Ik niet nee, jij wel. Je hebt nog altijd geen antwoord gegeven.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:45 schreef jjdevries het volgende:
[..]
Nee, ji niet zeg, lekker hoogstaande discussie wordt dit![]()
Ik heb sowieso geen behoefte om jouw antwoord te geven, maar als je daadwerkelijk in het antwoord geinteresseerd bent, moet je even zoeken.quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik niet nee, jij wel. Je hebt nog altijd geen antwoord gegeven.
Geef het dan gewoon.quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:18 schreef jjdevries het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen behoefte om jouw antwoord te geven, maar als je daadwerkelijk in het antwoord geinteresseerd bent, moet je even zoeken.
Op iemand die dingen zegt als "Jij lult.. ", "ga met je adviseur spelen", "je bent uitgeluld", ga ik echt niet op commando antwoord geven. Je had het al kunnen vinden.quote:
Zie afab hypotheekquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er is geen antwoord dus.
Waarom doe jij nog de moeite om nog een antwoord te geven, we zien heus wel dat JIJ gelijk hebt, en hij niet.quote:
Meerdere mensen. whaoaoa, ik zou maar naar de psych gaan, je hebt een gespleten persoonlijkheidquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is allang duidelijk dat jjdevries geen gelijk heeft. Dat is al door meerdere mensen bevestigd.
Nee hoor, hoef je bij Postbank niet voor te zeurenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:06 schreef tinny het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel zeuren (volgens mij)
Omdat dit topic gaat over een zover wij weten uitzonderlijke situatie waarbij 1verstrekker, te weten GMAC, tot 125 ew aflossingsvrij verstrekt.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:36 schreef jjdevries het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik het jou zeggen? Wat is het nut daar nu van? Ik gun het jou ieder geval niet![]()
Dat wil hij dus niet zeggen. Dan gaat hij roepen dat zijn adviseur er gelukkig wel verstand van heeft en dat jij niets van hypotheken weet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Omdat dit topic gaat over een zover wij weten uitzonderlijke situatie waarbij 1verstrekker, te weten GMAC, tot 125 ew aflossingsvrij verstrekt.
Blijkbaar is dit niet zo bijzonder, want er blijkt volgens jou dus nog een verstrekker te zijn die die doet, de vraag is: welke verstrekker?
Dat komt omdat figuren zoals jij niet kunnen lezen. Hij heeft wel degelijk gezegd bij welke hypotheekverstrekker hij leent. En daar heeft een idioot zoals jij ook een bericht achtergelaten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat wil hij dus niet zeggen. Dan gaat hij roepen dat zijn adviseur er gelukkig wel verstand van heeft en dat jij niets van hypotheken weet.
Been there, done that.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |