Zo 1 heb je in Aalsmeer ook, de computer lasert eerst de auto en dan word er met hoge druk veeeeeeeeeel water tegen aan gesmetenquote:Op zondag 20 november 2005 12:35 schreef PeuRac het volgende:
Er zijn wasstraten waar je zeker weten geen krassen krijgt, die hebben we hier in Doetinchem ook. Die werken nl niet met borstels oid, maar puur en alleen met water. Alle dure auto's uit de regio gaan daar altijd heen.
quote:Op zondag 20 november 2005 12:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zo 1 heb je in Aalsmeer ook, de computer lasert eerst de auto en dan word er met hoge druk veeeeeeeeeel water tegen aan gesmeten![]()
Deze dus
Die hebben wij ookquote:Op zondag 20 november 2005 12:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zo 1 heb je in Aalsmeer ook, de computer lasert eerst de auto en dan word er met hoge druk veeeeeeeeeel water tegen aan gesmeten![]()
Deze dus
Waar wonen je ouders danquote:Op zondag 20 november 2005 12:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen
* Alexxxxx zit even bij zn ouders, om te eten![]()
En om hier in de regio wat foto's te maken uiteraardKwam alweer een prachtig opelwrak tegen
Ze raden sommigen inderdaad aan van de wasstraat met speciale borstels gebruik te maken. De borstels worden na elke auto snel gereinigdquote:Op zondag 20 november 2005 12:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
70bar kan ook nooit goed zijn voor je oldtimerlak
Stiens, zo'n 4 kilometer bij me vandaanquote:
Je bent dus lekker uit huis gegaanquote:Op zondag 20 november 2005 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stiens, zo'n 4 kilometer bij me vandaanMaar ze zijn hier nu flink aan het bouwen, dus straks tijdens het hond uitlaten even kijken of er nog wat bouwmachiens staan die ik nog niet op de foto heb
Mja, ons vorige huis was zo'n 20 kilometer bij mn ouders vandaan. En nu weer terug n de bewoonde wereld. Ik ben gewoon iemand die aan zn roots hecht, en dat is nu eenmaal de omgeving van Stiensquote:Op zondag 20 november 2005 12:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent dus lekker uit huis gegaan.
Ongekend vind ik dat wanneer je niet in een grote stad woontquote:Op zondag 20 november 2005 12:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ons vorige huis was zo'n 20 kilometer bij mn ouders vandaan. En nu weer terug n de bewoonde wereld. Ik ben gewoon iemand die aan zn roots hecht, en dat is nu eenmaal de omgeving van StiensIk ken zat mensen die zlefs bij hun ouders in de straat wonen, dat gaat me dan weer vel te ver
Bij de ouders van Sandra bedoel je?quote:Op zondag 20 november 2005 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een jaar lang van vrijdag t/m maandag in Den Haag gewoond
Alsof er zoveel verschil zit tussen een volvo 850 en een pagani zondaquote:Op zondag 20 november 2005 12:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
naja schijt tis niet zo dat ik een Pagani Zonda moet wassen ofzo![]()
Lulquote:Op zondag 20 november 2005 13:13 schreef BoJo het volgende:
ik woon ook in dezelde straat als mijn ouders![]()
nee, het heeft 4 wielen, motor en blik eromheen.quote:Op zondag 20 november 2005 13:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alsof er zoveel verschil zit tussen een volvo 850 en een pagani zonda![]()
Je pa en ma heten beiden ook B. Haaima?quote:Op zondag 20 november 2005 13:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
irritant joh die post telkens verkeerd bezorgd word![]()
![]()
blijkbaar want mijn post is vaak al geopend als ik thuis komquote:Op zondag 20 november 2005 13:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je pa en ma heten beiden ook B. Haaima?
Ze willen gewoon in de gaten houden of je niet teveel geld uitgeeft aan troepquote:Op zondag 20 november 2005 13:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
blijkbaar want mijn post is vaak al geopend als ik thuis kom![]()
Bij Sandra's moeder ja. En ik vond het wel OK, Sandra's moeder is en was toch niet vaak thuis. Maar het leven in COrnjum bevalt me het beste tot nu toe, van alle plekken waar ik heb gewoond (vlek, stad, klein dorp in de rimboe, klein dorp vlak bij stad)quote:Op zondag 20 november 2005 13:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij de ouders van Sandra bedoel je?
Maar dat vond je niets?
Oke, da's wel handig jaquote:Op zondag 20 november 2005 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij Sandra's moeder ja. En ik vond het wel OK, Sandra's moeder is en was toch niet vaak thuis. Maar het leven in COrnjum bevalt me het beste tot nu toe, van alle plekken waar ik heb gewoond (vlek, stad, klein dorp in de rimboe, klein dorp vlak bij stad)
We wonen nu dichter bij het centrum van leeuwarden als de mensen di ein de nieuwbouw van Leeuwarden wonen.. dus zowel alle gemakken van de stad als alle gemakken van het dorp voorhanden
Laat me ff weten als je een stad hebt gevonden in Friesland/Zeelandquote:Op zondag 20 november 2005 13:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke, da's wel handig ja!
Denk dat ik tot mijn 30e ofzo in een grote stad blijf wonen en daarna weer terugga naar IJsselstein of iig iets in die buurt, kids laat ik hier iig niet opgroeien. Grote stad heeft veel voordelen wat mij betreft, maar ook genoeg nadelen
!
Probleem bij mij is ook een beetje dat ik moet kijken waar ik een baan vind, er is opzich zat werk in de Scheepsbouw, maar niet in de omgeving IJsselstein. Het lijkt me opzich ook wel wat om gewoon lekker in Friesland/Zeeland te gaan wonen, maar dan wel dicht bij een "stad" .
Whehehe, ja ik heet H.A.J. en m'n pa H.P. Ging vroeger opzich ook best vaak anders dan geplannedquote:Op zondag 20 november 2005 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehe, ik heb dat probleem ookMn vader heet A. Miedema, ik A.A. Miedema. Heerlijk altijd die verwarring
De post werd thuis zo verdeeld:
als het iets met auto's te maken had: voor mij
rekeningen: voor mn pa.
Dus regelmatig dingen van zn dealer open gemaakt en zo.
Of ik werd gebeld.
'spreek ik met A. Miedema?'
"ja"
"bla bla hypotheek"
"ja, die hypotheke zal me een worst zijn, ik betala geen cent aan dit huis"
Geloof niet dat jij recht van spreken hebt met je Doetinchemquote:Op zondag 20 november 2005 13:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat me ff weten als je een stad hebt gevonden in Friesland/Zeeland![]()
kinderen moeten opgroeien in de stad vind ik. Als je ze laat opgroeien in een dorp en ze gaan er na naar de stad weten ze niet wat hun overkomt en sommige zullen dan totaal los slaan. Heb het al een paar kee gezien en gehoordquote:Op zondag 20 november 2005 13:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke, da's wel handig ja!
Denk dat ik tot mijn 30e ofzo in een grote stad blijf wonen en daarna weer terugga naar IJsselstein of iig iets in die buurt, kids laat ik hier iig niet opgroeien. Grote stad heeft veel voordelen wat mij betreft, maar ook genoeg nadelen
!
Probleem bij mij is ook een beetje dat ik moet kijken waar ik een baan vind, er is opzich zat werk in de Scheepsbouw, maar niet in de omgeving IJsselstein. Het lijkt me opzich ook wel wat om gewoon lekker in Friesland/Zeeland te gaan wonen, maar dan wel dicht bij een "stad" .
Kom je er vaker? Anders gewoon lekker laten zitten, zij maakt een fout, jij nietquote:Op zondag 20 november 2005 13:41 schreef M5 het volgende:
* heeft gister een 2 jassen gekocht.![]()
alleen heeft de verkoopster (die extra korting op de 2e jas gaf) alleen de goedkoopste afgrekend (waar ik dus extra korting op kreeg omdat ik nog een jas kocht). nu heb ik dus een jas van 150 euro gratis
morgen middag maar eens ff langs gaan.
Ja, en dan als smoes gebruiken "ja sorry ik had het niet goed gezien"quote:Op zondag 20 november 2005 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze willen gewoon in de gaten houden of je niet teveel geld uitgeeft aan troep.
Ben je trouwens nog op zoek naar een huisje of niet?
vroegah was men van plan om middelburg en vlissingen samen te voegen.. had je toch mooi een stadsgewest met +100.000 inwoners in dat zeeland hequote:Op zondag 20 november 2005 13:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat me ff weten als je een stad hebt gevonden in Friesland/Zeeland![]()
ik koop er regelmatig wat ja. maar ik vind het gewoon lullig.quote:Op zondag 20 november 2005 13:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kom je er vaker? Anders gewoon lekker laten zitten, zij maakt een fout, jij niet.
ik zou ook niet terug gaanquote:Op zondag 20 november 2005 13:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kom je er vaker? Anders gewoon lekker laten zitten, zij maakt een fout, jij niet.
Stad en stad is ook 2... Stad als IJsselstein is prima, 35000 inwoners... Ik ben toch ook niet losgeslagen toen ik in R'dam ging wonenquote:Op zondag 20 november 2005 13:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kinderen moeten opgroeien in de stad vind ik. Als je ze laat opgroeien in een dorp en ze gaan er na naar de stad weten ze niet wat hun overkomt en sommige zullen dan totaal los slaan. Heb het al een paar kee gezien en gehoord
Control Freaks zijn hetquote:Op zondag 20 november 2005 13:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja, en dan als smoes gebruiken "ja sorry ik had het niet goed gezien"
Op het moment staat dat op een laag pitje, wil nog steeds eerst van m'n Jeep af. En het liefste wil ik nog steeds kopen ipv huren maar eer dat ik een vast contract krijg gaat dat nog wel ffies duren![]()
IJsselstein is voor Utrechtse begrippen echt een rotdorpquote:Op zondag 20 november 2005 13:43 schreef M5 het volgende:
[..]
vroegah was men van plan om middelburg en vlissingen samen te voegen.. had je toch mooi een stadsgewest met +100.000 inwoners in dat zeeland he
Gevoelsmensquote:Op zondag 20 november 2005 13:44 schreef M5 het volgende:
[..]
ik koop er regelmatig wat ja. maar ik vind het gewoon lullig.
jawel, ze mogen het contract 3x verlengen. Bij Fujitsu was het steeds een jaar contract en bij Unisys een 6 maanden contract. Januari zijn de eerste 6 maanden voorbij.quote:Op zondag 20 november 2005 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Control Freaks zijn het![]()
!
Langer dan een jaar mag het toch niet duren voor je een vast contract krijgt dus...
ik heb dat ook gezien jaquote:Op zondag 20 november 2005 13:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stad en stad is ook 2... Stad als IJsselstein is prima, 35000 inwoners... Ik ben toch ook niet losgeslagen toen ik in R'dam ging wonen! Het ligt er ook aan hoe je je kinderen opvoedt, als je ze overal tegen beschermd en ze gaan op kamers gaat het idd vaak goed fout ja
! Oud-klasgenoot is dat overkomen, ging helemaaaal los toen hij in R'dam ging wonen, alleen maar feesten, zuipen, blowen, roken, geen studiepunten halen alles erop en eraan
!
Damn dat is genaaid zegquote:Op zondag 20 november 2005 13:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
jawel, ze mogen het contract 3x verlengen. Bij Fujitsu was het steeds een jaar contract en bij Unisys een 6 maanden contract. Januari zijn de eerste 6 maanden voorbij.![]()
Echt te debiel voor woorden is dat iddquote:Op zondag 20 november 2005 14:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb dat ook gezien ja
Vriendin van mij werd vrij bescherm opgevoed. Ging nooit stappen of wat dan ook. En nu opeens sinds ze op haar zelf woont in een grote stad gaat ze mega los![]()
Mercedes-Benz 190 fantopicquote:Op zondag 20 november 2005 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
heeft iemand hier nog de URL van het 190 fantopic? Zonet weer zo'n prachtige bolide gefotografeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |