Dat lijkt maar zo omdat de kofferbak open staatquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:25 schreef Gumballs het volgende:
Die eerste vind je toch niet serieus mooi? Dat ding is een verneuking man, is geen 190 waard.
Zolang Alexxxx (of ik) geen permban heeft hier op Fok! is het nooit voorbijquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:39 schreef Youp het volgende:
zucht... denk je dat je alles gehad hebt
gelukkig ben je ontoerekeningsvatbaar dus zul je er ook geen krijgen..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zolang Alexxxx (of ik) geen permban heeft hier op Fok! is het nooit voorbij![]()
ik ben al meer dan 2 jaar banvrij op Fok! onderweg.....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:47 schreef Youp het volgende:
[..]
gelukkig ben je ontoerekeningsvatbaar dus zul je er ook geen krijgen..
EVO II wannabee dusquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
De metamorfose 190 uit Stiens:
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
stoelen eruit schroeven dusquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
zo vorige project was een Opel Omega Station ombouwen tot bestelbus, dus t gata er op vooruit
een kinderhand is snel gevuldquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Herman vind mijn topic gewledig! Mijn dag is weer goed!
Voor't eerst ehquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Herman vind mijn topic gewledig! Mijn dag is weer goed!
Heb jij ook maar 1 turk zien posten in dit topic? En als dit een turkenbak is, is dat alleen een bevestiging van de goede msaak van Turken. Turken rijden ook vaak in een VW Transporter T3, dus met de smaak van turken is niets mis!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:56 schreef Cyberdogg het volgende:
190 = sneue turkenbak. Voor de mensen die geen 300 serie kunnen betalen ook nog....
Met de smaak van turken is zeker wel iets mis.....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb jij ook maar 1 turk zien posten in dit topic? En als dit een turkenbak is, is dat alleen een bevestiging van de goede msaak van Turken. Turken rijden ook vaak in een VW Transporter T3, dus met de smaak van turken is niets mis!
Je hebt me door....quote:En voor mensen die geen 300 kunnen betalenVolgens mij kun jij nog geeneens een 190 betalen, anders had je er wel een gehad!
als ze wit zijn zijn het geheelonthouders qua smaakquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
neen Klonk, de 190 is nu typisch een auto voor geheelonthouders
Die zijn nog wel tof ja. Maar ik hoef er geen te hebben...... Zegt meer over die auto dan over mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ze wit zijn zijn het geheelonthouders qua smaak
de enige fatsoenlijke 190 zijn de evo's, sorry, ik ga voor 1 keer niet mee in je/onze afwijkingen
Meeloper.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik heel eerlijk ben, zijn de Evo's inderdaad een stuk puikender dan de reguliere 190's
Beetje in deze stijl:quote:6 20 Max Jonkers (NL) / Bart Luijbrechts (NL) (M/M) + 09:41 Mercedes 190 E 2.3 16V (A8)
Check de KM-stand dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:07 schreef Klonk het volgende:
klikkerdeklik
een 190 uit 1987 voor 7900 euro![]()
dan nogquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Check de KM-stand dan.
Heeft altijd binnen gestaan en is van een oud vrouwtje geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |