Hij zat kei vals te spelen door op MSN dezelfde zinnen te pasten als hier, da's not donequote:Op zaterdag 19 november 2005 18:48 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
he er word hier niet gemept ja!!![]()
![]()
Kei-efficiënt!quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:50 schreef Coolboy het volgende:
Hij zat kei vals te spelen door op MSN dezelfde zinnen te pasten als hier, da's not done.
Zeg.. ik ben hier de kei-lievequote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:48 schreef DennisMoore het volgende:
Rare brabander.
..had ik eerder van je verwachtquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:53 schreef DennisMoore het volgende:
Hoofdhaar moet je kort houden.
Dat vraag ik me al zo'n 1445 delen af.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:21 schreef TehRockstar het volgende:
Zal deze reeks ooit op slot gaan?
Probeer het uit. Om te beginnen kun je wat links plaatsen naar Tubgirl, Foktools en Warez-sites.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:21 schreef TehRockstar het volgende:
Zal deze reeks ooit op slot gaan?
Foto!!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb een nieuwe bril! [afbeelding]
None taken...quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
Mja... als je sommige usernames aanklikt, zie je dat ze alleen maar in deze reeks posten.
Wat doe je dan op fok, vraag ik me af. Zet ergens zelf een forum op, of ga lekker babbelen op expreszo.nl ofzo.
No offense natuurlijk....
Geen schrikfoto op brug met wijvenjas toch?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb een nieuwe bril! [afbeelding]
en als ik dat zeg ben ik weer de boze biseksueelquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
Mja... als je sommige usernames aanklikt, zie je dat ze alleen maar in deze reeks posten.
Wat doe je dan op fok, vraag ik me af. Zet ergens zelf een forum op, of ga lekker babbelen op expreszo.nl ofzo.
Dat is een degelijke herenjas, geschikt om over een pak te dragen!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Geen schrikfoto op brug met wijvenjas toch?
(Jammer...)quote:
alleen maar in deze reeks posten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
Wat doe je dan op fok, vraag ik me af.
Achja, zelf een forum opzetten. Ik zie ze af en toe, die 'persoonlijke' forums. Allemaal in exact dezelfde stijl, en dan met 4 topics met in totaal 9 berichten in 2 maandenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
Ik ben pro-bisuelen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:27 schreef Jerruh het volgende:
en als ik dat zeg ben ik weer de boze biseksueel.
Ja, maar jij zit dus niet 'op fok'. Jij zit nu op een 'homo-forum'.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:29 schreef Great_Expectations het volgende:
alleen maar in deze reeks posten.
Ik zie het probleem niet zo..
People should be allowed to go to hell their own way..
Sssh, ssssh, rustig maar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:28 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Dat is een degelijke herenjas, geschikt om over een pak te dragen!![]()
En schuchtere jongetjes zijn lief.
quote:
Ik lurk wel in andere topics en post er incidenteel, maar de complete hersenloosheid werkt ontmoedigend. Vergeleken met veel andere topics kan deze reeks op bepaalde punten juist als voorbeeld dienen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
(Jammer...).
Nee, ach... het is weer zo typisch. Eigen cafeetjes, eigen volleybalclub, eigen forum...
Ik zou me best kunnen voorstellen wanneer de fok-crew besluit om bepaalde users van fok te trappen, omdat ze toch 'niets toevoegen', en geen deel uit maken van een 'fok-community'.
*vaag doe*
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:36 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ben jij nu eigenlijk een kloon of niet?![]()
Bijna grappig...quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:39 schreef Coolboy het volgende:
Als het maar kort haar heeft geldt toch bij jou?!![]()
Jeuj! Iemand!quote:
Mja, ik erger me soms wat aan die zelfgekozen 'segregatie', zo lijkt het soms.quote:vorig jaar, toen ik nog modrechtjes had, schopte ik dit topic gewoon het hele forum rond
magoed
ik zie wel homos in het sexy en gewaagd topic.
klinkt vast stom en ik wil niemand op de kast jagen (eruit komen is voor sommigen al een opgave geweest) maar ik vind het soms zo jammer dan men denkt vanuit een homoseksueel perspectief in plaats van gewoon als mens zijnde. soms kan ik het gewoon voorstellen dat mensen het zat zijn als ze telkens met het homoseksuele aspect worden geconfronteerd. zo ken ik een jongen die turken uitscheld op straat omdat hun geloof tegen homoseksualiteit is, om het maar even bleu te zeggen. Ik denk ook dat zolang homoseksuelen niet accepteren dat andere mensen misschien anders kunnen denken over homoseksualiteit en er een bepaalde wrang mee hebben, dat homoseksualiteit an sich ook niet geaccepteerd zal worden. en dit is maar een klein puntje want het moet van beide kanten komen. maar om nou telkens de schuld richting stoere heteros te schuiven gaat mij iets te snel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jeuj! Iemand!
[..]
Mja, ik erger me soms wat aan die zelfgekozen 'segregatie', zo lijkt het soms.
"Doe gewoon lekker mee!" Niet alleen homo-gerelateerde dingen.
je snapt het niet en aangezien je in andere topics mij ook niet snapt neem ik het maar voor lief.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:48 schreef TehRockstar het volgende:
Sinds wanneer zijn alle Turken moslim?
De fok-crew geilt ook op de cijfertjes van big-boards.. hoe meer users hoe beter..quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
(Jammer...).
Nee, ach... het is weer zo typisch. Eigen cafeetjes, eigen volleybalclub, eigen forum...
Ik zou me best kunnen voorstellen wanneer de fok-crew besluit om bepaalde users van fok te trappen, omdat ze toch 'niets toevoegen', en geen deel uit maken van een 'fok-community'.
*vaag doe*
Misschien is dat een reden ja.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:52 schreef Vlarp het volgende:
De fok-crew geilt ook op de cijfertjes van big-boards.. hoe meer users hoe beter..
tis al goedquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:51 schreef TehRockstar het volgende:
Sorry. Ik snap weinig..
Kortzichtige gozer dan.
Mnja... Leuk dat jij wel in andere topics post, en er zelfs incidenteel eens 1 opent, maar ik moet G_E gelijk geven: het niveau is tekenend...quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:51 schreef DennisMoore het volgende:
Users die slechts in één subforum posten...
En als je ONZ buiten beschouwing laat?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:58 schreef AnGabhar het volgende:
Mnja... Leuk dat jij wel in andere topics post, en er zelfs incidenteel eens 1 opent, maar ik moet G_E gelijk geven: het niveau is tekenend...
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
klinkt vast stom en ik wil niemand op de kast jagen (eruit komen is voor sommigen al een opgave geweest) maar ik vind het soms zo jammer dan men denkt vanuit een homoseksueel perspectief in plaats van gewoon als mens zijnde. soms kan ik het gewoon voorstellen dat mensen het zat zijn als ze telkens met het homoseksuele aspect worden geconfronteerd. zo ken ik een jongen die turken uitscheld op straat omdat hun geloof tegen homoseksualiteit is, om het maar even bleu te zeggen. Ik denk ook dat zolang homoseksuelen niet accepteren dat andere mensen misschien anders kunnen denken over homoseksualiteit en er een bepaalde wrang mee hebben, dat homoseksualiteit an sich ook niet geaccepteerd zal worden. en dit is maar een klein puntje want het moet van beide kanten komen. maar om nou telkens de schuld richting stoere heteros te schuiven gaat mij iets te snel.
ok shoot me.
Misschien niet. Dan zouden klonen niet zo hardhandig geweerd worden, denk je niet?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien is dat een reden ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |