abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:52:39 #26
122762 TimT
Bye Bye Blackbird
pi_35588232
Ik heb wel eens voor een vrouw gewerkt. Het beviel mijn wel, ze was een goede basis. Een vrouw of een man als baas, maakt niets uit. Verschil van geslacht, maakt echt niets uit. Een goede baas of bazin komt niet uit welk geslacht, maar hoe die persoon zich gedraagt. Of de baas of bazin rechtvaardig is en eerlijk. Dat maakt iemand een goede werkgever. Niet door het geslacht.
Of my friend, I can only say this. Of all the souls I have encountered. His was the most... human." -- Captain James T. Kirk .
http://www.timt.web-log.nl/
  Milf dinsdag 28 februari 2006 @ 22:05:06 #27
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_35588733
Ik heb mannen zowel vrouwen als leiddinggevenden gehad.

Het enige verschil wat ik merk.. dat als er iets is op bijvoorbeeld persoonlijk vlak., de vrouw toch beter in staat is empahtie te tonen.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_35588932
Ik heb een vrouwelijke leidinggevende en had pas (tijdens het zwangerschapsverlof van mijn leidinggevende) een andere vrouwelijke leidinggevende.
Wijze les: ook tussen vrouwelijke leidinggevenden zit een wereld van verschil. De een heeft veel meer oog voor de mensen dan de ander en inhoudelijk zijn ze gewoon goed.
Het is net als een mannelijke leidinggevende, de een is goed en de ander niet. Je moet gewoon geluk hebben.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 22:11:52 #29
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_35588987
Het zijn net mensen, die vrouwen. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_35590475
ik heb een directrice. tevens heb ik ook ergens gesolliciteerd waar het gesprek door een directrice werd afgenomen.

Maar verder nog nooit meegemaakt. Maar ik werk ook in de ICT
pi_35594599
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:47 schreef Rody83 het volgende:
ik heb een directrice. tevens heb ik ook ergens gesolliciteerd waar het gesprek door een directrice werd afgenomen.

Maar verder nog nooit meegemaakt. Maar ik werk ook in de ICT
En dan een vrouw als werkgever
  woensdag 1 maart 2006 @ 01:17:27 #32
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35594646
De halve directie hier is bijna vrouw en het bedrijf waar ik werk doet 't heel erg goed.

Toeval? Misschien wel maar ik ben heel tevreden zo.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_35594664
Als het maar niet zo'n carriëretrut is en haar functie met dezelfde 'flair' als een man uit oefent heb ik er geen problemen mee. Maar goed er zijn ook slechte mannelijke leidinggevenden dus het is niet meer dan logisch dat die zich ook onder de vrouwen bevinden.
pi_35594681
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 01:18 schreef Steijn het volgende:
Als het maar niet zo'n carriëretrut is en haar functie met dezelfde 'flair' als een man uit oefent heb ik er geen problemen mee. Maar goed er zijn ook slechte mannelijke leidinggevenden dus het is niet meer dan logisch dat die zich ook onder de vrouwen bevinden.
Goed verwoord.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 1 maart 2006 @ 01:20:09 #35
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_35594686
Er loopt bij ons op de werkvloer ook een paar vrouwelijke leidinggevende.
Ik heb er totaal geen problemen mee....
Nahjah... met eentje wel, maar dat is dan ook een graftak.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  woensdag 1 maart 2006 @ 01:37:19 #36
3767 Herald
Come get some
pi_35594869
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 01:17 schreef popolon het volgende:
De halve directie hier is bijna vrouw en het bedrijf waar ik werk doet 't heel erg goed.

Toeval? Misschien wel maar ik ben heel tevreden zo.
jij werkt bij Tampax Inc?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  woensdag 1 maart 2006 @ 01:41:51 #37
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35594921
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 01:37 schreef Herald het volgende:

[..]

jij werkt bij Tampax Inc?
Ik werk overal als het leuk werk is en goed verdient.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 1 maart 2006 @ 01:45:42 #38
3767 Herald
Come get some
pi_35594957
Popolon gaat naar de kroeg, helemaal in zijn nopjes.
Zijn maten vragen "zeg popolon waarom ben jij zo in je nopjes?"
"Nou" zegt popolon, "ik heb enkel vrouwelijke collega's!!"
"Zozo" zeggen zijn maten, "waar werk je dan?"
"Ik ben kapitein van de abortusboot "
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  woensdag 1 maart 2006 @ 01:50:35 #39
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35595003

Zolang er whiskey aan boord is.
pi_35595010
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 01:45 schreef Herald het volgende:
Popolon gaat naar de kroeg, helemaal in zijn nopjes.
Zijn maten vragen "zeg popolon waarom ben jij zo in je nopjes?"
"Nou" zegt popolon, "ik heb enkel vrouwelijke collega's!!"
"Zozo" zeggen zijn maten, "waar werk je dan?"
"Ik ben kapitein van de abortusboot "
Ik vind hem nu juist meer een type voor de Berenboot.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 1 maart 2006 @ 01:52:58 #41
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35595026
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 01:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik vind hem nu juist meer een type voor de Berenboot.
Die varen niet meer, wel opletten he ?!
pi_35595915
Ja, wel een aantal vrouwen gehad als baas. Wisselende ervaringen. De eerste was professioneel, wel een carrierebitch die over lijken ging. Ik kon er echter goed mee opschieten en zoals gezegd was ze professioneel.

Dat was de tweede totaal niet. Ze noemde zichzelf 'peoplemanager'. Ze wilde het vooral gezellig hebben op het werk. Dat leidde er toe dat er een enorme kippenhokmentaliteit ging heersen en 'n sfeer van vriendjespolitiek en theekransjes. Werk en privé kon ze ook totaal niet gescheiden houden. Bij sollicitaties en promoties werden vooral mensen benoemd die regelmatig bij haar op de BBQ kwamen bijvoorbeeld, op het werk was ze met vanalles bezig (het uitzoeken van vakanties, het showen van nieuwe kleren die ze onder werktijd had gekocht, het bespreken van relatieproblemen van mensen van andere afdelingen) en buiten werktijd kwamen er geregeld mensen van het werk over de vloer. Die werden dan ook bevoordeeld op de werkvloer.

Haar projecten had ze ook nooit af. Ze was met vanalles bezig, maar eigenlijk deed eigenlijk niets. Geen enkel project waar ze aan begonnen was, maakte ze af... vrijwel alles viel in het water doordat zij haar actiepunten niet wist te vervullen.

Aan het eind van de rit zaten we dus met een hele hoop halve projecten, een afdeling met een kippenhokmentaliteit waar roddel, achterklap en vriendjespolitiek schering en inslag waren....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 1 maart 2006 @ 06:07:28 #43
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35595926
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:52 schreef TimT het volgende:
Ik heb wel eens voor een vrouw gewerkt. Het beviel mijn wel, ze was een goede basis. Een vrouw of een man als baas, maakt niets uit. Verschil van geslacht, maakt echt niets uit. Een goede baas of bazin komt niet uit welk geslacht, maar hoe die persoon zich gedraagt. Of de baas of bazin rechtvaardig is en eerlijk. Dat maakt iemand een goede werkgever. Niet door het geslacht.
Sluit me hier bij aan. Nooit een probleem gehad met een vrouw als baas. Alleen in mijn vak is dat wel een helaas superzeldzaam verschijnsel.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 1 maart 2006 @ 06:10:12 #44
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35595929
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 06:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, wel een aantal vrouwen gehad als baas. Wisselende ervaringen. De eerste was professioneel, wel een carrierebitch die over lijken ging. Ik kon er echter goed mee opschieten en zoals gezegd was ze professioneel.

Dat was de tweede totaal niet. Ze noemde zichzelf 'peoplemanager'. Ze wilde het vooral gezellig hebben op het werk. Dat leidde er toe dat er een enorme kippenhokmentaliteit ging heersen en 'n sfeer van vriendjespolitiek en theekransjes. Werk en privé kon ze ook totaal niet gescheiden houden. Bij sollicitaties en promoties werden vooral mensen benoemd die regelmatig bij haar op de BBQ kwamen bijvoorbeeld, op het werk was ze met vanalles bezig (het uitzoeken van vakanties, het showen van nieuwe kleren die ze onder werktijd had gekocht, het bespreken van relatieproblemen van mensen van andere afdelingen) en buiten werktijd kwamen er geregeld mensen van het werk over de vloer. Die werden dan ook bevoordeeld op de werkvloer.

Haar projecten had ze ook nooit af. Ze was met vanalles bezig, maar eigenlijk deed eigenlijk niets. Geen enkel project waar ze aan begonnen was, maakte ze af... vrijwel alles viel in het water doordat zij haar actiepunten niet wist te vervullen.

Aan het eind van de rit zaten we dus met een hele hoop halve projecten, een afdeling met een kippenhokmentaliteit waar roddel, achterklap en vriendjespolitiek schering en inslag waren....
Soortgelijke ervaringen ook met mannelijke leidinggevende gehad. Oudejongens krentebrood en dergelijke.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_35595931
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 06:10 schreef Megumi het volgende:

[..]

Soortgelijke ervaringen ook met mannelijke leidinggevende gehad. Oudejongens krentebrood en dergelijke.
Is dat relevant hier?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 1 maart 2006 @ 06:15:10 #46
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35595934
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 06:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Is dat relevant hier?
Yep. Wat tegengewicht bieden he.
pi_35595936
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 06:15 schreef Megumi het volgende:

[..]

Yep. Wat tegengewicht bieden he.
Het gaat hier over vrouwen als baas, niet over mannen.
  woensdag 1 maart 2006 @ 06:23:02 #48
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35595942
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 06:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het gaat hier over vrouwen als baas, niet over mannen.
Daar heb ik verder lekker schijt aan.
  woensdag 1 maart 2006 @ 07:57:13 #49
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_35596218
Het lijkt me dat je zo snel een theekransjes /kippehok mentaliteit krijgt. ???
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_35596241
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het zijn net mensen, die vrouwen. .
lul niet uit je nek man

bron?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: