abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32421733
Er zijn wasstraten waar je zeker weten geen krassen krijgt, die hebben we hier in Doetinchem ook. Die werken nl niet met borstels oid, maar puur en alleen met water. Alle dure auto's uit de regio gaan daar altijd heen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_32421781
Mja, in IJsselstein hebben ze nu ook nieuwe wasstraten waarvan ze claimen dat je geen krassen krijgt. Die gaan met een soort rubberen borstels, en de machine is volledig computergestuurd... Maar ik heb er een hard hoofd in...
pi_32421861
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:35 schreef PeuRac het volgende:
Er zijn wasstraten waar je zeker weten geen krassen krijgt, die hebben we hier in Doetinchem ook. Die werken nl niet met borstels oid, maar puur en alleen met water. Alle dure auto's uit de regio gaan daar altijd heen.
Zo 1 heb je in Aalsmeer ook, de computer lasert eerst de auto en dan word er met hoge druk veeeeeeeeeel water tegen aan gesmeten

Deze dus
pi_32421917
Goedemorgen

* Alexxxxx zit even bij zn ouders, om te eten

En om hier in de regio wat foto's te maken uiteraard Kwam alweer een prachtig opelwrak tegen
pi_32421927
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:41 schreef BoJo het volgende:

[..]

Zo 1 heb je in Aalsmeer ook, de computer lasert eerst de auto en dan word er met hoge druk veeeeeeeeeel water tegen aan gesmeten

Deze dus
70bar kan ook nooit goed zijn voor je oldtimerlak
pi_32421948
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:41 schreef BoJo het volgende:

[..]

Deze dus
Die hebben wij ook 2 stuks zelfs de meeste autodealers uit de buurt gaan erheen, daardoor werd het zo druk dat ze een 2e locatie hebben geopend
pi_32421976
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen

* Alexxxxx zit even bij zn ouders, om te eten

En om hier in de regio wat foto's te maken uiteraard Kwam alweer een prachtig opelwrak tegen
Waar wonen je ouders dan
pi_32422062
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:43 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

70bar kan ook nooit goed zijn voor je oldtimerlak
Ze raden sommigen inderdaad aan van de wasstraat met speciale borstels gebruik te maken. De borstels worden na elke auto snel gereinigd
pi_32422085
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:45 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Waar wonen je ouders dan
Stiens, zo'n 4 kilometer bij me vandaan Maar ze zijn hier nu flink aan het bouwen, dus straks tijdens het hond uitlaten even kijken of er nog wat bouwmachiens staan die ik nog niet op de foto heb
pi_32422119
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Stiens, zo'n 4 kilometer bij me vandaan Maar ze zijn hier nu flink aan het bouwen, dus straks tijdens het hond uitlaten even kijken of er nog wat bouwmachiens staan die ik nog niet op de foto heb
Je bent dus lekker uit huis gegaan .
pi_32422157
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:51 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Je bent dus lekker uit huis gegaan .
Mja, ons vorige huis was zo'n 20 kilometer bij mn ouders vandaan. En nu weer terug n de bewoonde wereld. Ik ben gewoon iemand die aan zn roots hecht, en dat is nu eenmaal de omgeving van Stiens Ik ken zat mensen die zlefs bij hun ouders in de straat wonen, dat gaat me dan weer vel te ver
pi_32422256
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:53 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Mja, ons vorige huis was zo'n 20 kilometer bij mn ouders vandaan. En nu weer terug n de bewoonde wereld. Ik ben gewoon iemand die aan zn roots hecht, en dat is nu eenmaal de omgeving van Stiens Ik ken zat mensen die zlefs bij hun ouders in de straat wonen, dat gaat me dan weer vel te ver
Ongekend vind ik dat wanneer je niet in een grote stad woont ! Vrienden van me doen dat nu ook, wonen hun ouders in IJsselstein, gaan ze zelf in de binnenstad van IJsselstein wonen . Nou nou, woon je op kamers in een stad van 35.000 inwoners .

Kijk als je ouders in Utrecht, R'dam enz wonen kan ik het me nog wel voorstellen dat je in dezelfde stad op jezelf gaat...

Maar jij hebt dus nooit in een fatsoenlijke stad gewoond?
pi_32422284
Ik heb een jaar lang van vrijdag t/m maandag in Den Haag gewoond
pi_32422333
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een jaar lang van vrijdag t/m maandag in Den Haag gewoond
Bij de ouders van Sandra bedoel je?

Maar dat vond je niets?
pi_32422338
Smakelijk !
pi_32422553
ik woon ook in dezelde straat als mijn ouders
pi_32422563
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:16 schreef BoJo het volgende:

[..]

naja schijt tis niet zo dat ik een Pagani Zonda moet wassen ofzo
Alsof er zoveel verschil zit tussen een volvo 850 en een pagani zonda
pi_32422662
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:13 schreef BoJo het volgende:
ik woon ook in dezelde straat als mijn ouders
Lul .
pi_32422731
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:17 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Lul .
irritant joh die post telkens verkeerd bezorgd word
pi_32422750
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:13 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Alsof er zoveel verschil zit tussen een volvo 850 en een pagani zonda
nee, het heeft 4 wielen, motor en blik eromheen.
pi_32422934
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:19 schreef BoJo het volgende:

[..]

irritant joh die post telkens verkeerd bezorgd word
Je pa en ma heten beiden ook B. Haaima?
pi_32422967
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:27 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Je pa en ma heten beiden ook B. Haaima?
blijkbaar want mijn post is vaak al geopend als ik thuis kom
pi_32423011
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:28 schreef BoJo het volgende:

[..]

blijkbaar want mijn post is vaak al geopend als ik thuis kom
Ze willen gewoon in de gaten houden of je niet teveel geld uitgeeft aan troep .

Ben je trouwens nog op zoek naar een huisje of niet?
pi_32423091
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:00 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Bij de ouders van Sandra bedoel je?

Maar dat vond je niets?
Bij Sandra's moeder ja. En ik vond het wel OK, Sandra's moeder is en was toch niet vaak thuis. Maar het leven in COrnjum bevalt me het beste tot nu toe, van alle plekken waar ik heb gewoond (vlek, stad, klein dorp in de rimboe, klein dorp vlak bij stad)

We wonen nu dichter bij het centrum van leeuwarden als de mensen di ein de nieuwbouw van Leeuwarden wonen.. dus zowel alle gemakken van de stad als alle gemakken van het dorp voorhanden
pi_32423168
Whehe, ik heb dat probleem ook Mn vader heet A. Miedema, ik A.A. Miedema. Heerlijk altijd die verwarring De post werd thuis zo verdeeld:
als het iets met auto's te maken had: voor mij
rekeningen: voor mn pa.

Dus regelmatig dingen van zn dealer open gemaakt en zo.

Of ik werd gebeld.
'spreek ik met A. Miedema?'
"ja"
"bla bla hypotheek"
"ja, die hypotheke zal me een worst zijn, ik betala geen cent aan dit huis"

pi_32423291
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Bij Sandra's moeder ja. En ik vond het wel OK, Sandra's moeder is en was toch niet vaak thuis. Maar het leven in COrnjum bevalt me het beste tot nu toe, van alle plekken waar ik heb gewoond (vlek, stad, klein dorp in de rimboe, klein dorp vlak bij stad)

We wonen nu dichter bij het centrum van leeuwarden als de mensen di ein de nieuwbouw van Leeuwarden wonen.. dus zowel alle gemakken van de stad als alle gemakken van het dorp voorhanden
Oke, da's wel handig ja !

Denk dat ik tot mijn 30e ofzo in een grote stad blijf wonen en daarna weer terugga naar IJsselstein of iig iets in die buurt, kids laat ik hier iig niet opgroeien . Grote stad heeft veel voordelen wat mij betreft, maar ook genoeg nadelen !

Probleem bij mij is ook een beetje dat ik moet kijken waar ik een baan vind, er is opzich zat werk in de Scheepsbouw, maar niet in de omgeving IJsselstein. Het lijkt me opzich ook wel wat om gewoon lekker in Friesland/Zeeland te gaan wonen, maar dan wel dicht bij een "stad" .
pi_32423328
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:38 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Denk dat ik tot mijn 30e ofzo in een grote stad blijf wonen en daarna weer terugga naar IJsselstein of iig iets in die buurt, kids laat ik hier iig niet opgroeien . Grote stad heeft veel voordelen wat mij betreft, maar ook genoeg nadelen !

Probleem bij mij is ook een beetje dat ik moet kijken waar ik een baan vind, er is opzich zat werk in de Scheepsbouw, maar niet in de omgeving IJsselstein. Het lijkt me opzich ook wel wat om gewoon lekker in Friesland/Zeeland te gaan wonen, maar dan wel dicht bij een "stad" .
Laat me ff weten als je een stad hebt gevonden in Friesland/Zeeland
pi_32423344
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehe, ik heb dat probleem ook Mn vader heet A. Miedema, ik A.A. Miedema. Heerlijk altijd die verwarring De post werd thuis zo verdeeld:
als het iets met auto's te maken had: voor mij
rekeningen: voor mn pa.

Dus regelmatig dingen van zn dealer open gemaakt en zo.

Of ik werd gebeld.
'spreek ik met A. Miedema?'
"ja"
"bla bla hypotheek"
"ja, die hypotheke zal me een worst zijn, ik betala geen cent aan dit huis"

Whehehe, ja ik heet H.A.J. en m'n pa H.P. Ging vroeger opzich ook best vaak anders dan geplanned . Maar ach, ik had niets te verbergen en m'n ouders ook niet dus het boeide ook geen zak !
pi_32423356
* heeft gister een 2 jassen gekocht.

alleen heeft de verkoopster (die extra korting op de 2e jas gaf) alleen de goedkoopste afgrekend (waar ik dus extra korting op kreeg omdat ik nog een jas kocht). nu heb ik dus een jas van 150 euro gratis

morgen middag maar eens ff langs gaan.
V10
pi_32423362
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:40 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Geloof niet dat jij recht van spreken hebt met je Doetinchem . Maar vandaar ook dat stad tussen de spreekwoordelijke haakjes stond .
  zondag 20 november 2005 @ 13:41:47 #82
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_32423378
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:38 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

kinderen moeten opgroeien in de stad vind ik. Als je ze laat opgroeien in een dorp en ze gaan er na naar de stad weten ze niet wat hun overkomt en sommige zullen dan totaal los slaan. Heb het al een paar kee gezien en gehoord
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_32423389
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:41 schreef M5 het volgende:
* heeft gister een 2 jassen gekocht.

alleen heeft de verkoopster (die extra korting op de 2e jas gaf) alleen de goedkoopste afgrekend (waar ik dus extra korting op kreeg omdat ik nog een jas kocht). nu heb ik dus een jas van 150 euro gratis

morgen middag maar eens ff langs gaan.
Kom je er vaker? Anders gewoon lekker laten zitten, zij maakt een fout, jij niet .
pi_32423415
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:29 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ze willen gewoon in de gaten houden of je niet teveel geld uitgeeft aan troep .

Ben je trouwens nog op zoek naar een huisje of niet?
Ja, en dan als smoes gebruiken "ja sorry ik had het niet goed gezien"

Op het moment staat dat op een laag pitje, wil nog steeds eerst van m'n Jeep af. En het liefste wil ik nog steeds kopen ipv huren maar eer dat ik een vast contract krijg gaat dat nog wel ffies duren
pi_32423422
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:40 schreef PeuRac het volgende:

[..]

vroegah was men van plan om middelburg en vlissingen samen te voegen.. had je toch mooi een stadsgewest met +100.000 inwoners in dat zeeland he
V10
pi_32423448
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:42 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Kom je er vaker? Anders gewoon lekker laten zitten, zij maakt een fout, jij niet .
ik koop er regelmatig wat ja. maar ik vind het gewoon lullig.
V10
pi_32423449
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:42 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

ik zou ook niet terug gaan
pi_32423456
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

kinderen moeten opgroeien in de stad vind ik. Als je ze laat opgroeien in een dorp en ze gaan er na naar de stad weten ze niet wat hun overkomt en sommige zullen dan totaal los slaan. Heb het al een paar kee gezien en gehoord
Stad en stad is ook 2... Stad als IJsselstein is prima, 35000 inwoners... Ik ben toch ook niet losgeslagen toen ik in R'dam ging wonen ! Het ligt er ook aan hoe je je kinderen opvoedt, als je ze overal tegen beschermd en ze gaan op kamers gaat het idd vaak goed fout ja ! Oud-klasgenoot is dat overkomen, ging helemaaaal los toen hij in R'dam ging wonen, alleen maar feesten, zuipen, blowen, roken, geen studiepunten halen alles erop en eraan !
pi_32423498
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:43 schreef BoJo het volgende:

[..]

Ja, en dan als smoes gebruiken "ja sorry ik had het niet goed gezien"

Op het moment staat dat op een laag pitje, wil nog steeds eerst van m'n Jeep af. En het liefste wil ik nog steeds kopen ipv huren maar eer dat ik een vast contract krijg gaat dat nog wel ffies duren
Control Freaks zijn het !

Langer dan een jaar mag het toch niet duren voor je een vast contract krijgt dus...
pi_32423520
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:43 schreef M5 het volgende:

[..]

vroegah was men van plan om middelburg en vlissingen samen te voegen.. had je toch mooi een stadsgewest met +100.000 inwoners in dat zeeland he
IJsselstein is voor Utrechtse begrippen echt een rotdorp . Als je het vergelijkt met Zeeland is het een mega-stad .
pi_32423530
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:44 schreef M5 het volgende:

[..]

ik koop er regelmatig wat ja. maar ik vind het gewoon lullig.
Gevoelsmens .
pi_32423727
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:45 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Control Freaks zijn het !

Langer dan een jaar mag het toch niet duren voor je een vast contract krijgt dus...
jawel, ze mogen het contract 3x verlengen. Bij Fujitsu was het steeds een jaar contract en bij Unisys een 6 maanden contract. Januari zijn de eerste 6 maanden voorbij.
pi_32424256
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:46 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Gevoelsmens .
ik weet het. soms ben ik (misschien te) aardig.
V10
pi_32424519
Zeg, PeuRac, zou je niet eens om een slotje vragen voor je topic....?
  zondag 20 november 2005 @ 14:21:57 #95
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_32424531
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:44 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Stad en stad is ook 2... Stad als IJsselstein is prima, 35000 inwoners... Ik ben toch ook niet losgeslagen toen ik in R'dam ging wonen ! Het ligt er ook aan hoe je je kinderen opvoedt, als je ze overal tegen beschermd en ze gaan op kamers gaat het idd vaak goed fout ja ! Oud-klasgenoot is dat overkomen, ging helemaaaal los toen hij in R'dam ging wonen, alleen maar feesten, zuipen, blowen, roken, geen studiepunten halen alles erop en eraan !
ik heb dat ook gezien ja

Vriendin van mij werd vrij bescherm opgevoed. Ging nooit stappen of wat dan ook. En nu opeens sinds ze op haar zelf woont in een grote stad gaat ze mega los
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_32424613
Maar dan ligt het aan de opvoeding, niet aan de stad
pi_32424643
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:52 schreef BoJo het volgende:

[..]

jawel, ze mogen het contract 3x verlengen. Bij Fujitsu was het steeds een jaar contract en bij Unisys een 6 maanden contract. Januari zijn de eerste 6 maanden voorbij.
Damn dat is genaaid zeg .

Meestal doen ze toch 3mnd-6mnd-jaar... Tenminste... dat dacht ik !
pi_32424651
heeft iemand hier nog de URL van het 190 fantopic? Zonet weer zo'n prachtige bolide gefotografeerd
pi_32424690
quote:
Op zondag 20 november 2005 14:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik heb dat ook gezien ja

Vriendin van mij werd vrij bescherm opgevoed. Ging nooit stappen of wat dan ook. En nu opeens sinds ze op haar zelf woont in een grote stad gaat ze mega los
Echt te debiel voor woorden is dat idd !

Nog last van een kater btw?
pi_32424733
quote:
Op zondag 20 november 2005 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
heeft iemand hier nog de URL van het 190 fantopic? Zonet weer zo'n prachtige bolide gefotografeerd
Mercedes-Benz 190 fantopic
V10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')