Precies, en dan zit Floris Jan van Flippensteyn met zijn vriendinnetje bij Nederland tegen Argentinië op de kaarten van pappa!quote:Op zondag 20 november 2005 21:39 schreef rubbereend het volgende:als je al bedenkt dat zowat meer dan de helft van de kaarten bij Vips en bobo's terecht komt
![]()
Schijntje!quote:
How much?quote:ps 4 kaartjes voor Robbie Williams te koop.
Warsteinerquote:Op zondag 20 november 2005 21:46 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Precies, en dan zit Floris Jan van Flippensteyn met zijn vriendinnetje bij Nederland tegen Argentinië op de kaarten van pappa!
En wij arm klootvolk maar op groot scherm bokworsten vreten en halve liter Warsteiner drinken....
Was meer een algeme opmerking, maar ik heb ze zelf niet. Iemand anders, ik geloof ook alleen om winst te makenquote:Op zondag 20 november 2005 21:47 schreef FrankyMcG het volgende:
How much?
decor zag er vet uit opd e foto's van Qlimax en leuk de DJ booth van Tiestoquote:Op zondag 20 november 2005 21:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz als ik jullie zo lees denk ik dat die banner maar is gaat verdwijnen van m'n website.
dat is toch AMD?quote:Op zondag 20 november 2005 21:53 schreef rubbereend het volgende:
omg, dit heeft iemand gestemd bij de Fok! awards;
Meestbelovende user voor het komend jaar: _moder8or_
Nope volgens mij werd die wel gebruikt op Sensation, die booth van Tiesto gaf licht toch?? Deze nietquote:Op zondag 20 november 2005 21:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
decor zag er vet uit opd e foto's van Qlimax en leuk de DJ booth van Tiesto
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |