Verplicht 10 wedstrijden in de G-competitie lijkt me wel watquote:Op zondag 20 november 2005 19:45 schreef golfer het volgende:
Die Fortes kan nog een paar extra wedstrijden verwachten met zijn opmerkingen over Temmink.
Vond ? Deze eet ik nog bij -20quote:Op zondag 20 november 2005 19:46 schreef Cruoninga het volgende:
Ik vond waterijs altijd lekkerder dan softijs
Die interviewer weet waarschijnlijk niet eens wat het betekentquote:Op zondag 20 november 2005 20:32 schreef tong80 het volgende:
Van Gaal had het weer over een suggestieve vraag
Whehequote:Op zondag 20 november 2005 20:32 schreef tong80 het volgende:
Van Gaal had het weer over een suggestieve vraag
Jup!quote:Op zondag 20 november 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
Ah leuk Jopie Cruijff bij B&vD maandag. Must se dus
quote:Op zondag 20 november 2005 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die interviewer weet waarschijnlijk niet eens wat het betekent.
PSV speelde gelijk tegen Heraclesquote:Op zondag 20 november 2005 20:34 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Gelijk heeft ie trouwens, PSV heeft van Groningen en Heracles verloren en AZ gelijkgespeeld. Dus zn vraag was wat vaag.
Neej, ik kon alle mee binnen krijge, was VIP en daar was de drugs hond een golden retrieverquote:Op zondag 20 november 2005 17:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Was MrDoeGewoon trouwens die gozer die ze op Qlimax gepakt hadden met 2000 pillen?
Ik neem aan dat je hebt over "onze" Erwin?quote:Op zondag 20 november 2005 21:07 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat Koeman bij die *(&^*%##% club zit.
Zeker weten, is tenminste niet zo'n praatjesmaker als Roed Goelit.quote:Op zondag 20 november 2005 21:10 schreef tong80 het volgende:
Ja mooie vent
M'n vriendin zit het ook te kijken.quote:
Fuck is die vanavond...quote:Op zondag 20 november 2005 21:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
M'n vriendin zit het ook te kijken.
En we zijn Life of David Gale op aan het nemen! (Superfilm!)
Ik maak reclame voor die sitequote:Op zondag 20 november 2005 21:34 schreef FrankyMcG het volgende:
http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?sub_id=423&taal_id=1
Hier kan ik ZO slecht tegen. De normale fan kan amper aan kaarten komen, en zo'n tyfusbedrijf heeft voor iedere wedstrijd kaarten, die ze voor bizarre prijzen aanbiedt!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |