Hier heeft de rest wat meer info voor nodig.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:58 schreef Zwaffel het volgende:
En hoe zit het met het minimum loon? Wat is het minimum loon?
27quote:Op woensdag 12 april 2006 19:08 schreef frederik het volgende:
[..]
Hier heeft de rest wat meer info voor nodig.
Vanaf 23 jaar is het bedrag gelijk, maar tot en met 22 is het minimum afhankelijk van je leeftijd, en die weten we niet
MBO maar wat doet dat er toe?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:19 schreef rieski het volgende:
opleidingsniveau?
dank je welquote:Op woensdag 12 april 2006 19:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Het minimumloon is overigens ¤ 1.201,20 bruto.
...tuurlijk...voor HBO'ers gelden hogere instapschalen dan MBO'ers...quote:
hey,ik ben een n00bquote:Op woensdag 12 april 2006 19:25 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...tuurlijk...voor HBO'ers gelden hogere instapschalen dan MBO'ers...
Daarnaast zal je uitkering ook rond de 1400 euro zitten, waarom zou je voor die centen dan niet gewoon gaan werkenquote:
in september een jaar. Dan is het ook afgelopen. Dan moek naar de bijstand. Dus 7 maand +-quote:Op woensdag 12 april 2006 19:28 schreef Natalie het volgende:
En hoelang zit je al in de ww?
+- rond de 952 netto.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:30 schreef rieski het volgende:
[..]
Daarnaast zal je uitkering ook rond de 1400 euro zitten, waarom zou je voor die centen dan niet gewoon gaan werken![]()
...nooit gewerkt dan of zo....dacht dit redelijke algemene kennis was...quote:
als je niets nuttigs te melden hebt,hoef je niet te reageren.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:32 schreef DABAMaster het volgende:
gewoon die job pakken man! Niet meeliften op mijn belastingcenten!
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:36 schreef Jargo het volgende:
Als je langer dan 6 maanden in de WW zit zal je ook minder passende arbeid moeten accepteren. Dus ook banen die minder verdienen of onder je opleiding/werkervarings niveau zit.
Bewijs eerst maar 's dat ze van jou zijn, misschien wel van mij of van TS zelf...quote:Op woensdag 12 april 2006 19:32 schreef DABAMaster het volgende:
gewoon die job pakken man! Niet meeliften op mijn belastingcenten!
Dat is inderdaad waar. Alleen vind er geen controle op plaats. Je moet even voor jezelf beoordelen of het verstandig is. Je kan ook kiezen om nog een paar maand van je WW te "genieten" en dan als je nog niks gevonden hebt een baan als callcenter medewerker ofzo aan te nemen, dat werk is er altijd wel.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:36 schreef Jargo het volgende:
Als je langer dan 6 maanden in de WW zit zal je ook minder passende arbeid moeten accepteren. Dus ook banen die minder verdienen of onder je opleiding/werkervarings niveau zit.
http://www.uwv.nl/Werknem(...)_werk_accepteren.asp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |