Verwijderdquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:48 schreef avotar het volgende:
Huis kopen en alles wat er bij komt
Waar slaat deze reactie nou eigenlijk op?
Ik begin een beetje genoeg te krijgen van die bagger user....
tanxquote:
Laatste keer dat ik zo'n vraag had, mocht hetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:04 schreef k_man het volgende:
Het topic uiteraard.
Mensen helpen om met zwart geld om te gaan lijkt me niet erg integer.
Ja, en heel kort erna was ik weer zwart...quote:
nee juist niet.... en nee die is niet stuk. het briljante stuk nederlandse proza hierboven was meer een gevolg van een koffie tekort.quote:Op woensdag 1 maart 2006 07:37 schreef Megumi het volgende:
BHFH is een aanwinst en is je backspace toets stuk avotar?
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je het ook wel een beetje uitlokt CMT. Je moet en zal het laatste woord hebben en je moet en zal gelijk krijgen. Ik erger me eerlijk gezegd ook wel behoorlijk aan jouw dominantie in bepaalde topics. Ik vind de manier waarop jullie allebei over elkaar heen liggen te rollen in andermans topics behoorlijk vervelend worden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Money Gram
Het is echt hopeloos....
Het punt is ook dat ik en Zelva gewoon gelijk hebben. Phoenixje is echt een klok-klepel gevalletje.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je het ook wel een beetje uitlokt CMT. Je moet en zal het laatste woord hebben en je moet en zal gelijk krijgen.
Hetgeen mijn punt nog eens onderstreeptquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het punt is ook dat ik en Zelva gewoon gelijk hebben. Phoenixje is echt een klok-klepel gevalletje.
Ik vind het echt hardstikke leuk dat je werk hebt gevonden, maar we zitten niet op een slowchat-topic te wachten. Daarnaast zie ik even de discussiewaarde van je mededeling niet in, maar goed.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:44 schreef AvispaCS het volgende:
Five_Horizons : Ik vind het onterecht dat je mijn topic EINDELIJK !!! hebt gesloten. Het past volgens mij niet in dat andere topic, omdat ik vind dat er ook wel eens aandacht aan de positieve resultaten mag worden gegeven. En de reden dat ik dit topic heb geopend was om andere werkzoekenden te laten weten dat ook na lange tijd de kans op succes nog bestaat.
Verzekering tillen = frauderen, that's why...quote:Op maandag 13 maart 2006 15:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De verzekering tillen
Waarom is dit topic dicht?
Ik ga even met je meedenken... geef me evenquote:Op maandag 13 maart 2006 15:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe zou ik de TT dan moeten herformuleren?
Ik krijg ruzie als ik 'm zo laat staanquote:Op maandag 13 maart 2006 15:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met de huidige OP is op zich toch weinig mis?
Hij is weer open, doe jij de Op maarquote:Op maandag 13 maart 2006 15:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je in de TT tillen nu eens zou vervangen door "declareren" en in de op "getild" door "op deze manier gedeclareerd". Dan is er op zich weinig mis mee, toch?
Ik vind het een verwerpelijke reactie in mijn topic.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:41 schreef L3IPO het volgende:
Laat het luie varken niet zo zeiken...ze moet OF een baan zoeken OF zichzelf voor de trein gooien.![]()
Over het hoofd gezien, alsnog verwijderd...quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:11 schreef Rorschach het volgende:
Kan iemand even optreden tegen deze user?
[..]
Ik vind het een verwerpelijke reactie in mijn topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |