Dat lijkt maar zo omdat de kofferbak open staatquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:25 schreef Gumballs het volgende:
Die eerste vind je toch niet serieus mooi? Dat ding is een verneuking man, is geen 190 waard.
Zolang Alexxxx (of ik) geen permban heeft hier op Fok! is het nooit voorbijquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:39 schreef Youp het volgende:
zucht... denk je dat je alles gehad hebt
gelukkig ben je ontoerekeningsvatbaar dus zul je er ook geen krijgen..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zolang Alexxxx (of ik) geen permban heeft hier op Fok! is het nooit voorbij![]()
ik ben al meer dan 2 jaar banvrij op Fok! onderweg.....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:47 schreef Youp het volgende:
[..]
gelukkig ben je ontoerekeningsvatbaar dus zul je er ook geen krijgen..
EVO II wannabee dusquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
De metamorfose 190 uit Stiens:
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
stoelen eruit schroeven dusquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
zo vorige project was een Opel Omega Station ombouwen tot bestelbus, dus t gata er op vooruit
een kinderhand is snel gevuldquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Herman vind mijn topic gewledig! Mijn dag is weer goed!
Voor't eerst ehquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Herman vind mijn topic gewledig! Mijn dag is weer goed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |