Heb jij wel humor?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:06 schreef AnGabhar het volgende:
Dood toch?
Ja en maar klaar staan met dat vingertje om naar anderen te kunnen wijzen en roepen van Nederland Gidsland.....quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:05 schreef Vlarp het volgende:
We maken ons graag druk om stomme dingen..
Wijsen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en maar klaar staan met dat vingertje om naar anderen te kunnen wijsen en roepen van Nederland Gidsland.....
We kunnen nog niet eens een fotorolletje ontwikkelen en terugvinden !
Niet zo snel, dat lukt niet meer op mijn leeftijdquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wijzen?
De wijsen kwam uit het oozten?
Eensquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Serieus he TRS..start ff een topic in B&Hs ofzo!
Nooit, nooit.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:10 schreef Vlarp het volgende:
TRS!
Rot op met je japanners! Ik moet nog eten zometeen...
Het kan me niet schelen wat jij ervan vindt, maar ik vind het een leuk jarretelletje!quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:08 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Voor de volledigheid: Prins Zes.
Goed idee.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Serieus he TRS..start ff een topic in B&Hs ofzo!
Leuke helmpjes ook.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:13 schreef AnGabhar het volgende:
Het kan me niet schelen wat jij ervan vindt, maar ik vind het een leuk jarretelletje!
Wizquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:16 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh..
Die japanner kijkt zo vermoeid ..
En om dan toch in het dierenrijk te blijvenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:21 schreef DennisMoore het volgende:
De haan is dood, de haan is dood.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:09 schreef Ang3l het volgende:Ik ben dood..... er kwam een man uit de muur en die deed me pijn
Ik heb dat laatst gespeeld, keiengquote:
Lees ik net in de walkthrough dat je die ook helemaal niet dood kan maken!quote:
Ik had alle lichten uit.... en toen ineens sprong de poetshomo zo WRRAAAAAAAAAAAGHHHHHGGH de kamer inquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb dat laatst gespeeld, keieng
Ik nietquote:
Vroeger wel ja.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:26 schreef Great_Expectations het volgende:
Omdat je anders Eng gaat dromen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |