quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
I....al zou ik toch de neiging hebben om te zeggen dat er nog stof ligt op de grond ofzo als ze langs kwam, of dat ik graag asap een verse bak koffie wil.
Waarom is een mannelijke baas normaal?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik nogniet. Het lijkt me bijzonder vreemd een vrouw boven mij te hebben staan. Heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt. Wie heeft dit wel eens meegemaakt en is dit werkbaar? Ik heb er op zich geen enkel probleem mee overigens, al zou ik toch de neiging hebben om te zeggen dat er nog stof ligt op de grond ofzo als ze langs kwam, of dat ik graag asap een verse bak koffie wil. Maargoed, dat komt omdat ik in mijn werkomgeving alleen vrouwen als schoonmaakster en kokkin heb meegemaakt.
Wie heeft er al wel eens in zo'n "moderne" werksituatie gewerkt, had je hier problemen mee en hoe beviel het? Was het anders dan met een " normale" mannnelijke baas?
Niet zo vreemd als je off topic reacties krijgt met zo'n OP, maar ik doe mijn best:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
graag even serieus en ontopic reageren. Ik heb dit dus nog nooit meegemaakt, het gaat me om de stijl van leiding geven enzo. Is dit anders bij een vrouwlijke baas dan bij een mannelijke baas. Het is geen vrouwnbash topic ofzo. Ik wil een volwassen discussie over dit onderwerp, waar ik gewoon nieuwsgierig naar ben.
Bijna elke hetero man met een relatie heeft toch een vrouwelijke baas! Wat is daar nou zo vreemd aan BHFHquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:07 schreef Sjeen het volgende:
Ben eens benieuwd of hier serieuze reacties op komen... we gaan het eens afwachten![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:10 schreef BlueEyed het volgende:
2 keer een vrouw als baas gehad. Over de eerste niets dan lof, de tweede was een ramp. Was 24 jaar, vers van school, meende de wijsheid in pacht te hebben, maar meer dan roddel, achterklap, puberaal gegiechel en de ene na de andere dubieuze beslissing kwam er niet uit
Op zich maakt het me trouwens niets uit, het gaat om capaciteit en niet om geslacht.
Ow ja, bij deze dus Sjeen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |