abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:30:05 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_35585237
Ik nogniet. Het lijkt me bijzonder vreemd een vrouw boven mij te hebben staan. Heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt. Wie heeft dit wel eens meegemaakt en is dit werkbaar? Ik heb er op zich geen enkel probleem mee overigens, al zou ik toch de neiging hebben om te zeggen dat er nog stof ligt op de grond ofzo als ze langs kwam, of dat ik graag asap een verse bak koffie wil. Maargoed, dat komt omdat ik in mijn werkomgeving alleen vrouwen als schoonmaakster en kokkin heb meegemaakt.

Wie heeft er al wel eens in zo'n "moderne" werksituatie gewerkt, had je hier problemen mee en hoe beviel het? Was het anders dan met een " normale" mannnelijke baas?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_35585385
Ik wíst bij het lezen van de TT al dat jij het was.

En je minachting en je wereldvreemdheid walgt me. Is het je doel om te provoceren?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:36:01 #3
26059 Els_saai
Altijd saai...
pi_35585447
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
I....al zou ik toch de neiging hebben om te zeggen dat er nog stof ligt op de grond ofzo als ze langs kwam, of dat ik graag asap een verse bak koffie wil.
...is toch ook opwindend?
pi_35585488
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:36 schreef Els_saai het volgende:

[..]

Doe niet zo saai man. met je smileypost.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:37:25 #5
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_35585503
Het is heerlijk, BHFH. Een vrouw die je vertelt wat te doen en waar je je gewoon aan kan overgeven. Ik zou niet anders willen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_35585587
als je geboren bent in het jaar 1912 dan hoef je toch niet meer te werken?
Rot signature
  Milf dinsdag 28 februari 2006 @ 20:40:54 #7
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_35585630
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik nogniet. Het lijkt me bijzonder vreemd een vrouw boven mij te hebben staan. Heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt. Wie heeft dit wel eens meegemaakt en is dit werkbaar? Ik heb er op zich geen enkel probleem mee overigens, al zou ik toch de neiging hebben om te zeggen dat er nog stof ligt op de grond ofzo als ze langs kwam, of dat ik graag asap een verse bak koffie wil. Maargoed, dat komt omdat ik in mijn werkomgeving alleen vrouwen als schoonmaakster en kokkin heb meegemaakt.

Wie heeft er al wel eens in zo'n "moderne" werksituatie gewerkt, had je hier problemen mee en hoe beviel het? Was het anders dan met een " normale" mannnelijke baas?
Waarom is een mannelijke baas normaal?

En baas is ook niet het juiste woord. Het is een werkgever of een leiddinggevende.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:41:25 #8
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35585650
Typisch BHFH topic weer.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Donald Duck held dinsdag 28 februari 2006 @ 20:44:05 #9
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_35585732
Hij's weer fantastisch
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_35585822
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 10:06:56 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  Donald Duck held dinsdag 28 februari 2006 @ 20:48:53 #11
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_35585908
Maar mij lijkt het niks. Vrouwen zijn niet geschikt voor hoge functies.
Koffie zetten en onderdanig zijn zit meer in hun genen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:49:14 #12
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_35585924
graag even serieus en ontopic reageren. Ik heb dit dus nog nooit meegemaakt, het gaat me om de stijl van leiding geven enzo. Is dit anders bij een vrouwlijke baas dan bij een mannelijke baas. Het is geen vrouwnbash topic ofzo. Ik wil een volwassen discussie over dit onderwerp, waar ik gewoon nieuwsgierig naar ben.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_35586038
ik heb wel eens een heks als baas gehad... die was ook vrouwelijk. Naja dat zei ze/hij althans..
dus
  Licht Ontvlambaar dinsdag 28 februari 2006 @ 21:07:52 #14
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35586507
Ben eens benieuwd of hier serieuze reacties op komen... we gaan het eens afwachten
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_35586607
2 keer een vrouw als baas gehad. Over de eerste niets dan lof, de tweede was een ramp. Was 24 jaar, vers van school, meende de wijsheid in pacht te hebben, maar meer dan roddel, achterklap, puberaal gegiechel en de ene na de andere dubieuze beslissing kwam er niet uit

Op zich maakt het me trouwens niets uit, het gaat om capaciteit en niet om geslacht.

Ow ja, bij deze dus Sjeen
Live it!
pi_35586663
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
graag even serieus en ontopic reageren. Ik heb dit dus nog nooit meegemaakt, het gaat me om de stijl van leiding geven enzo. Is dit anders bij een vrouwlijke baas dan bij een mannelijke baas. Het is geen vrouwnbash topic ofzo. Ik wil een volwassen discussie over dit onderwerp, waar ik gewoon nieuwsgierig naar ben.
Niet zo vreemd als je off topic reacties krijgt met zo'n OP, maar ik doe mijn best:

Nooit gehad, een vrouwelijke leidinggevende. Is bij ons ook niet echt gebruikelijk, dus de kans is al niet zo groot.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_35586684
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:07 schreef Sjeen het volgende:
Ben eens benieuwd of hier serieuze reacties op komen... we gaan het eens afwachten
Bijna elke hetero man met een relatie heeft toch een vrouwelijke baas! Wat is daar nou zo vreemd aan BHFH
Rot signature
pi_35586735
Bij ons in de winkel hebben we een tijdje een vrouw gehad. Die was wel eens waar derde in rangorde, maar ja als de eerste 2 ontbraken hadden we met haar te maken. Enkele mannelijke medewerkers konden niet met haar opschieten, maar of dat aan haar of haar vrouw zijn te maken had weet ik niet. 1 Iemand verdacht ik echter wel van vrouwendiscriminatie. Maar ik had er verder geen problemen mee.
Sport doet leven
  Licht Ontvlambaar dinsdag 28 februari 2006 @ 21:16:08 #19
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35586790
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:10 schreef BlueEyed het volgende:
2 keer een vrouw als baas gehad. Over de eerste niets dan lof, de tweede was een ramp. Was 24 jaar, vers van school, meende de wijsheid in pacht te hebben, maar meer dan roddel, achterklap, puberaal gegiechel en de ene na de andere dubieuze beslissing kwam er niet uit

Op zich maakt het me trouwens niets uit, het gaat om capaciteit en niet om geslacht.

Ow ja, bij deze dus Sjeen

Zal ik ook maar:
Vakantie en weekendbaan in restaurant, dame van in de tachtig als bazin Mevrouw was echt goed!!!
Verder op Arbeidsbureau gewerkt onder een vrouwelijk manager dier er niks van bakte.
Ik functioneer sowieso beter als ik moet samenwerken met mannen. Vrouwen kunnen zo ontzettend gecompliceerd zijn... Daarom gaat Sjeen voor een functie bij de brandweer, samenwerken met mannen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_35586886
Ik heb een vrouw als baas. Ze is onzeker, labiel, te gevoelig voor externe kontkruipers, heeft totaal geen kennis van zaken en raakt daardoor vaak in de stress waarna ze paniekerig gaat lachen.

Wat een feest.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_35587453
Ik heb het meerdere malen mee moeten maken,zowel een keertje als ik in een filiaal moest invallen en bij mijn 'vaste' winkel.
De een is gewoon en lachen,de ander ongelofelijk chagrijnig en overdreven serieus.
Nu heb ik een man als baas (scheelt een jaar met mij) en dat gaat ook goed,hoewel ik geen bezwaar tegen een vrouw zou hebben.
pi_35587492
Mijn bedrijfsleider is een vrouw. Probleem? Nee Het is tevens mijn beste vriendin dus ik vermaak me prima hoor
pi_35587571
Mijn honden hebben ook een vrouw als baas; twee zelfs, want de kleine probeert ze ook al commando's te geven
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_35587624
Ik heb tot nu toe nog geen klachten gehad
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:44:28 #25
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_35587920
wel eens meegemaakt, en dat beviel stukken beter dan sommige mannelijke leidinggevenden die ik ooit heb meegemaakt.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:52:39 #26
122762 TimT
Bye Bye Blackbird
pi_35588232
Ik heb wel eens voor een vrouw gewerkt. Het beviel mijn wel, ze was een goede basis. Een vrouw of een man als baas, maakt niets uit. Verschil van geslacht, maakt echt niets uit. Een goede baas of bazin komt niet uit welk geslacht, maar hoe die persoon zich gedraagt. Of de baas of bazin rechtvaardig is en eerlijk. Dat maakt iemand een goede werkgever. Niet door het geslacht.
Of my friend, I can only say this. Of all the souls I have encountered. His was the most... human." -- Captain James T. Kirk .
http://www.timt.web-log.nl/
  Milf dinsdag 28 februari 2006 @ 22:05:06 #27
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_35588733
Ik heb mannen zowel vrouwen als leiddinggevenden gehad.

Het enige verschil wat ik merk.. dat als er iets is op bijvoorbeeld persoonlijk vlak., de vrouw toch beter in staat is empahtie te tonen.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_35588932
Ik heb een vrouwelijke leidinggevende en had pas (tijdens het zwangerschapsverlof van mijn leidinggevende) een andere vrouwelijke leidinggevende.
Wijze les: ook tussen vrouwelijke leidinggevenden zit een wereld van verschil. De een heeft veel meer oog voor de mensen dan de ander en inhoudelijk zijn ze gewoon goed.
Het is net als een mannelijke leidinggevende, de een is goed en de ander niet. Je moet gewoon geluk hebben.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 22:11:52 #29
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_35588987
Het zijn net mensen, die vrouwen. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_35590475
ik heb een directrice. tevens heb ik ook ergens gesolliciteerd waar het gesprek door een directrice werd afgenomen.

Maar verder nog nooit meegemaakt. Maar ik werk ook in de ICT
pi_35594599
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:47 schreef Rody83 het volgende:
ik heb een directrice. tevens heb ik ook ergens gesolliciteerd waar het gesprek door een directrice werd afgenomen.

Maar verder nog nooit meegemaakt. Maar ik werk ook in de ICT
En dan een vrouw als werkgever
  woensdag 1 maart 2006 @ 01:17:27 #32
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35594646
De halve directie hier is bijna vrouw en het bedrijf waar ik werk doet 't heel erg goed.

Toeval? Misschien wel maar ik ben heel tevreden zo.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_35594664
Als het maar niet zo'n carriëretrut is en haar functie met dezelfde 'flair' als een man uit oefent heb ik er geen problemen mee. Maar goed er zijn ook slechte mannelijke leidinggevenden dus het is niet meer dan logisch dat die zich ook onder de vrouwen bevinden.
pi_35594681
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 01:18 schreef Steijn het volgende:
Als het maar niet zo'n carriëretrut is en haar functie met dezelfde 'flair' als een man uit oefent heb ik er geen problemen mee. Maar goed er zijn ook slechte mannelijke leidinggevenden dus het is niet meer dan logisch dat die zich ook onder de vrouwen bevinden.
Goed verwoord.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 1 maart 2006 @ 01:20:09 #35
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_35594686
Er loopt bij ons op de werkvloer ook een paar vrouwelijke leidinggevende.
Ik heb er totaal geen problemen mee....
Nahjah... met eentje wel, maar dat is dan ook een graftak.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  woensdag 1 maart 2006 @ 01:37:19 #36
3767 Herald
Come get some
pi_35594869
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 01:17 schreef popolon het volgende:
De halve directie hier is bijna vrouw en het bedrijf waar ik werk doet 't heel erg goed.

Toeval? Misschien wel maar ik ben heel tevreden zo.
jij werkt bij Tampax Inc?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  woensdag 1 maart 2006 @ 01:41:51 #37
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35594921
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 01:37 schreef Herald het volgende:

[..]

jij werkt bij Tampax Inc?
Ik werk overal als het leuk werk is en goed verdient.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 1 maart 2006 @ 01:45:42 #38
3767 Herald
Come get some
pi_35594957
Popolon gaat naar de kroeg, helemaal in zijn nopjes.
Zijn maten vragen "zeg popolon waarom ben jij zo in je nopjes?"
"Nou" zegt popolon, "ik heb enkel vrouwelijke collega's!!"
"Zozo" zeggen zijn maten, "waar werk je dan?"
"Ik ben kapitein van de abortusboot "
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  woensdag 1 maart 2006 @ 01:50:35 #39
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35595003

Zolang er whiskey aan boord is.
pi_35595010
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 01:45 schreef Herald het volgende:
Popolon gaat naar de kroeg, helemaal in zijn nopjes.
Zijn maten vragen "zeg popolon waarom ben jij zo in je nopjes?"
"Nou" zegt popolon, "ik heb enkel vrouwelijke collega's!!"
"Zozo" zeggen zijn maten, "waar werk je dan?"
"Ik ben kapitein van de abortusboot "
Ik vind hem nu juist meer een type voor de Berenboot.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 1 maart 2006 @ 01:52:58 #41
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35595026
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 01:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik vind hem nu juist meer een type voor de Berenboot.
Die varen niet meer, wel opletten he ?!
pi_35595915
Ja, wel een aantal vrouwen gehad als baas. Wisselende ervaringen. De eerste was professioneel, wel een carrierebitch die over lijken ging. Ik kon er echter goed mee opschieten en zoals gezegd was ze professioneel.

Dat was de tweede totaal niet. Ze noemde zichzelf 'peoplemanager'. Ze wilde het vooral gezellig hebben op het werk. Dat leidde er toe dat er een enorme kippenhokmentaliteit ging heersen en 'n sfeer van vriendjespolitiek en theekransjes. Werk en privé kon ze ook totaal niet gescheiden houden. Bij sollicitaties en promoties werden vooral mensen benoemd die regelmatig bij haar op de BBQ kwamen bijvoorbeeld, op het werk was ze met vanalles bezig (het uitzoeken van vakanties, het showen van nieuwe kleren die ze onder werktijd had gekocht, het bespreken van relatieproblemen van mensen van andere afdelingen) en buiten werktijd kwamen er geregeld mensen van het werk over de vloer. Die werden dan ook bevoordeeld op de werkvloer.

Haar projecten had ze ook nooit af. Ze was met vanalles bezig, maar eigenlijk deed eigenlijk niets. Geen enkel project waar ze aan begonnen was, maakte ze af... vrijwel alles viel in het water doordat zij haar actiepunten niet wist te vervullen.

Aan het eind van de rit zaten we dus met een hele hoop halve projecten, een afdeling met een kippenhokmentaliteit waar roddel, achterklap en vriendjespolitiek schering en inslag waren....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 1 maart 2006 @ 06:07:28 #43
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35595926
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:52 schreef TimT het volgende:
Ik heb wel eens voor een vrouw gewerkt. Het beviel mijn wel, ze was een goede basis. Een vrouw of een man als baas, maakt niets uit. Verschil van geslacht, maakt echt niets uit. Een goede baas of bazin komt niet uit welk geslacht, maar hoe die persoon zich gedraagt. Of de baas of bazin rechtvaardig is en eerlijk. Dat maakt iemand een goede werkgever. Niet door het geslacht.
Sluit me hier bij aan. Nooit een probleem gehad met een vrouw als baas. Alleen in mijn vak is dat wel een helaas superzeldzaam verschijnsel.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 1 maart 2006 @ 06:10:12 #44
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35595929
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 06:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, wel een aantal vrouwen gehad als baas. Wisselende ervaringen. De eerste was professioneel, wel een carrierebitch die over lijken ging. Ik kon er echter goed mee opschieten en zoals gezegd was ze professioneel.

Dat was de tweede totaal niet. Ze noemde zichzelf 'peoplemanager'. Ze wilde het vooral gezellig hebben op het werk. Dat leidde er toe dat er een enorme kippenhokmentaliteit ging heersen en 'n sfeer van vriendjespolitiek en theekransjes. Werk en privé kon ze ook totaal niet gescheiden houden. Bij sollicitaties en promoties werden vooral mensen benoemd die regelmatig bij haar op de BBQ kwamen bijvoorbeeld, op het werk was ze met vanalles bezig (het uitzoeken van vakanties, het showen van nieuwe kleren die ze onder werktijd had gekocht, het bespreken van relatieproblemen van mensen van andere afdelingen) en buiten werktijd kwamen er geregeld mensen van het werk over de vloer. Die werden dan ook bevoordeeld op de werkvloer.

Haar projecten had ze ook nooit af. Ze was met vanalles bezig, maar eigenlijk deed eigenlijk niets. Geen enkel project waar ze aan begonnen was, maakte ze af... vrijwel alles viel in het water doordat zij haar actiepunten niet wist te vervullen.

Aan het eind van de rit zaten we dus met een hele hoop halve projecten, een afdeling met een kippenhokmentaliteit waar roddel, achterklap en vriendjespolitiek schering en inslag waren....
Soortgelijke ervaringen ook met mannelijke leidinggevende gehad. Oudejongens krentebrood en dergelijke.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_35595931
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 06:10 schreef Megumi het volgende:

[..]

Soortgelijke ervaringen ook met mannelijke leidinggevende gehad. Oudejongens krentebrood en dergelijke.
Is dat relevant hier?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 1 maart 2006 @ 06:15:10 #46
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35595934
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 06:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Is dat relevant hier?
Yep. Wat tegengewicht bieden he.
pi_35595936
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 06:15 schreef Megumi het volgende:

[..]

Yep. Wat tegengewicht bieden he.
Het gaat hier over vrouwen als baas, niet over mannen.
  woensdag 1 maart 2006 @ 06:23:02 #48
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35595942
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 06:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het gaat hier over vrouwen als baas, niet over mannen.
Daar heb ik verder lekker schijt aan.
  woensdag 1 maart 2006 @ 07:57:13 #49
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_35596218
Het lijkt me dat je zo snel een theekransjes /kippehok mentaliteit krijgt. ???
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_35596241
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het zijn net mensen, die vrouwen. .
lul niet uit je nek man

bron?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: