en dan eerst aanvragen in termijnen te betalen. Hebben ze ook bergen administratie te verrichtenquote:Op maandag 21 november 2005 15:25 schreef BazzoS het volgende:
[..]
1 cent teveel overmaken, en een berg werk dat ze erbij hebben om het te verrekenen
dan heb je m goed uitgelatenquote:Op maandag 21 november 2005 15:56 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik weer![]()
![]()
Net ff mn Alfa uitgelaten in Duitslandeerst door de heuvels in het bos en daarna ff snelweg gepakt. Nu zit hij wel van top tot teen onder de modder
niet bonken dus?quote:Op maandag 21 november 2005 16:19 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe, 1 dec. kan waarschijnlijk niet doorgaan.
Dat moet je niet tegen mij zeggen, maar tegen de veilingmeesterquote:Op maandag 21 november 2005 00:36 schreef Hugster het volgende:
ja![]()
OP klopt niet btw
het is 360 Modena of 360 Spider, niet beide
leuke kar btw![]()
Lekker ritjequote:Op maandag 21 november 2005 18:36 schreef PeuRac het volgende:
Zo, ook gegeten.
Morgen: Nijmegen, Tilburg, Groningen, Nijmegen![]()
Ja, in een Renault Espausquote:
pausmobiel?quote:Op maandag 21 november 2005 18:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, in een Renault Espausrijdende geranium bak
Vanwege die grote ramenquote:
karbo doet de laatste tijd beetje raarquote:Op maandag 21 november 2005 16:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd.
Maar Karbo doet het hier nog steeds niet hoor.
En wat moeten wij hiermee?quote:Op maandag 21 november 2005 19:02 schreef PeuRac het volgende:
Tering, ik reed vandaag bijna mn auto in de prak omdat er geen sper het differentieel van mn auto zit (lees: ik was lomp aan het doen en ging bijna te ver).
zeg dat dan gewoon gelijk.quote:Op maandag 21 november 2005 19:02 schreef PeuRac het volgende:
lees: ik was lomp aan het doen en ging bijna te ver
MAZZELPIK!!111!11 11:1quote:Op maandag 21 november 2005 19:02 schreef PeuRac het volgende:
Tering, ik reed vandaag bijna mn auto in de prak omdat er geen sper het differentieel van mn auto zit (lees: ik was lomp aan het doen en ging bijna te ver).
Ik had niks beters om mee te patsenquote:
ik wil het wel van je overnemen hoorquote:Op maandag 21 november 2005 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had niks beters om mee te patsen![]()
quote:
best motoring roeleertquote:Op maandag 21 november 2005 19:06 schreef Hugster het volgende:
ik heb een aantal recente Best Motoring's binnen gehaald
Supra's, Silvia's, Skylines, Trueno's, Evo's, NSX'en alles, en dik getuned
Het patsen? Primaquote:
Jawel hoorquote:Op maandag 21 november 2005 19:10 schreef M5 het volgende:
[..]
whehehe.. ja. maar mag niet van de anderen hier dacht ik![]()
Ik vind er wel leuke stukjes bij zitten maar die mini mixen van hem zijn veel en veel beterquote:Op maandag 21 november 2005 18:52 schreef Hugster het volgende:
Martin Pieters valt tegen Mark
wat een nichten trance en dance
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |