Als je na je vakantie claimt je camera, bril én je dure leren jas kwijt bent zal er bij de verzekering wel een vraagteken rijzen denk ik. Subtiliteit is het sleutelwoord.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:17 schreef danosa het volgende:
Ik wist niet eens dat dit zo gemakkelijk gaat
Zijn het geen aangedikte verhalen dan?
Hou maar op, je brengt mij nog op verkeerde ideeënquote:Op maandag 13 maart 2006 15:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het gaat echt heel makkelijk. Beetje knoeien met valuta en zo.
Ik zie een cirkeltje... jij ook?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:22 schreef francoise het volgende:
[..]
Als je na je vakantie claimt je camera, bril én je dure leren jas kwijt bent zal er bij de verzekering wel een vraagteken rijzen denk ik. Subtiliteit is het sleutelwoord.
Ik vind het trouwens niet verkeerd, we betalen ons allemaal zo scheel aan verzekeringen dat het gewoon zonde is niet te declareren. Zo ook mijn zorgverzekeraar, die heeft nog nooit zo veel dingen voor me mogen vergoeden als het afgelopen kwartaal.
Een cirkeltje waar maar 1 verliezer is, de verzekerde zelf. Een gezonde verzekeraar zal bij elke premie een percentage opslag hanteren als winst voor het kantoor (zoals elk bedrijf).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |