en dan?quote:op zondag 14 mei 2006 11:39 schreef cartwoman het volgende:
afspraak maken bij de politie en je goed laten voorlichten over de haalbaarheid. door gebrek aan bewijs lukt het meestal niet, je staat veel sterker als z'n ex ook wil getuigen.
klote zeg... sterkte!
als hij in de bak komt en ze weten dat het een zedendelinquent is, is hij nog minder waard dan een hoop stront.quote:op zondag 14 mei 2006 11:37 schreef zwelgje81 het volgende:
idd helaas dat je het op die manier wil oplossen, want al krijg je hem veroordeeld dan staat ie over een jaar weer buiten.
ook ik zou hem stilletjes laten verdwijnen zodat niemand meer weet waar hij is en hem zo gruwelijk mishandelen dat zijn enige hoop is dat ie dood mag gaan. maar zou hem helemaal kapot maken, met bivakmuts op enzo en hem laten leven, erbij vertellen dat je hem nog een keer opzoekt.
zou zijn leven tot een hel maken
ervaring?quote:op zondag 14 mei 2006 11:43 schreef socratestikel het volgende:
[..]
als hij in de bak komt en ze weten dat het een zedendelinquent is, is hij nog minder waard dan een hoop stront.zeker als het van zo'n jong meisje is. waarom denk je dat die gasten vaak op de begane grond opgesloten worden? het gebeurt echt niet zelden dat er eentje eh... "valt" van 6 hoog over de railing. zijn leven wordt daar zeker tot een hel gemaakt.
om daar vervolgens zelf voor in de bak te belanden? zou jammer zijn.quote:op zondag 14 mei 2006 11:41 schreef insertcredit het volgende:
[..]
en dan?
als je geen zaak rond zou krijgen... denk dan toch dat ik het recht even in eigen hand zou nemen.
punt is een beetje dat je hem zonder getuigenis niet achter slot en grendel krijgt.quote:op zondag 14 mei 2006 11:43 schreef socratestikel het volgende:
[..]
als hij in de bak komt en ze weten dat het een zedendelinquent is, is hij nog minder waard dan een hoop stront.zeker als het van zo'n jong meisje is. waarom denk je dat die gasten vaak op de begane grond opgesloten worden? het gebeurt echt niet zelden dat er eentje eh... "valt" van 6 hoog over de railing. zijn leven wordt daar zeker tot een hel gemaakt.
dat is mij vertelt door een ex-bajesklant ja.quote:
er is in ieder geval dat zusje, en je moet die vrouw toch kunnen krijgen tot het doen van een bekenetnis? ik snap niet echt wat haar kinderen hier mee van doen hebben, ze raakt ze niet kwijt en hij zal er niet aankomen. ik denk als je flinke afspraken weet te maken met justitie dat het mogelijk moet zijn dat ze kan getuigen.quote:op zondag 14 mei 2006 11:45 schreef insertcredit het volgende:
[..]
punt is een beetje dat je hem zonder getuigenis niet achter slot en grendel krijgt.
wat een kansloze loserquote:op zondag 14 mei 2006 11:43 schreef kmaestro het volgende:
zodra jullie nog iemand vinden die ook verkracht is door die man staan jullie wel sterk, want twee mensen die verklaren verkracht staan is een stuk overtuigender. voor jullie is het waarschijnlijk onbegrijpelijk, maar als je aangifte doet, 3 jaar naar data, en bijv zijn ex wil niet getuigen, heb je geen poot om op te staan, er is namelijk geen enkel bewijs...
een kogel in zn knieschijf hoofd verdient hij...
klopt.quote:op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef socratestikel het volgende:
[..]
er is in ieder geval dat zusje, en je moet die vrouw toch kunnen krijgen tot het doen van een bekenetnis? ik snap niet echt wat haar kinderen hier mee van doen hebben, ze raakt ze niet kwijt en hij zal er niet aankomen. ik denk als je flinke afspraken weet te maken met justitie dat het mogelijk moet zijn dat ze kan getuigen.
heeft niks met ervaring te maken, zo gaat het in het gevangenis wezen. iemand die een minder jarige verkracht wordt hard aangepakt door mede gevangenen. vandaar dat die groep waarschijnlijk apart zit en niks hoeft te vertellen tegen mede gevangenen.quote:
dit schijnt dus een v/d problemen te zijn die ertoe leiden, dat slachtoffers nog minder snel bekend maken slachtoffer te zijn van verkrachting.quote:op zondag 14 mei 2006 11:41 schreef insertcredit het volgende:
[..]
en dan?
als je geen zaak rond zou krijgen... denk dan toch dat ik het recht even in eigen hand zou nemen.
zo moeilijk te bedenken is dat toch niet?quote:op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef socratestikel het volgende:
[..]
ik snap niet echt wat haar kinderen hier mee van doen hebben, ze raakt ze niet kwijt en hij zal er niet aankomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |