En dus kun jij de power-knop niet meer vinden?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
ze heeft de TV uit gedaan omdat ze het niet meer leuk vond, en leest nu een boek
Als ik beneden zit te lezen weet ik het ook niet te waarderen als Sandra de TV aan doet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dus kun jij de power-knop niet meer vinden?
Gaat ze ergens anders zittenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik beneden zit te lezen weet ik het ook niet te waarderen als Sandra de TV aan doet.
Jullie hebben maar 1 kamer in dat huis? / 1 TV in huis?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik beneden zit te lezen weet ik het ook niet te waarderen als Sandra de TV aan doet.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:55 schreef BoJo het volgende:
ik ga maar slapen, word erg moe van m'n gehoest![]()
nee, 1 kamer was ons vorige huis zo ongeveerquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jullie hebben maar 1 kamer in dat huis? / 1 TV in huis?
1 TV is geen probleem, heb ik hier in R'dam ook ja, maar dan gaat zij toch ergens anders zitten als jij dat wil zien of niet?quote:Op zondag 20 november 2005 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, 1 kamer was ons vorige huis zo ongeveer
1 TV, ik kijk toch bijna nooit
het ging me meer om het gezellig met Sandra iets doen (in dit geval TV kijken) dan om Mike Boddéquote:Op zondag 20 november 2005 00:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
1 TV is geen probleem, heb ik hier in R'dam ook ja, maar dan gaat zij toch ergens anders zitten als jij dat wil zien of niet?![]()
Het is nu btw toch afgelopen.
Ah, op die fiets...quote:Op zondag 20 november 2005 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het ging me meer om het gezellig met Sandra iets doen (in dit geval TV kijken) dan om Mike Boddé
Ga je over haar schouders meelezenquote:Op zondag 20 november 2005 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het ging me meer om het gezellig met Sandra iets doen (in dit geval TV kijken) dan om Mike Boddé
Ik snap eigenlijk ook niet echt waarom je het op FOK! post...quote:Op zondag 20 november 2005 00:05 schreef PeuRac het volgende:
Bedankt alexxxx, dit waardeer ik erg![]()
Ik vind het ook niet echt respectvol, maar het is Fok! dus ik had niet anders verwacht.
Ja, zo'n keukenmeidenroman zekerquote:Op zondag 20 november 2005 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je over haar schouders meelezen(heb ik echt een tyfus hekel aan)
Omdat ik niet op 10 tallen fora zitquote:Op zondag 20 november 2005 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk ook niet echt waarom je het op FOK! post...
Maar goed, ieder zijn ding!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |