Is hij ooit iets anders geweest?quote:Op zondag 20 november 2005 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
ook_gek: je was dus neits meer dan overbodige ballast
die ha dik, maar geen batterijenquote:Op zondag 20 november 2005 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
telefoonfoto's
die dingen zijn om mee te bellen hoor
gewoon altijd je digicam bij je hebben
quote:Op zondag 20 november 2005 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, ik had ook foto's van die ferrari verwacht
ook_gek: je was dus neits meer dan overbodige ballast
Dat zeggen wel meer mensen hier..... En die geloven we ook nietquote:Op zondag 20 november 2005 18:47 schreef Mukie het volgende:
nee die had ik op mn foon staan, maar kreeg ik toen niet op mn pc
goed dat je het zegt, ik moet maandag ook weer even batterijen kopen... ik blijf batterijen wisselen met het ding wta ik nu hebquote:
Tarzanbocht uit komend heb je een klein s bochtje waar je vol gas door heen kan gaan. Dan krijg je een haakse bocht naar links. Je gaat dooreen soort van kuil heen en dan schuin omhoogquote:Op zondag 20 november 2005 19:08 schreef PeuRac het volgende:
hey Mark, was dat op Zandvoort? Welke bochten zijn dat dan? Ik herken het ff niet.
Ik ga ff eten halen![]()
Nee idd, begrijp nooit ene filkker van die gast, maar Sjoewe ook niet trouwensquote:Op zondag 20 november 2005 18:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[Poll]Welke automerk veroorzaakt het meeste problemen?
jij begrijpt die knaap toch ook nooit, hermandeperman?overigens
ik "klein" flesjequote:
ik doe niet meer aan drankquote:Op zondag 20 november 2005 20:28 schreef Mukie het volgende:
sisi
maar ga hem eens mixen met wodka dry wat ik hier nog heb staan.
oe en ff de fotos uppen
quote:Op zondag 20 november 2005 20:28 schreef Mukie het volgende:
sisi
maar ga hem eens mixen met wodka dry wat ik hier nog heb staan.
oe en ff de fotos uppen
Kleintje bier was een actie een paar jaar geleden van Heineken. Je krijgt nu ook nieuwe heineken glazen. Daar gaat net iets meer in dan in de glazen van nu. De Horeca mag de ouwe vasen en fluitjes terug geven. En krijgen ze daar nieuwe glazen voor terug. Je hebt dus kans dat het bier iets duurder per glas gaat worden omdat er net effe wat meer bier in gaat dan in de ouwe gazen.quote:Op zondag 20 november 2005 20:36 schreef hermandeperman het volgende:
Whehehe, ik heb gisteren deze glazen gekocht.
Jammer dat er "Heineken"op staat maar toch, het "kleintje" deed het hem
![]()
[afbeelding]
Uiteraard gewoon in doorzichtig glas, en niet deze witte rommel.
Mooi gewordenquote:Op zondag 20 november 2005 20:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Spiegel dus
[afbeelding]
Fase 1 van de kast/makeup-tafel.
ik geloof in me zelf jaquote:
quote:
Dat weet ik van die actie ja, maar wij zeggen altijd "Biertje?" "Nah, doe nog maar een kleintje dan" Dus de eerste die dat zegt in mijn huis krijgt zo'n lullig kutglasquote:Op zondag 20 november 2005 20:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kleintje bier was een actie een paar jaar geleden van Heineken. Je krijgt nu ook nieuwe heineken glazen. Daar gaat net iets meer in dan in de glazen van nu. De Horeca mag de ouwe vasen en fluitjes terug geven. En krijgen ze daar nieuwe glazen voor terug. Je hebt dus kans dat het bier iets duurder per glas gaat worden omdat er net effe wat meer bier in gaat dan in de ouwe gazen.
Het erge is.. die tekst gebruik ik wel eens op mn werk, als er weer eens iemand met mn pallets vandoor isquote:Op zondag 20 november 2005 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
Die spiegel ziet er erg gaaf uit Mukie!!
[..]
![]()
! Erg gaaf gesoept van chanandler
!
[..]
ik ben er 1 aan het bouwen voor morgenquote:
Valt weer mee danquote:
Anders ga je even huilen ofzoquote:Op maandag 21 november 2005 00:36 schreef Hugster het volgende:
ja![]()
OP klopt niet btw
het is 360 Modena of 360 Spider, niet beide
leuke kar btw![]()
iddquote:Op maandag 21 november 2005 00:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders ga je even huilen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |