Amen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:55 schreef Sjeen het volgende:
Als we nu dan weer gewoon als volwassenen met elkaar kunnen omgaan... Ik ga hier echt geen edits of notes aan vuilmaken![]()
Thank youquote:Op maandag 3 april 2006 15:10 schreef Tafkahs het volgende:
gefeliciteerd, Sjeen
Ik heb een vriendelijk verzoek gekregen alle verwijzende informatie uit het topic te verwijderen. Dat heb ik gedaan en verder het verzoek geplaatst hier in elk geval geen details meer neer te zetten. Wat er verder op de FP gebeurd, daar heb ik geen invloed op...quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:37 schreef Tobbes het volgende:
Je begrijpt dat het nergens op slaat om users te verbieden relevante informatie die nota bene op de frontpage is gepubliceerd te plaatsen?
Dat vroeg de TS?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb een vriendelijk verzoek gekregen alle verwijzende informatie uit het topic te verwijderen. Dat heb ik gedaan en verder het verzoek geplaatst hier in elk geval geen details meer neer te zetten. Wat er verder op de FP gebeurd, daar heb ik geen invloed op...
Dat jij het nergens op vindt slaan, da's je goed recht.
Dat doet niet ter zakequote:
Weldegelijk.quote:
Iedereen wordt geacht de wet te kennen...quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:49 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Weldegelijk.
Als het de TS was die het verzoek indiende is het niet gegrond. TS wéét dat bij het openen van een dergelijk topic het bericht gepost gaat worden. Dan moet hij het topic niet openen. En als hij dat niet wist, dan had hij het moeten weten.
Kletskoek. Een krant is tenslotte ook niet verplicht om iedere ingezonden brief te plaatsen. Daar mogen ze naar eigen inzicht vanaf zien.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:58 schreef DustPuppy het volgende:
Ik heb bijna de neiging hier een principiële discussie van te maken.
Je hebt het recht om 'objectional posts' zoals dat heet weg te halen, maar wat je nu doet is een censuur op leggen, en daar heeft niemand het recht toe.
Een mening en een nieuwsbericht zijn hetzelfde?quote:Op woensdag 5 april 2006 09:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kletskoek. Een krant is tenslotte ook niet verplicht om iedere ingezonden brief te plaatsen. Daar mogen ze naar eigen inzicht vanaf zien.
Banmeldtopic #16, Mailen voor een unban naar forum@fok.nlquote:Op woensdag 26 april 2006 20:21 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
@Five_Horizons: Ik zie dat je mijn postjes consequent wist. De reden hiertoe ontgaat me. De gegeven adviezen in deze postings zijn oprecht en correct. Hoe je het ook wendt of keert, mijn ervaring in de vastgoedbranche en op de beurs kan veel gebruikers tot nut zijn.
Stuur me desnoods een mailtje waarin je e.e.a. toelicht. Ik heb geen enkel onheus advies gegeven, spam verstuurd of iemand op wat voor manier dan ook beledigd of benadeeld.
Toch een vriendelijke groet voor D.B. van B.D.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:40 schreef _-rally-_ het volgende:
Hé, volgens mij is het 'er worden geen topics op verzoek gesloten, ze zakken vanzelf naar beneden' bij een aantal users niet echt duidelijk ?
Ach, op een bepaald moment zal het ze wel duidelijk wordenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:40 schreef _-rally-_ het volgende:
Hé, volgens mij is het 'er worden geen topics op verzoek gesloten, ze zakken vanzelf naar beneden' bij een aantal users niet echt duidelijk ?
Heaven7, er staan een aantal nuttige tips in je topic, die ook voor anderen van pas kunnen komen. Het topic zal daarom sowieso niet gedelete worden. Als je zelf niet meer reageert, zal het topic uiteindelijk vanzelf wegzakken...quote:Op woensdag 26 april 2006 16:03 schreef heaven7 het volgende:
Slotje graag Topic delete graag: Uit huis gaan---> Waar te beginnen?
Wil je dan op zn minst de offtopic en beledigende reacties verwijderen?quote:Op woensdag 26 april 2006 23:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heaven7, er staan een aantal nuttige tips in je topic, die ook voor anderen van pas kunnen komen. Het topic zal daarom sowieso niet gedelete worden. Als je zelf niet meer reageert, zal het topic uiteindelijk vanzelf wegzakken...
Er is in dit topic al gereageerd, dus ik zie even niet in waarom ik een mailtje (dat ik net pas zie en waarvoor ik nog even achter de schermen mee bezig ben geweest) direct moet beantwoorden.(ik had er zelf al een mening over (geen slotje danwel delete, maar ik vond het het wel waard om even achter de schermen neer te leggen)quote:Op donderdag 27 april 2006 15:52 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Fijn dat je even de moeite hebt genomen me terug te mailen.
De reacties die dat daadwerkelijk zijn, zijn al aangepast....quote:Op donderdag 27 april 2006 15:54 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Wil je dan op zn minst de offtopic en beledigende reacties verwijderen?
Eeeh, pardon?quote:Op donderdag 27 april 2006 15:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De reacties die dat daadwerkelijk zijn, zijn al aangepast....
en:quote:Op woensdag 26 april 2006 16:17 schreef Neef het volgende:
wat wil je nou horen mens? hoe zielig jij en je vriendje zijn?
allebij niet werken en leven van je stufi.......................
ga een uitkering trekken ofzo als je niet wilt krijg je ook nix...
ik heb vrienden en die stonden plee's te schrobben voor geld en jij, jij zit te wachten op stufi....
zijn genoeg instantie's om zielige hopeloze mensen zoals jou te helpen...
google of startpagina ofzo....
quote:Op woensdag 26 april 2006 14:32 schreef Neef het volgende:
jij moet gewoon met je problemen naar gemeente gaan, ga daar dan een beetje zielig lopen doen ofzo, bereik je meer mee dan hier zielig te doen over je situatie wie zegt niet dat andere hier in veel diepere shit zitten dan jij?
Als je dat beledigend vindt, had je je beter niet op fok! kunnen registreren.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:10 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Eeeh, pardon?
Ik vind dit aardig beledigend en niet iets toevoegen aan het topic:
Newbiequote:Op donderdag 27 april 2006 17:16 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Als je dat beledigend vindt, had je je beter niet op fok! kunnen registreren.
Ook een Newbiequote:Op donderdag 27 april 2006 20:18 schreef heaven7 het volgende:
Wtf, en wie ben jij nou weer en waar bemoei je je mee
quote:
quote:Geregistreerd op: maandag 19 november 2001 @ 15:01
Wat dat betreft pas je wel goed op Fok! Als je er op de inhoud niet uit komt, ga je 'm op tafel langs de lat leggen op de man spelen...quote:
Ahhhhh, aait ex-collegaquote:
Tja, inhoud als er, door onbekende personen, alleen maar irrelevante offtopic reacties worden gepost?quote:Op donderdag 27 april 2006 21:41 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Wat dat betreft pas je wel goed op Fok! Als je er op de inhoud niet uit komt, ga je 'm op tafel langs de lat leggen op de man spelen...
quote:Op zondag 7 mei 2006 23:10 schreef Camoth het volgende:
Kan iemand de titel van het AH medewerkerstopic even aanpassen zodat die spatie bij de [centraal] weg is? Bvbd![]()
Topic al gezien, Sjeen is er ook al in geweest, even zien waar het eindigtquote:Op zondag 14 mei 2006 19:09 schreef k_man het volgende:
Buitenlanders in dure auto's
Wat een idioot topic.
Eens in de zin dat ik dat ook niet steun. Helaas zie je dit soort uitspraken vaker bij dit soort zaken. Ongenuanceerd en dom wat mij betreft, maar ik zie (nog) geen aanleiding er iets mee te doen.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:15 schreef k_man het volgende:
Verkrachting
Tamelijk zorgwekkend wat daar allemaal geroepen wordt.
Dat gebeurt pas als TS daadwerkelijk die vent de hersens in slaat?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:09 schreef Five_Horizons het volgende:
Eens in de zin dat ik dat ook niet steun. Helaas zie je dit soort uitspraken vaker bij dit soort zaken. Ongenuanceerd en dom wat mij betreft, maar ik zie (nog) geen aanleiding er iets mee te doen.
Hoe denk je dat wij daar verder invloed op uit kunnen oefenen? In het topic staan inderdaad 'oerdrift'-reacties, maar net zo goed de tegenargumenten...quote:Op maandag 15 mei 2006 10:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat gebeurt pas als TS daadwerkelijk die vent de hersens in slaat?
quote:Opgeschoond. Dit topic is bedoeld om TS te helpen, en dan niet van de wal in de sloot. De oerdrift reacties mogen achterwege blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |