abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35991053
Je hoort het vaak, met name op verjaardagsfeestjes dat mensen op vakantie weer eens wat brillen, GSM's en contant geld zijn "kwijtgeraakt" en dat de verzekering dit royaal heeft vergoed.

Zijn er hier mensen die weleens op deze manier declareren?

[ Bericht 9% gewijzigd door CherrymoonTraxx op 13-03-2006 15:51:57 ]
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35991353
Wel is gedaan overigens niet bewust , ik was mn gsmtje echt kwijt en aangifte gedaan enzo
3 / 4 weken later kwam ik hem tegen in een jaszakje van een colbertje
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_35991961
Wel eens een bril kwijtgeraakt en gedeclareerd maar hij werd maanden later weer teruggevonden. In een ordner in Duitsland.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_35992124
Ik wist niet eens dat dit zo gemakkelijk gaat
Zijn het geen aangedikte verhalen dan?
pi_35992147
Het gaat echt heel makkelijk. Beetje knoeien met valuta en zo.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35992150
En daarom betalen we 70% meer premie dan nodig.
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
  maandag 13 maart 2006 @ 15:22:17 #7
78575 francoise
this is so real...
pi_35992252
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:17 schreef danosa het volgende:
Ik wist niet eens dat dit zo gemakkelijk gaat
Zijn het geen aangedikte verhalen dan?
Als je na je vakantie claimt je camera, bril én je dure leren jas kwijt bent zal er bij de verzekering wel een vraagteken rijzen denk ik. Subtiliteit is het sleutelwoord.

Ik vind het trouwens niet verkeerd, we betalen ons allemaal zo scheel aan verzekeringen dat het gewoon zonde is niet te declareren. Zo ook mijn zorgverzekeraar, die heeft nog nooit zo veel dingen voor me mogen vergoeden als het afgelopen kwartaal.
pi_35992262
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het gaat echt heel makkelijk. Beetje knoeien met valuta en zo.
Hou maar op, je brengt mij nog op verkeerde ideeën
  Licht Ontvlambaar maandag 13 maart 2006 @ 15:25:24 #9
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35992359
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:22 schreef francoise het volgende:

[..]

Als je na je vakantie claimt je camera, bril én je dure leren jas kwijt bent zal er bij de verzekering wel een vraagteken rijzen denk ik. Subtiliteit is het sleutelwoord.

Ik vind het trouwens niet verkeerd, we betalen ons allemaal zo scheel aan verzekeringen dat het gewoon zonde is niet te declareren. Zo ook mijn zorgverzekeraar, die heeft nog nooit zo veel dingen voor me mogen vergoeden als het afgelopen kwartaal.
Ik zie een cirkeltje... jij ook?

[ Bericht 10% gewijzigd door Sjeen op 13-03-2006 15:48:44 ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_35993664
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik zie een cirkeltje... jij ook?
Een cirkeltje waar maar 1 verliezer is, de verzekerde zelf. Een gezonde verzekeraar zal bij elke premie een percentage opslag hanteren als winst voor het kantoor (zoals elk bedrijf).
Door de uitbetalingen dubbel zo groot te laten zijn als noodzakelijk, zal er meer premie betaald moeten worden. Waar ook gewoon weer die marge op zit. Je vraagt dus 100 euro van de verzekeraar, terwijl je weet dat daardoor de premie met 110 omhoog zal moeten gaan.

1 lachende partij dus, en dat is niet de partij de geflest wordt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')