En dus kun jij de power-knop niet meer vinden?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
ze heeft de TV uit gedaan omdat ze het niet meer leuk vond, en leest nu een boek
Als ik beneden zit te lezen weet ik het ook niet te waarderen als Sandra de TV aan doet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dus kun jij de power-knop niet meer vinden?
Gaat ze ergens anders zittenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik beneden zit te lezen weet ik het ook niet te waarderen als Sandra de TV aan doet.
Jullie hebben maar 1 kamer in dat huis? / 1 TV in huis?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik beneden zit te lezen weet ik het ook niet te waarderen als Sandra de TV aan doet.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:55 schreef BoJo het volgende:
ik ga maar slapen, word erg moe van m'n gehoest![]()
nee, 1 kamer was ons vorige huis zo ongeveerquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jullie hebben maar 1 kamer in dat huis? / 1 TV in huis?
1 TV is geen probleem, heb ik hier in R'dam ook ja, maar dan gaat zij toch ergens anders zitten als jij dat wil zien of niet?quote:Op zondag 20 november 2005 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, 1 kamer was ons vorige huis zo ongeveer
1 TV, ik kijk toch bijna nooit
het ging me meer om het gezellig met Sandra iets doen (in dit geval TV kijken) dan om Mike Boddéquote:Op zondag 20 november 2005 00:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
1 TV is geen probleem, heb ik hier in R'dam ook ja, maar dan gaat zij toch ergens anders zitten als jij dat wil zien of niet?![]()
Het is nu btw toch afgelopen.
Ah, op die fiets...quote:Op zondag 20 november 2005 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het ging me meer om het gezellig met Sandra iets doen (in dit geval TV kijken) dan om Mike Boddé
Ga je over haar schouders meelezenquote:Op zondag 20 november 2005 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het ging me meer om het gezellig met Sandra iets doen (in dit geval TV kijken) dan om Mike Boddé
Ik snap eigenlijk ook niet echt waarom je het op FOK! post...quote:Op zondag 20 november 2005 00:05 schreef PeuRac het volgende:
Bedankt alexxxx, dit waardeer ik erg![]()
Ik vind het ook niet echt respectvol, maar het is Fok! dus ik had niet anders verwacht.
Ja, zo'n keukenmeidenroman zekerquote:Op zondag 20 november 2005 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je over haar schouders meelezen(heb ik echt een tyfus hekel aan)
Omdat ik niet op 10 tallen fora zitquote:Op zondag 20 november 2005 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk ook niet echt waarom je het op FOK! post...
Maar goed, ieder zijn ding!
Nee ik ook niet, maar welke reacties wil je er graag mee krijgen dan?quote:Op zondag 20 november 2005 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat ik niet op 10 tallen fora zit
bidden kan erg waardevol zijn.quote:Op zondag 20 november 2005 00:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar welke reacties wil je er graag mee krijgen dan?
Gek he maar ik geloof er totaal niet in. Maar mensen die dat wel geloven leef je uit zou ik zeggenquote:
Ik had de ijdele hoop op melevende en minstend respectvolle reacties. Zoals de meesten gelukkig zijn. En de ouders geloven dat hoe meer mensen voor hem bidden, hoe beter, dus probeer ik ze op deze manier te helpen.quote:Op zondag 20 november 2005 00:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar welke reacties wil je er graag mee krijgen dan?
nee. ik vind het zo nu en dan leuk om tegen het christendom aan te schoppen ja, en dan vooral tegen extremisten, en mense die iets geloven omdat hun ouders dat zeggen. maar ik snap donders goed dat voor een chritsen bidden helpt.quote:Op zondag 20 november 2005 00:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij tegen het geloof was
Hier kunnen we heel lang over discussierenquote:Op zondag 20 november 2005 00:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gek he maar ik geloof er totaal niet in. Maar mensen die dat wel geloven leef je uit zou ik zeggen
De reden dat ik zo tegen geloof ben is ook door het volgende dat mij overkomen is.
Toen de iemand hun pas geboren kindje verloren was er een ouwe vrouw van 80 die ook zo in het geloof was. Zij zegt dood leuk van, ag god heeft het zo gewild. God heeft het kind tot zich genomen en heeft jullie gestraft met de dood van het kind.
Spijt me zeer maar vind je het dan heel gek dat ik er niet meer bij kan met mijn gedachte als een debiel zo iets zegt
en daar ben ik dus wel op tegen. van die mensen met een totaal vertroebeld wereldbeeld.quote:Op zondag 20 november 2005 00:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gek he maar ik geloof er totaal niet in. Maar mensen die dat wel geloven leef je uit zou ik zeggen
De reden dat ik zo tegen geloof ben is ook door het volgende dat mij overkomen is.
Toen de iemand hun pas geboren kindje verloren was er een ouwe vrouw van 80 die ook zo in het geloof was. Zij zegt dood leuk van, ag god heeft het zo gewild. God heeft het kind tot zich genomen en heeft jullie gestraft met de dood van het kind.
Spijt me zeer maar vind je het dan heel gek dat ik er niet meer bij kan met mijn gedachte als een debiel zo iets zegt
Je haalt je medeleven uit een forumquote:Op zondag 20 november 2005 00:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had de ijdele hoop op melevende en minstend respectvolle reacties.
Dat vind ik een nobel streven iigquote:Zoals de meesten gelukkig zijn. En de ouders geloven dat hoe meer mensen voor hem bidden, hoe beter, dus probeer ik ze op deze manier te helpen.
Een vroegere vriend van me heeft ooit eens tegen een goede vriendin van me, wiens moeder keihard aan het vechten was tegen kanker, dat haar moeder vast iets heel slechts gedaan moest hebben dat God haar zo strafte.quote:Op zondag 20 november 2005 00:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dan eronderquote:Op zondag 20 november 2005 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en daar ben ik dus wel op tegen. van die mensen met een totaal vertroebeld wereldbeeld.
in de spoor (tijdschhrift voor mensne met een NS voordeelurenkaart) was een artikel over 'welk boek lees jij het liefst in de trein'. Een meisje van 22 haar antwoord: 'ik lees alleen de bijbel'
Jij veroordeeld vrienden op 1 uitspraak?quote:Op zondag 20 november 2005 00:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een vroegere vriend van me heeft ooit eens tegen een goede vriendin van me, wiens moeder keihard aan het vechten was tegen kanker, dat haar moeder vast iets heel slechts gedaan moest hebben dat God haar zo strafte.
Ik geloof in God, maar niet op die manier. Toen ik hoorde wat hij had gezegd, was hij ook meteen geen vriend van mij meer. Geloven is in de 1e plaats gebaseerd op respect voor elkaar en niet ver daarna op het niet veroordelen van elkaar. Iemand die zoiets zegt zie ik dus niet als gelovige.
Als je van Leeuwarden naar Zwolle/Randstad gaat met de trein, kom je door Staphorts. Voor noordelijke begrippen een grote plaats, dik 20.000 inwoners... maar geen stationquote:Op zondag 20 november 2005 00:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan eronder
Groetjes uit Putten
Nou ja prima als mensen zo zijn die denken. Moeten ze zelf weten. Echter moeten ze wel weten waneer ze het wel of niet kunnen zeggen.quote:Op zondag 20 november 2005 00:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hier kunnen we heel lang over discussieren![]()
Ikzelf ben ook niet zo, maar kan me wel voorstellen dat mensen zo zijn... Als je helemaal zo wordt opgevoedt en een soort van "geïndoctrineerd" wordt ga je dat vanzelf wel geloven en aannemen... En helemaal bij de oudere generatie is het natuurlijk met de paplepel ingegoten...
Hij had wel meer van zulke uitspraken, we hadden hem al meerdere malen gezegd dat hij mensen zo kwetste. Maar hij is er van overtuigd dat alles wat hij doet goed is en uit de naam van God. Daar ben ik het niet mee eens, dit was de druppel, zij zocht juist steun bij onze groep en dan zegt iemand zoiets.quote:Op zondag 20 november 2005 00:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij veroordeeld vrienden op 1 uitspraak?
Ik weet het, ik weet het, erg zielig allemaal jaquote:Op zondag 20 november 2005 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je van Leeuwarden naar Zwolle/Randstad gaat met de trein, kom je door Staphorts. Voor noordelijke begrippen een grote plaats, dik 20.000 inwoners... maar geen stationdat mag niet van de kerk
wel erg veel zelfmoorden trouwens.. gemiddled 1 per twee weken geloof ik
Dat is jouw meningquote:Op zondag 20 november 2005 00:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ja prima als mensen zo zijn die denken. Moeten ze zelf weten. Echter moeten ze wel weten waneer ze het wel of niet kunnen zeggen.
Tevens is het voor mij ook een bewijs dat geloof 1 grote sexte is en dat die mensen ECHT gehersenspoeld zijn.
Maja, dan was het dus ook niet zo'n bijster goede vriend van je....quote:Op zondag 20 november 2005 00:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij had wel meer van zulke uitspraken, we hadden hem al meerdere malen gezegd dat hij mensen zo kwetste. Maar hij is er van overtuigd dat alles wat hij doet goed is en uit de naam van God. Daar ben ik het niet mee eens, dit was de druppel, zij zocht juist steun bij onze groep en dan zegt iemand zoiets.
Nederland is nu eenmaal een Christelijk land. Ik associeer idd het woord "geloof" met het Christendom, al weet ik natuurlijk ook dondersgoed dat er ook andere geloven zijn...quote:Op zondag 20 november 2005 00:44 schreef Alexxxxx het volgende:
wat mij stoort is dat, en ik zie het ook_gek en herman hier doen, geloof en chrsietndom als 1 ding worden gezien.
ik geloof ook. maar niet in het christendom. Jezus was OK hoor, maar de rest van het geloof staat me totaal niet aan.
Inderdaadquote:Op zondag 20 november 2005 00:44 schreef Alexxxxx het volgende:
wat mij stoort is dat, en ik zie het ook_gek en herman hier doen, geloof en chrsietndom als 1 ding worden gezien.
ik geloof ook. maar niet in het christendom. Jezus was OK hoor, maar de rest van het geloof staat me totaal niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |