abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36544181
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:45 schreef jjdevries het volgende:

[..]

Nee, ji niet zeg, lekker hoogstaande discussie wordt dit
Ik niet nee, jij wel. Je hebt nog altijd geen antwoord gegeven.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36544391
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 08:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik niet nee, jij wel. Je hebt nog altijd geen antwoord gegeven.
Ik heb sowieso geen behoefte om jouw antwoord te geven, maar als je daadwerkelijk in het antwoord geinteresseerd bent, moet je even zoeken.
pi_36544469
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 09:18 schreef jjdevries het volgende:

[..]

Ik heb sowieso geen behoefte om jouw antwoord te geven, maar als je daadwerkelijk in het antwoord geinteresseerd bent, moet je even zoeken.
Geef het dan gewoon.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36544498
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 09:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Geef het dan gewoon.
Op iemand die dingen zegt als "Jij lult.. ", "ga met je adviseur spelen", "je bent uitgeluld", ga ik echt niet op commando antwoord geven. Je had het al kunnen vinden.
pi_36544580
Er is geen antwoord dus.
pi_36544617
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 09:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er is geen antwoord dus.
Zie afab hypotheek
  zaterdag 1 april 2006 @ 10:02:29 #57
144436 Afwasborsteldetweede
Voor universeel gebruik
pi_36544772
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 09:45 schreef jjdevries het volgende:

[..]

Zie afab hypotheek
Waarom doe jij nog de moeite om nog een antwoord te geven, we zien heus wel dat JIJ gelijk hebt, en hij niet.
Afwasborstel? 'Zie je wel dat zo'n titel werkt!
pi_36544785
Het is allang duidelijk dat jjdevries geen gelijk heeft. Dat is al door meerdere mensen bevestigd.
pi_36547385
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 10:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is allang duidelijk dat jjdevries geen gelijk heeft. Dat is al door meerdere mensen bevestigd.
Meerdere mensen. whaoaoa, ik zou maar naar de psych gaan, je hebt een gespleten persoonlijkheid
pi_36547407
Nee, F_H en Krekker gaven het ook al aan bijvoorbeeld. Ik denk dat jij je dus even moet laten nakijken of gewoon een cursus lezen moet volgen.
pi_36547443
Gewoon even een gedachte van mijn kant, he... gewoon iets wat zomaar in me opkomt.... filosoferend op een zaterdagmiddag:

"Kan deze discussie ook niét gevoerd worden?"

[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_36548677
Zo, verwijderd, laatste waarschuwing enzo, ja ja, géén "1 april" !

Verdere ongein wordt gewoon verwijderd....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:09:55 #63
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_36556221
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:06 schreef tinny het volgende:

[..]

Maar dan moet je wel zeuren (volgens mij)
Nee hoor, hoef je bij Postbank niet voor te zeuren
Krekker is de bom!
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:14:04 #64
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_36556338
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:36 schreef jjdevries het volgende:

[..]

Nee, waarom zou ik het jou zeggen? Wat is het nut daar nu van? Ik gun het jou ieder geval niet
Omdat dit topic gaat over een zover wij weten uitzonderlijke situatie waarbij 1verstrekker, te weten GMAC, tot 125 ew aflossingsvrij verstrekt.

Blijkbaar is dit niet zo bijzonder, want er blijkt volgens jou dus nog een verstrekker te zijn die die doet, de vraag is: welke verstrekker?
Krekker is de bom!
pi_36556362
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:14 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Omdat dit topic gaat over een zover wij weten uitzonderlijke situatie waarbij 1verstrekker, te weten GMAC, tot 125 ew aflossingsvrij verstrekt.

Blijkbaar is dit niet zo bijzonder, want er blijkt volgens jou dus nog een verstrekker te zijn die die doet, de vraag is: welke verstrekker?
Dat wil hij dus niet zeggen. Dan gaat hij roepen dat zijn adviseur er gelukkig wel verstand van heeft en dat jij niets van hypotheken weet.

Been there, done that.
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:23:54 #66
144436 Afwasborsteldetweede
Voor universeel gebruik
pi_36559642
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat wil hij dus niet zeggen. Dan gaat hij roepen dat zijn adviseur er gelukkig wel verstand van heeft en dat jij niets van hypotheken weet.

Been there, done that.
Dat komt omdat figuren zoals jij niet kunnen lezen. Hij heeft wel degelijk gezegd bij welke hypotheekverstrekker hij leent. En daar heeft een idioot zoals jij ook een bericht achtergelaten.
Afwasborstel? 'Zie je wel dat zo'n titel werkt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')