Nou ja je begrijpt wat ik bedoel neem ik aan.quote:Op zondag 20 november 2005 00:44 schreef Alexxxxx het volgende:
wat mij stoort is dat, en ik zie het ook_gek en herman hier doen, geloof en chrsietndom als 1 ding worden gezien.
ik geloof ook. maar niet in het christendom. Jezus was OK hoor, maar de rest van het geloof staat me totaal niet aan.
Als we rond de 900 zitten kunnen we weer beginnen met cc's, en niet met die grafbakken...quote:Op zondag 20 november 2005 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
ik prefereer een mooie Liebherr, maar ik heb dit keer eerst op car 679 gegoogleden daar staan geen LIebherrs tussen
![]()
als we in de edeeltjes 900 ziten daarentegen...
oeh, inderdaadquote:Op zondag 20 november 2005 00:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als we rond de 900 zitten kunnen we weer beginnen met cc's, en niet met die grafbakken...
Haske mooi!quote:Op zondag 20 november 2005 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oeh, inderdaad
maar auto's met zo rond de 900 cc weet ik meestal ook wel te waarderen hoor
* Alexxxxx heeft net het boek 'mircocars'uitgelezen
Heb het al een tijd niet meer geluisterd... Luister nu weer Breaking Benjamin...quote:Op zondag 20 november 2005 01:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mein herz brennt draait hier nu
Rein Raus is mn favoriet
jaquote:Op zondag 20 november 2005 01:22 schreef hermandeperman het volgende:
Nooit van gehoord....
Vergelijkbaar met Nightwish en Evanescence?
Rudolf und dorfmeister of zo ietsquote:Op zondag 20 november 2005 01:09 schreef hermandeperman het volgende:
Ik kan helaasch niet beginnen over rampetampestamp muzak nee.
Alleen over Drum&Bass maar dat vind je vast ook niets?
Ayreon is beterquote:Op zondag 20 november 2005 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Ambeon nuveel beter als dit bestaat niet
![]()
quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 10:01 schreef BoJo het volgende:
ik heb de halve nacht en nu weer liggen/zitten hoesten... je kan me bijelkaar vegen![]()
Wasstraatquote:Op zondag 20 november 2005 11:35 schreef BaraCuda het volgende:
M'n auto moet morgen naar de garage en de klei staat er 1cm dik op
Het is veeeeeel te koud om auto te wassenZal ik het doen of niet?
quote:Op zondag 20 november 2005 02:04 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ayreon is beter
Maar goed... check dit!
[afbeelding]
niet bij een goede wasstraatquote:Op zondag 20 november 2005 11:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar krijg je toch krassen enzo van ?
En het toont geen respect voor je auto
naja schijt tis niet zo dat ik een Pagani Zonda moet wassen ofzoquote:Op zondag 20 november 2005 12:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook bij een goede wasstraat heb ik me laten vertellen...
Neuh opzich niet neequote:Op zondag 20 november 2005 12:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
naja schijt tis niet zo dat ik een Pagani Zonda moet wassen ofzo![]()
Zo 1 heb je in Aalsmeer ook, de computer lasert eerst de auto en dan word er met hoge druk veeeeeeeeeel water tegen aan gesmetenquote:Op zondag 20 november 2005 12:35 schreef PeuRac het volgende:
Er zijn wasstraten waar je zeker weten geen krassen krijgt, die hebben we hier in Doetinchem ook. Die werken nl niet met borstels oid, maar puur en alleen met water. Alle dure auto's uit de regio gaan daar altijd heen.
quote:Op zondag 20 november 2005 12:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zo 1 heb je in Aalsmeer ook, de computer lasert eerst de auto en dan word er met hoge druk veeeeeeeeeel water tegen aan gesmeten![]()
Deze dus
Die hebben wij ookquote:Op zondag 20 november 2005 12:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zo 1 heb je in Aalsmeer ook, de computer lasert eerst de auto en dan word er met hoge druk veeeeeeeeeel water tegen aan gesmeten![]()
Deze dus
Waar wonen je ouders danquote:Op zondag 20 november 2005 12:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen
* Alexxxxx zit even bij zn ouders, om te eten![]()
En om hier in de regio wat foto's te maken uiteraardKwam alweer een prachtig opelwrak tegen
Ze raden sommigen inderdaad aan van de wasstraat met speciale borstels gebruik te maken. De borstels worden na elke auto snel gereinigdquote:Op zondag 20 november 2005 12:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
70bar kan ook nooit goed zijn voor je oldtimerlak
Stiens, zo'n 4 kilometer bij me vandaanquote:
Je bent dus lekker uit huis gegaanquote:Op zondag 20 november 2005 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stiens, zo'n 4 kilometer bij me vandaanMaar ze zijn hier nu flink aan het bouwen, dus straks tijdens het hond uitlaten even kijken of er nog wat bouwmachiens staan die ik nog niet op de foto heb
Mja, ons vorige huis was zo'n 20 kilometer bij mn ouders vandaan. En nu weer terug n de bewoonde wereld. Ik ben gewoon iemand die aan zn roots hecht, en dat is nu eenmaal de omgeving van Stiensquote:Op zondag 20 november 2005 12:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent dus lekker uit huis gegaan.
Ongekend vind ik dat wanneer je niet in een grote stad woontquote:Op zondag 20 november 2005 12:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ons vorige huis was zo'n 20 kilometer bij mn ouders vandaan. En nu weer terug n de bewoonde wereld. Ik ben gewoon iemand die aan zn roots hecht, en dat is nu eenmaal de omgeving van StiensIk ken zat mensen die zlefs bij hun ouders in de straat wonen, dat gaat me dan weer vel te ver
Bij de ouders van Sandra bedoel je?quote:Op zondag 20 november 2005 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een jaar lang van vrijdag t/m maandag in Den Haag gewoond
Alsof er zoveel verschil zit tussen een volvo 850 en een pagani zondaquote:Op zondag 20 november 2005 12:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
naja schijt tis niet zo dat ik een Pagani Zonda moet wassen ofzo![]()
Lulquote:Op zondag 20 november 2005 13:13 schreef BoJo het volgende:
ik woon ook in dezelde straat als mijn ouders![]()
nee, het heeft 4 wielen, motor en blik eromheen.quote:Op zondag 20 november 2005 13:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alsof er zoveel verschil zit tussen een volvo 850 en een pagani zonda![]()
Je pa en ma heten beiden ook B. Haaima?quote:Op zondag 20 november 2005 13:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
irritant joh die post telkens verkeerd bezorgd word![]()
![]()
blijkbaar want mijn post is vaak al geopend als ik thuis komquote:Op zondag 20 november 2005 13:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je pa en ma heten beiden ook B. Haaima?
Ze willen gewoon in de gaten houden of je niet teveel geld uitgeeft aan troepquote:Op zondag 20 november 2005 13:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
blijkbaar want mijn post is vaak al geopend als ik thuis kom![]()
Bij Sandra's moeder ja. En ik vond het wel OK, Sandra's moeder is en was toch niet vaak thuis. Maar het leven in COrnjum bevalt me het beste tot nu toe, van alle plekken waar ik heb gewoond (vlek, stad, klein dorp in de rimboe, klein dorp vlak bij stad)quote:Op zondag 20 november 2005 13:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij de ouders van Sandra bedoel je?
Maar dat vond je niets?
Oke, da's wel handig jaquote:Op zondag 20 november 2005 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij Sandra's moeder ja. En ik vond het wel OK, Sandra's moeder is en was toch niet vaak thuis. Maar het leven in COrnjum bevalt me het beste tot nu toe, van alle plekken waar ik heb gewoond (vlek, stad, klein dorp in de rimboe, klein dorp vlak bij stad)
We wonen nu dichter bij het centrum van leeuwarden als de mensen di ein de nieuwbouw van Leeuwarden wonen.. dus zowel alle gemakken van de stad als alle gemakken van het dorp voorhanden
Laat me ff weten als je een stad hebt gevonden in Friesland/Zeelandquote:Op zondag 20 november 2005 13:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke, da's wel handig ja!
Denk dat ik tot mijn 30e ofzo in een grote stad blijf wonen en daarna weer terugga naar IJsselstein of iig iets in die buurt, kids laat ik hier iig niet opgroeien. Grote stad heeft veel voordelen wat mij betreft, maar ook genoeg nadelen
!
Probleem bij mij is ook een beetje dat ik moet kijken waar ik een baan vind, er is opzich zat werk in de Scheepsbouw, maar niet in de omgeving IJsselstein. Het lijkt me opzich ook wel wat om gewoon lekker in Friesland/Zeeland te gaan wonen, maar dan wel dicht bij een "stad" .
Whehehe, ja ik heet H.A.J. en m'n pa H.P. Ging vroeger opzich ook best vaak anders dan geplannedquote:Op zondag 20 november 2005 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehe, ik heb dat probleem ookMn vader heet A. Miedema, ik A.A. Miedema. Heerlijk altijd die verwarring
De post werd thuis zo verdeeld:
als het iets met auto's te maken had: voor mij
rekeningen: voor mn pa.
Dus regelmatig dingen van zn dealer open gemaakt en zo.
Of ik werd gebeld.
'spreek ik met A. Miedema?'
"ja"
"bla bla hypotheek"
"ja, die hypotheke zal me een worst zijn, ik betala geen cent aan dit huis"
Geloof niet dat jij recht van spreken hebt met je Doetinchemquote:Op zondag 20 november 2005 13:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat me ff weten als je een stad hebt gevonden in Friesland/Zeeland![]()
kinderen moeten opgroeien in de stad vind ik. Als je ze laat opgroeien in een dorp en ze gaan er na naar de stad weten ze niet wat hun overkomt en sommige zullen dan totaal los slaan. Heb het al een paar kee gezien en gehoordquote:Op zondag 20 november 2005 13:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke, da's wel handig ja!
Denk dat ik tot mijn 30e ofzo in een grote stad blijf wonen en daarna weer terugga naar IJsselstein of iig iets in die buurt, kids laat ik hier iig niet opgroeien. Grote stad heeft veel voordelen wat mij betreft, maar ook genoeg nadelen
!
Probleem bij mij is ook een beetje dat ik moet kijken waar ik een baan vind, er is opzich zat werk in de Scheepsbouw, maar niet in de omgeving IJsselstein. Het lijkt me opzich ook wel wat om gewoon lekker in Friesland/Zeeland te gaan wonen, maar dan wel dicht bij een "stad" .
Kom je er vaker? Anders gewoon lekker laten zitten, zij maakt een fout, jij nietquote:Op zondag 20 november 2005 13:41 schreef M5 het volgende:
* heeft gister een 2 jassen gekocht.![]()
alleen heeft de verkoopster (die extra korting op de 2e jas gaf) alleen de goedkoopste afgrekend (waar ik dus extra korting op kreeg omdat ik nog een jas kocht). nu heb ik dus een jas van 150 euro gratis
morgen middag maar eens ff langs gaan.
Ja, en dan als smoes gebruiken "ja sorry ik had het niet goed gezien"quote:Op zondag 20 november 2005 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze willen gewoon in de gaten houden of je niet teveel geld uitgeeft aan troep.
Ben je trouwens nog op zoek naar een huisje of niet?
vroegah was men van plan om middelburg en vlissingen samen te voegen.. had je toch mooi een stadsgewest met +100.000 inwoners in dat zeeland hequote:Op zondag 20 november 2005 13:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat me ff weten als je een stad hebt gevonden in Friesland/Zeeland![]()
ik koop er regelmatig wat ja. maar ik vind het gewoon lullig.quote:Op zondag 20 november 2005 13:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kom je er vaker? Anders gewoon lekker laten zitten, zij maakt een fout, jij niet.
ik zou ook niet terug gaanquote:Op zondag 20 november 2005 13:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kom je er vaker? Anders gewoon lekker laten zitten, zij maakt een fout, jij niet.
Stad en stad is ook 2... Stad als IJsselstein is prima, 35000 inwoners... Ik ben toch ook niet losgeslagen toen ik in R'dam ging wonenquote:Op zondag 20 november 2005 13:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kinderen moeten opgroeien in de stad vind ik. Als je ze laat opgroeien in een dorp en ze gaan er na naar de stad weten ze niet wat hun overkomt en sommige zullen dan totaal los slaan. Heb het al een paar kee gezien en gehoord
Control Freaks zijn hetquote:Op zondag 20 november 2005 13:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja, en dan als smoes gebruiken "ja sorry ik had het niet goed gezien"
Op het moment staat dat op een laag pitje, wil nog steeds eerst van m'n Jeep af. En het liefste wil ik nog steeds kopen ipv huren maar eer dat ik een vast contract krijg gaat dat nog wel ffies duren![]()
IJsselstein is voor Utrechtse begrippen echt een rotdorpquote:Op zondag 20 november 2005 13:43 schreef M5 het volgende:
[..]
vroegah was men van plan om middelburg en vlissingen samen te voegen.. had je toch mooi een stadsgewest met +100.000 inwoners in dat zeeland he
Gevoelsmensquote:Op zondag 20 november 2005 13:44 schreef M5 het volgende:
[..]
ik koop er regelmatig wat ja. maar ik vind het gewoon lullig.
jawel, ze mogen het contract 3x verlengen. Bij Fujitsu was het steeds een jaar contract en bij Unisys een 6 maanden contract. Januari zijn de eerste 6 maanden voorbij.quote:Op zondag 20 november 2005 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Control Freaks zijn het![]()
!
Langer dan een jaar mag het toch niet duren voor je een vast contract krijgt dus...
ik heb dat ook gezien jaquote:Op zondag 20 november 2005 13:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stad en stad is ook 2... Stad als IJsselstein is prima, 35000 inwoners... Ik ben toch ook niet losgeslagen toen ik in R'dam ging wonen! Het ligt er ook aan hoe je je kinderen opvoedt, als je ze overal tegen beschermd en ze gaan op kamers gaat het idd vaak goed fout ja
! Oud-klasgenoot is dat overkomen, ging helemaaaal los toen hij in R'dam ging wonen, alleen maar feesten, zuipen, blowen, roken, geen studiepunten halen alles erop en eraan
!
Damn dat is genaaid zegquote:Op zondag 20 november 2005 13:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
jawel, ze mogen het contract 3x verlengen. Bij Fujitsu was het steeds een jaar contract en bij Unisys een 6 maanden contract. Januari zijn de eerste 6 maanden voorbij.![]()
Echt te debiel voor woorden is dat iddquote:Op zondag 20 november 2005 14:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb dat ook gezien ja
Vriendin van mij werd vrij bescherm opgevoed. Ging nooit stappen of wat dan ook. En nu opeens sinds ze op haar zelf woont in een grote stad gaat ze mega los![]()
Mercedes-Benz 190 fantopicquote:Op zondag 20 november 2005 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
heeft iemand hier nog de URL van het 190 fantopic? Zonet weer zo'n prachtige bolide gefotografeerd
Hangt van het bedrijf af denk ik, ze mogen het 3 maal verlengen en dan is het doei doei of vast contract.quote:Op zondag 20 november 2005 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Damn dat is genaaid zeg.
Meestal doen ze toch 3mnd-6mnd-jaar... Tenminste... dat dacht ik!
ik vind bootjes niet zo interessant sorryquote:Op zondag 20 november 2005 14:33 schreef hermandeperman het volgende:
Ik weet niet of het iemand iets boeit, maar om 15h00 is er op Nederland 2 een reportage over de Volvo Ocean Race...
Ik zou zeggen, kijk het en begrijp dan waarom ik er zo gefocussed op ben!
Dat weet ik jaquote:Op zondag 20 november 2005 14:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hangt van het bedrijf af denk ik, ze mogen het 3 maal verlengen en dan is het doei doei of vast contract.![]()
Dit is de F1 van de zeilsportquote:Op zondag 20 november 2005 14:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind bootjes niet zo interessant sorry![]()
bootjesquote:Op zondag 20 november 2005 14:33 schreef hermandeperman het volgende:
Ik weet niet of het iemand iets boeit, maar om 15h00 is er op Nederland 2 een reportage over de Volvo Ocean Race...
Ik zou zeggen, kijk het en begrijp dan waarom ik er zo gefocussed op ben!
Best wel hequote:Op zondag 20 november 2005 14:35 schreef M5 het volgende:
[..]
bootjes
nah, ik kijk misschien wel ff. opzich wel 'n uitdaging om z'n takke eind te gaan zeilen.
Bierquote:
Mijn bier de komende paarweken ook nietquote:
Die innovative heeft wel een goeie smaak. Want ze heeft een eier houder als avater van Alessiquote:Op zondag 20 november 2005 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[Feedback] ff flink zeiken tegen die mods...
Je hebt heel wat teweeg gebracht PeuRac....
quote:Op zondag 20 november 2005 17:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die innovative heeft wel een goeie smaak. Want ze heeft een eier houder als avater van Alessi![]()
dat zeg je nou. Maar er is wel over na gedacht.quote:
ik kende het hele merk niet nee. Maar toen ik het aan het uitpakken was had ik wel zo iets van. GEWELDIG dit.quote:Op zondag 20 november 2005 17:33 schreef hermandeperman het volgende:
ook_gek is helemaal fan van Alessi sinds hij er wat van in zijn handen heeft mogen houden!
En idd, m'n ouders hebben die sinaasappelpers nog nooit gebruikt.
Maar de flessenopener wel uiteraard.
En ook nog een poging tot Peu-gedrag. Want in het Peugeot 205 topic heb ik Mukie niet zien posten met deze text....quote:Op zondag 20 november 2005 18:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ver na de eerste pagina, dat kan niet hoor![]()
euj ik ben pas op sinds een uurtje of 3 jaquote:Op zondag 20 november 2005 18:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ver na de eerste pagina, dat kan niet hoor![]()
de vriend van een vriendin van me had die auto.quote:Op zondag 20 november 2005 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ook nog een poging tot Peu-gedrag. Want in het Peugeot 205 topic heb ik Mukie niet zien posten met deze text....
quote:Op zondag 20 november 2005 18:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
de vriend van een vriendin van me had die auto.
Was een of andere shoarmaboer die een bepaald kruid had uitgevonden en zodoende een vette lading centjes binnen haalde. Leuke en aardige ventIk mocht in zijn auto rijden, hij kon het gekwijl ws niet meer zien
Ik woonde toen nog in een boerderij samen met die vriendin van me. Het hele dorp rukte uit als hij er was met een van zn auto's![]()
ff kijken of ik er nog een foto van hebquote:Op zondag 20 november 2005 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]je mag het woord poging uit mn quote in jou text halen
Maar wel leuk ja
quote:Op zondag 20 november 2005 18:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
ff kijken of ik er nog een foto van heb
Ik pimp niet met iets wat ik niet heb gedaan
Peu wel dan?quote:Op zondag 20 november 2005 18:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh kan ik ookquote:Op zondag 20 november 2005 18:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
shit ik heb hier maar 2 ok foto's van het optrekje
ff kijken of ik nog wat op cd heb staan
Is hij ooit iets anders geweest?quote:Op zondag 20 november 2005 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
ook_gek: je was dus neits meer dan overbodige ballast
die ha dik, maar geen batterijenquote:Op zondag 20 november 2005 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
telefoonfoto's
die dingen zijn om mee te bellen hoor
gewoon altijd je digicam bij je hebben
quote:Op zondag 20 november 2005 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, ik had ook foto's van die ferrari verwacht
ook_gek: je was dus neits meer dan overbodige ballast
Dat zeggen wel meer mensen hier..... En die geloven we ook nietquote:Op zondag 20 november 2005 18:47 schreef Mukie het volgende:
nee die had ik op mn foon staan, maar kreeg ik toen niet op mn pc
goed dat je het zegt, ik moet maandag ook weer even batterijen kopen... ik blijf batterijen wisselen met het ding wta ik nu hebquote:
Tarzanbocht uit komend heb je een klein s bochtje waar je vol gas door heen kan gaan. Dan krijg je een haakse bocht naar links. Je gaat dooreen soort van kuil heen en dan schuin omhoogquote:Op zondag 20 november 2005 19:08 schreef PeuRac het volgende:
hey Mark, was dat op Zandvoort? Welke bochten zijn dat dan? Ik herken het ff niet.
Ik ga ff eten halen![]()
Nee idd, begrijp nooit ene filkker van die gast, maar Sjoewe ook niet trouwensquote:Op zondag 20 november 2005 18:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[Poll]Welke automerk veroorzaakt het meeste problemen?
jij begrijpt die knaap toch ook nooit, hermandeperman?overigens
ik "klein" flesjequote:
ik doe niet meer aan drankquote:Op zondag 20 november 2005 20:28 schreef Mukie het volgende:
sisi
maar ga hem eens mixen met wodka dry wat ik hier nog heb staan.
oe en ff de fotos uppen
quote:Op zondag 20 november 2005 20:28 schreef Mukie het volgende:
sisi
maar ga hem eens mixen met wodka dry wat ik hier nog heb staan.
oe en ff de fotos uppen
Kleintje bier was een actie een paar jaar geleden van Heineken. Je krijgt nu ook nieuwe heineken glazen. Daar gaat net iets meer in dan in de glazen van nu. De Horeca mag de ouwe vasen en fluitjes terug geven. En krijgen ze daar nieuwe glazen voor terug. Je hebt dus kans dat het bier iets duurder per glas gaat worden omdat er net effe wat meer bier in gaat dan in de ouwe gazen.quote:Op zondag 20 november 2005 20:36 schreef hermandeperman het volgende:
Whehehe, ik heb gisteren deze glazen gekocht.
Jammer dat er "Heineken"op staat maar toch, het "kleintje" deed het hem
![]()
[afbeelding]
Uiteraard gewoon in doorzichtig glas, en niet deze witte rommel.
Mooi gewordenquote:Op zondag 20 november 2005 20:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Spiegel dus
[afbeelding]
Fase 1 van de kast/makeup-tafel.
ik geloof in me zelf jaquote:
quote:
Dat weet ik van die actie ja, maar wij zeggen altijd "Biertje?" "Nah, doe nog maar een kleintje dan" Dus de eerste die dat zegt in mijn huis krijgt zo'n lullig kutglasquote:Op zondag 20 november 2005 20:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kleintje bier was een actie een paar jaar geleden van Heineken. Je krijgt nu ook nieuwe heineken glazen. Daar gaat net iets meer in dan in de glazen van nu. De Horeca mag de ouwe vasen en fluitjes terug geven. En krijgen ze daar nieuwe glazen voor terug. Je hebt dus kans dat het bier iets duurder per glas gaat worden omdat er net effe wat meer bier in gaat dan in de ouwe gazen.
Het erge is.. die tekst gebruik ik wel eens op mn werk, als er weer eens iemand met mn pallets vandoor isquote:Op zondag 20 november 2005 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
Die spiegel ziet er erg gaaf uit Mukie!!
[..]
![]()
! Erg gaaf gesoept van chanandler
!
[..]
ik ben er 1 aan het bouwen voor morgenquote:
Valt weer mee danquote:
Anders ga je even huilen ofzoquote:Op maandag 21 november 2005 00:36 schreef Hugster het volgende:
ja![]()
OP klopt niet btw
het is 360 Modena of 360 Spider, niet beide
leuke kar btw![]()
iddquote:Op maandag 21 november 2005 00:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders ga je even huilen ofzo.
Als jullie het nog 8 maanden volhouden wel jaquote:Op maandag 21 november 2005 00:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
idd
ga je na dit zeilgebeuren weer terug naar FBG?![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 00:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als jullie het nog 8 maanden volhouden wel ja!
hier een zeiltje op zetten?quote:Op maandag 21 november 2005 00:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Of kun jij 32.700 mijl sneller zeilen dan 8 maanden?!
whehehe, doel van de ABN-boten is wel om gewoon de 40 knopen te halenquote:Op maandag 21 november 2005 01:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
hier een zeiltje op zetten?![]()
[afbeelding]
Open 70quote:Op maandag 21 november 2005 01:05 schreef Sjoewe het volgende:
en dat voor een open 60, tering
Mja idd, open60 is de singlehandedquote:
Open 60 waren de schepen van 4 jaar geleden, deze hebben een kantelkiel en zijn langer en hebben een hogere mast, maar mogen minder bemanning meeslepenquote:Op maandag 21 november 2005 01:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja idd, open60 is de singlehanded
Jaquote:Op maandag 21 november 2005 11:25 schreef Xtreem het volgende:
Ijsje toch
70 euro voor snelheid of...?!?
Welkom bij de grote mensen wereldquote:Op maandag 21 november 2005 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
Vandaag is echt een KUTDAG!
Ik had de bus gemist, dus ging ik maar met de auto naar school, maar daar weet ik de weg niet precies van dus ging ik dat navigatieding halen bij Tim thuis.
Staat daar een politiewagen, dus ik rem flink af (ik reed 20 te hard) maar toen ik voorbij kwam kwamen ze me al achterna.
Ze bleven iets van 2 minuten achter mij rijden en toen werd ik aangehouden. Jippie, op de bon. (weg 70 euro)
Daarna kwam ik in de file te staan waardoor ik uiteindelijk een dik uur te laat kwam op school, waarna ik geen parkeerplaats kon vinden, dus nu sta ik ook nog eens 4 straten verderop geparkeerd.
Ik ga nooit meer met de auto naar school.
Als ik nu ook nog eens geld verdien zoals de grote mensen deden zou het me niet veel uitmaken.quote:
Ja en het stomme is.quote:Op maandag 21 november 2005 11:28 schreef lipje het volgende:
oh meis, hebben ze staan laseren? Ik ben ook eens met 70 aangehouden, en vervolgens nog steeds geen acceptgiro gezien.Achteraf bleek die auto ook niet meer verzekerd te zijn
dat wordquote:Op maandag 21 november 2005 11:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik nu ook nog eens geld verdien zoals de grote mensen deden zou het me niet veel uitmaken.
Maar dit sucks. Dat is gewoon 1/3 van me stufi
.
Ik weet wel dat het mijn eigen schuld isquote:Op maandag 21 november 2005 11:42 schreef Xtreem het volgende:
Het is allemaal de schuld van <insert name> !
quote:Op maandag 21 november 2005 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het mijn eigen schuld is.
Maar toch, ik baal even *grmbl*!
Dan moet je m electronisch 1 dag voor tijd overmaken, of op de vervaldatum zelfquote:Op maandag 21 november 2005 11:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik zag net ook weer 37,50 afgeschreven, voor een vergeten boete7,50 extra gvd.
Ik ben alleen wel zo'n eikel dat ik 'm 3 dagen voor de grens overmaak. Ze gaan geen onnodige rente trekken op mijn geld
ja, ik pak 3 dagen. Anders krijg je weer dat gezeik met bank - postbank enzo.... 3 dagen lijkt me voldoende margequote:Op maandag 21 november 2005 12:01 schreef lipje het volgende:
[..]
Dan moet je m electronisch 1 dag voor tijd overmaken, of op de vervaldatum zelf![]()
1 cent teveel overmaken, en een berg werk dat ze erbij hebben om het te verrekenenquote:Op maandag 21 november 2005 12:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ja, ik pak 3 dagen. Anders krijg je weer dat gezeik met bank - postbank enzo.... 3 dagen lijkt me voldoende marge
en dan eerst aanvragen in termijnen te betalen. Hebben ze ook bergen administratie te verrichtenquote:Op maandag 21 november 2005 15:25 schreef BazzoS het volgende:
[..]
1 cent teveel overmaken, en een berg werk dat ze erbij hebben om het te verrekenen
dan heb je m goed uitgelatenquote:Op maandag 21 november 2005 15:56 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik weer![]()
![]()
Net ff mn Alfa uitgelaten in Duitslandeerst door de heuvels in het bos en daarna ff snelweg gepakt. Nu zit hij wel van top tot teen onder de modder
niet bonken dus?quote:Op maandag 21 november 2005 16:19 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe, 1 dec. kan waarschijnlijk niet doorgaan.
Dat moet je niet tegen mij zeggen, maar tegen de veilingmeesterquote:Op maandag 21 november 2005 00:36 schreef Hugster het volgende:
ja![]()
OP klopt niet btw
het is 360 Modena of 360 Spider, niet beide
leuke kar btw![]()
Lekker ritjequote:Op maandag 21 november 2005 18:36 schreef PeuRac het volgende:
Zo, ook gegeten.
Morgen: Nijmegen, Tilburg, Groningen, Nijmegen![]()
Ja, in een Renault Espausquote:
pausmobiel?quote:Op maandag 21 november 2005 18:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, in een Renault Espausrijdende geranium bak
Vanwege die grote ramenquote:
karbo doet de laatste tijd beetje raarquote:Op maandag 21 november 2005 16:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd.
Maar Karbo doet het hier nog steeds niet hoor.
En wat moeten wij hiermee?quote:Op maandag 21 november 2005 19:02 schreef PeuRac het volgende:
Tering, ik reed vandaag bijna mn auto in de prak omdat er geen sper het differentieel van mn auto zit (lees: ik was lomp aan het doen en ging bijna te ver).
zeg dat dan gewoon gelijk.quote:Op maandag 21 november 2005 19:02 schreef PeuRac het volgende:
lees: ik was lomp aan het doen en ging bijna te ver
MAZZELPIK!!111!11 11:1quote:Op maandag 21 november 2005 19:02 schreef PeuRac het volgende:
Tering, ik reed vandaag bijna mn auto in de prak omdat er geen sper het differentieel van mn auto zit (lees: ik was lomp aan het doen en ging bijna te ver).
Ik had niks beters om mee te patsenquote:
ik wil het wel van je overnemen hoorquote:Op maandag 21 november 2005 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had niks beters om mee te patsen![]()
quote:
best motoring roeleertquote:Op maandag 21 november 2005 19:06 schreef Hugster het volgende:
ik heb een aantal recente Best Motoring's binnen gehaald
Supra's, Silvia's, Skylines, Trueno's, Evo's, NSX'en alles, en dik getuned
Het patsen? Primaquote:
Jawel hoorquote:Op maandag 21 november 2005 19:10 schreef M5 het volgende:
[..]
whehehe.. ja. maar mag niet van de anderen hier dacht ik![]()
Ik vind er wel leuke stukjes bij zitten maar die mini mixen van hem zijn veel en veel beterquote:Op maandag 21 november 2005 18:52 schreef Hugster het volgende:
Martin Pieters valt tegen Mark
wat een nichten trance en dance
auto's rijden... auto's rijden... auto's rijden. had ik al gezegt dat...quote:Op maandag 21 november 2005 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel hoornog wat leuks gedaan laatste tijd dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |