Verplicht 10 wedstrijden in de G-competitie lijkt me wel watquote:Op zondag 20 november 2005 19:45 schreef golfer het volgende:
Die Fortes kan nog een paar extra wedstrijden verwachten met zijn opmerkingen over Temmink.
Vond ? Deze eet ik nog bij -20quote:Op zondag 20 november 2005 19:46 schreef Cruoninga het volgende:
Ik vond waterijs altijd lekkerder dan softijs
Die interviewer weet waarschijnlijk niet eens wat het betekentquote:Op zondag 20 november 2005 20:32 schreef tong80 het volgende:
Van Gaal had het weer over een suggestieve vraag
Whehequote:Op zondag 20 november 2005 20:32 schreef tong80 het volgende:
Van Gaal had het weer over een suggestieve vraag
Jup!quote:Op zondag 20 november 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
Ah leuk Jopie Cruijff bij B&vD maandag. Must se dus
quote:Op zondag 20 november 2005 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die interviewer weet waarschijnlijk niet eens wat het betekent.
PSV speelde gelijk tegen Heraclesquote:Op zondag 20 november 2005 20:34 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Gelijk heeft ie trouwens, PSV heeft van Groningen en Heracles verloren en AZ gelijkgespeeld. Dus zn vraag was wat vaag.
Neej, ik kon alle mee binnen krijge, was VIP en daar was de drugs hond een golden retrieverquote:Op zondag 20 november 2005 17:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Was MrDoeGewoon trouwens die gozer die ze op Qlimax gepakt hadden met 2000 pillen?
Ik neem aan dat je hebt over "onze" Erwin?quote:Op zondag 20 november 2005 21:07 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat Koeman bij die *(&^*%##% club zit.
Zeker weten, is tenminste niet zo'n praatjesmaker als Roed Goelit.quote:Op zondag 20 november 2005 21:10 schreef tong80 het volgende:
Ja mooie vent
M'n vriendin zit het ook te kijken.quote:
Fuck is die vanavond...quote:Op zondag 20 november 2005 21:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
M'n vriendin zit het ook te kijken.
En we zijn Life of David Gale op aan het nemen! (Superfilm!)
Ik maak reclame voor die sitequote:Op zondag 20 november 2005 21:34 schreef FrankyMcG het volgende:
http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?sub_id=423&taal_id=1
Hier kan ik ZO slecht tegen. De normale fan kan amper aan kaarten komen, en zo'n tyfusbedrijf heeft voor iedere wedstrijd kaarten, die ze voor bizarre prijzen aanbiedt!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 21:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Hier kan ik ZO slecht tegen. De normale fan kan amper aan kaarten komen, en zo'n tyfusbedrijf heeft voor iedere wedstrijd kaarten, die ze voor bizarre prijzen aanbiedt!![]()
![]()
![]()
1600 voor finalequote:Op zondag 20 november 2005 21:34 schreef FrankyMcG het volgende:
![]()
![]()
Precies, en dan zit Floris Jan van Flippensteyn met zijn vriendinnetje bij Nederland tegen Argentinië op de kaarten van pappa!quote:Op zondag 20 november 2005 21:39 schreef rubbereend het volgende:als je al bedenkt dat zowat meer dan de helft van de kaarten bij Vips en bobo's terecht komt
![]()
Schijntje!quote:
How much?quote:ps 4 kaartjes voor Robbie Williams te koop.
Warsteinerquote:Op zondag 20 november 2005 21:46 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Precies, en dan zit Floris Jan van Flippensteyn met zijn vriendinnetje bij Nederland tegen Argentinië op de kaarten van pappa!
En wij arm klootvolk maar op groot scherm bokworsten vreten en halve liter Warsteiner drinken....
Was meer een algeme opmerking, maar ik heb ze zelf niet. Iemand anders, ik geloof ook alleen om winst te makenquote:Op zondag 20 november 2005 21:47 schreef FrankyMcG het volgende:
How much?
decor zag er vet uit opd e foto's van Qlimax en leuk de DJ booth van Tiestoquote:Op zondag 20 november 2005 21:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz als ik jullie zo lees denk ik dat die banner maar is gaat verdwijnen van m'n website.
dat is toch AMD?quote:Op zondag 20 november 2005 21:53 schreef rubbereend het volgende:
omg, dit heeft iemand gestemd bij de Fok! awards;
Meestbelovende user voor het komend jaar: _moder8or_
Nope volgens mij werd die wel gebruikt op Sensation, die booth van Tiesto gaf licht toch?? Deze nietquote:Op zondag 20 november 2005 21:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
decor zag er vet uit opd e foto's van Qlimax en leuk de DJ booth van Tiesto
quote:
quote:
ik bedoel niet die cirkel eromheen, maar die rand, maargoed het zag er tof uit, nu is Thunderdome je volgende?quote:Op zondag 20 november 2005 21:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nope volgens mij werd die wel gebruikt op Sensation, die booth van Tiesto gaf licht toch?? Deze niet
Idd, maar zo graag wil ik er nu ook weer niet naartoe. Hoewel een aRENa vol met soppende meiden me wel leuk lijkt!quote:Op zondag 20 november 2005 21:57 schreef pascalheister het volgende:
je moet er wat voor over hebben franky
Zo goed alsquote:Op zondag 20 november 2005 22:08 schreef Suijk het volgende:
Kut, is dat weekend nou al weer voorbij?
Jep, we hebben trouwens besloten om minder te gaan en meer als vip zo'n eigen ruimte waar je los kan gaan is zwaar relaxed. Zeker op Qlimax waar veel loop volk wasquote:Op zondag 20 november 2005 22:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik bedoel niet die cirkel eromheen, maar die rand, maargoed het zag er tof uit, nu is Thunderdome je volgende?
Vroegah! Toen je nog voor 40-50 gulden naar een Party kon, en je voor 100 gulden echt VIP was met gratis eten, DRINKEN etc.quote:Op zondag 20 november 2005 22:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
Jep, we hebben trouwens besloten om minder te gaan en meer als vip zo'n eigen ruimte waar je los kan gaan is zwaar relaxed. Zeker op Qlimax waar veel loop volk was
Dat is waar, maar bijv Qlimax en Decibel als dat hier blijft zal ik wel blijven bezoeken maar Sensation enzo wat minder.quote:Op zondag 20 november 2005 22:15 schreef rubbereend het volgende:
minder te gaan? zo vaak ga je toch niet?
Nu alleen gratis fruitquote:Op zondag 20 november 2005 22:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Vroegah! Toen je nog voor 40-50 gulden naar een Party kon, en je voor 100 gulden echt VIP was met gratis eten, DRINKEN etc.
Nostalgie!
Jaquote:Op zondag 20 november 2005 22:08 schreef Suijk het volgende:
Kut, is dat weekend nou al weer voorbij?
ik zeg, kom aankomend jaar eens naar Dance Valleyquote:Op zondag 20 november 2005 22:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat is waar, maar bijv Qlimax en Decibel als dat hier blijft zal ik wel blijven bezoeken maar Sensation enzo wat minder.
Laatste keer dat ik VIP ben geweest was bij Megarave Outdoor in de Peppermill (Waar dat wijfie dood is gebleven door de pillen), kwam er op neer dat ik nix van het feest heb gezien en alleen maar in de VIP hal heb zitten zuipen!quote:Op zondag 20 november 2005 22:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nu alleen gratis fruit, en dan betaal je 65,- euro en blijken ze te weinig kluisjes te hebben, wel netjes dat ze in no-time een gaderobe uit de grond gestampt hebben
.
Ze heeft nu toch een bod van 305.000. Best netjesquote:Op zondag 20 november 2005 22:17 schreef Suijk het volgende:
Zo, dat duffe mens bij miljoenjacht is in de eerste beurt al die hoge miljoenen kwijt.
Die is toch van RTC??quote:Op zondag 20 november 2005 22:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik VIP ben geweest was bij Megarave Outdoor in de Peppermill (Waar dat wijfie dood is gebleven door de pillen), kwam er op neer dat ik nix van het feest heb gezien en alleen maar in de VIP hal heb zitten zuipen!
Op het einde van het feest werden naar buiten gejaagd door Distortion!
Hmmz we zullen zien, Tom Harding (toch wel een DV icoon) beviel me goed op Sensationquote:Op zondag 20 november 2005 22:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zeg, kom aankomend jaar eens naar Dance Valley
DV moet je gewoon een keer gedaan hebbenquote:Op zondag 20 november 2005 22:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hmmz we zullen zien, Tom Harding (toch wel een DV icoon) beviel me goed op Sensation
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |