abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35249727
kan mijn topic een slotje krijgen aub "vriendin neemt ontslag" ik had gehoopt serieuze tips te krijgen maar het is meer een persoonlijke aanval aan het worden, zelfs mods permiteren zich zonder blikken of blozen persoonlijke aanvallen.

zelfs WGR begint een subforum van ONZ te worden, jammer
  zondag 19 februari 2006 @ 12:39:47 #152
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_35250344
ja beetje jammer dat het topic zo moet lopen, ik las het ook. Ik denk dat het topic met wat goede moderatie wel gered kan worden echter. Persoonlijke aanvallen horen zeker niet in zon topic thuis.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 19 februari 2006 @ 13:01:23 #153
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_35251023
Waar komt toch iedere keer dat idiote idee vandaan dat topics het eigendom zouden zijn van de TS en hij of zij mag bepalen wat er wel of niet mag worden gepost?
pi_35251130
ja het is goed hoor, ik vraag om tips en ik moet mijzelf vervolgens voor vanalles en nog wat verontschuldigen, het is gewoon een kutsfeer die inmiddels over heel fok is neergedaald

een vorm van negativisme waar niemand elkaar ook maar het licht in de ogen gunt, mods die persoonlijk gaan aanvallen zonder on topic te blijven. Gezeik om de manier waarop ik mijn zinnen bouw, daar kom ik dus niet voor............

maar het is allang goed

zoek het uit
pi_35269818
Dooievent: ik ben er vandaag nauwelijks geweest, dus ik heb je topic ook niet gevolgd.

Ik vind eerlijk gezegd ook niet dat er "geweldig" gereageerd wordt.
Ik zal even door het topic heenlopen en kijken of ik het kan schonen, anders kun je wat mij betreft (als je nog zin hebt ) een nieuw topic openen.

Mocht het weer uit de hand lopen met off topic geneuzel, trek dan eerst hier aan de bel. Ik (al zal dat niet meevallen de komende paar dagen) of Sjeen kan dan wat doen.

Edit: dat schonen wordt niets, alles loopt door elkaar heen (van beide kanten, overigens).

[ Bericht 9% gewijzigd door Five_Horizons op 19-02-2006 22:12:07 ]
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  donderdag 23 februari 2006 @ 08:48:04 #156
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_35396122
Huis kopen en alles wat er bij komt

Waar slaat deze reactie nou eigenlijk op?
Ik begin een beetje genoeg te krijgen van die bagger user....
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_35397380
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 08:48 schreef avotar het volgende:
Huis kopen en alles wat er bij komt

Waar slaat deze reactie nou eigenlijk op?
Ik begin een beetje genoeg te krijgen van die bagger user....
Verwijderd
  donderdag 23 februari 2006 @ 10:22:59 #158
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_35397753
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:05 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Verwijderd
tanx
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 24 februari 2006 @ 15:00:50 #160
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_35444041
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:00 schreef k_man het volgende:
Zwart geld op bank storten

Dit mag?
Bedoel je met dit de topic openen, of bedoel je met dit zwart geld op de bank storten?
pi_35444210
Het topic uiteraard.

Mensen helpen om met zwart geld om te gaan lijkt me niet erg integer.
pi_35456045
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:04 schreef k_man het volgende:
Het topic uiteraard.

Mensen helpen om met zwart geld om te gaan lijkt me niet erg integer.
Laatste keer dat ik zo'n vraag had, mocht het
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_35456206
Toen was je ook nog modje toch?
pi_35459726
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 20:31 schreef k_man het volgende:
Toen was je ook nog modje toch?
Ja, en heel kort erna was ik weer zwart...
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_35508161
Inkomstenbelasting met kleine ondernemersregeling is een topic dat imho wel bestaansrecht heeft; het is zeker niet louter aan 2005 ofzo gebonden..
pi_35595943
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 1 maart 2006 @ 06:40:54 #168
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35595967
Vindt van niet wilde alleen aangeven dat mannen ook wel vervelnd kunnen zijn als baas. En je bent wel erg snel met deze opmerking. Wil je mod worden of zo?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_35595971
Nee, ik wil helemaal geen mod worden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 1 maart 2006 @ 07:30:37 #170
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_35596092
Sommige mensen zouden gewoon een verbod moeten krijgen om hier te posten of topics te openen. het lijkt me dat sommige subforum net even wat serieuser zijn dan andere en dat je dus sommige users hier niet hebben wil, hoe cru dat misschien ook is.

Ons bloedhondje is er daar volgens mij een van.
  woensdag 1 maart 2006 @ 07:37:44 #171
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35596124
BHFH is een aanwinst en is je backspace toets stuk avotar?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 1 maart 2006 @ 08:05:15 #172
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_35596257
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 07:37 schreef Megumi het volgende:
BHFH is een aanwinst en is je backspace toets stuk avotar?
nee juist niet.... en nee die is niet stuk. het briljante stuk nederlandse proza hierboven was meer een gevolg van een koffie tekort.

Mijn excuses hiervoor.
pi_35703843
Maximale hypotheek
Werk vinden is op dit moment lastig (deel 7)
Money Gram
Mijn stalkster meent wederom wat te moeten provoceren met een domme offtopic-post die er totaal niet toedoet. Kan iemand er wat aan doen, want ik word een beetje moe van dit typmiepje.

[ Bericht 14% gewijzigd door CherrymoonTraxx op 04-03-2006 10:40:21 ]
pi_35703849
Kan iemand in diverse topics de viswijven CherryMoonTrax en Phoenixje uit elkaar trekken? En even duidelijk maken dat het niet gewaardeerd wordt als persoonlijke vetes in andermans topic worden uitgevochten?
Maximale hypotheek
Money Gram
pi_35703886
Ik word echt moe van dat mens. Ze meent offtopic te moeten mekkeren op werkelijk elke post die ik doe in WGR.

Ach, ze zal zo wel van het forum afliggen.
pi_35708484
Money Gram

Het is echt hopeloos....
pi_35708936
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Money Gram

Het is echt hopeloos....
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je het ook wel een beetje uitlokt CMT. Je moet en zal het laatste woord hebben en je moet en zal gelijk krijgen. Ik erger me eerlijk gezegd ook wel behoorlijk aan jouw dominantie in bepaalde topics. Ik vind de manier waarop jullie allebei over elkaar heen liggen te rollen in andermans topics behoorlijk vervelend worden.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2006 13:43:53 ]
pi_35708974
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je het ook wel een beetje uitlokt CMT. Je moet en zal het laatste woord hebben en je moet en zal gelijk krijgen.
Het punt is ook dat ik en Zelva gewoon gelijk hebben. Phoenixje is echt een klok-klepel gevalletje.
pi_35709036
Even voor de duidelijkheid:

Het interesseert me momenteel heel weinig wie of wat begonnen is. Het moet gewoon stoppen, klaar.
Topics worden verziekt met gebash over en weer.

Er is al een aantal keren gewaarschuwd en op één of andere manier blijken die waarschuwingen niet aan te komen.
pi_35709051
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het punt is ook dat ik en Zelva gewoon gelijk hebben. Phoenixje is echt een klok-klepel gevalletje.
Hetgeen mijn punt nog eens onderstreept

Het is buitengewoon vervelend om maar door te emmeren tot je het laatste woord hebt. Ik weet niet of je het hebt nagelezen, maar jij gaat je ook vooral te buiten aan een herhaling van zetten. Op een gegeven moment voegen je posts niets inhoudelijks meer toe aan een topic. Blijven drammen om gelijk te krijgen is erg vervelend, ook al zou je eventueel (misschien) gelijk kunnen hebben.
pi_35709164
pi_35709172
En ik ben aan het witten hierzo, dus ik heb helemaal geen tijd voor die onzin
  zaterdag 4 maart 2006 @ 14:44:43 #184
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_35710519
Five_Horizons : Ik vind het onterecht dat je mijn topic EINDELIJK !!! hebt gesloten. Het past volgens mij niet in dat andere topic, omdat ik vind dat er ook wel eens aandacht aan de positieve resultaten mag worden gegeven. En de reden dat ik dit topic heb geopend was om andere werkzoekenden te laten weten dat ook na lange tijd de kans op succes nog bestaat.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
pi_35710736
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 14:44 schreef AvispaCS het volgende:
Five_Horizons : Ik vind het onterecht dat je mijn topic EINDELIJK !!! hebt gesloten. Het past volgens mij niet in dat andere topic, omdat ik vind dat er ook wel eens aandacht aan de positieve resultaten mag worden gegeven. En de reden dat ik dit topic heb geopend was om andere werkzoekenden te laten weten dat ook na lange tijd de kans op succes nog bestaat.
Ik vind het echt hardstikke leuk dat je werk hebt gevonden, maar we zitten niet op een slowchat-topic te wachten. Daarnaast zie ik even de discussiewaarde van je mededeling niet in, maar goed.

En voor je tweede reden: al die werkzoekenden zitten juist in dat topic waarnaar ik heb verwezen.
pi_35992405
De verzekering tillen

Waarom is dit topic dicht?
  Licht Ontvlambaar maandag 13 maart 2006 @ 15:31:20 #187
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35992557
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De verzekering tillen

Waarom is dit topic dicht?
Verzekering tillen = frauderen, that's why...

Herformuleer TT en OP, misschien dat het dan wel iets kan worden
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_35992583
Hoe zou ik de TT dan moeten herformuleren?
  Licht Ontvlambaar maandag 13 maart 2006 @ 15:33:18 #189
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35992630
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe zou ik de TT dan moeten herformuleren?
Ik ga even met je meedenken... geef me even
pi_35992647
Met de huidige OP is op zich toch weinig mis?
  Licht Ontvlambaar maandag 13 maart 2006 @ 15:34:33 #191
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35992668
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met de huidige OP is op zich toch weinig mis?
Ik krijg ruzie als ik 'm zo laat staan
  Licht Ontvlambaar maandag 13 maart 2006 @ 15:38:49 #192
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35992798
CMT, probeer een TT en OP te schrijven waarin het woord tillen, oplichten, frauderen etc niet voorkomt. Misschien dat we het topic dan eens kunnen laten lopen. Als het niet de goede kant opgaat, gaat het helaas weer dicht uiteraard
pi_35992931
Als je in de TT tillen nu eens zou vervangen door "declareren" en in de op "getild" door "op deze manier gedeclareerd". Dan is er op zich weinig mis mee, toch?
  Licht Ontvlambaar maandag 13 maart 2006 @ 15:48:15 #194
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35993099
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je in de TT tillen nu eens zou vervangen door "declareren" en in de op "getild" door "op deze manier gedeclareerd". Dan is er op zich weinig mis mee, toch?
Hij is weer open, doe jij de Op maar
pi_35993186
Thanks.
  maandag 20 maart 2006 @ 19:23:53 #196
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36208755
Bijstands uitkering

Mag wel dicht ik heb al wat ik wou weten.
  donderdag 23 maart 2006 @ 16:11:03 #197
22444 Rorschach
Vlekkendepper
pi_36299923
Kan iemand even optreden tegen deze user?
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:41 schreef L3IPO het volgende:
Laat het luie varken niet zo zeiken...ze moet OF een baan zoeken OF zichzelf voor de trein gooien.

Ik vind het een verwerpelijke reactie in mijn topic.
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 maart 2006 @ 16:28:24 #198
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36300511
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 16:11 schreef Rorschach het volgende:
Kan iemand even optreden tegen deze user?
[..]

Ik vind het een verwerpelijke reactie in mijn topic.
Over het hoofd gezien, alsnog verwijderd...
  dinsdag 28 maart 2006 @ 20:37:30 #199
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_36445209
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_36559712
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')