abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:30:05 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_35585237
Ik nogniet. Het lijkt me bijzonder vreemd een vrouw boven mij te hebben staan. Heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt. Wie heeft dit wel eens meegemaakt en is dit werkbaar? Ik heb er op zich geen enkel probleem mee overigens, al zou ik toch de neiging hebben om te zeggen dat er nog stof ligt op de grond ofzo als ze langs kwam, of dat ik graag asap een verse bak koffie wil. Maargoed, dat komt omdat ik in mijn werkomgeving alleen vrouwen als schoonmaakster en kokkin heb meegemaakt.

Wie heeft er al wel eens in zo'n "moderne" werksituatie gewerkt, had je hier problemen mee en hoe beviel het? Was het anders dan met een " normale" mannnelijke baas?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_35585385
Ik wíst bij het lezen van de TT al dat jij het was.

En je minachting en je wereldvreemdheid walgt me. Is het je doel om te provoceren?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:36:01 #3
26059 Els_saai
Altijd saai...
pi_35585447
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
I....al zou ik toch de neiging hebben om te zeggen dat er nog stof ligt op de grond ofzo als ze langs kwam, of dat ik graag asap een verse bak koffie wil.
...is toch ook opwindend?
pi_35585488
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:36 schreef Els_saai het volgende:

[..]

Doe niet zo saai man. met je smileypost.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:37:25 #5
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_35585503
Het is heerlijk, BHFH. Een vrouw die je vertelt wat te doen en waar je je gewoon aan kan overgeven. Ik zou niet anders willen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_35585587
als je geboren bent in het jaar 1912 dan hoef je toch niet meer te werken?
Rot signature
  Milf dinsdag 28 februari 2006 @ 20:40:54 #7
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_35585630
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik nogniet. Het lijkt me bijzonder vreemd een vrouw boven mij te hebben staan. Heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt. Wie heeft dit wel eens meegemaakt en is dit werkbaar? Ik heb er op zich geen enkel probleem mee overigens, al zou ik toch de neiging hebben om te zeggen dat er nog stof ligt op de grond ofzo als ze langs kwam, of dat ik graag asap een verse bak koffie wil. Maargoed, dat komt omdat ik in mijn werkomgeving alleen vrouwen als schoonmaakster en kokkin heb meegemaakt.

Wie heeft er al wel eens in zo'n "moderne" werksituatie gewerkt, had je hier problemen mee en hoe beviel het? Was het anders dan met een " normale" mannnelijke baas?
Waarom is een mannelijke baas normaal?

En baas is ook niet het juiste woord. Het is een werkgever of een leiddinggevende.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:41:25 #8
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35585650
Typisch BHFH topic weer.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Donald Duck held dinsdag 28 februari 2006 @ 20:44:05 #9
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_35585732
Hij's weer fantastisch
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_35585822
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 10:06:56 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  Donald Duck held dinsdag 28 februari 2006 @ 20:48:53 #11
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_35585908
Maar mij lijkt het niks. Vrouwen zijn niet geschikt voor hoge functies.
Koffie zetten en onderdanig zijn zit meer in hun genen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:49:14 #12
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_35585924
graag even serieus en ontopic reageren. Ik heb dit dus nog nooit meegemaakt, het gaat me om de stijl van leiding geven enzo. Is dit anders bij een vrouwlijke baas dan bij een mannelijke baas. Het is geen vrouwnbash topic ofzo. Ik wil een volwassen discussie over dit onderwerp, waar ik gewoon nieuwsgierig naar ben.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_35586038
ik heb wel eens een heks als baas gehad... die was ook vrouwelijk. Naja dat zei ze/hij althans..
dus
  Licht Ontvlambaar dinsdag 28 februari 2006 @ 21:07:52 #14
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35586507
Ben eens benieuwd of hier serieuze reacties op komen... we gaan het eens afwachten
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_35586607
2 keer een vrouw als baas gehad. Over de eerste niets dan lof, de tweede was een ramp. Was 24 jaar, vers van school, meende de wijsheid in pacht te hebben, maar meer dan roddel, achterklap, puberaal gegiechel en de ene na de andere dubieuze beslissing kwam er niet uit

Op zich maakt het me trouwens niets uit, het gaat om capaciteit en niet om geslacht.

Ow ja, bij deze dus Sjeen
Live it!
pi_35586663
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
graag even serieus en ontopic reageren. Ik heb dit dus nog nooit meegemaakt, het gaat me om de stijl van leiding geven enzo. Is dit anders bij een vrouwlijke baas dan bij een mannelijke baas. Het is geen vrouwnbash topic ofzo. Ik wil een volwassen discussie over dit onderwerp, waar ik gewoon nieuwsgierig naar ben.
Niet zo vreemd als je off topic reacties krijgt met zo'n OP, maar ik doe mijn best:

Nooit gehad, een vrouwelijke leidinggevende. Is bij ons ook niet echt gebruikelijk, dus de kans is al niet zo groot.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_35586684
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:07 schreef Sjeen het volgende:
Ben eens benieuwd of hier serieuze reacties op komen... we gaan het eens afwachten
Bijna elke hetero man met een relatie heeft toch een vrouwelijke baas! Wat is daar nou zo vreemd aan BHFH
Rot signature
pi_35586735
Bij ons in de winkel hebben we een tijdje een vrouw gehad. Die was wel eens waar derde in rangorde, maar ja als de eerste 2 ontbraken hadden we met haar te maken. Enkele mannelijke medewerkers konden niet met haar opschieten, maar of dat aan haar of haar vrouw zijn te maken had weet ik niet. 1 Iemand verdacht ik echter wel van vrouwendiscriminatie. Maar ik had er verder geen problemen mee.
Sport doet leven
  Licht Ontvlambaar dinsdag 28 februari 2006 @ 21:16:08 #19
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35586790
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:10 schreef BlueEyed het volgende:
2 keer een vrouw als baas gehad. Over de eerste niets dan lof, de tweede was een ramp. Was 24 jaar, vers van school, meende de wijsheid in pacht te hebben, maar meer dan roddel, achterklap, puberaal gegiechel en de ene na de andere dubieuze beslissing kwam er niet uit

Op zich maakt het me trouwens niets uit, het gaat om capaciteit en niet om geslacht.

Ow ja, bij deze dus Sjeen

Zal ik ook maar:
Vakantie en weekendbaan in restaurant, dame van in de tachtig als bazin Mevrouw was echt goed!!!
Verder op Arbeidsbureau gewerkt onder een vrouwelijk manager dier er niks van bakte.
Ik functioneer sowieso beter als ik moet samenwerken met mannen. Vrouwen kunnen zo ontzettend gecompliceerd zijn... Daarom gaat Sjeen voor een functie bij de brandweer, samenwerken met mannen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_35586886
Ik heb een vrouw als baas. Ze is onzeker, labiel, te gevoelig voor externe kontkruipers, heeft totaal geen kennis van zaken en raakt daardoor vaak in de stress waarna ze paniekerig gaat lachen.

Wat een feest.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_35587453
Ik heb het meerdere malen mee moeten maken,zowel een keertje als ik in een filiaal moest invallen en bij mijn 'vaste' winkel.
De een is gewoon en lachen,de ander ongelofelijk chagrijnig en overdreven serieus.
Nu heb ik een man als baas (scheelt een jaar met mij) en dat gaat ook goed,hoewel ik geen bezwaar tegen een vrouw zou hebben.
pi_35587492
Mijn bedrijfsleider is een vrouw. Probleem? Nee Het is tevens mijn beste vriendin dus ik vermaak me prima hoor
pi_35587571
Mijn honden hebben ook een vrouw als baas; twee zelfs, want de kleine probeert ze ook al commando's te geven
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_35587624
Ik heb tot nu toe nog geen klachten gehad
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:44:28 #25
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_35587920
wel eens meegemaakt, en dat beviel stukken beter dan sommige mannelijke leidinggevenden die ik ooit heb meegemaakt.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')