abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35509780
Even een kort vraagje.
Jaren geleden (2001) ben ik genaaid door mijn huisbaas.
Met een stuk of vijftien studenten huurden we een stuk of vijf huisjes in Amersfoort.
Hij wilde ons eruit omdat hij goed geld kon krijgen voor de grond en de huisjes waren aan sloop toe.

Hij, X, probeerde eerst geruisloos iedereen eruit te gooien/laten vertrekken maar toen dat niet lukte omdat ik stennis maakte, heeft hij uiteindelijk, voor iedereen vertrok en de huisjes gesloopt werden, aan iedereen een oprotpremie van 2500 gulden gegeven.
Behalve mij.

Hij had een hekel aan me omdat ik ervoor had gezorgd dat iedereen zich bewust was van zijn rechten en van de plannetjes van de huisbaas.
En bovendien had hij bij de gemeente geinformeerd en daar uitgevonden dat ik inderdaad al twee maanden daarvoor mij uit had laten schrijven uit de gemeente amersfoort en in had laten schrijven bij gemeente leiden.

Dit gebruikte hij als argument om mij geen oprotpremie te hoeven betalen.
Terwijl ik nog gewoon huurde bij hem en huur betaalde, dus het sloeg nergens op.
Maar door allerlei moeilijke prive omstandigheden waar ik toen in zat heb ik het erbij laten zitten.
Nu, jaren later, maak ik me er nog steeds kwaad om wat die klootzak me geflikt heeft.

Ik zou er alsnog wel achteraan willen.
Kan ik hem nog iets maken? Of is het nu (vijf jaar later) echt te laat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Five_Horizons op 26-02-2006 18:06:09 (naam weg) ]
pi_35509831
rechtsvorderingen verjaren in de regel na vijf jaar. Betekent overigens niet dat de verbintenis zelf niet meer bestaat, betekent dat hij niet langer afdwingbaar is. Maar waarom zou je 'recht' hebben op een oprotpremie?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_35509906
Hij had niet het recht om mensen eruit te zetten, en die 2500 gulden gebruikte hij om het mensen door de strot te duwen, wat uiteindelijk ook gelukt is.
Hij bood iedereen het geld aan in een brief (ook mij) en iedereen accepteerde het. Toen heeft hij het iedereen betaald behalve mij.
pi_35510055
dat je je daar na 5 jaar nog steeds kwaad om maakt had er dan destijds iets aan gedaan, maar ga niet jaren later nog 's janken
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_35510136
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 63% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 10:04:07 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_35510150
Tja soms veranderen dingen in een mensenleven heh..
pi_35510823
Oftewel: je hebt geld nodig nu.
pi_35511090
nee, ik ben boos nu
pi_35511295
quote:
Op zondag 26 februari 2006 14:38 schreef brrrrrrt het volgende:
Hij had niet het recht om mensen eruit te zetten, en die 2500 gulden gebruikte hij om het mensen door de strot te duwen, wat uiteindelijk ook gelukt is.
Hij bood iedereen het geld aan in een brief (ook mij) en iedereen accepteerde het. Toen heeft hij het iedereen betaald behalve mij.
dus hij heeft je de beloofde oprotpremie niet betaalt. Hoe heeft hij je dan toch het huis uitgekregen?

heb jij die premie destijds wel aanvaard?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_35511411
Waarom ben je weggegaan als hij niet wou lappen?
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
pi_35515862
Als jij al weg was op het moment van aanbieden van de oprotpremie, heeft 'ie terecht niet betaald.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')