Die zal je momenteel graag hebben lijkt mequote:Op maandag 21 november 2005 08:00 schreef DIGGER het volgende:
De opgebroken nachten zijn terug, but I don't care at all....
het tocht hierquote:
NoordHollands schrijft het ook.quote:Op maandag 21 november 2005 08:59 schreef Bjoro het volgende:
*doet mond dicht en krant open en ziet dat Maaskant vandaag ontslagen wordt !
aldus Haarlems Dagblad
Hey DS...quote:Op maandag 21 november 2005 09:00 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
quote:Op maandag 21 november 2005 08:51 schreef dndiek het volgende:
Ik ga een bezoekje brengen aan de tandarts![]()
Dat heb je snel gedaanquote:Op maandag 21 november 2005 09:13 schreef dndiek het volgende:
Zo, mijn mond is ook weer dicht... de tandarts heeft gezien dat het goed was
De tandarts is bij ons om de hoek en het is een kwestie van mond open... ziet er goed uit... mond dicht en een nieuwe afspraak makenquote:
Heb ik ook meestal,quote:Op maandag 21 november 2005 09:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
De tandarts is bij ons om de hoek en het is een kwestie van mond open... ziet er goed uit... mond dicht en een nieuwe afspraak maken![]()
Sharon Stonequote:Op maandag 21 november 2005 09:32 schreef SCH het volgende:
Sharon komt vandaag met een nieuwe partij, zullen we het daar eens over hebben ipv over Maaskant![]()
Snap jij dan niet dat hij Sharon Dijksma bedoeltquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 09:42 schreef Bluezz het volgende:
Callgirl groet u, het is beredrukkie hier
Callgirls zitten veelal aan de telefoon lievquote:Op maandag 21 november 2005 09:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Praat je ook zo tegen de mensen aan de balie?
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 09:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Callgirls zitten veelal aan de telefoon liev![]()
"ja maar, ik lig hier dood te bloeden"quote:Op maandag 21 november 2005 09:46 schreef SCH het volgende:![]()
![]()
"Hebt u een momentje, het is hier beredrukkie"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |