abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37314507
quote:
Op woensdag 26 april 2006 16:06 schreef heaven7 het volgende:
Wie heeft het over kopen?
Nou, dan ben je eruit toch? Slotje!
pi_37314539
Eh ja idd, nu is alles duidelijk en weet ik exact waar te beginnen!
  woensdag 26 april 2006 @ 16:17:15 #53
140970 Neef
zeg broer...
pi_37314765
wat wil je nou horen mens? hoe zielig jij en je vriendje zijn?

allebij niet werken en leven van je stufi.......................

ga een uitkering trekken ofzo als je niet wilt krijg je ook nix...

ik heb vrienden en die stonden plee's te schrobben voor geld en jij, jij zit te wachten op stufi....
zijn genoeg instantie's om zielige hopeloze mensen zoals jou te helpen...

google of startpagina ofzo....
Sammy said:
"if you put all the sick people on a field with a fence around it and then you put all the hunger people in that same field,you will let the hunger people eat the sick people.
after that you won't have any sick or hungry people"
pi_37314817
Wie zegt dat ik niet werk?! En mijn vriend krijgt geen stufi meer. Als je nou eerst even goed had gelezen Het enige wat ik over stufi zeg is dat het niet genoeg zal zijn om van te leven en ik aan het zoeken ben naar andere mogelijkheden. Ik heb überhaupt geen idee hoe die opleiding in elkaar zal steken en wat de opties zijn!
Mijn vraag was oorspronkelijk "waar te beginnen?", wat is het logisch om eerst te doen.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2006 16:21:36 ]
  woensdag 26 april 2006 @ 16:21:58 #55
140970 Neef
zeg broer...
pi_37314896
quote:
En ook al zou het zo zijn kun je daar echt niet van leven met z'n 2.
van wat dan?

van zijn inkomen?
Sammy said:
"if you put all the sick people on a field with a fence around it and then you put all the hunger people in that same field,you will let the hunger people eat the sick people.
  woensdag 26 april 2006 @ 16:23:19 #56
140970 Neef
zeg broer...
pi_37314937
quote:
Op woensdag 26 april 2006 16:19 schreef heaven7 het volgende:
wat is het logisch om eerst te doen.
geld verdienen

zonder geld houd alles op
Sammy said:
pi_37315006
Ik bedoel dat je zelfs van 2 uitwonende basisbeurzen niet kunt leven met z'n 2. Ik heb überhaupt geen idee hoeveel en welke kosten er allemaal zullen zijn, ik heb hier 0,0 ervaring mee en vroeg daarom tips. En erbij werken is ook niet vanzelfspreken omdat ik b.v. van te voren niet zal weten welke dagen ik stage moet lopen (het rooster verschilt van week tot week dus veel mogelijkheden zijn er niet als je in de zorg zit) en welke ik naar school moet.
Omdat er zoveel verschillende dingen zijn die op elkaar afgestemd moeten worden en het enorm lastig is als je 150 km verderop woont vroeg ik hier dus tips.
Beetje raar dat je me als zielig afschildert.
pi_37315044
quote:
Op woensdag 26 april 2006 16:23 schreef Neef het volgende:

[..]

geld verdienen

zonder geld houd alles op
Ja, dat was dus de vraag! Dan vind ik een baan daar, en dan? Dan heb ik nog geen woonruimte? Moet ik iedere dag 300 km reizen voor dat baantje? En als ik eerst woonruimte regel en vervolgens niet meteen een baantje vind kan ik het onderhoud niet betalen! En net wat ik zeg, in de zorg heb je geen vast rooster.
pi_37315152
quote:
Uit huis gaan --> Waar te beginnen?
The journey of a 1000 miles begins with one step.
pi_37315168
Je moet dus zorgen dat je tegelijkertijd daar kunt gaan wonen en daar een baan vind. Succes. Was dat nou zo moeilijk?

Kostenplaatje per maand bij mij:

Woning 600 euro
Electra enzo: 100 euro
Verzekeringen inclusief auto: 200 euro
Boodschappen: 200 euro
Auto overig: 100 euro

Deze kosten deel ik met mijn vriend. Ik verdien 1300 netto, hij 1500. Da's heel goed te doen.
  woensdag 26 april 2006 @ 16:29:56 #61
140970 Neef
zeg broer...
pi_37315171
luister nou jij doet verzorgende nivo 2.

hier in zuidholland staan verzorging instellingen te springen om personeel, ze betalen je reiskosten zeker, en misschien wel je opleiding als je niet eens op je eigen been kunt staan leer eerst op je eigen benen te staan bij je ouders thuis........
Sammy said:
pi_37315286
Ik zit nu op niveau 2 maar ik wil door! Minstens niveau 3 en dat wil ik eventueel in Eindhoven voortzetten. En wie zegt dat ik niet op eigen benen kan staan? Ik zal me prima redden in mijn eentje, neemt niet weg dat me dat vreselijk (eenzaam vooral) lijkt en zeker omdat mijn vriend toch al in de buurt van Eindhoven woont en daar ook studeert lijkt het een logische stap.
pi_37315310
Als ik niet door ga studeren is het erg makkelijk om een baan als helpende te krijgen binnen een zorginstelling maar dat wil ik vooralsnog niet.
  woensdag 26 april 2006 @ 16:38:55 #64
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_37315421
Hoe verwacht je dat wij jouw kip-ei verhaal gaan oplossen?

Als je persé wilt gaan samenwonen heb ik de volgende adviezen:

Je moet vaste inkomsten regelen en woonruimte.
Ga met je vriend om tafel en bedenk wat voor woonruimte jullie willen en wat het goedkoopste is. Bijvoorbeeld een 2-kamer appartement huren in een bepaalde stad. Schrijf je vervolgens in bij de woningcooperaties in die stad en probeer via via iets te regelen via bekenden, internet en de briefjes in de supermarkt.

Qua inkomsten, kijk naar hoeveel stufi, ouderbijdrage en bijbaaninkomsten je voor elkaar kan krijgen. Zet de dingen in werking. Je kan ook nog een paar maanden werken voordat je op jezelf gaat wonen zodat je een buffertijd hebt om een baantje te vinden die binnen jouw studieuren past. Je kan natuurlijk sowieso een baantje zoeken voor de avonduren en/of zaterdag en/of zondag.

Heeft je vriend niet wat meer verstand van dit soort zaken? Ik kan me voorstellen dat hij door omstandigheden weer bij zijn ouders woont en hiervoor wel op zichzelf heeft gezeten?

Als ik je openingspost nog eens doorlees krijg ik het idee dat je een hoop gedachtes hebt en obstakels ziet, maar dat je nog niks hebt ondernomen.. Geen woorden maar daden.. Schrijf je nou eerst maar eens in bij een woningcooperatie.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_37315443
Ik verwacht geen oplossingen, alleen maar tips..
pi_37315465
En in de zorg draai je ochtenden, middagen, avonden, nachten en weekeinden. Dat ervaar ik nu al dus een baan zoeken is erg lastig omdat je geen vaste vrije uren/dagen hebt.
pi_37315466
Ben ik nu de enige die het niet meer volgt?

Het lijkt meer op 'niet willen' dan op 'niet kunnen'.

Als je inderdaad zo makkelijk een baan kan krijgen op niveau 2 houdt niemand je tegen om een huisje te zoeken, en een baan te nemen op niveau 2.
En als je daar zit kun je (eventueel gesteund door je werkgever) een opleiding voor niveau 3 volgen.

Je komt een beetje over als een konijntje in een hokje waarvan het deurtje is opengezet.
Toe maar, kom maar naar buiten! Het is mooi, er is groen gras en heel veel nieuws te ontdekken!
"ja maar, ik durf niet goed naar buiten want ik ben nog nooit buiten geweest"
pi_37315517
Nou zo voelt het ook. Logisch toch? Alle begin is eng en moeilijk. Maar ik wil geen baan op niveau 2, ik doe nu de opleiding niveau 3 en dat wil ik gewoon voortzetten alleen dan op een andere school. Het was allemaal makkelijker als ik (of we) gewoon zouden gaan werken natuurlijk.
En de reden dat ik dat het liefst op een andere school zou voortzetten is dat de situatie thuis niet meer gezond is, maar dat zou er hier niet toe moeten doen.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2006 16:43:10 ]
pi_37315519

[ Bericht 100% gewijzigd door Sjeen op 26-04-2006 16:55:57 (Voegt niks toe aan topic...) ]
pi_37315578

[ Bericht 100% gewijzigd door Sjeen op 26-04-2006 16:56:16 (Dit ook niet...) ]
  woensdag 26 april 2006 @ 16:47:23 #71
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_37315662
Niet zo bashen..
Maar ik vind wel dat je vriend nu wel oud genoeg is om fulltime te gaan werken. Tzt 27 jaar en dan nog verder willen studeren? Of doet hij medicijnen ofzo? Come on... er is een reden dat er niet onbeperkt stufi te krijgen is.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_37315711
Ja nou, daar zijn onze meningen ook over verdeeld. Hij wil graag het maximale eruit slepen, ik vind het zelf ook wel best geweest maar hij moet voor zichzelf beslissen.
Hij is vreselijk besluiteloos, daarom komen we ook geen steek verder.
  woensdag 26 april 2006 @ 16:51:48 #73
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_37315790
Lijkt me eerder werkvrees. Als je eenmaal werkt en je hebt de capaciteit om door te leren dan is er echt wel een werkgever te vinden die in je wil investeren.

Maar ik raad je echt aan mijn advies van 15:30 serieus te nemen.
pi_37315820
Bedankt.
pi_37315838
Jij bent ook vrij besluiteloos in dit geval. Geen goeie combi want als niemand de besluiten neemt, worden bepaalde zaken dus niet besloten. Conclusie: blijf bij je ouders wonen, hoef je niets te besluiten.
pi_37315872
Ja dat zou in heel veel opzichten het beste zijn. Tot ik klaar ben met de opleiding in ieder geval. Daarna zijn de dingen een stuk makkelijker.

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2006 16:54:51 ]
pi_37315977
quote:
Op woensdag 26 april 2006 16:42 schreef heaven7 het volgende:
Nou zo voelt het ook. Logisch toch? Alle begin is eng en moeilijk. Maar ik wil geen baan op niveau 2, ik doe nu de opleiding niveau 3 en dat wil ik gewoon voortzetten alleen dan op een andere school. Het was allemaal makkelijker als ik (of we) gewoon zouden gaan werken natuurlijk.
Tsja... kwestie van doen.
Niet zoveel op internetfora zitten dus

Je draait nu in een kringetje rond.
De stappen die je moet nemen liggen voor de hand en worden voortdurend aangedragen.
Maar telkens kom je terug met wat je niet wilt.

Bekijk het eens van de andere kant.
1. Vraag een slotje aan op dit topic.
2. Kijk naar wat je wilt bereiken. Kijk dus naar je doelen.
3. Neem vervolgens de stappen die je moet nemen om bij je doel te komen.

Wat je nu aan het doen bent is voortdurend zeggen dat de stappen je niet bevallen.
Maar op die manier kom je nooit het hokje uit.
Je situatie thuis wordt verder onhoudbaar, totdat het wellicht uit de hand loopt en je op stel en sprong moet vertrekken.
Of je stelt het zo lang uit dat het nieuwe schooljaar in Eindhoven al begonnen is en je alles nog maar een jaar op zijn beloop laat.

De oplossing voor je huidige situatie heb je zelf al aangedragen: In Eindhoven bij je boy wonen, werken en studeren.
De stappen zijn uitgebreid aangedragen en eigenlijk weet je ze zelf ook al.

Een huis vinden is het moeilijkst.
Dat doe je dus het eerst.
Tegelijk bel je een ziekenhuis op of je daar kunt werken als Niveau 2 verpleegster.
En je neemt contact op met een opleiding of je daar terecht kunt.

Dan weet je dat je niet in de val van geen-werk-geen-huis terecht komt, want het komt vanzelf bij elkaar.

En tot slot gooi je niet meteen de deur dicht voor de mogelijkheid om eventjes te werken om een korte periode te overbruggen; zo houdt je je opties open. Anders ben je alleen maar bezig om voor jezelf argumenten te verzinnen om thuis te blijven.
pi_37338611
ok, ik zou zelf ook niet zo dringend in een studentenhuis hoeven. Bovendien is binnenkomen in een studentenhuis ook veel lastiger dan bij bijvoorbeeld een hospita of een "vrij huis".
In studentenhuizen moet je door een "veekeuring" en er komen vaak heel veel mensen op zo'n kijkavond. Ik heb er nooit succes gehad in ieder geval

Als je naar een goedkopere woning zoekt in de omgeving van Eindhoven zou ik óf voor een appartement in een mindere buurt via bijvoorbeeld RotsVast gaan, of in een omliggende gemeente. Dan zou ik waarschijnlijk voor Helmond gaan. Dat heeft een mindere naam, maar dat is tegenwoordig echt niet meer zo. Goede OV-verbinding. Kijk ook eens naar Deurne, Geldrop, Weert e.d. Zelfs Venlo komt in aanmerking. Noord-Limburg is over het algemeen goedkoper wonen dan Eindhoven, en maar een half uurtje met de trein.

In Eindhoven heb je volgens mij ook nog steeds de "zusterflat", waar kamers worden verhuurd aan mensen die in de zorg werken (gaat wel via via denk ik).

Via Vestide kun je op zoek naar een kamer bij een hospita of in een huis met een paar meiden. Waar je niet alles hoeft te delen enzo.
In ieder geval via de particuliere markt, want ook in Eindhoven duurt het krijgen van een woning via de woningcoörperaties veel te lang.

Zelf zou ik er ook voor kiezen om eerst zelf op een kamer te gaan wonen en dan te kijken naar een appartement. Uit mijn eigen ervaring blijkt dat die periode dat ik alleen gewoond heb achteraf heel waardevol is. Als je vriend veel bij je is, woon je eigenlijk toch half samen, maar heb je toch je eigen stek. Daar leer je toch veel van. Maar goed, die beslissing moet je zelf nemen.

Tenslotten nog een linkje: http://www.eindhoven.nl/web/show/id=355001
Een toevallige passant, wordt soms ineens irritant.
  donderdag 27 april 2006 @ 11:19:32 #79
140970 Neef
zeg broer...
pi_37338834
dien gewoon een aanklacht in tegen je ouders.....

wordt je op een urgentie lijst gezet en heb je binnen een maand een 2 kamer woninkje voor een zeer leuk prijsje, alleen je ouders aangeven/verraden............ weeg maar af
Sammy said:
  donderdag 27 april 2006 @ 21:22:14 #80
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_37358300
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:19 schreef Neef het volgende:

wordt je op een urgentie lijst gezet en heb je binnen een maand een 2 kamer woninkje voor een zeer leuk prijsje, alleen je ouders aangeven/verraden............ weeg maar af
Heb ik in dit topic iets essentieels gemist

Of komt dit merkwaardige voorstel zomaar spontaan bij je op ? Waarom zou ze zoiets doen ?

Zo gemakkelijk kom je tegenwoordig overgens niet op de urgentielijst......
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_37372915
quote:
Dan nu, ik wil misschien verdergaan op een school in Eindhoven, wat betekent dat wij zouden moeten gaan samenwonen. Momenteel zijn daar de financiele middelen nog niet voor. En ik heb geen idee waar te beginnen? Inschrijven voor een appartement? Waar en hoe? Wat is het verstandigst eerst te doen? Als ik me al inschrijf op die school en het kan uiteindelijk niet doorgaan zal ook niet goed zijn, en een bbl (betaalde baan gecombineerd met een opleiding) is ook moeilijk want stel dat dat lukt, dan kan het financieel wel, dan moet je nog woonruimte hebben. Etc etc.
Ik zou beginnen een mini-appartementje of een ruime kamer te gaan zoeken. Ik woon op dertig vierkante meter voor 230 euro per maand, inclusief gas/water/elektra en internet. Mijn vriend is hier ook bijna fulltime en dat lukt wel aardig. Je kunt een advertentie zetten op de kabelkrant (zo kreeg ik mijn kamer), op marktplaats/speurders, bij kamerbemiddelings-bedrijven vragen, op kamernet e.d. kijken.. Moet je niet te lang mee wachten, over een maand of twee is iedereen op zoek naar een kamer.

Als het goed is heb je ook recht op studiefinanciering. Op het moment dat je uit huis gaat wordt dat ook een stuk hoger. Het maximale wat je kunt ontvangen aan studiefinanciering is zo’n 540 euro per maand, als je een BOL-opleiding doet (zou ik toch proberen, die zijn er ook in de volwassenenvariant). De staat verwacht van je ouders dat ze ook een deel meebetalen aan je studie. Kinderen van ouders die dat niet kunnen krijgen het maximale bedrag aan studiefinanciering. En als de relatie met je ouders zodanig is dat je dat niet van hun zal krijgen, kun je dat aangeven bij de IB-groep en kun je ook het maximale krijgen.

Als jong-gehandicapte kun je ook nog een jaar extra studiefinanciering krijgen en in sommige gevallen (volgens mij alleen als je volledig afgekeurd bent, maar dat zou je even moeten navragen) kan de prestatiebeurs worden omgezet in een gift. Op die manier heb je denk ik toch al aardig wat geld te besteden. Je zal het niet ruim hebben, maar geen enkele student heeft het ruim.

Je kunt je al wel alvast inschrijven voor de opleiding, dat is niet zo'n probleem. Je kunt je altijd weer afmelden. Deed ik vorig jaar ook, ik had me voor twee opleidingen ingeschreven, want de één had een toelatingsexamen. Uiteindelijk ben ik toegelaten en de andere opleiding heb ik afgemeld via de IB-groep.
pi_37373320
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:19 schreef Neef het volgende:

Ik snap eigenlijk niet waarom je er zo op gedreven bent om de TS te bashen.
Opgekropte frustratie

Dit forum heet werk en geldzaken. Maar oh wee als iemand met een vraag komt dan is iemand per definitie de gebeten hond.
Profiel opgeheven.
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:11:39 #83
140970 Neef
zeg broer...
pi_37374132
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 12:46 schreef Bierie het volgende:

[..]

Ik snap eigenlijk niet waarom je er zo op gedreven bent om de TS te bashen.
Opgekropte frustratie

Dit forum heet werk en geldzaken. Maar oh wee als iemand met een vraag komt dan is iemand per definitie de gebeten hond.
zucht

na 1000x te hebben verteld hoe je iets kunt bereiken (wist de voor geschiedenis niet) kwam ze weer met tegen argumenten.

als je zo wanhopig bent dat het thuis niet meer gaat en je moet het huis uit gooi je het gewoon daarop....

en geloof me zo zijn er 100-en aan een huisje gekomen.....
Sammy said:
pi_37375654
Huur een kamer of 2 en ga er extra bijwerken of lenen. Wat is nu helemaal je probleem naief, wereldvreemd mormel.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 28 april 2006 @ 14:09:53 #85
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37375993
Zeg, kunnen we op zijn minst doen alsof we volwassenen zijn Iedereen is welkom zijn vraag hier te posten en mag daar ook een normaal, niet betuttelend, veroordelend of generaliserend antwoord op verwachten...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_37376400
Sommige mensen voelen zich verheven boven de anderen. Beetje jammer.
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:27:22 #87
140970 Neef
zeg broer...
pi_37378414
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:09 schreef Sjeen het volgende:
Zeg, kunnen we op zijn minst doen alsof we volwassenen zijn Iedereen is welkom zijn vraag hier te posten en mag daar ook een normaal, niet betuttelend, veroordelend of generaliserend antwoord op verwachten...
WAT NOU WEER?
Sammy said:
pi_37378474
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 15:27 schreef Neef het volgende:

[..]

WAT NOU WEER?
Denk dat ze de overlast van overlast bedoelde
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:44:56 #89
140970 Neef
zeg broer...
pi_37378971
misschien moeten ze die wa-jong topic hier samen voegen ofzo
Sammy said:
pi_37379552
Dit is geen wajong topic hoor!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 28 april 2006 @ 16:02:58 #91
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37379576
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 15:27 schreef Neef het volgende:

[..]

WAT NOU WEER?
Je hoeft niet te schreeuwen, ik kan je zo ook wel volgen hoor...

Zou je me een groot plezier willen doen en je posts eerst nog een keer doorlezen voor je op invoeren klikt... De manier waarop je iets zegt, maakt nogal wat uit.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_37382705
Maak eerst eens een lijstje van wat jullie kunnen besteden. Hoeveel verdienen jij en je vriend op dit moment met een bijbaantje en zou je bijv. meer kunnen gaan werken of een ander baantje zoeken wat beter verdient? Hoe zie jij het nu voor je? Wil je fulltime studeren of is de optie die p_iglet noemde (leer/werk traject) een mogelijkheid? En wat is een gemiddeld salaris voor de functies die je met je huidige opleiding kan verwachten?

Je zegt dat je ouders niet meebetalen aan het feit dat jij op jezelf wil wonen, maar nu je thuis woont 'kost' je ze ook geld. Zoals al eerder genoemd, als je ouders niets mee willen betalen, kun je dat aangeven bij de IBG, dan krijg je wel de maximale uitwonende beurs. De regering verwacht namelijk dat je ouders meebetalen. En anders kan je ervoor kiezen om wat meer geld bij te lenen tot je een baan hebt.

Wat betreft werk en woonruimte. Zou het wel bespreekbaar zijn als je eventueel tijdelijk bij je schoonouders zou komen logeren, bijv. maximaal 3 maand? Via directwonen en rotsvast kan je heel snel woonruimte vinden, dus zo lang hoef je waarschijnlijk niet eens daar te zitten. Deze woningen zijn wel wat prijziger. Dus zal je eerst een baan willen hebben. Je kan nu ook al actief rondkijken op de eerder genoemde websites naar interessante woningen.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_37396243
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 17:35 schreef Étoile het volgende:
Wat betreft werk en woonruimte. Zou het wel bespreekbaar zijn als je eventueel tijdelijk bij je schoonouders zou komen logeren, bijv. maximaal 3 maand?
Ongetwijfeld goed bedoeld, maar dit wil ik echt iedereen ten zeerste afraden.
Been there, done that, got the t-shirt. Relatie over....
En volgens mij was dat inderdaad ook geen mogelijkheid zoals TS aangaf

Wat ik nog wel even kwijt wilde, als je al in de stad woont gaat het vinden van een appartement o.i.d. veel makkelijker. Dus je zou er voor kunnen kiezen nu eerst een kamer te zoeken en van daar uit iets "beters".
De eerste kamer vinden is het moeilijkst

Rotsvast en Directwonen bemiddelen voor particuliere verhuurders. Inderdaad wat duurder (vooral in de startfase, want 3x maand huur ineens betalen), maar wel veel en veel sneller.
Let er op dat je niet voor een jaar tekent, want als je dan na een half jaar iets beters gevonden hebt kun je met een beetje pech een heel jaar huur betalen.

[ Bericht 16% gewijzigd door lordmedelo op 29-04-2006 08:45:59 (toevoeging) ]
Een toevallige passant, wordt soms ineens irritant.
pi_37397220
Als ik jou was zou ik echt vanuit een studentenkamer aan de slag gaan, Heaven. In Eindhoven zijn kamers redelijk makkelijk te vinden (bij mijn vriend staat een (kleine) kamer nu al een maand leeg!) en van daarui heb je wel de rust om niet meer thuis te hoeven zitten, je vriend kan zo vaak je wil langskomen en het zoeken gaat een stuk makkelijker denk ik, als die druk even weg is. En de studentenhuizen zijn echt niet allemaal hetzelfde hoor! Er zijn genoeg serieuze studenten, dus ik zou het echt via die weg proberen. Het heeft misschien een vervelende naam, maar die studentenhuizen zijn echt niet allemaal ranzig hoor!
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_37399699
Heb jij er al over nagedacht om je opleiding via een zorginstelling te gaan doen? Vriendin van me kreeg via het Radboud alles gewoon betaald op niveau 4. Er moet voor nivo 2 of 3 ook zoiets te doen zijn.
  zaterdag 29 april 2006 @ 12:39:47 #96
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37399788
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 10:34 schreef Quinazoline het volgende:
Als ik jou was zou ik echt vanuit een studentenkamer aan de slag gaan, Heaven. In Eindhoven zijn kamers redelijk makkelijk te vinden (bij mijn vriend staat een (kleine) kamer nu al een maand leeg!) en van daarui heb je wel de rust om niet meer thuis te hoeven zitten, je vriend kan zo vaak je wil langskomen en het zoeken gaat een stuk makkelijker denk ik, als die druk even weg is. En de studentenhuizen zijn echt niet allemaal hetzelfde hoor! Er zijn genoeg serieuze studenten, dus ik zou het echt via die weg proberen. Het heeft misschien een vervelende naam, maar die studentenhuizen zijn echt niet allemaal ranzig hoor!
En all-in. Scheelt veel zorgen.
Vampire Romance O+
pi_37399853
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 12:39 schreef MouseOver het volgende:

[..]

En all-in. Scheelt veel zorgen.
all-in? O, je bedoelt gas, water, electra enz.? Ja dat klopt inderdaad, dus je weet precies voor welke bedrag je klaar bent. Dat is ook wel ideaal. Je krijgt dan ook goed inzicht in je financien als je zelfstandig woont en kunt van daaruit altijd nog over.
Ik denk gewoon dat het onmogelijk is om op zo'n korte termijn woonruimte te vinden, dus zou echt gewoon proberen een kamer te krijgen!
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_37403173
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 15:44 schreef Neef het volgende:
misschien moeten ze die wa-jong topic hier samen voegen ofzo
Ik zie niet echt een overeenkomst tussen deze twee topics. Behalve dan dat jij bij beide topics niet geliefd bent..
pi_37420843
Zoek gewoon werk en open dan dit topic nog eens.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')