Hij zat kei vals te spelen door op MSN dezelfde zinnen te pasten als hier, da's not donequote:Op zaterdag 19 november 2005 18:48 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
he er word hier niet gemept ja!!![]()
![]()
Kei-efficiënt!quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:50 schreef Coolboy het volgende:
Hij zat kei vals te spelen door op MSN dezelfde zinnen te pasten als hier, da's not done.
Zeg.. ik ben hier de kei-lievequote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:48 schreef DennisMoore het volgende:
Rare brabander.
..had ik eerder van je verwachtquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:53 schreef DennisMoore het volgende:
Hoofdhaar moet je kort houden.
Dat vraag ik me al zo'n 1445 delen af.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:21 schreef TehRockstar het volgende:
Zal deze reeks ooit op slot gaan?
Probeer het uit. Om te beginnen kun je wat links plaatsen naar Tubgirl, Foktools en Warez-sites.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:21 schreef TehRockstar het volgende:
Zal deze reeks ooit op slot gaan?
Foto!!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb een nieuwe bril! [afbeelding]
None taken...quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
Mja... als je sommige usernames aanklikt, zie je dat ze alleen maar in deze reeks posten.
Wat doe je dan op fok, vraag ik me af. Zet ergens zelf een forum op, of ga lekker babbelen op expreszo.nl ofzo.
No offense natuurlijk....
Geen schrikfoto op brug met wijvenjas toch?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb een nieuwe bril! [afbeelding]
en als ik dat zeg ben ik weer de boze biseksueelquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
Mja... als je sommige usernames aanklikt, zie je dat ze alleen maar in deze reeks posten.
Wat doe je dan op fok, vraag ik me af. Zet ergens zelf een forum op, of ga lekker babbelen op expreszo.nl ofzo.
No offense natuurlijk....
Dat is een degelijke herenjas, geschikt om over een pak te dragen!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Geen schrikfoto op brug met wijvenjas toch?
(Jammer...)quote:
alleen maar in deze reeks posten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
Wat doe je dan op fok, vraag ik me af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |