Toch nog aardig gespeeld idd.quote:Op zondag 20 november 2005 22:33 schreef Noca het volgende:
[..]
Ze heeft nu toch een bod van 305.000. Best netjes
Het ging ook op een vriendelijke manier, meer zo in de zin van "Stelletje alcoholisten, zitten jullie hier nu nog te zuipen! Ga naar huis man!"quote:Op zondag 20 november 2005 22:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo ja, zo groot is die toch niet beetje een nerd zelfs, mietje
X-boxen is wel chill! En een babbeltje maken met de Dj's is nooit verkeerd.quote:Maar wij hebben staan X-boxen in de vip, is wel relax Luna ofzo draaide dus saai dus kan je goed vermaken in de VIP. Een relaxte wc, je komt de DJ's tegen, en je hebt zoals gezegd genoeg ruimt om los te gaan. Trouwen Vince draaide in één uur meer plaatjes dan de rest bij elkaar (bijna dan)
Mwah heb niet echt staan praten, wel even The Prophet bedankt maar het was toen al over 07:00 en ik was wat aangeschoten dus volgens mij verstond ie er niks van (zelf was ie ook niet helemaal helder meer, stond wel lekker te hakken trouwens die gast)quote:Op zondag 20 november 2005 22:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Het ging ook op een vriendelijke manier, meer zo in de zin van "Stelletje alcoholisten, zitten jullie hier nu nog te zuipen! Ga naar huis man!"
[..]
X-boxen is wel chill! En een babbeltje maken met de Dj's is nooit verkeerd.
Neuhquote:
Ja, maar Spaan is ook stom.quote:Op zondag 20 november 2005 23:04 schreef pascalheister het volgende:
scheelt wel dat jack er niet bij is
Spaan, beetje overal de intellectueel uit hangenquote:
maar dr staan wel lekker goede dj'squote:Op zondag 20 november 2005 22:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neuh. Niks voor mij, zeker dat Urban gedoe niet. Vanacht ook weer, turken en marokanen op Qlimax leuk dat ze er zijn, maar houd je dan wel aan de ongeschreven regels op housefeesten ipv stoer te lopen doen en iedereen weg te beuken
Ja brrr.quote:Op zondag 20 november 2005 23:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Spaan, beetje overal de intellectueel uit hangen
maar het kan erger, Harry Vermegenquote:Op zondag 20 november 2005 23:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja brrr.
En dan ook nog Buijs bashen, tja dan vraag je om minpunten natuurlijk.
dat heeft ie vast bij vitesse geleerdquote:Op zondag 20 november 2005 23:13 schreef clauwheee het volgende:
Klaas-Jan Huntelaar over Schaars
'Hij laat hele vieze scheten'
Geen idee, maar Schaars zijn reactie: 'Dat is waar.'quote:Op zondag 20 november 2005 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heeft ie vast bij vitesse geleerd![]()
Trustenquote:Op zondag 20 november 2005 23:32 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat naar dromenlandTot morgen Hoolies!
en geen scheten laten hequote:Op zondag 20 november 2005 23:32 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat naar dromenlandTot morgen Hoolies!
quote:Op zondag 20 november 2005 23:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat doe ik wel..en daarna lekker met de deken wapperen
quote:
24 keken we naar.quote:Op zondag 20 november 2005 23:53 schreef tong80 het volgende:
Genieten van Studio Voetbal. Arme Golfer die naar een hoe bouw ik een keuken programma kijkt.
nog lang niet voor jou !quote:
Nog een uurtje of 5, maar ik hoef maar 6 uurtjes te werken morgen.quote:
Doelt Stevens op de keer dat hij het veld werd afgestuurd of doelt Stevens, zoals op Talpa te zien was, na afloop...quote:Op maandag 21 november 2005 00:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Stevens claimt dat hij het in de catacombe ook nog netjes gevraagd heeft. Maar dat is zeker niet het geval. Hij greep meteen naar die camera. Dus hoe geloof waardig die andere keren dat hij het vriendelijk gevraagd zou hebben dan zijn....
Ik ook niet nu.quote:Op maandag 21 november 2005 00:08 schreef Bjoro het volgende:
Tell me why, I don't like mondays .....
quote:Op maandag 21 november 2005 00:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook niet nu.
Kom, we gaan naar boven Bjoor.hooltjes.
Denk eerder de frustratie van wederom bezeikt worden door de knvb...quote:Op maandag 21 november 2005 00:33 schreef Cruoninga het volgende:
Hoe kan die er nou last van hebben dat er op dat moment een foto van hem gemaakt werd? Laat die grote kleuter zich eens leren te gedragen. Dat die fotograaf onredelijk was op een eerder moment doet er op dat moment maar weinig toe lijkt me. De frustraties van het verlies zullen wel hebben meegewogen.
Ik bedoelde het ook niet op de manier zoals het er stond. Was meer de bedoeling om aan te geven dat het goed is dat men voor elkaar opkomt.quote:Op maandag 21 november 2005 00:51 schreef Cruoninga het volgende:
niets hoor, dat beweer ik toch ook niet?
Als je die Fortes aankijkt zie je toch ook dat die een schroefje los hebquote:Op maandag 21 november 2005 00:56 schreef Cruoninga het volgende:
Ik zou dan ook niet voor het vuur willen gaan voor type's als Fortes Rodriquez
Zeker een goeie avond.quote:Op maandag 21 november 2005 00:41 schreef rubbereend het volgende:
Klassenomg wat een wereldrecord
Wüst![]()
prachtige schaatsavond nu al
Die zitten dan in de maag natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 01:11 schreef pascalheister het volgende:
inclusief wortels vaduz?
ja ik vind dat ook niet zoquote:
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 21 november 2005 01:28 schreef rubbereend het volgende:
leegloop hier, ik ga het schaatsen nog zeker afkijken
Vloeibaar ijsquote:Op maandag 21 november 2005 01:34 schreef rubbereend het volgende:wat drink je bij schaatsen kijken? Berenburger?
of beter, wodka met ijsquote:
ik maak mijn biertje op en dan ga ik ook slapen, 9 uur bij elkaar in de laaste 2 nachten was niet echt veel. Nadeel is dat ik net een nieuw bietje heb gepaktquote:Op maandag 21 november 2005 02:10 schreef Ambrosius het volgende:
Goed plan, na gisteren een erg korte nacht wordt het vandaag niet veel langer, maar goed, het was het waard.
Die zal je momenteel graag hebben lijkt mequote:Op maandag 21 november 2005 08:00 schreef DIGGER het volgende:
De opgebroken nachten zijn terug, but I don't care at all....
het tocht hierquote:
NoordHollands schrijft het ook.quote:Op maandag 21 november 2005 08:59 schreef Bjoro het volgende:
*doet mond dicht en krant open en ziet dat Maaskant vandaag ontslagen wordt !
aldus Haarlems Dagblad
Hey DS...quote:Op maandag 21 november 2005 09:00 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
quote:Op maandag 21 november 2005 08:51 schreef dndiek het volgende:
Ik ga een bezoekje brengen aan de tandarts![]()
Dat heb je snel gedaanquote:Op maandag 21 november 2005 09:13 schreef dndiek het volgende:
Zo, mijn mond is ook weer dicht... de tandarts heeft gezien dat het goed was
De tandarts is bij ons om de hoek en het is een kwestie van mond open... ziet er goed uit... mond dicht en een nieuwe afspraak makenquote:
Heb ik ook meestal,quote:Op maandag 21 november 2005 09:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
De tandarts is bij ons om de hoek en het is een kwestie van mond open... ziet er goed uit... mond dicht en een nieuwe afspraak maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |