abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36402230
quote:
Als u voor het eerst een woning koopt en uw netto maandlasten de eerste tijd graag zo laag mogelijk wilt houden, is de GMAC Star* een uitstekende oplossing. De GMAC Star* is de enige lening, waarbij u tot maximaal 125% van de executiewaarde financiert en daarbij een volledig aflossingsvrije periode van zeven jaar aanbiedt. Na deze eerste zeven jaar lost u in de resterende looptijd uw lening minimaal af tot 90% van de executiewaarde.
Wat vinden jullie hiervan? Het concept lijkt afgeleid te zijn van een populaire constructie in Duitsland, echter daar spaart men eerst in een Baukasse om een gedeelte van de koop te financieren om daarna 90% van de EW te financieren.

Hier koop je eerst, kun je 125% aflosvrij krijgen om vervolgens verplicht af te lossen tot 90% EW.

[ Bericht 1% gewijzigd door CherrymoonTraxx op 27-03-2006 13:49:20 ]
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36402679
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat vinden jullie hiervan? Het concept lijkt afgeleid te zijn van een populaire constructie in Duitsland, echter daar spaart men eerst in een Baukasse om een gedeelte van de koop te financieren om daarna 90% van de EW te financieren.

Hier koop je eerst, kun je 125% aflosvrij krijgen om vervolgens binnen 7 jaar verplicht af te lossen tot 90% EW.
Ik heb daar al direct wat vragen bij.

Die 90% EW. Is dat de EW van nu of de EW van dat moment
Verder ben ik benieuwd naar de rentepercentages en de manier van aflossen binnen die 7 jaar.(knappe starter die binnen 7 jaar 35% van de EW kan ophoesten)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_36402817
Ik zie het verschil niet zo met een 'gewone' aflossingsvrije hypotheek, behalve dat je verplicht bent om na die 7 jaar af te gaan lossen.
125% van de executie-waarde is een vrij normaal hypotheek-bedrag.
pi_36402882
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:37 schreef nerd4sale het volgende:
Ik zie het verschil niet zo met een 'gewone' aflossingsvrije hypotheek, behalve dat je verplicht bent om na die 7 jaar af te gaan lossen.
125% van de executie-waarde is een vrij normaal hypotheek-bedrag.
Maar 125% aflosvrij is niét normaal. Er zijn er maar weinig die zelfs maar tot 100% van de EW gaan.
  maandag 27 maart 2006 @ 13:41:52 #5
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_36402944
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:39 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Maar 125% aflosvrij is niét normaal. Er zijn er maar weinig die zelfs maar tot 100% van de EW gaan.
ik vind 125% ook wel erg veel om aflosvrij te nemen. Ook voor de verstrekker.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_36402985
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:39 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Die van mij deed zonder problemen -reken, reken- 123% van de EW (zal ook wel tot 125% gaan).
pi_36403073
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:41 schreef sanger het volgende:

[..]

ik vind 125% ook wel erg veel om aflosvrij te nemen. Ook voor de verstrekker.
General Motors moet wat om wat geld binnen te halen

Anyway: ik heb even bijgelezen en je begint dus pas na 7 jaar met aflossen.(dus je hoeft niet na 7 jaar even 35% van de EW af te lossen).
Dat wil dan wel zeggen dat je gedurende 23 i.p.v. 30 jaar af gaat lossen. Dat ga je dan wel merken aan de lasten. Maar voor starters is dit best een optie, maar ik snap iets niet helemaal:
Als je een huis wilt kopen, dan is die ¤ 50,-- (spaar-)premie toch ook wel op te brengen
pi_36403092
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:43 schreef jjdevries het volgende:

[..]

Die van mij deed zonder problemen -reken, reken- 123% van de EW (zal ook wel tot 125% gaan).
Aflosvrij heb ik het over. 125% aflosvrij verstrekken doet, op GMAC nu dus na, in principe niemand.
  maandag 27 maart 2006 @ 13:46:51 #9
65960 sanger
pi_36403096
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:43 schreef jjdevries het volgende:

[..]

Aflosvrij?
pi_36403140
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:31 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik heb daar al direct wat vragen bij.

Die 90% EW. Is dat de EW van nu of de EW van dat moment
Verder ben ik benieuwd naar de rentepercentages en de manier van aflossen binnen die 7 jaar.(knappe starter die binnen 7 jaar 35% van de EW kan ophoesten)
De rentepercentages:
quote:
GMAC Star Hypotheek tarieven 15-03-06
<= 60% EW 1)
15-03-06
<= 75% EW 2)
15-03-06
<= 100% EW 3)
15-03-06
<= 125% EW 4)
1) 2) 3) 4)
Variabel 3.45% 3.55% 3.65% 4.00%
1 jaar 4.00% 4.10% 4.20% 4.55%
5 jaar 4.20% 4.30% 4.40% 4.75%
6 jaar 4.25% 4.35% 4.45% 4.80%
7 jaar 4.30% 4.40% 4.50% 4.85%
10 jaar 4.45% 4.55% 4.65% 5.00%
12 jaar 4.55% 4.65% 4.75% 5.10%
15 jaar 4.55% 4.65% 4.75% 5.10%
20 jaar 4.60% 4.70% 4.80% 5.15%
25 jaar 4.65% 4.75% 4.85% 5.20%
30 jaar 4.65% 4.75% 4.85% 5.20%
Uit de brochure blijkt overigens dat je na 7 jaar een begin moet maken met aflossen, tot 90% EW na het einde van de looptijd van de hypotheek. Daarbij zijn de gebruikelijke aflosvormen mogelijk: spaar, leven, beleggen, lineair, annuïteit, hybride....

Woonlastenbeschermer is niet verplicht blijkt uit de brochure, maar wordt wel vernoemd.

http://www.gmachypotheken.nl/Documents/GMAC_STAR.pdf
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36403196
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

De rentepercentages:
[..]

Uit de brochure blijkt overigens dat je na 7 jaar een begin moet maken met aflossen, tot 90% EW na het einde van de looptijd van de hypotheek. Daarbij zijn de gebruikelijke aflosvormen mogelijk: spaar, leven, beleggen, lineair, annuïteit, hybride....

Woonlastenbeschermer is niet verplicht blijkt uit de brochure, maar wordt wel vernoemd.

http://www.gmachypotheken.nl/Documents/GMAC_STAR.pdf
Aan de percentages te zien, weet ik nu waar men het risico mee afkoopt.
pi_36403283
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:50 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Aan de percentages te zien, weet ik nu waar men het risico mee afkoopt.
Het moet ergens vandaan komen he.

Ik denk persoonlijk dat het wel 'n product is wat aan kan slaan. De meeste mensen kijken toch niet verder dan hun neus lang is en de eerste 7 jaar aflosvrij kan geen enkele verstrekker tegenop natuurlijk....
pi_36403316
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:46 schreef sanger het volgende:

[..]

Aflosvrij?
Aflosvrij
pi_36403419
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het moet ergens vandaan komen he.
Dat klopt.
quote:
Ik denk persoonlijk dat het wel 'n product is wat aan kan slaan. De meeste mensen kijken toch niet verder dan hun neus lang is en de eerste 7 jaar aflosvrij kan geen enkele verstrekker tegenop natuurlijk....

Totdat we lasten naast elkaar gaan leggen. Ik durf te stellen dat de gemiddelde hypotheekverstrekker die bijv. tot 100% aflosvrij gaat en dus 25% afgedekt wil zien, dat de lasten dan net zo hoog/marginaal hoger zullen zijn.(bruto, dan wel netto, door het verschil in rente)

Verder staat er in de folder wél iets vermeld over een ORV.("noodzakelijk" afhankelijk van leeftijd en financiele situatie, dus dat zal wel over woonquotes gaan)
  maandag 27 maart 2006 @ 13:59:08 #15
65960 sanger
pi_36403433
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:54 schreef jjdevries het volgende:

[..]

Aflosvrij
Tegen wat voor rente?
pi_36403439
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:54 schreef jjdevries het volgende:

[..]

Aflosvrij
Ik ben benieuwd naar de verstrekker....
pi_36403496
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:58 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat klopt.
[..]

Totdat we lasten naast elkaar gaan leggen. Ik durf te stellen dat de gemiddelde hypotheekverstrekker die bijv. tot 100% aflosvrij gaat en dus 25% afgedekt wil zien, dat de lasten dan net zo hoog/marginaal hoger zullen zijn.(bruto, dan wel netto, door het verschil in rente)

Verder staat er in de folder wél iets vermeld over een ORV.("noodzakelijk" afhankelijk van leeftijd en financiele situatie, dus dat zal wel over woonquotes gaan)
Ik bedoelde met "er niet tegenop kunnen" de campagne naar de consument toe. 125% aflosvrij de eerste 7 jaar, weinig verstrekkers die daar de eerste 7 jaar tegenop kunnen natuurlijk, omdat je bij andere verstrekkers wel moet aflossen.

100% aflosvrij doen er volgens mij ook (nog) niet zo heel veel.

Op de lange termijn bekeken is deze hypotheek niet voordeliger natuurlijk, maar dat is niet waar elke consument naar kijkt.
pi_36403525
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:59 schreef sanger het volgende:

[..]

Tegen wat voor rente?
Eerlijk gezegd weet ik dat niet meer (het is alweer even geleden, dus ook hoger dan de rente nu is, maar het was een voor toen normale rente).

Groot voordeel was ook dat er geen ORV aangekoppeld was.

Ik moet er wel bij vertellen dat er waarschijnlijk wel andere factoren een rol spelen in mijn persoonlijke situatie waardoor het kon,.
pi_36403590
Wat voor factoren dan?
pi_36403625
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik bedoelde met "er niet tegenop kunnen" de campagne naar de consument toe. 125% aflosvrij de eerste 7 jaar, weinig verstrekkers die daar de eerste 7 jaar tegenop kunnen natuurlijk, omdat je bij andere verstrekkers wel moet aflossen.

Daar heb je wél een punt.
quote:
100% aflosvrij doen er volgens mij ook (nog) niet zo heel veel.

In een ander topic was daar wat discussie over. Ik ken er twee: wij en Rabo.
quote:
Op de lange termijn bekeken is deze hypotheek niet voordeliger natuurlijk, maar dat is niet waar elke consument naar kijkt.

Ook dat is waar.
pi_36405473
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:05 schreef Five_Horizons het volgende:

In een ander topic was daar wat discussie over. Ik ken er twee: wij en Rabo.
De RVS?
Maar dan moet je wel zeuren (volgens mij)
pi_36405513
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat voor factoren dan?
Bepaalde persoonlijke omstandigheden. Die je dus niet in 30 minuten kan uitleggen.
pi_36405539
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:07 schreef jjdevries het volgende:

[..]

Bepaalde persoonlijke omstandigheden. Die je dus niet in 30 minuten kan uitleggen.
Wat voor omstandigheden dan zoal?
pi_36405597
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat voor omstandigheden dan zoal?
Die gaan jou niets aan
  maandag 27 maart 2006 @ 15:13:30 #25
65960 sanger
pi_36405676
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:10 schreef jjdevries het volgende:

[..]

Die gaan jou niets aan
Je hebt al aangegeven dat het om een chronische ziekte gaat, dat moet genoeg zijn.
pi_36405705
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:13 schreef sanger het volgende:

[..]

Je hebt al aangegeven dat het om een chronische ziekte gaat, dat moet genoeg zijn.
Welnee, op basis daarvan zou ik het nooit krijgen zo te lezen
pi_36405757
123% aflosvrij bij wijze van uitzondering omdat je chronisch ziek bent.

Goh, welke bank doet dat?
pi_36405915
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:06 schreef tinny het volgende:

[..]

De RVS?
Maar dan moet je wel zeuren (volgens mij)
Ik vergeet mijn oude werkgever
pi_36406850
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
123% aflosvrij bij wijze van uitzondering omdat je chronisch ziek bent.

Goh, welke bank doet dat?
Godsamme, lees nou toch eens, dat zeg ik helemaal niet!!!!!!
pi_36408651
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:46 schreef jjdevries het volgende:

[..]

Godsamme, lees nou toch eens, dat zeg ik helemaal niet!!!!!!
Dat zeg je wel:

GMAC Starhypotheek, 125% aflosvrij
pi_36408738
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat zeg je wel:

Leuk, een link naar dit topic?!

Ik heb inderdaad een chronische ziekte. Echter zeg ik nergens dat dat de reden is dat ik een 123% aflossingsvrije hypotheek krijg. ooiit gedacht dat er meer persoonlijke omstandigheden kunnen zijn?

Ik zeg werkelijk nergens dat ik die hypotheek krijg omdat ik een chronische ziekte heb. Mijn god zeg, hoe slecht kan iemand lezen.
pi_36408783
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:49 schreef jjdevries het volgende:

[..]

Leuk, een link naar dit topic?!

Ik heb inderdaad een chronische ziekte. Echter zeg ik nergens dat dat de reden is dat ik een 123% aflossingsvrije hypotheek krijg. ooiit gedacht dat er meer persoonlijke omstandigheden kunnen zijn?

Ik zeg werkelijk nergens dat ik die hypotheek krijg omdat ik een chronische ziekte heb. Mijn god zeg, hoe slecht kan iemand lezen.
Een link naar een bepaalde uitspraak van je. Klik bijvoorbeeld eens op die link voor dat je meteen je conclusie trekt.

Welke geldverstrekker, behalve GMAC, verstrekt 123% aflosvrij... die vraag staat nog altijd open.
pi_36409010
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een link naar een bepaalde uitspraak van je. Klik bijvoorbeeld eens op die link voor dat je meteen je conclusie trekt.

Welke geldverstrekker, behalve GMAC, verstrekt 123% aflosvrij... die vraag staat nog altijd open.
Jij zegt toch echt: "123% aflosvrij bij wijze van uitzondering omdat je chronisch ziek bent."

Niet te geloven man, zeg dan maar in welke reactie ik zou zeggen dat ik door mijn chronische ziekte een hypotheek van 123% kon krijgen. Inderdaad, dat staat nergens
pi_36409123
pi_36409172
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Geef nu maar gewoon antwoord....
In welke van die twee reacties zeg ik dan dat ik die 123% heb vanwege mijn chronische ziekte zoals jij beweert?

Er zijn dus meer persoonlijke omstandigheden dan alleen die.

Niet te geloven zeg, je kraamt onzin uit en doet dan net alsof je neus bloed.

Edsit: oh, ik snap je, je wilt gewoon weten wat m'n andere omstandigheden zijn. geen idee waarom je dan "123% aflosvrij bij wijze van uitzondering omdat je chronisch ziek bent." zegt ,maar goed.
pi_36409235
Jij kraamt onzin uit. Welke bank verstrekt nu 123% als je wat persoonlijke omstandigheden inbrengt?

Jij lult wat en draait vervolgens er constant omheen.
pi_36409269
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jij kraamt onzin uit. Welke bank verstrekt nu 123% als je wat persoonlijke omstandigheden inbrengt?

Jij lult wat en draait vervolgens er constant omheen.
Even mijn edit: oh, ik snap je, je wilt gewoon weten wat m'n andere omstandigheden zijn. geen idee waarom je dan "123% aflosvrij bij wijze van uitzondering omdat je chronisch ziek bent." zegt ,maar goed.

Ik ga nu absoluut niet in op mijn persoonlijke omstandigheden. Krijg ik weer van die rare reacties van je zeker.
pi_36409305
Ik vraag gewoon welke bank onder welke omstandigheden 123% aflosvrij verstrekt.
pi_36414164
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vraag gewoon welke bank onder welke omstandigheden 123% aflosvrij verstrekt.
Nou ja, gewoon.... Hoe moet ik nou weten wat je bedoeld als je "123% aflosvrij bij wijze van uitzondering omdat je chronisch ziek bent." intikt?

Het is zoals ik zei een complexe situatie (waar mijn chronische ziekte maar een klein deel van is) die veel uitleg zou kosten waar ik geen zin in heb nu. Ik krijg de indruk dat mijn adviseur stevig onderhandelt als ik dit allemaal zo lees. In ieder geval ben ik nu nog blijer met m'n adviseur (en ook het bureau waar hij deel van uitmaakt)
pi_36414501
Dan blijft de vraag welke bank daarmee akkoord gaat....
pi_36417154
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan blijft de vraag welke bank daarmee akkoord gaat....
Ik heb echter geen behoefte om hier verder op in te gaan. Je zal het toch niet van me aan willen nemen.
pi_36417180
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:20 schreef jjdevries het volgende:

[..]

Ik heb echter geen behoefte om hier verder op in te gaan. Je zal het toch niet van me aan willen nemen.
Je wilt de bank niet eens noemen. Dat komt overtuigend over.
pi_36417633
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je wilt de bank niet eens noemen. Dat komt overtuigend over.
Als ik het wel zeg, geloof je me toch niet, dus wat maakt het uit?

Ik hoef verder niet overtuigend te zijn, ik weet immers dat het zo is, dat mensen als jij het niet overtuigend vinden, zal me natuurlijk worst wezen.
pi_36417668
Je wilt het gewoon niet zeggen. Ga dus maar lekker bij je adviseur spelen ofzo.
pi_36417709
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je wilt het gewoon niet zeggen. Ga dus maar lekker bij je adviseur spelen ofzo.
Nee, waarom zou ik het jou zeggen? Wat is het nut daar nu van? Ik gun het jou ieder geval niet
pi_36417735
Je komt zo niet erg overtuigend over.
pi_36417793
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je komt zo niet erg overtuigend over.
Zoals gezegd, dat zal me worst wezen richting jou. Ik geloof niet dat als ik de naam van een bank noem, je me wel overtuigend zal vinden. Dus wat is het nut ervan? Het enige is dat jij het mogelijk ook zou willen afsluiten (verder zie ik niemand hier), en dat gun ik je natuurlijk niet
pi_36417897
Je bent compleet uitgeluld dus, voor zover je dat al niet was.
pi_36417997
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, ji niet zeg, lekker hoogstaande discussie wordt dit
  dinsdag 28 maart 2006 @ 00:11:29 #50
144436 Afwasborsteldetweede
Voor universeel gebruik
pi_36422941
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jij bent echt diep triest. Je ouders zullen blij zijn met jou als kind.
Afwasborstel? 'Zie je wel dat zo'n titel werkt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')