abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37809658
ik heb zojuist iets verschrikkelijks gehoord. ik probeer het hier allemaal neer te zetten. ik hoop dat het allemaal duidelijk is.

ik heb zojuist gehad dat mijn zusje 3-4 jaar geleden op een verschrikkelijke manier is verkracht.
ze durfe hier nu pas mee naar buiten te komen. dit kwam doordat hij haar zodanig heeft bedreigd( een mes op haar keel en gedreigd om mijn andere zusje wat aan te doen) dat ze zolang niets durfde te zeggen. nu heeft ze dit gelukkig toch allemaal verteld. over de details wil ik liever niet te veel vertellen. het komt er op neer dat hij haar meerdere malen op erg brute wijze heeft verkracht (oa vastgebonden). zij heeft een tijdje met hem samengewoond omdat hij haar psychisch onder druk zette. ook in die tijd heeft hij haar verscheidene malen verkracht.

wij hebben ook met zijn ex vrouw gesproken. zij heeft ook gezegd dat hij haar vroeger vele jaren heeft verkracht. ook zij durfde al die tijd niets te zeggen ivm de kinderen.

nu willen wij hier graag werk van gaan maken. wij willen aangifte gaan doen bij de politie en hem proberen veroordeeld te krijgen. helaas wil zijn ex-vrouw nog steeds niet getuigen ivm de kinderen. mijn zusje wil wel getuigen. zij was toen der tijd 17 en 18 jaar. hij was achter in de 30.

wat zijn onze kansen hierbij? en wat is de beste manier om dit aan te pakken? zijn er hier juristen/advocaten die hier al ervaringen mee hebben?

wij zijn namelijk ook opzoek naar een advocaat die hier ervaring mee heeft en ons misschien kan helpen.

al met al, een boel vragen, ik hoop dat er iemand is die hier antwoord op heeft.

alvast bedankt.
  zondag 14 mei 2006 @ 11:31:27 #2
132130 Del_Toro
AasProfessssssor
pi_37809912
naar de flikken dude
Quickpar fo shizzle
  zondag 14 mei 2006 @ 11:34:03 #3
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_37810017
ik kan je helaas niet helpen, maar aan mijn advies heb je toch niets: ik zou die gozer helemaal aftuigen, niets meer van overlaten.

anyway, succes met deze hele toestand...
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_37810036
als me zusje met zon verhaal aan zou komen zou ik hem helemaal kapot maken maargoed daar schiet je uiteindelijk ook niet zo veel mee op.....

suc6 met het veroordelen...
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  zondag 14 mei 2006 @ 11:36:02 #5
128384 mcwops
gat in je glas
pi_37810086
aangifte doen
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  zondag 14 mei 2006 @ 11:36:59 #6
128384 mcwops
gat in je glas
pi_37810118
hji heet toch n iet edgar d
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  zondag 14 mei 2006 @ 11:37:40 #7
144541 zwelgje81
http://forum.fok.nl/topic/8562
pi_37810144
idd helaas dat je het op die manier wil oplossen, want al krijg je hem veroordeeld dan staat ie over een jaar weer buiten.
ook ik zou hem stilletjes laten verdwijnen zodat niemand meer weet waar hij is en hem zo gruwelijk mishandelen dat zijn enige hoop is dat ie dood mag gaan. maar zou hem helemaal kapot maken, met bivakmuts op enzo en hem laten leven, erbij vertellen dat je hem nog een keer opzoekt.
zou zijn leven tot een hel maken
pi_37810191
ik blijf het altijd raar vinden als een meisje van 17 gaat samenwonen met een vent van achter in de 30 en dat die ouders zeggen: ' nee joh doen, leuk.'
neemt niet weg dat het vreselijk is. ik hoop dat je die teringlijer echt de bak in krijgt en dat hij lekker heel de dag zeepjes kan gaan bukken.
'Van mal tot maling' lalde de paling,
de wereld is één grote kroeg.
En terwijl hij naar jenever stonk kotste hij over de borden waarop het gezelschap moordlustig vroeg,
of er gerookt mocht worden.
pi_37810192
afspraak maken bij de politie en je goed laten voorlichten over de haalbaarheid. door gebrek aan bewijs lukt het meestal niet, je staat veel sterker als z'n ex ook wil getuigen.

klote zeg... sterkte!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_37810262
quote:
op zondag 14 mei 2006 11:39 schreef cartwoman het volgende:
afspraak maken bij de politie en je goed laten voorlichten over de haalbaarheid. door gebrek aan bewijs lukt het meestal niet, je staat veel sterker als z'n ex ook wil getuigen.

klote zeg... sterkte!
en dan?

als je geen zaak rond zou krijgen... denk dan toch dat ik het recht even in eigen hand zou nemen.
pi_37810348
zodra jullie nog iemand vinden die ook verkracht is door die man staan jullie wel sterk, want twee mensen die verklaren verkracht staan is een stuk overtuigender. voor jullie is het waarschijnlijk onbegrijpelijk, maar als je aangifte doet, 3 jaar naar data, en bijv zijn ex wil niet getuigen, heb je geen poot om op te staan, er is namelijk geen enkel bewijs...

een kogel in zn knieschijf verdient hij...
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
  zondag 14 mei 2006 @ 11:43:42 #12
52854 Socratestikel
Grieks Genot
pi_37810354
quote:
op zondag 14 mei 2006 11:37 schreef zwelgje81 het volgende:
idd helaas dat je het op die manier wil oplossen, want al krijg je hem veroordeeld dan staat ie over een jaar weer buiten.
ook ik zou hem stilletjes laten verdwijnen zodat niemand meer weet waar hij is en hem zo gruwelijk mishandelen dat zijn enige hoop is dat ie dood mag gaan. maar zou hem helemaal kapot maken, met bivakmuts op enzo en hem laten leven, erbij vertellen dat je hem nog een keer opzoekt.
zou zijn leven tot een hel maken
als hij in de bak komt en ze weten dat het een zedendelinquent is, is hij nog minder waard dan een hoop stront. zeker als het van zo'n jong meisje is. waarom denk je dat die gasten vaak op de begane grond opgesloten worden? het gebeurt echt niet zelden dat er eentje eh... "valt" van 6 hoog over de railing. zijn leven wordt daar zeker tot een hel gemaakt.
En terwijl hij naar jenever stonk kotste hij over de borden waarop het gezelschap moordlustig vroeg,
pi_37810395
quote:
op zondag 14 mei 2006 11:43 schreef socratestikel het volgende:

[..]

als hij in de bak komt en ze weten dat het een zedendelinquent is, is hij nog minder waard dan een hoop stront. zeker als het van zo'n jong meisje is. waarom denk je dat die gasten vaak op de begane grond opgesloten worden? het gebeurt echt niet zelden dat er eentje eh... "valt" van 6 hoog over de railing. zijn leven wordt daar zeker tot een hel gemaakt.
ervaring?
pi_37810397
quote:
op zondag 14 mei 2006 11:41 schreef insertcredit het volgende:

[..]

en dan?

als je geen zaak rond zou krijgen... denk dan toch dat ik het recht even in eigen hand zou nemen.
om daar vervolgens zelf voor in de bak te belanden? zou jammer zijn.
maar als het ongestraft zou kunnen gun ik die klootzak natuurlijk een stoma ofzo.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_37810406
quote:
op zondag 14 mei 2006 11:43 schreef socratestikel het volgende:

[..]

punt is een beetje dat je hem zonder getuigenis niet achter slot en grendel krijgt.
  zondag 14 mei 2006 @ 11:46:35 #16
52854 Socratestikel
Grieks Genot
pi_37810446
quote:
op zondag 14 mei 2006 11:45 schreef devrim_ het volgende:

[..]

ervaring?
dat is mij vertelt door een ex-bajesklant ja. plus dat dat een bekend feit is hoor, in 'de koepel' in breda zitten al die knulletjes op de begane grond met de net gegeven reden, dat is in meer bajessen zo.
  zondag 14 mei 2006 @ 11:47:35 #17
52854 Socratestikel
Grieks Genot
pi_37810478
quote:
op zondag 14 mei 2006 11:45 schreef insertcredit het volgende:

[..]

punt is een beetje dat je hem zonder getuigenis niet achter slot en grendel krijgt.
er is in ieder geval dat zusje, en je moet die vrouw toch kunnen krijgen tot het doen van een bekenetnis? ik snap niet echt wat haar kinderen hier mee van doen hebben, ze raakt ze niet kwijt en hij zal er niet aankomen. ik denk als je flinke afspraken weet te maken met justitie dat het mogelijk moet zijn dat ze kan getuigen.
  zondag 14 mei 2006 @ 11:50:31 #18
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_37810576
quote:
op zondag 14 mei 2006 11:43 schreef kmaestro het volgende:
zodra jullie nog iemand vinden die ook verkracht is door die man staan jullie wel sterk, want twee mensen die verklaren verkracht staan is een stuk overtuigender. voor jullie is het waarschijnlijk onbegrijpelijk, maar als je aangifte doet, 3 jaar naar data, en bijv zijn ex wil niet getuigen, heb je geen poot om op te staan, er is namelijk geen enkel bewijs...

een kogel in zn knieschijf hoofd verdient hij...
wat een kansloze loser .. veel sterkte ts
Huilen dan.
pi_37810584
quote:
op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef socratestikel het volgende:

[..]

er is in ieder geval dat zusje, en je moet die vrouw toch kunnen krijgen tot het doen van een bekenetnis? ik snap niet echt wat haar kinderen hier mee van doen hebben, ze raakt ze niet kwijt en hij zal er niet aankomen. ik denk als je flinke afspraken weet te maken met justitie dat het mogelijk moet zijn dat ze kan getuigen.
klopt.
ik sprak even over het hypothetische geval dat een rechtsgang niet zou lukken.

sowieso aangifte doen en kijken wat er op die manier te halen valt.
pi_37810782
quote:
op zondag 14 mei 2006 11:45 schreef devrim_ het volgende:

[..]

ervaring?
heeft niks met ervaring te maken, zo gaat het in het gevangenis wezen. iemand die een minder jarige verkracht wordt hard aangepakt door mede gevangenen. vandaar dat die groep waarschijnlijk apart zit en niks hoeft te vertellen tegen mede gevangenen.
  zondag 14 mei 2006 @ 11:58:31 #21
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_37810838
als het mijn zusje zou zijn, zou ik hem zonder verdoving castreren met een reflexhamer en tegen het restant aangifte doen.

sterkte ts met deze moeilijke tijd, ook voor je zusjes en ouders.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zondag 14 mei 2006 @ 12:24:50 #22
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_37811617
quote:
op zondag 14 mei 2006 11:41 schreef insertcredit het volgende:

[..]

en dan?

dit schijnt dus een v/d problemen te zijn die ertoe leiden, dat slachtoffers nog minder snel bekend maken slachtoffer te zijn van verkrachting.

naast schaamte die in sommige gevallen leidt tot het verzwijgen, kan er ook een angst zijn een dierbare naaste te verliezen (lees: belandt in gevangenis), doordat deze uit woede eigen rechter gaat spelen.
Krekker is de bom!
  zondag 14 mei 2006 @ 12:27:20 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37811689
laat die vent stikken in zijn eigen lul.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 14 mei 2006 @ 12:29:08 #24
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_37811737
quote:
op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef socratestikel het volgende:

[..]

ik snap niet echt wat haar kinderen hier mee van doen hebben, ze raakt ze niet kwijt en hij zal er niet aankomen.
zo moeilijk te bedenken is dat toch niet?

grote kans dat het ook zijn kinderen zijn en de moeder niet wil dat de kinderen erachter komen dat hun pa gewoon een smerige een verkrachter is. zoiets kan immers zeer grote invloed hebben op het verdere leven van (jonge) kinderen.

[ Bericht 1% gewijzigd door KreKkeR op 14-05-2006 12:34:41 ]
Krekker is de bom!
  zondag 14 mei 2006 @ 13:16:18 #25
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_37812878
ik zou in elk geval aangifte doen. weet jij veel; misschien zijn er meer vrouwen (waar jullie het bestaan niet van weten) die dat al hebben gedaan.

en verder zou ik de zaak maar aan justitie overlaten. de grootste zorg van / om je zusje is niet hem veroordeeld te krijgen, maar dat ze zelf op poten komt (ik bedoel: het is een vreselijke ervaring, en of de dader nou wel of niet veroordeeld wordt; je zusje zal hier iets mee moeten). begin eens bij de politie en wellicht slachtofferhulp.

ik weet niet of ik me zou kunnen inhouden als ik de dader van zoiets zou kennen. er zijn weinig dingen die me echt woest maken, maar dit is er zo een. maar cw heeft gelijk als ze zegt dat je ook niet moet willen dat je er zelf de bak voor indraait. zo'n staartje is voor niemand goed. maar wat zou ik zelf doen.... ik durf het niet te zeggen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')