Ja en dat past er dus niet in, want ik heb maar maatje 41quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:07 schreef AnGabhar het volgende:
"O, kom ereis kijken!"
Het gaat niet om het formaat...quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en dat past er dus niet in, want ik heb maar maatje 41![]()
In vergelijking met mijn schelle harde schreeuwstem heb jij een prachtige stem.quote:
Volgens mij schrikt 90 procent van de mensen als ze hun eigen stem terughoren omdat die vanaf band heel anders klint dan dat jezelf zo aan het praten bent.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
In vergelijking met mijn schelle harde schreeuwstem heb jij een prachtige stem.En nog een geile ook
![]()
Hier op de gang/gallerij.....?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:09 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Het gaat niet om het formaat...
En bovendien kun je het ernaast leggen.
nou, kom op daarmee!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij schrikt 90 procent van de mensen als ze hun eigen stem terughoren omdat die vanaf band heel anders klint dan dat jezelf zo aan het praten bent.
Ook ik schrik me dan weer de pestpokken zo van zo'n nicht met stemmetje ben ik toch ook weer niet, nou mooi wel dus![]()
xorry ik ben alleen maar digitaal te zien, maar niet te horen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
nou, kom op daarmee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |