Als jullie het nog 8 maanden volhouden wel jaquote:Op maandag 21 november 2005 00:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
idd
ga je na dit zeilgebeuren weer terug naar FBG?![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 00:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als jullie het nog 8 maanden volhouden wel ja!
hier een zeiltje op zetten?quote:Op maandag 21 november 2005 00:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Of kun jij 32.700 mijl sneller zeilen dan 8 maanden?!
whehehe, doel van de ABN-boten is wel om gewoon de 40 knopen te halenquote:Op maandag 21 november 2005 01:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
hier een zeiltje op zetten?![]()
[afbeelding]
Open 70quote:Op maandag 21 november 2005 01:05 schreef Sjoewe het volgende:
en dat voor een open 60, tering
Mja idd, open60 is de singlehandedquote:
Open 60 waren de schepen van 4 jaar geleden, deze hebben een kantelkiel en zijn langer en hebben een hogere mast, maar mogen minder bemanning meeslepenquote:Op maandag 21 november 2005 01:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja idd, open60 is de singlehanded
Jaquote:Op maandag 21 november 2005 11:25 schreef Xtreem het volgende:
Ijsje toch
70 euro voor snelheid of...?!?
Welkom bij de grote mensen wereldquote:Op maandag 21 november 2005 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
Vandaag is echt een KUTDAG!
Ik had de bus gemist, dus ging ik maar met de auto naar school, maar daar weet ik de weg niet precies van dus ging ik dat navigatieding halen bij Tim thuis.
Staat daar een politiewagen, dus ik rem flink af (ik reed 20 te hard) maar toen ik voorbij kwam kwamen ze me al achterna.
Ze bleven iets van 2 minuten achter mij rijden en toen werd ik aangehouden. Jippie, op de bon. (weg 70 euro)
Daarna kwam ik in de file te staan waardoor ik uiteindelijk een dik uur te laat kwam op school, waarna ik geen parkeerplaats kon vinden, dus nu sta ik ook nog eens 4 straten verderop geparkeerd.
Ik ga nooit meer met de auto naar school.
Als ik nu ook nog eens geld verdien zoals de grote mensen deden zou het me niet veel uitmaken.quote:
Ja en het stomme is.quote:Op maandag 21 november 2005 11:28 schreef lipje het volgende:
oh meis, hebben ze staan laseren? Ik ben ook eens met 70 aangehouden, en vervolgens nog steeds geen acceptgiro gezien.Achteraf bleek die auto ook niet meer verzekerd te zijn
dat wordquote:Op maandag 21 november 2005 11:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik nu ook nog eens geld verdien zoals de grote mensen deden zou het me niet veel uitmaken.
Maar dit sucks. Dat is gewoon 1/3 van me stufi
.
Ik weet wel dat het mijn eigen schuld isquote:Op maandag 21 november 2005 11:42 schreef Xtreem het volgende:
Het is allemaal de schuld van <insert name> !
quote:Op maandag 21 november 2005 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het mijn eigen schuld is.
Maar toch, ik baal even *grmbl*!
Dan moet je m electronisch 1 dag voor tijd overmaken, of op de vervaldatum zelfquote:Op maandag 21 november 2005 11:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik zag net ook weer 37,50 afgeschreven, voor een vergeten boete7,50 extra gvd.
Ik ben alleen wel zo'n eikel dat ik 'm 3 dagen voor de grens overmaak. Ze gaan geen onnodige rente trekken op mijn geld
ja, ik pak 3 dagen. Anders krijg je weer dat gezeik met bank - postbank enzo.... 3 dagen lijkt me voldoende margequote:Op maandag 21 november 2005 12:01 schreef lipje het volgende:
[..]
Dan moet je m electronisch 1 dag voor tijd overmaken, of op de vervaldatum zelf![]()
1 cent teveel overmaken, en een berg werk dat ze erbij hebben om het te verrekenenquote:Op maandag 21 november 2005 12:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ja, ik pak 3 dagen. Anders krijg je weer dat gezeik met bank - postbank enzo.... 3 dagen lijkt me voldoende marge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |