Trustenquote:Op zondag 20 november 2005 23:32 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat naar dromenlandTot morgen Hoolies!
en geen scheten laten hequote:Op zondag 20 november 2005 23:32 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat naar dromenlandTot morgen Hoolies!
quote:Op zondag 20 november 2005 23:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat doe ik wel..en daarna lekker met de deken wapperen
quote:
24 keken we naar.quote:Op zondag 20 november 2005 23:53 schreef tong80 het volgende:
Genieten van Studio Voetbal. Arme Golfer die naar een hoe bouw ik een keuken programma kijkt.
nog lang niet voor jou !quote:
Nog een uurtje of 5, maar ik hoef maar 6 uurtjes te werken morgen.quote:
Doelt Stevens op de keer dat hij het veld werd afgestuurd of doelt Stevens, zoals op Talpa te zien was, na afloop...quote:Op maandag 21 november 2005 00:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Stevens claimt dat hij het in de catacombe ook nog netjes gevraagd heeft. Maar dat is zeker niet het geval. Hij greep meteen naar die camera. Dus hoe geloof waardig die andere keren dat hij het vriendelijk gevraagd zou hebben dan zijn....
Ik ook niet nu.quote:Op maandag 21 november 2005 00:08 schreef Bjoro het volgende:
Tell me why, I don't like mondays .....
quote:Op maandag 21 november 2005 00:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook niet nu.
Kom, we gaan naar boven Bjoor.hooltjes.
Denk eerder de frustratie van wederom bezeikt worden door de knvb...quote:Op maandag 21 november 2005 00:33 schreef Cruoninga het volgende:
Hoe kan die er nou last van hebben dat er op dat moment een foto van hem gemaakt werd? Laat die grote kleuter zich eens leren te gedragen. Dat die fotograaf onredelijk was op een eerder moment doet er op dat moment maar weinig toe lijkt me. De frustraties van het verlies zullen wel hebben meegewogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |