Hangt van het bedrijf af denk ik, ze mogen het 3 maal verlengen en dan is het doei doei of vast contract.quote:Op zondag 20 november 2005 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Damn dat is genaaid zeg.
Meestal doen ze toch 3mnd-6mnd-jaar... Tenminste... dat dacht ik!
ik vind bootjes niet zo interessant sorryquote:Op zondag 20 november 2005 14:33 schreef hermandeperman het volgende:
Ik weet niet of het iemand iets boeit, maar om 15h00 is er op Nederland 2 een reportage over de Volvo Ocean Race...
Ik zou zeggen, kijk het en begrijp dan waarom ik er zo gefocussed op ben!
Dat weet ik jaquote:Op zondag 20 november 2005 14:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hangt van het bedrijf af denk ik, ze mogen het 3 maal verlengen en dan is het doei doei of vast contract.![]()
Dit is de F1 van de zeilsportquote:Op zondag 20 november 2005 14:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind bootjes niet zo interessant sorry![]()
bootjesquote:Op zondag 20 november 2005 14:33 schreef hermandeperman het volgende:
Ik weet niet of het iemand iets boeit, maar om 15h00 is er op Nederland 2 een reportage over de Volvo Ocean Race...
Ik zou zeggen, kijk het en begrijp dan waarom ik er zo gefocussed op ben!
Best wel hequote:Op zondag 20 november 2005 14:35 schreef M5 het volgende:
[..]
bootjes
nah, ik kijk misschien wel ff. opzich wel 'n uitdaging om z'n takke eind te gaan zeilen.
Bierquote:
Mijn bier de komende paarweken ook nietquote:
Die innovative heeft wel een goeie smaak. Want ze heeft een eier houder als avater van Alessiquote:Op zondag 20 november 2005 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[Feedback] ff flink zeiken tegen die mods...
Je hebt heel wat teweeg gebracht PeuRac....
quote:Op zondag 20 november 2005 17:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die innovative heeft wel een goeie smaak. Want ze heeft een eier houder als avater van Alessi![]()
dat zeg je nou. Maar er is wel over na gedacht.quote:
ik kende het hele merk niet nee. Maar toen ik het aan het uitpakken was had ik wel zo iets van. GEWELDIG dit.quote:Op zondag 20 november 2005 17:33 schreef hermandeperman het volgende:
ook_gek is helemaal fan van Alessi sinds hij er wat van in zijn handen heeft mogen houden!
En idd, m'n ouders hebben die sinaasappelpers nog nooit gebruikt.
Maar de flessenopener wel uiteraard.
En ook nog een poging tot Peu-gedrag. Want in het Peugeot 205 topic heb ik Mukie niet zien posten met deze text....quote:Op zondag 20 november 2005 18:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ver na de eerste pagina, dat kan niet hoor![]()
euj ik ben pas op sinds een uurtje of 3 jaquote:Op zondag 20 november 2005 18:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ver na de eerste pagina, dat kan niet hoor![]()
de vriend van een vriendin van me had die auto.quote:Op zondag 20 november 2005 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ook nog een poging tot Peu-gedrag. Want in het Peugeot 205 topic heb ik Mukie niet zien posten met deze text....
quote:Op zondag 20 november 2005 18:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
de vriend van een vriendin van me had die auto.
Was een of andere shoarmaboer die een bepaald kruid had uitgevonden en zodoende een vette lading centjes binnen haalde. Leuke en aardige ventIk mocht in zijn auto rijden, hij kon het gekwijl ws niet meer zien
Ik woonde toen nog in een boerderij samen met die vriendin van me. Het hele dorp rukte uit als hij er was met een van zn auto's![]()
ff kijken of ik er nog een foto van hebquote:Op zondag 20 november 2005 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]je mag het woord poging uit mn quote in jou text halen
Maar wel leuk ja
quote:Op zondag 20 november 2005 18:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
ff kijken of ik er nog een foto van heb
Ik pimp niet met iets wat ik niet heb gedaan
Peu wel dan?quote:Op zondag 20 november 2005 18:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh kan ik ookquote:Op zondag 20 november 2005 18:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
shit ik heb hier maar 2 ok foto's van het optrekje
ff kijken of ik nog wat op cd heb staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |