Het is toch zeker geen laptop...quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:24 schreef Slarioux het volgende:
Zeker een man die iets koopt voor zijn studerende zoon in Nigeria?
Sluit zich hier VOLLEDIG bij aan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:25 schreef wjschreuder het volgende:
oplichting, moneygram werkt nooit en iemand uit het buitenland die van jouw iets wil kopen van marktplaats af klopt ook nooit.
allemaal maffia uit nigeria...
1.Wat moet een buitenlander op Marktplaats? Vraag dat je eerst eens af!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:21 schreef GertJanB het volgende:
Hallo,
Ik weet niet of dit de juiste catogerie is, maar anders zie ik het wel
Ik zit met het volgende, ik heb mij oude telefoon via marktplaats verkocht aan een man, uit het buitenland. We hadden afgesproken eerst betalen dan stuur ik de telefoon op. Maar toen kreeg ik een mailtje van het bedrijf MoneyGram dat het geld betaald is door de koper, en dat ik nu het pakketje moet opsturen, een scan ofiets van het verzendbewijs naar MoneyGram moet sturen, en dan pas mij geld krijg
Heeft iemand hier misschien ervaring met het bedrijf "MoneyGram"
Moneygram consumer Fraud Preventionquote:MoneyGram is not an internet escrow service or a shipment service. We do not email a confirmation notice to inform a person that a MoneyGram transfer has been sent to them for payment of an internet purchase. Do not believe that such an email is genuine even if it contains the MoneyGram name and logo. The MoneyGram service should not be used as an escrow service.
Hahaha, dat is idd een goeiequote:Op donderdag 2 maart 2006 18:29 schreef Richie_Rich het volgende:
Oef, jij blij dat je het vooraf hier gevraagd heb en niet achteraf
Je kunt hem natuurlijk ook pakketje lucht toesturen met daarop "waarde: ¤300" dan betaalt hij waarschijnlijk invoerrechten (is weinig als je weet dat er een telefoon inzit, maar veel als er lucht in blijkt te zitten"
:-Dquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:17 schreef GertJanB het volgende:
Het is idd een kerel die hem wou kopen voor zijn studerende zoon in nigeria![]()
Ik kende het niet, had er nog nooit wat over gehoord of gelezen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:58 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
:-D
ik snap niet dat ze inmiddels nog geen andere truuk hebben, deze is toch wel aardig bekend inmiddels
Precies. Wat heeft iemand uit Nigeria te zoeken op Marktplaats.nl? Alleen maar om de boel op te lichten. Ik krijg ook telkens weer de meest fantastische aanbiedingen uit de VS en Nigeria, maar ga er nooit op in. Als het te mooi om waar te zijn lijkt, dan is het dat ook.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:25 schreef wjschreuder het volgende:
oplichting, moneygram werkt nooit en iemand uit het buitenland die van jouw iets wil kopen van marktplaats af klopt ook nooit.
allemaal maffia uit nigeria...
Iemand wilt je mobiele telefoon kopen, te mooi om waar te zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 06:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Precies. Wat heeft iemand uit Nigeria te zoeken op Marktplaats.nl? Alleen maar om de boel op te lichten. Ik krijg ook telkens weer de meest fantastische aanbiedingen uit de VS en Nigeria, maar ga er nooit op in. Als het te mooi om waar te zijn lijkt, dan is het dat ook.
Voor een prijs die bijna evenhoog ligt als de winkelwaarde goede deal tochquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:41 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Iemand wilt je mobiele telefoon kopen, te mooi om waar te zijn![]()
Je bedoelt die minister die onlangs ontslagen is door fraude?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik doe graag zaken met Nigerianen. Ik heb ze net mijn rekeningnummer gegeven en een contract getekend en gefaxt en volgende maand verwacht ik dat ze een flink bedrag overmaken
En voor de mensen die denken dat het oplichters zijn: ik doe zaken met een oud minister dus dat zit wel goed
Nee die minister die ook nog een stamhoofd en kroon-prins is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:12 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Je bedoelt die minister die onlangs ontslagen is door fraude?
Lijkt me sterk, hij is een vriend van Bill Clinton. Hij kent heel veel mensen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:12 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Je bedoelt die minister die onlangs ontslagen is door fraude?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |