abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35093809
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:09 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

UPC ! Daar heb ik anderhalf jaar vast gezeten in Nijmegen. Kan wel begrijpen dat je als je daar gezeten hebt geen zin meer hebt in helpdesk

En vaak afgewezen worden kan inderdaad ook demotiverend werken lijkt mij. Maar als de nood hoog zou zijn zou je dan niet gewoon gaan 'help-desken' ?
Haha nee idd, zooitje daar.
Ja misschien moet ik maar weer gaan helpdesken, dan heb ik iig weer een vast inkomen.
In welke periode heb jij er gezeten dan?
Ik vanaf februari 2005 t/m juli 2005.
pi_35094362
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:57 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Haha nee idd, zooitje daar.
Ja misschien moet ik maar weer gaan helpdesken, dan heb ik iig weer een vast inkomen.
In welke periode heb jij er gezeten dan?
Ik vanaf februari 2005 t/m juli 2005.
Misschien was je mijn opvolger ?! Ik ben per mei 2003 begonnen en gestopt per 1 jan. 2005. Toen ben ik begonnen met mijn opleiding. Damn.. achteraf gezien: hoe heb ik het volgehouden !

Maar je zou kunnen gaan helpdesken en in de tussentijd actief op zoek gaan naar een baan die je beter ligt ? Dan heb je in ieder geval iets achter de hand. Bedrijven kijken ook naar 'gaten' in je CV en vragen meestal toch wat je in die lege periodes tussen banen hebt gedaan. Heb je veel gaten, en een andere kandidaad heeft dat minder gaat deze vaak voor jou (werd me verteld door een supervisor bij UPC, hij nam solliciatiegesprekken af voor de CC).
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:35:41 #103
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_35168066
Kk, afgewezen.
quote:
Geachte mijnheer ..,

Dank voor de reactie op de vacature bibliotheekmedewerker (JB) 16 uur. Helaas moeten wij u mededelen dat wij u niet uitnodigen voor een gesprek.

Gezien de grote hoeveelheid reacties zijn wij in staat om slechts een klein deel van de geïnteresseerden uit te nodigen voor een gesprek.

Wij houden uw gegevens graag in portefeuille, voor vacatures die wellicht in de nabije toekomst ontstaan. Indien u hiertegen bezwaar heeft, laat ons dat weten.

Veel succes met uw verdere loopbaan / studie.
Hier baal ik best wel van, want het baantje betaalde zeer verdienstelijk. Ik ben niet eens uitgenodigd voor een gesprek.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_35168896
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:07 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Misschien was je mijn opvolger ?! Ik ben per mei 2003 begonnen en gestopt per 1 jan. 2005. Toen ben ik begonnen met mijn opleiding. Damn.. achteraf gezien: hoe heb ik het volgehouden !

Maar je zou kunnen gaan helpdesken en in de tussentijd actief op zoek gaan naar een baan die je beter ligt ? Dan heb je in ieder geval iets achter de hand. Bedrijven kijken ook naar 'gaten' in je CV en vragen meestal toch wat je in die lege periodes tussen banen hebt gedaan. Heb je veel gaten, en een andere kandidaad heeft dat minder gaat deze vaak voor jou (werd me verteld door een supervisor bij UPC, hij nam solliciatiegesprekken af voor de CC).
Best knap, zo lang bij UPC werken.
Ik denk dat ik dat nu ook ga doen, helpdesken dus en kijken voor ander werk.

Vandaag werd ik gebeld door Randstad en die had een vacature voor me als 2de lijns helpdeskmedewerker bij het belastingkantoor in Apeldoorn.
Opzich lekker dichtbij en het betaald ook redelijk goed.
Maandag heb ik een gesprek en als dat goed gaat kan ik dinsdag gelijk beginnen, ff spannend dus.
pi_35178360
Mijn gesprek ging gister (naar mijn idee) wel goed.
Ze gaan het terug koppelen met het wervings- en selectiebureau en via hun zal ik dan horen wat er verder evt. gaat gebeuren.
Gesprek duurde lang: 1,5 uur, maar was niet vervelend.
  maandag 20 februari 2006 @ 11:55:39 #106
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_35282970
Update: ik ben aangenomen voor de functie van support medewerker waar ik op gesolliciteerd had . Ik ga 3 dagen in de week werken voor een zeer acceptabel salaris. Ik ben blij
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_35285181
MaLo gefeliciteerd!!
pi_35285221
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:35 schreef VeX- het volgende:
Kk, afgewezen.
[..]

Hier baal ik best wel van, want het baantje betaalde zeer verdienstelijk. Ik ben niet eens uitgenodigd voor een gesprek.
Haha ja bibliotheek verdient echt belachelijk goed, toen ik 18 was (4 jaar terug) verdiende ik daar al fl 17,85, en ik had dan ook nog eens de koningsfunctie van biebhopper, beetje boeken/cd's/dvd's rondbrengen en ophalen bij oudjes.

Ok het was maar 4 uurtjes per week, maar wel superr eazy money
Even a broken clock is right twice a day.
  maandag 20 februari 2006 @ 13:24:16 #109
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_35285772
Dank je Koningin . Heb jij al een idee wanneer je meer hoort van je sollicitatie? Of hebben ze dat niet gezegd?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_35286349
quote:
Op maandag 20 februari 2006 13:24 schreef MaLo het volgende:
Dank je Koningin . Heb jij al een idee wanneer je meer hoort van je sollicitatie? Of hebben ze dat niet gezegd?
Het bedrijf neemt contact op met wervingsbureau en zij nemen contact op met mij.
Er is niets gezegd over een termijn....jammer genoeg.
Dus afwachten.
pi_35323877
Ik ben helaas afgewezen, jammer.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:35:32 #112
46794 Berkery
Fat bastard
pi_35325127
Da's jammer Koningin. Zeiden ze ook waarom?
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_35325388
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:35 schreef Berkery het volgende:
Da's jammer Koningin. Zeiden ze ook waarom?
Ja, maar dat houd ik liever voor mezelf. Ze hadden voor een gedeelte wel gelijk in hun argumenten (maar niet allemaal).
pi_35326972
Jammer zeg, Koningin Heb je verder nog iets lopen?

Ik lees al een tijdje mee en kom me hier nu maar eens 'officieel' melden. Ben al een jaar af en toe aan het solliciteren, helaas tot nog toe zonder succes. Maar per 1 maart houdt mijn huidige functie op dus moet ik er nu echt serieus werk van maken (doe ik ook wel al hoor, maar vanaf volgende week dus fulltime )
Gelukkig heb ik nog wel een tijdje begeleiding (outplacementtraject), maar ik zal het toch vooral zelf moeten doen.

O, ja voor mij is het vooral lastig om iets te vinden omdat ik een parttime baan zoek.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:28:26 #115
46794 Berkery
Fat bastard
pi_35327059
Ik ben overigens ook alweer vrij serieus op zoek naar iets anders, ik voel me hier niet echt op mijn plek
pi_35327214
De pendel had dus wat dat betreft gelijk Berkery

Jammer dat je je niet op je plek voelt (heb net het staartje van je vorige zoektocht meegekregen). Al lijkt het me wel fijn dat je deze keer vanuit een baan kunt zoeken, of niet?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 15:10:25 #117
46794 Berkery
Fat bastard
pi_35328705
Het is idd fijner om vanuit een baan te solliciteren, ik mag wat kieskeuriger zijn en het geeft me sowieso wat meer zelfvertrouwen bij sollicitatiegesprekken (niet dat ik veel uitnodigingen heb gehad). Maar ik heb toch alweer 3 sollicitaties lopen
pi_35331375
Ik heb verder niets meer lopen........heb een redelijke prima baan, dus op zich kan ik vooruit, alleen als er iets leuks voorbij komt, dan probeer ik het. (zie ook het topic over uitvaartleiders).

Berkery, wat doe je voor werk? En wat zoek je dan?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:28:20 #119
46794 Berkery
Fat bastard
pi_35331880
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:17 schreef Koningin het volgende:
Berkery, wat doe je voor werk? En wat zoek je dan?
Ik werk als webmaster en ik zou het liefst webdeveloper worden (daar ben ik voor aan 't leren). Op zich is het werk wat ik nu doe wel leuk, maar de organisatie (een marketing-bedrijf) ligt me niet zo.
Ik heb ook jaren gewebmastert bij de overheid en dat beviel me toen ook prima, maar ben daar wegbezuinigd.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 19:16:09 #120
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_35338684
Koningin, wat balen . Hopelijk vind je snel een andere vacature. Kun je wel wat met de reden(en) van afwijzing? Ik bedoel: zijn het dingen waar je aan kunt werken?

Piglet, in wat voor richting zoek jij werk? Wanhoop niet , het is mij gelukt om in de ICT branche, waar parttime werken een zeldzaamheid is, een parttime baan te vinden.

Berkery, succes met je sollicitaties .
pi_35356020
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:28 schreef Berkery het volgende:

[..]

Ik werk als webmaster en ik zou het liefst webdeveloper worden (daar ben ik voor aan 't leren). Op zich is het werk wat ik nu doe wel leuk, maar de organisatie (een marketing-bedrijf) ligt me niet zo.
Ik heb ook jaren gewebmastert bij de overheid en dat beviel me toen ook prima, maar ben daar wegbezuinigd.
Ah ja, dat heb je me volgens mij al eens verteld. Veel succes ermee.

MaLo, ik heb inderdaad wel veel aan de argumenten, het zijn zaken waar ik in volgende sollicitaties verder mee kan.
pi_35358451
Zitten hier mensen die moeten werken voor hun uitkering? Zo ja, wat voor werk doe je dan precies?
pi_35360193
Koningin ik wist wel al dat je graag een nieuwe baan wil en niet moet lees ook regelmatig het topic over uitvaartleider, etc. Dat intrigeert me enorm om de een of andere reden .
Maar ik wist even niet of je nog iets concreets naast deze sollicitatie had lopen, maar niet dus. Ach, er komt vast binnenkort wel weer iets interessants op je pad!

MaLo ik zoek werk als webredacteur of iets in de richting van informatie en documentatie management. En daar zijn wel parttime banen in te vinden, alleen solliciteren daar meteen honderden mensen op
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:36:54 #124
55636 EvilBastard
Durka, durka
pi_35672426
Ik sluit mij ook hier aan, al alles gehoord over gekwalificeerd, onder gekwalificeerd, ideale kandidaat maar andere kandidaat had lagere loon eis. Wordt er een beetje wanhopig van.
pi_35673109
Bij mij hebben anderen altijd meer werkervaring in de gewenste richting. Dat krijg je als je zelf zes jaar in het onderwijs hebt gewerkt en nu het onderwijs uit wilt. Ik doe altijd wel hard mijn best om te laten zien dat onderwijservaring betekent organisatorische ervaring, communicatieve vaardigheden, niet bang om te spreken voor groepen, flexibel zijn qua werktijden, goed in multitasken en noem het allemaal maar op, maar dan nog willen ze in een academische boekhandel liever iemand die al in een boekhandel heeft gewerkt en voor een redacteursfunctie liever iemand die nu ook al werkzaam is als redacteur.
Ik blijf uiteraard proberen, maar hou er rekening mee dat ik in het onderwijs gevangen blijf totdat er krapte ontstaat op de arbeidsmarkt.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:09:15 #126
55636 EvilBastard
Durka, durka
pi_35673393
Toen ik 20 was werd ik al teamleider op een call center, om de reden dat ik boven alle andere uitsprong (ik werkte daar pas 2 maanden). Sindsdien ben ik altijd werkzaam geweest in leiding gevende functies. Wanneer ik nu een sollicitatie gesprek heb vinden ze mij allemaal jong en heb ik het idee dat ze twijfelen aan de geloofwaardigheid van mijn CV. Terwijl er gewoon een referentie bij staat. Je zou toch denken dat ze blij zijn met zon jonge kerel met al zo veel ervaring (ben nu 27, dus al 7 jaar leidingevende ervaring waarvan 1 jaar in het buitenland). Maar nee. Persoonlijk wordt ik liever per brief of email afgewezen dan na een gesprek. Immers betekend een gesprek dat je CV er goed uit ziet maar als je dan niet wordt aangenomen wordt je afgewezen op je persoon. (Of gewoon iemand die beter is). Zonde van je tijd en niet goed voor je ego.
pi_35673498
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:09 schreef EvilBastard het volgende:
Toen ik 20 was werd ik al teamleider op een call center, om de reden dat ik boven alle andere uitsprong (ik werkte daar pas 2 maanden). Sindsdien ben ik altijd werkzaam geweest in leiding gevende functies. Wanneer ik nu een sollicitatie gesprek heb vinden ze mij allemaal jong en heb ik het idee dat ze twijfelen aan de geloofwaardigheid van mijn CV. Terwijl er gewoon een referentie bij staat. Je zou toch denken dat ze blij zijn met zon jonge kerel met al zo veel ervaring (ben nu 27, dus al 7 jaar leidingevende ervaring waarvan 1 jaar in het buitenland). Maar nee. Persoonlijk wordt ik liever per brief of email afgewezen dan na een gesprek. Immers betekend een gesprek dat je CV er goed uit ziet maar als je dan niet wordt aangenomen wordt je afgewezen op je persoon. (Of gewoon iemand die beter is). Zonde van je tijd en niet goed voor je ego.
Het is erg geloofwaardig, ik zou je gelijk aannemen.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:21:11 #128
55636 EvilBastard
Durka, durka
pi_35673782
Je hebt in iig de moeite genomen om het goed te lezen.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 21:39:30 #129
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_35692398
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:36 schreef EvilBastard het volgende:
Ik sluit mij ook hierbij aan, al alles gehoord over gekwalificeerd, onder gekwalificeerd, ideale kandidaat maar andere kandidaat had een lagere loon eis. Wordt er een beetje wanhopig van.
Ff een vraagje tussendoor, wat was je cijfer op school voor taal? Je schrijft dat je ook wel eens overgekwalificeerd (1 woord) was. Vroegen ze kleuterschool ofzo?
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:22:26 #130
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_35693704
helaas, vandaag afgewezen (noujah afgewezen..)
bedrijf vond het niet echt nodig om iemand aan tenemen die 128km verder op woont.
(zou ze iets van 400¤ per maand kosten aan hotel)

jammer, Oom gebelt. adres gekregen en hup. de volgende ge mailt (normaal bel ik. maar weet niet wie ik er voor moet hebben bij dat bedrijf)
nouja op hoop vanzegen. heb zowiezo werk binnen 2maanden, maar werk liever daar in a'dam
pi_35695145
Gezien het grote aantal spelfouten is het niet zo raar dat sommige mensen moeite hebben met het vinden van een baan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35698869
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:59 schreef thaleia het volgende:
Bij mij hebben anderen altijd meer werkervaring in de gewenste richting. Dat krijg je als je zelf zes jaar in het onderwijs hebt gewerkt en nu het onderwijs uit wilt. Ik doe altijd wel hard mijn best om te laten zien dat onderwijservaring betekent organisatorische ervaring, communicatieve vaardigheden, niet bang om te spreken voor groepen, flexibel zijn qua werktijden, goed in multitasken en noem het allemaal maar op, maar dan nog willen ze in een academische boekhandel liever iemand die al in een boekhandel heeft gewerkt en voor een redacteursfunctie liever iemand die nu ook al werkzaam is als redacteur.
Ik blijf uiteraard proberen, maar hou er rekening mee dat ik in het onderwijs gevangen blijf totdat er krapte ontstaat op de arbeidsmarkt.
Dat is redelijk algemeen bekend. Als je eenmaal bij de overheid of agrarische sector hebt gewerkt, dan kom je er meestal moeilijk uit. Als je zo zeker bent van je kwaliteiten, dan kun je het best ergens laag beginnen, en in de komende jaren jezelf omhoog werken. Een functie op gelijkwaardig niveau blijft lastig.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 01:14:01 #133
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_35699498
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gezien het grote aantal spelfouten is het niet zo raar dat sommige mensen moeite hebben met het vinden van een baan.
Denk alleen niet dat iedereen achter een computer gaat werken,
flikker heen man. ze kijken meer naar je prestaties dan hoe je de taal beheerst.
iig wel in werk wat ik doe
werk wat ik doe is gewoon van. Kom 'n x langs. laat zien wat je kunt, doe je het goed dan heb je het.

zou ook weer aan het werk zijn geweest als ik niet 128~ km van a'dam woonde

vaag trouwens. als je wil werken mag je niet. en als je niet wil werken dan moet je

---
en ja ik heb idd een kut dag gehad door dit solliciteer gebeuren.
word er een beetje stront ziek van,
kheb nog een sollicitatie lopen sinds vandaag.
maar tot zo ver is mijn droom aardig aan het vervagen.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 01:30:16 #134
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_35699908
Vinden jullie het echt zo lastig om werk te vinden ? Zoek eens op magazijnmedewerker of iets in die richting en je hebt zo iets . Dat je dan een HBO .......... opleiding hebt maakt niet uit, maar dan werk je iig voor je werk en terwijl je werkt kun je op je gemak zoeken naar werk waar je wel voor opgeleid bent / wat je wel leuk vind.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zaterdag 4 maart 2006 @ 01:46:11 #135
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_35700288
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 01:30 schreef DaMook het volgende:
Vinden jullie het echt zo lastig om werk te vinden ? Zoek eens op magazijnmedewerker of iets in die richting en je hebt zo iets . Dat je dan een HBO .......... opleiding hebt maakt niet uit, maar dan werk je iig voor je werk en terwijl je werkt kun je op je gemak zoeken naar werk waar je wel voor opgeleid bent / wat je wel leuk vind.
weet niet hoe het met jou zit. maar ik denk niet dat de meeste mensen werk aannemen waar ze met tegenzin heen gaan. ik niet iig (let the flames begin)
ga ergens een paar ruiten invegen/iemand beroven. halfjaar tv kijken in de cel, en je krijgt er een opleiding + baan voor terug, zo gaat dat hier nou eenmaal
pi_35700652
Nou ja, de economie trekt weer aan, dus iedereen die nog een baan zoekt, je kunt weer beginnen met solliciteren. Misschien moet je het eens positief zien. Zelf ben ik in het verleden ook een paar keer afgewezen geweest. Achteraf gezien ben ik blij dat ik afgewezen ben en dat meen ik echt. Bedrijven die zich beter voordoen dan dat ze zijn etc. Heb zelfs studiegenoten die inmiddels in een andere sector en bedrijf werken, nadat ze destijds werden aangenomen.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 03:38:56 #137
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_35701755
ik blijf zegmaar in het zelfde werk alleen dan met kans om uitgezonden te worden naar het buitenland

3weken 7dagen per week 12 uur werken. 3 weken thuis.. Lovely!
of 6dagen van 8 uur. of 3dagen(op&af) van 12 uur.
Ja ik mag graag lange dagen maken
pi_35702150
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 01:14 schreef Devilnl het volgende:

[..]

Denk alleen niet dat iedereen achter een computer gaat werken,
flikker heen man. ze kijken meer naar je prestaties dan hoe je de taal beheerst.
iig wel in werk wat ik doe
werk wat ik doe is gewoon van. Kom 'n x langs. laat zien wat je kunt, doe je het goed dan heb je het.

zou ook weer aan het werk zijn geweest als ik niet 128~ km van a'dam woonde

vaag trouwens. als je wil werken mag je niet. en als je niet wil werken dan moet je

---
en ja ik heb idd een kut dag gehad door dit solliciteer gebeuren.
word er een beetje stront ziek van,
kheb nog een sollicitatie lopen sinds vandaag.
maar tot zo ver is mijn droom aardig aan het vervagen.
Ik weet niet wat voor werk je doet, maar een sollicitatiebrief vol spelfouten maakt doorgaans weinig indruk...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35703828
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 04:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor werk je doet, maar een sollicitatiebrief vol spelfouten maakt doorgaans weinig indruk...

[ Bericht 5% gewijzigd door Sjeen op 04-03-2006 10:28:12 ('t is leuk geweest...) ]
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:36:03 #140
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_35708747
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 04:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

daarom bel ik ook meestal
hoef toch niks te schrijven op het werk. ja hoeveel uren ik heb gemaakt, maar dat lukt nog wel
(Shovel machinist trouwens)
pi_35709117
quote:
Hoi, ik ben magazijnmedewerker, en die banen liggen hier (Fryslân) absoluut niet voor het oprapen. Maar 17 maart heb ik een sollicitatiegesprke, ik ben door naar de derde ronde

En ja, dat is een baan voor magazijnmedewerker.... Met DRIE voorrondes...
pi_35710880
quote:
Vinden jullie het echt zo lastig om werk te vinden ? Zoek eens op magazijnmedewerker of iets in die richting en je hebt zo iets .
Jij bent zeker man, lang en gespierd, en hebt heftruckervaring?
pi_35710922
Ik ga ook weer eens wat activer zoeken naar een andere baan, maar ik klaag ondertussen niet, want ik heb werk
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_35711412
Precies, dat heb ik dus ook. Ik zou gek zijn als ik bij het huidige onderwijsbeleid eeuwig in die sector zou blijven werken, maar nog een jaartje, of twee, is best te doen. Kan dus intussen vrij relaxed op andere dingen solliciteren. Ben alweer wat potentieel interessante vacatures tegengekomen, dus we gaan maar weer eens aan de slag.
pi_35716234
ik heb een heel ander probleem. Ik kan genoeg werk vinden in mijn sector maar bijna allemaal niet wat ik wil en onder mijn opleidingsniveau. Lastig dus
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zaterdag 4 maart 2006 @ 19:09:50 #146
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_35717664
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 18:15 schreef komrad het volgende:
ik heb een heel ander probleem. Ik kan genoeg werk vinden in mijn sector maar bijna allemaal niet wat ik wil en onder mijn opleidingsniveau. Lastig dus
In wat voor sector zoek je wat dan? En ben je niet gewoon te veeleisend
  zondag 5 maart 2006 @ 00:46:16 #147
50442 DaMook
pi_35728214
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 14:59 schreef thaleia het volgende:

[..]

Jij bent zeker man, lang en gespierd, en hebt heftruckervaring?
Man ja de rest nee Al ben ik nu goed met de heftruck aan het oefenen Maar ik ken genoeg vrouwen die in een magazijn of iets dergelijks werken . (Ik zit zelf nu trouwens in de productie en niet in een magazijn).

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
  zondag 5 maart 2006 @ 00:47:07 #148
50442 DaMook
pi_35728243
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 18:15 schreef komrad het volgende:
Onder je opleidingsniveau is onzin, neem dat dan gewoon tot je iets hebt wat wel je niveau heeft of werk je op zeg .

zondag 5 maart 2006 @ 00:56:25 #149
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_35728545
quote:
Op zondag 5 maart 2006 00:47 schreef DaMook het volgende:

[..]

Onder je opleidingsniveau is onzin, neem dat dan gewoon tot je iets hebt wat wel je niveau heeft of werk je op zeg .
hij heeft werk zegt ie. dus dan kan ie gewoon doorzoeken om werk wat WEL op zijn niveau is
  maandag 6 maart 2006 @ 11:21:01 #150
46794 Berkery
Fat bastard
pi_35767740
Ik heb inmiddels al een stuk of 5 sollicitaties lopen, al valt de respons een beetje tegen. Nog maar twee reacties terug gehad, en merk ik dat het een nadeel is dat ik al werk heb (i.v.m. opzegtermijn enzo)

Het is ook nooit goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')