Heb jij wel humor?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:06 schreef AnGabhar het volgende:
Dood toch?
Ja en maar klaar staan met dat vingertje om naar anderen te kunnen wijzen en roepen van Nederland Gidsland.....quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:05 schreef Vlarp het volgende:
We maken ons graag druk om stomme dingen..
Wijsen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en maar klaar staan met dat vingertje om naar anderen te kunnen wijsen en roepen van Nederland Gidsland.....
We kunnen nog niet eens een fotorolletje ontwikkelen en terugvinden !
Niet zo snel, dat lukt niet meer op mijn leeftijdquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wijzen?
De wijsen kwam uit het oozten?
Eensquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Serieus he TRS..start ff een topic in B&Hs ofzo!
Nooit, nooit.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:10 schreef Vlarp het volgende:
TRS!
Rot op met je japanners! Ik moet nog eten zometeen...
Het kan me niet schelen wat jij ervan vindt, maar ik vind het een leuk jarretelletje!quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:08 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Voor de volledigheid: Prins Zes.
Goed idee.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Serieus he TRS..start ff een topic in B&Hs ofzo!
Leuke helmpjes ook.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:13 schreef AnGabhar het volgende:
Het kan me niet schelen wat jij ervan vindt, maar ik vind het een leuk jarretelletje!
Wizquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:16 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh..
Die japanner kijkt zo vermoeid ..
En om dan toch in het dierenrijk te blijvenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:21 schreef DennisMoore het volgende:
De haan is dood, de haan is dood.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:09 schreef Ang3l het volgende:Ik ben dood..... er kwam een man uit de muur en die deed me pijn
Ik heb dat laatst gespeeld, keiengquote:
Lees ik net in de walkthrough dat je die ook helemaal niet dood kan maken!quote:
Ik had alle lichten uit.... en toen ineens sprong de poetshomo zo WRRAAAAAAAAAAAGHHHHHGGH de kamer inquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb dat laatst gespeeld, keieng
Ik nietquote:
Vroeger wel ja.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:26 schreef Great_Expectations het volgende:
Omdat je anders Eng gaat dromen?.
Hij zat kei vals te spelen door op MSN dezelfde zinnen te pasten als hier, da's not donequote:Op zaterdag 19 november 2005 18:48 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
he er word hier niet gemept ja!!![]()
![]()
Kei-efficiėnt!quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:50 schreef Coolboy het volgende:
Hij zat kei vals te spelen door op MSN dezelfde zinnen te pasten als hier, da's not done.
Zeg.. ik ben hier de kei-lievequote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:48 schreef DennisMoore het volgende:
Rare brabander.
..had ik eerder van je verwachtquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:53 schreef DennisMoore het volgende:
Hoofdhaar moet je kort houden.
Dat vraag ik me al zo'n 1445 delen af.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:21 schreef TehRockstar het volgende:
Zal deze reeks ooit op slot gaan?
Probeer het uit. Om te beginnen kun je wat links plaatsen naar Tubgirl, Foktools en Warez-sites.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:21 schreef TehRockstar het volgende:
Zal deze reeks ooit op slot gaan?
Foto!!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb een nieuwe bril! [afbeelding]
None taken...quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
Mja... als je sommige usernames aanklikt, zie je dat ze alleen maar in deze reeks posten.
Wat doe je dan op fok, vraag ik me af. Zet ergens zelf een forum op, of ga lekker babbelen op expreszo.nl ofzo.
No offense natuurlijk....
Geen schrikfoto op brug met wijvenjas toch?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb een nieuwe bril! [afbeelding]
en als ik dat zeg ben ik weer de boze biseksueelquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
Mja... als je sommige usernames aanklikt, zie je dat ze alleen maar in deze reeks posten.
Wat doe je dan op fok, vraag ik me af. Zet ergens zelf een forum op, of ga lekker babbelen op expreszo.nl ofzo.
Dat is een degelijke herenjas, geschikt om over een pak te dragen!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Geen schrikfoto op brug met wijvenjas toch?
(Jammer...)quote:
alleen maar in deze reeks posten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
Wat doe je dan op fok, vraag ik me af.
Achja, zelf een forum opzetten. Ik zie ze af en toe, die 'persoonlijke' forums. Allemaal in exact dezelfde stijl, en dan met 4 topics met in totaal 9 berichten in 2 maandenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
Ik ben pro-bisuelen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:27 schreef Jerruh het volgende:
en als ik dat zeg ben ik weer de boze biseksueel.
Ja, maar jij zit dus niet 'op fok'. Jij zit nu op een 'homo-forum'.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:29 schreef Great_Expectations het volgende:
alleen maar in deze reeks posten.
Ik zie het probleem niet zo..
People should be allowed to go to hell their own way..
Sssh, ssssh, rustig maar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:28 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Dat is een degelijke herenjas, geschikt om over een pak te dragen!![]()
En schuchtere jongetjes zijn lief.
quote:
Ik lurk wel in andere topics en post er incidenteel, maar de complete hersenloosheid werkt ontmoedigend. Vergeleken met veel andere topics kan deze reeks op bepaalde punten juist als voorbeeld dienen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
(Jammer...).
Nee, ach... het is weer zo typisch. Eigen cafeetjes, eigen volleybalclub, eigen forum...
Ik zou me best kunnen voorstellen wanneer de fok-crew besluit om bepaalde users van fok te trappen, omdat ze toch 'niets toevoegen', en geen deel uit maken van een 'fok-community'.
*vaag doe*
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:36 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ben jij nu eigenlijk een kloon of niet?![]()
Bijna grappig...quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:39 schreef Coolboy het volgende:
Als het maar kort haar heeft geldt toch bij jou?!![]()
Jeuj! Iemand!quote:
Mja, ik erger me soms wat aan die zelfgekozen 'segregatie', zo lijkt het soms.quote:vorig jaar, toen ik nog modrechtjes had, schopte ik dit topic gewoon het hele forum rond
magoed
ik zie wel homos in het sexy en gewaagd topic.
klinkt vast stom en ik wil niemand op de kast jagen (eruit komen is voor sommigen al een opgave geweest) maar ik vind het soms zo jammer dan men denkt vanuit een homoseksueel perspectief in plaats van gewoon als mens zijnde. soms kan ik het gewoon voorstellen dat mensen het zat zijn als ze telkens met het homoseksuele aspect worden geconfronteerd. zo ken ik een jongen die turken uitscheld op straat omdat hun geloof tegen homoseksualiteit is, om het maar even bleu te zeggen. Ik denk ook dat zolang homoseksuelen niet accepteren dat andere mensen misschien anders kunnen denken over homoseksualiteit en er een bepaalde wrang mee hebben, dat homoseksualiteit an sich ook niet geaccepteerd zal worden. en dit is maar een klein puntje want het moet van beide kanten komen. maar om nou telkens de schuld richting stoere heteros te schuiven gaat mij iets te snel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jeuj! Iemand!
[..]
Mja, ik erger me soms wat aan die zelfgekozen 'segregatie', zo lijkt het soms.
"Doe gewoon lekker mee!" Niet alleen homo-gerelateerde dingen.
je snapt het niet en aangezien je in andere topics mij ook niet snapt neem ik het maar voor lief.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:48 schreef TehRockstar het volgende:
Sinds wanneer zijn alle Turken moslim?
De fok-crew geilt ook op de cijfertjes van big-boards.. hoe meer users hoe beter..quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
(Jammer...).
Nee, ach... het is weer zo typisch. Eigen cafeetjes, eigen volleybalclub, eigen forum...
Ik zou me best kunnen voorstellen wanneer de fok-crew besluit om bepaalde users van fok te trappen, omdat ze toch 'niets toevoegen', en geen deel uit maken van een 'fok-community'.
*vaag doe*
Misschien is dat een reden ja.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:52 schreef Vlarp het volgende:
De fok-crew geilt ook op de cijfertjes van big-boards.. hoe meer users hoe beter..
tis al goedquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:51 schreef TehRockstar het volgende:
Sorry. Ik snap weinig..
Kortzichtige gozer dan.
Mnja... Leuk dat jij wel in andere topics post, en er zelfs incidenteel eens 1 opent, maar ik moet G_E gelijk geven: het niveau is tekenend...quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:51 schreef DennisMoore het volgende:
Users die slechts in één subforum posten...
En als je ONZ buiten beschouwing laat?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:58 schreef AnGabhar het volgende:
Mnja... Leuk dat jij wel in andere topics post, en er zelfs incidenteel eens 1 opent, maar ik moet G_E gelijk geven: het niveau is tekenend...
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
klinkt vast stom en ik wil niemand op de kast jagen (eruit komen is voor sommigen al een opgave geweest) maar ik vind het soms zo jammer dan men denkt vanuit een homoseksueel perspectief in plaats van gewoon als mens zijnde. soms kan ik het gewoon voorstellen dat mensen het zat zijn als ze telkens met het homoseksuele aspect worden geconfronteerd. zo ken ik een jongen die turken uitscheld op straat omdat hun geloof tegen homoseksualiteit is, om het maar even bleu te zeggen. Ik denk ook dat zolang homoseksuelen niet accepteren dat andere mensen misschien anders kunnen denken over homoseksualiteit en er een bepaalde wrang mee hebben, dat homoseksualiteit an sich ook niet geaccepteerd zal worden. en dit is maar een klein puntje want het moet van beide kanten komen. maar om nou telkens de schuld richting stoere heteros te schuiven gaat mij iets te snel.
ok shoot me.
Misschien niet. Dan zouden klonen niet zo hardhandig geweerd worden, denk je niet?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien is dat een reden ja.
Klonen worden ontmoedigd, omdat het anders teveel gebaggerd wordt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:59 schreef AnGabhar het volgende:
Misschien niet. Dan zouden klonen niet zo hardhandig geweerd worden, denk je niet?
Ik doelde meer specifiek op dat ene topic van jou van daarnet. En dat staat niet in ONZ.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En als je ONZ buiten beschouwing laat?
Sommige andere subfora boeien me totaal niet. Verder stoor ik me aan het niveau...quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En als je ONZ buiten beschouwing laat?
Niet rellende klonen laten ze mooi ongemoeid hoor. Ik kan zo een handjevol usres opnoemen met 1 of meer kloontjesquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:59 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Misschien niet. Dan zouden klonen niet zo hardhandig geweerd worden, denk je niet?
Sommige? Je post voor 99,9% alleen maar in deze reeks.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:02 schreef Vlarp het volgende:
Sommige andere subfora boeien me totaal niet.
En heb je van dat niveau een goede indruk gekregen door te lurken in andere subforums?quote:Verder stoor ik me aan het niveau...
Heerlijk...quote:ONZ is lekker simpel en dom doen
Ik lurk in andere reeksen...quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sommige? Je post voor 99,9% alleen maar in deze reeks.
F5en is wel een favo bezigheidquote:En heb je van dat niveau een goede indruk gekregen door te lurken in andere subforums?
Of zit je alleen hier te F5'en?
quote:Heerlijk...
Oh, sorry, ik zal er altijd een disclaimer bij zetten.quote:
Tip! Gebruik je signaturequote:Op zaterdag 19 november 2005 20:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik zal er altijd een disclaimer bij zetten.
Als ik een bepaalde mening/irritatie/ergernis post, dan betekent dat niet automatisch dat ik me er zo druk om maak dat ik niet meer kan slapen 's nachts.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik zal er altijd een disclaimer bij zetten.
Als ik een bepaalde mening/irritatie/ergernis post, dan betekent dat niet automatisch dat ik me er zo druk om maak dat ik niet meer kan slapen 's nachts.
Nee, iedereen moet mijn brede interesse overnemen, en posten zoals ik.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:11 schreef TehRockstar het volgende:
.
Maar om er nou zo op in te gaan. Laat de rest van de Fokkers lekker baggeren.
Het zou een waanzinnig populair forum zijn, vol leuke humoristische en knappe users en literaire hoogstandjes.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:14 schreef Vlarp het volgende:
Zeg... DM?
Misschien moet je je eigen forum beginnen?
Misschien wil G_E komen posten?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het zou een waanzinnig populair forum zijn, vol leuke humoristische en knappe users en literaire hoogstandjes.
Daar is Nederland nog niet klaar voor.
Nee... tuurlijk nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je wil dat het mislukt he?.
Ik zou daar tegen agerenquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Overigens wordt dan ook het gebruik van PI's verplicht.
WTF. Zo spreek je toch geen onbekende aan op gay.nl?quote:Jorrisk: hallo liefje hier groetjes van Jorris
hij blijkbaar welquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
WTF. Zo spreek je toch geen onbekende aan op gay.nl?.
En nu moet jij met die kou op de fiets straks nog de stad in, en ook weer terug naar huis natuurlijk?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:28 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Alleen thuis.
Pu... Tim en de poetserd het huis uitgewerkt.
Wie komen d'r allemaal?
Jahquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En nu moet jij met die kou op de fiets straks nog de stad in, en ook weer terug naar huis natuurlijk?
Wie denk je?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:29 schreef DennisMoore het volgende:
Wie heeft de auto?
Jah, ik drink de hele avond kei stoer bierquote:
Hij zal wel MOETEN want anders bevriest hij nog. want ook afgelopen nacht heeft het hier in braboland pittig gevroren. Om 7.30 uur vroor het nog 3 graden in de lichtstad hedenochtend.quote:
Ik bedoel, er bestaat wel iets zoals Homo-stappen, want er zijn homo-kroegen. Maar zoiets als hetero-stappen bestaat niet eigenlijk, want het zijn geen hetero-kroegenquote:
Zeg hou je smoel eensquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hij zal wel MOETEN want anders bevriest hij nog. want ook afgelopen nacht heeft het hier in braboland pittig gevroren. Om 7.30 uur vroor het nog 3 graden in de lichtstad hedenochtend.
En nee, ik ga hier niet weer om een uur of drie vanacht dronken van een fles rode wijn op je zitten wachten op MSN hoor..........quote:
Je hebt ook NIKS voor me over!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En nee, ik ga hier niet weer om een uur of drie vanacht dronken van een fles rode wijn op je zitten wachten op MSN hoor..........
ik slaap al lang en breedt voor die tijd.... hoop ik![]()
Oh was dat de bedoeling danquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt ook NIKS voor me over!
Zo wordt het dus nooit iets he
TorteldRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRruifjesquote:
Heb je die dan vandaag niet buiten laten uitwaaien?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:05 schreef DennisMoore het volgende:
*rokerige stink-kleren aantrek*
Nou ja, dan gelieve hierboven torturedruifjes te lezen waar ik torteldruifjes schreefquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:05 schreef Ang3l het volgende:
Torteld(r)uifjes zijn het alleen als er verliefdheid in het spel is, leer wel je dieren kennen hoor
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je die dan vandaag niet buiten laten uitwaaien?
en je hebt nog geen stoomeend, da's echt een ideal ding voor zulke zaken![]()
Neuh, als je 10 minuten binnen bent, stinken ze toch weer naar rook.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:06 schreef Stroekie het volgende:
Heb je die dan vandaag niet buiten laten uitwaaien?
en je hebt nog geen stoomeend, da's echt een ideal ding voor zulke zaken![]()
KUT zit ik hier mezelf weer te quoten in plaats van te edittenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
shawl om, wanten aan
licht op de fiets werkt
zo ja, dan have fun @stratum![]()
Have fun @ Pannquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:40 schreef DennisMoore het volgende:
Zo. Ik ga eens kijken of dat Pann al vol zit, of dat ik er nog bij pas..
*zonder sjaal*
*zonder handschoenen*
*met licht op de fiets*
Ja hallo, da's een kwestie van voorbereiding tochquote:Op zondag 20 november 2005 00:07 schreef TehRockstar het volgende:
Ja.
Omdat ik in de crappy Zaanse bioscoop ben geweest, dacht dat we in Amsterdam zouden gaan.
en Sam was d'r niet bij?quote:Op zondag 20 november 2005 00:14 schreef TehRockstar het volgende:
Ik werd om 8 uur gebeld of ik meeging.
Oiei dan moet het wel erg kut geweest zijn jaquote:Op zondag 20 november 2005 00:18 schreef TehRockstar het volgende:
Jawel.
Oh oh, inderdaad ja, zometeen krijg ik weer het verwijt dat ik jouw dronken probeer te voerenquote:Op zondag 20 november 2005 00:27 schreef TehRockstar het volgende:Wijn aanbieden aan een minderjarige.
.
Ik ga koffie zetten.![]()
Maar ook die van Sumatra zit hier in de voorraadbus, samen met de gewone dark roast want ik moet natuurlijk wel kunnen afwisselenquote:
dan heb je vandaag niets aan mij hoor want ook ik nok hem over een half uurtje om eens fatsoenlijk te gaan slapen na een werkweek van 50 uur zonder de reistijd mee te tellen.quote:Op zondag 20 november 2005 00:34 schreef TehRockstar het volgende:
Ik weet niet wat ik er ingepropt heb heurr, het is wel lekker.
Ik verveel me.
Ja en vanmiddag in de trein van E terug naar huis ook alquote:
nee dan ga ik een gat in de dag slapen, want dan staat de wekker uit, maar moet ik om 14.00 uur weer opgedoft en wel op familietoestand klaar staan, en voor die tijd wil ik nog minstens 1 uur in bad gelegen hebbenquote:Op zondag 20 november 2005 00:47 schreef TehRockstar het volgende:
Morgen ookal?
dat verwacht ik niet hoorquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh oh, inderdaad ja, zometeen krijg ik weer het verwijt dat ik jouw dronken probeer te voeren
dan geniet maar van de Senseo, ik vindt die Rio melange wel errug lekker![]()
Ik wil ook een bad, kan ik bij jou es komen badderen?quote:Op zondag 20 november 2005 00:51 schreef Stroekie het volgende:
, en voor die tijd wil ik nog minstens 1 uur in bad gelegen hebben![]()
Geen probleem Vanitasquote:Op zondag 20 november 2005 01:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik wil ook een bad, kan ik bij jou es komen badderen?
[koppelmode]Vandittesenvandattus en stroekie SAMEN in badquote:Op zondag 20 november 2005 12:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Geen probleem Vanitas
het staat toch meer uren in de week leeg, dan dat ik erin lig![]()
Hij was door iemand ingelicht, en na heel de middag oefenen sprong hij g behendig over je been heen?quote:Op zondag 20 november 2005 12:32 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, ik heb trouwens die Pup Tim niet laten struikelen.
dan wordt het wel erg krus, en kan d'r maar verrekte weinig water meer bijquote:Op zondag 20 november 2005 12:41 schreef creno het volgende:
[..]
[koppelmode]Vandittesenvandattus en stroekie SAMEN in bad[/koppelmode]
knus isquote:Op zondag 20 november 2005 12:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan wordt het wel erg krus, en kan d'r maar verrekte weinig water meer bij![]()
Ik heb het niet geprobeerd. Hij had een bodyguard bij zich.quote:Op zondag 20 november 2005 12:41 schreef Stroekie het volgende:
Hij was door iemand ingelicht, en na heel de middag oefenen sprong hij g behendig over je been heen?
Ja krus is wel goed, maar dan wel graag ook nog een beetje ruimte overhouden om te kunnen ademen en bewegen en zo'n groot bad heb ik nou ook weer niet hoorquote:
En jij durfde de confrontatie met de Poetshomo niet aan?quote:Op zondag 20 november 2005 12:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik heb het niet geprobeerd. Hij had een bodyguard bij zich.
Nee, daar pas ik drie keer in.quote:Op zondag 20 november 2005 12:51 schreef Stroekie het volgende:
En jij durfde de confrontatie met de Poetshomo niet aan?
ja das minder, dan voel je niet veelquote:Op zondag 20 november 2005 12:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, daar pas ik drie keer in.
ssssshquote:Op zondag 20 november 2005 12:41 schreef creno het volgende:
[..]
[koppelmode]Vandittesenvandattus en stroekie SAMEN in bad[/koppelmode]
have fun @ Fok mini koffie meet daar in Zwollequote:Op zondag 20 november 2005 14:00 schreef petre86 het volgende:
ga ik zo via zwolle naar enschede.. hebbik géén tel nr van.. of wacht heeey, die hebbik wel
momentje
quote:Op zondag 20 november 2005 14:21 schreef Stroekie het volgende:
Zo ik ga nu met mijn kleine neefje 15 maanden spelen, zie dat kereltje veel te weinig
tot straks![]()
Kleinquote:Op zondag 20 november 2005 14:32 schreef Prego het volgende:
een fransman, 1m90 (nog steeds 'klein' maar goed), lief, leuk, lekker
![]()
quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 14:51 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Dan zul je er weinig hebben gehad waar je geen krukje voor nodig had.
ik denk ook niet dat ie daar op doeldequote:Op zondag 20 november 2005 14:58 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Prego er behoefte aan heeft om door jou![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 14:58 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Prego er behoefte aan heeft om door jou![]()
Geen idee. Maar in ieder geval zul je met je 1,70m niet in de smaak vallen. Je kunt beweren dat lengte er niet toe doet, maar er zijn grenzen.quote:
Biseksueel mekkerjong.quote:Op zondag 20 november 2005 15:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bij jou is het altijd illegal![]()
goeiemiddag![]()
.
gemekker over biseksualiteitquote:
sweet fifteeeeeenquote:Op zondag 20 november 2005 15:07 schreef TehRockstar het volgende:
15; however sex with a minor under 18 in a dependency relationship may be criminalized.
Crap
jij mocht niet klikken !quote:
ik had ook beter niet kunnen klikken.quote:
Konijnen hebben gemene knaagtandjes waarmee ze door babybotjes heen knagen als de moeder niet omkijkt.quote:Op zondag 20 november 2005 15:59 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel lieve pluizige konijntjes daar in zitten?![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 15:37 schreef DennisMoore het volgende:
Ik kwam er gisteren pas achter dat die goedkope ABBA ripp-off dus eigenlijk van Madonna is..
Nee dat hoorde ikquote:Op zondag 20 november 2005 12:32 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, ik heb trouwens die Pup Tim niet laten struikelen.
Dat was nou de poetshomoquote:Op zondag 20 november 2005 12:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik heb het niet geprobeerd. Hij had een bodyguard bij zich.
Altijd geinig om iemand te herkennen van foto's.quote:
Mja, die riep op gegeven moment dat ie van de muziek die gedraaid werd, zin kreeg in afwassen en tafel dekken...quote:Dat was nou de poetshomo
En waarom heb IK dan gisteravond nog de frietpan aangezet en was de tafel NIET gedekt?!quote:Op zondag 20 november 2005 16:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Altijd geinig om iemand te herkennen van foto's.
[..]
Mja, die riep op gegeven moment dat ie van de muziek die gedraaid werd, zin kreeg in afwassen en tafel dekken...
eitjequote:Op zondag 20 november 2005 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Ohhh..... op stap gaan met een stel hetero's, geld in een gezamenlijke pot doen en dan hun tempo bij moeten houde met bier ..................
Is dat nog een beetje te verstaan, dronken Fransen?quote:Op zondag 20 november 2005 16:38 schreef Prego het volgende:
[..]
eitje![]()
![]()
ik zat dit weekend bij nicolas (![]()
) en al die homo's dronken champgne in hetzelfde tempo dat ik bier drink, binnen 1 uur waren ze allemaal strontbezopen
franse homo's die zat zijn![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 16:23 schreef Prego het volgende:
[..]
![]()
dat had ik ook, zat ik naast een madonna fan te klagen dat ABBA zwaar verkracht is. wordt ze boos![]()
sommige niet echt, het scheelt dat ik zelf ook niet nuchter was en het idee had dat het wel ging (maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op zondag 20 november 2005 16:41 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje te verstaan, dronken Fransen?
Of maakt dat eigenlijk niet uit?
niet zo zuur beav, het was maar een overdrijving zei pregoquote:
oh, sjoe..quote:Op zondag 20 november 2005 17:18 schreef creno het volgende:
[..]
niet zo zuur beav, het was maar een overdrijving zei prego
en die witte hotel pantoffels zijn ook killing voor je imagoquote:Op zondag 20 november 2005 18:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zacht, warm, wollig..
dat dode konijn ? oooow is dat een mutsquote:
of bezeten bentquote:Op zondag 20 november 2005 18:48 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Als je geen last van epilepsie hebt.
Maar hij is wel hartstikke onschuldig voor mensen die kleurendoof zijn.quote:Op zondag 20 november 2005 18:48 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Als je geen last van epilepsie hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |